Rikos

Miekko

Sinä yönä varastettiin suudelma.

Tekijästä muutama hatara todiste:

utuisen hymyn heilahdus
vartalon graafinen esitys

[motiivi edelleen hämärän peitossa]

syvänsininen pantteri
hiippaili paikalta
palanen tummaa suklaata

Nimettömän kirjeen mukaan
olen väärillä jäljillä.

8

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä sitä taas ollaan, suudelmassa
      vaikkakin varastetussa. Hyvä niin, koska
      se on oleellinen osa tätä runoasi.

' utuisen hymyn heilahdus
      vartalon graafinen esitys ' hienot lauseparit !
      Ja kokonaisuus, hmmm - jännästi taas kuljetat
      lukijaa ja annat sen mystiikan näkyä.

Kiitoksia.

• Miekko

Kiitos. Ympäri käydään yhteen tullaan... eivätkä ne suudelmat näemmä tähän jää...

Mainitsemasi lauseparit eivät minunkaan silmääni huonolta näytä.. tavoittelin sitä tunnelmaa.. Kiitokset kommentoinnista :)

• normit

Ole levollinen.
      Rikollinen palaa aina rikospaikalle.
      Vastaiskua varten selvitä motiivi.
      Rakkaus, kosto, ihastus, hetken huuma, ...
      Sen varastaa, mitä ei laillisesti saa.
      Mutta ethän uhri ollut, ethän?

• Miekko

Pyromaani palaa rikospaikalle, niinhän se Juicekin taisi todeta... Motiivia voisi miettiä vaikka pään puhki, mutta mikä voisi olla syy moiseen tekoon? Sitä odottaisi edes nöyrää katumusta.. jotain sovintoratkaisua korvaukseksi henkisistä kärsimyksistä. Kiitokset kommentista:)

• MarjaM..i

Ihana.
      *koko naama hymyilee, kun tätä lukee*

• Miekko

Kiitos. Vähän arvelutti laittaa. Hmm.. ei nyt ihan ydinalueellani olla.. mutta kiva että tuotti iloa:) Tietysti teemana vanhaa tuttua epätietoisúutta, haentaa, etsimistä... Kiitokset kommentista:)

• Sinä - metka Miekkonen,jonka runoja on näilläkin
      aivoilla hyvä pakertaa ja Hyvä niin... sanon tämän
      nyt Sinulla hyvällä,mitä joskus aikoinaan sain itse
      kuulla kriitikoilta,ettei saisi liiaksi itselleen kirjoittaa,
      jotta lukijatkin ymmärtäisi mutta täälläkin eräiden
      toimesta olemme kriitikot "tuominneet yli laidan"
      asenteella.

En nyt sano tämän enempää.kuin sen että runosi
      vie kuin mukanaan ja saa todella purtavaa että
      lukijoillekin mahdollisuuden laajentaa eri mielikuviaan.

Hyvä Miekko ...jatkakaa...tämä oli Ymmärrettävää tekstiä !

• Miekko

Joo. Eihän tässä suurelle yleisölle kirjoitella. Jos löytyy yksi, jolle voi sanoa jotain, sekin olisi hyvä. Kyllähän täällä erikoisen maun omaavia ihmisiäkin varmasti piipahtelee.. hyvä tarjota palveluja kaikenlaisille asiakkaille.

Kriitikoilla tarkoitetaanko niitä kolmen soinnun kommentoijia? Ehkä olisi tarvetta perustaa joku kolmas palsta, Lastenlorut.. ei liian vaikeita sanoja, monimutkaista ajattelua.

Kunnon kritiikistä on pulaa. Nimenomaan sellaisilta, jotka itse kirjoittavat.. olen saanut hyvää palautetta mm. Äitiparralta, Lindalta ja Amandalta... kyllä se vaan tiettyä uskottavuutta, kun kriitikko tietää mistä puhuu.. tuntee kirjoitusprosessia..

Hävetti vähän tätä laittaa.. kun ei ole ominta alaa.. ja ikään kuin olisi sitä suuren yleisön kosiskelua.. yritin pitää tunnelmaa yllä.. välttää liikaa kiihkeyttä, vaikka on sellaista sanastoa kuin 'suudelma' ja 'vartalo'... Jotain hämyisää.. jossa lukija tietää enemmän kuin kertoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5485
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2789
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2561
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2419
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1964
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      237
      1626
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1263
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1153
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1125
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90