Sinä yönä varastettiin suudelma.
Tekijästä muutama hatara todiste:
utuisen hymyn heilahdus
vartalon graafinen esitys
[motiivi edelleen hämärän peitossa]
syvänsininen pantteri
hiippaili paikalta
palanen tummaa suklaata
Nimettömän kirjeen mukaan
olen väärillä jäljillä.
Rikos
8
143
Vastaukset
siinä sitä taas ollaan, suudelmassa
vaikkakin varastetussa. Hyvä niin, koska
se on oleellinen osa tätä runoasi.
' utuisen hymyn heilahdus
vartalon graafinen esitys ' hienot lauseparit !
Ja kokonaisuus, hmmm - jännästi taas kuljetat
lukijaa ja annat sen mystiikan näkyä.
Kiitoksia.- Miekko
Kiitos. Ympäri käydään yhteen tullaan... eivätkä ne suudelmat näemmä tähän jää...
Mainitsemasi lauseparit eivät minunkaan silmääni huonolta näytä.. tavoittelin sitä tunnelmaa.. Kiitokset kommentoinnista :)
- normit
Ole levollinen.
Rikollinen palaa aina rikospaikalle.
Vastaiskua varten selvitä motiivi.
Rakkaus, kosto, ihastus, hetken huuma, ...
Sen varastaa, mitä ei laillisesti saa.
Mutta ethän uhri ollut, ethän?- Miekko
Pyromaani palaa rikospaikalle, niinhän se Juicekin taisi todeta... Motiivia voisi miettiä vaikka pään puhki, mutta mikä voisi olla syy moiseen tekoon? Sitä odottaisi edes nöyrää katumusta.. jotain sovintoratkaisua korvaukseksi henkisistä kärsimyksistä. Kiitokset kommentista:)
- MarjaM..i
Ihana.
*koko naama hymyilee, kun tätä lukee*- Miekko
Kiitos. Vähän arvelutti laittaa. Hmm.. ei nyt ihan ydinalueellani olla.. mutta kiva että tuotti iloa:) Tietysti teemana vanhaa tuttua epätietoisúutta, haentaa, etsimistä... Kiitokset kommentista:)
Sinä - metka Miekkonen,jonka runoja on näilläkin
aivoilla hyvä pakertaa ja Hyvä niin... sanon tämän
nyt Sinulla hyvällä,mitä joskus aikoinaan sain itse
kuulla kriitikoilta,ettei saisi liiaksi itselleen kirjoittaa,
jotta lukijatkin ymmärtäisi mutta täälläkin eräiden
toimesta olemme kriitikot "tuominneet yli laidan"
asenteella.
En nyt sano tämän enempää.kuin sen että runosi
vie kuin mukanaan ja saa todella purtavaa että
lukijoillekin mahdollisuuden laajentaa eri mielikuviaan.
Hyvä Miekko ...jatkakaa...tämä oli Ymmärrettävää tekstiä !- Miekko
Joo. Eihän tässä suurelle yleisölle kirjoitella. Jos löytyy yksi, jolle voi sanoa jotain, sekin olisi hyvä. Kyllähän täällä erikoisen maun omaavia ihmisiäkin varmasti piipahtelee.. hyvä tarjota palveluja kaikenlaisille asiakkaille.
Kriitikoilla tarkoitetaanko niitä kolmen soinnun kommentoijia? Ehkä olisi tarvetta perustaa joku kolmas palsta, Lastenlorut.. ei liian vaikeita sanoja, monimutkaista ajattelua.
Kunnon kritiikistä on pulaa. Nimenomaan sellaisilta, jotka itse kirjoittavat.. olen saanut hyvää palautetta mm. Äitiparralta, Lindalta ja Amandalta... kyllä se vaan tiettyä uskottavuutta, kun kriitikko tietää mistä puhuu.. tuntee kirjoitusprosessia..
Hävetti vähän tätä laittaa.. kun ei ole ominta alaa.. ja ikään kuin olisi sitä suuren yleisön kosiskelua.. yritin pitää tunnelmaa yllä.. välttää liikaa kiihkeyttä, vaikka on sellaista sanastoa kuin 'suudelma' ja 'vartalo'... Jotain hämyisää.. jossa lukija tietää enemmän kuin kertoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116