meikäläisen liikkumisesta. Täs on joutunut muutamien vuosien aikana popsimaan jos jotakin pilleriä naamaansa ja mitä kauemmin niitä popsii sitä vaikeammaksi liikkuminen käy, kun ne vaikuttavat jalkoihin. Yritä tässä sitten laihtua. Meikäläinen turpoo ku pullataikina ja lääkärit huutaa korvanjuuressa. Kohta mie sanon poks :)) Vai oisko tää vaan ilmavaivoja.
Ei tuu mitään
37
173
Vastaukset
- Pukki,
Selkärankaa. Sitä on oltava.
Kerran uskoin, että ylipaino ja ikääntyminen
liittyvät yhteen. Ei se niin ole.
Tietoa on saatavissa.
Täydellinen tapojen muutos on avain.se minäkin sanoin viellä kuutisen vuotta sitten, mutta ei se ihan niinkään ole. Sen huomaa vasta sitten kun omalle kohdalleen käy.
- henri>|>
sydämmen vajaatoiminnalta, läppä päästää nesteet elimistöön,,, ehkä, mutta suattaapi olla ilimavaivojakin, empähän ole lääkäri.
on tutkittu ja vikaa siellä on, mutta itse sydän ei estä liikkumasta vaan siihen syödyt lääkkeet. Ainakin väliaikainen turvotus voipi johtuu ihan mistä vaan.
- Marketta H
Nittaminax kirjoitti:
on tutkittu ja vikaa siellä on, mutta itse sydän ei estä liikkumasta vaan siihen syödyt lääkkeet. Ainakin väliaikainen turvotus voipi johtuu ihan mistä vaan.
Liikkua pitäisi niin pirusti, jotta laihtuisi.
Laihtumisen a ja o on se, mitä suuhumme laitetaan:-). Marketta H kirjoitti:
Liikkua pitäisi niin pirusti, jotta laihtuisi.
Laihtumisen a ja o on se, mitä suuhumme laitetaan:-).se on, mutta ei enään ole pitkiin aikoihin ollut mitä ruokavaliosta muuttais. Alussa lähti noin viiskiloa, mutta siihen tyssäs ja pysyy.
- Judge evk
Kokemuksesta tiedän, että kylkeä voi käännellä pienemmälläkin ruhon rasituksella. Lisäksi voimisteluliikkeitä voi harjoittaa ynnä kotiaskareita suorittaa. Suosittelen sinulle peukalonpyöritystä räväkämpää fyysistä traumaa. Itselleni en.
vitalis. Sää pistät eukkos vaan kuitenkin tekemään ne kotiaskareet ja itte pyörittelet peukaloitas. Juu ja kylkiä voi käännellä pannulla, njam...niinkö?
- Judge evk
Nittaminax kirjoitti:
vitalis. Sää pistät eukkos vaan kuitenkin tekemään ne kotiaskareet ja itte pyörittelet peukaloitas. Juu ja kylkiä voi käännellä pannulla, njam...niinkö?
personaali traineri. Sujuu sekä kipasuttaminen että muu teettö. Jos tarvitset sparraamista oi ilmoita. Sinkautan sihteerikön utelemaan hätiä.
Kun mietit tarkasti, niin ehkä on se jokin yksi mikä on liikaa, ja minkä voi jättää vähemmälle tai kenties kokonaan pois. Useinmiten ei se olekaan niin vaikeeta. Ehkä kalja, juusto, pulla...?
Mieti mihin käyt kiinni, ehkä vain yksi korjaaminen riittää. Vaihda esim. kalja light siideriin se on vähemmän kalorista ja maksaa niin paljon, ettei sitä raski juoda paljoa.
Joka aamu ensimmäiseksi pari lasilista vettä tyhjään vatsaan. Ja vihanneksia lisää yhdelle aterialle, sama kelloaika joka päivä, niin ei unohdu. Mä otan aamupalaksi kahvin kanssa joka päivä, porkkanan tai ison tuore kurkkupalan, tule se vihannespuoli sillee varmasti hoidettua....
Tällä idealle ei ehkä laihdu, mutta ehkä lakkaa turpoomasta lisää, vatsa toimii ja virkistää.enään mitään noista ensin mainitsemistasi tuotteista ja oikeastaan pullaa olen syönyt ehkä muutaman kerran vuodessa, juustoa inhoan kun on niin mauttomia taikka yli kalliita. Siideriinkin olen siirtynyt aikaa sitten ja silloin harvoin kun nykyjään edes juon.
Vihanneksia puputan niin paljon että niitä on kohta aamupuurossakin ja ukko narisee. :)- Marketta H
Nittaminax kirjoitti:
enään mitään noista ensin mainitsemistasi tuotteista ja oikeastaan pullaa olen syönyt ehkä muutaman kerran vuodessa, juustoa inhoan kun on niin mauttomia taikka yli kalliita. Siideriinkin olen siirtynyt aikaa sitten ja silloin harvoin kun nykyjään edes juon.
Vihanneksia puputan niin paljon että niitä on kohta aamupuurossakin ja ukko narisee. :)Siideristä en tiedä, mutta ainakin lonkerossa on enemmän kaloreita, kuin oluessa.
Minulla on yksi tooooooooosi lihava tuttu, joka ei myöskään laihdu, vaikka on kuulemma ruokavaliolla.
Kesällä, torila tavatessamme, hän popsi purkillisen oliiveja ja päälle maxituutin jäätelöä.
Äläkä naura siellä, tämä on tosi juttu :-). Marketta H kirjoitti:
Siideristä en tiedä, mutta ainakin lonkerossa on enemmän kaloreita, kuin oluessa.
Minulla on yksi tooooooooosi lihava tuttu, joka ei myöskään laihdu, vaikka on kuulemma ruokavaliolla.
Kesällä, torila tavatessamme, hän popsi purkillisen oliiveja ja päälle maxituutin jäätelöä.
Äläkä naura siellä, tämä on tosi juttu :-).en naura en. Oliivit on hyviä mutta vain silloin tällöin maistettuna. Jätskiä saatan yhden puikon syödä parinkuukauden aikana. Lihottaakos jätski ? Mistä mä olin joskus lukevani että sitä sais syödä vaikka olis dieetillä, no harvoin sitä tulee nautittua.
- Marketta H
Nittaminax kirjoitti:
en naura en. Oliivit on hyviä mutta vain silloin tällöin maistettuna. Jätskiä saatan yhden puikon syödä parinkuukauden aikana. Lihottaakos jätski ? Mistä mä olin joskus lukevani että sitä sais syödä vaikka olis dieetillä, no harvoin sitä tulee nautittua.
Kermajäätelöäkö sais syödä? :-)
Marketta H kirjoitti:
Kermajäätelöäkö sais syödä? :-)
mä en millään muista mitä se oli ja kait sekin vaikuttaa onko siinä isoja suklaapaloja tai jotain muuta herkkua lisänä. Uskoisin että tarkoitettiin ihan vaniljajäätelöä.
- Marketta H
Nittaminax kirjoitti:
mä en millään muista mitä se oli ja kait sekin vaikuttaa onko siinä isoja suklaapaloja tai jotain muuta herkkua lisänä. Uskoisin että tarkoitettiin ihan vaniljajäätelöä.
Kai sitä kasvisrasvasta tehtyä saakin syödä, mutta sillähän ei ole mitään tekemistä oikean kermajääteön kanssa. Se on kamalaa, yäk.
Nittaminax kirjoitti:
enään mitään noista ensin mainitsemistasi tuotteista ja oikeastaan pullaa olen syönyt ehkä muutaman kerran vuodessa, juustoa inhoan kun on niin mauttomia taikka yli kalliita. Siideriinkin olen siirtynyt aikaa sitten ja silloin harvoin kun nykyjään edes juon.
Vihanneksia puputan niin paljon että niitä on kohta aamupuurossakin ja ukko narisee. :)No sä varmaan olet lihonut sitten siitä kuuluisasta pyhästä hengestä, se kun pakkaa mahan kohalta lihottamaan kuulema nuorempiakin naisia...
- A,B,O,AB
Katso googlelta veriryhmädietistä. Siellä on mainittu ruoka-aineet mitkä sopivat millekin veriryhmälle.
Ei tarvitse tinkiä ruuan määrästä, vaan syö vain hyödyllisiä ruokia ja välttää haitallisia.
Toimii eräille hyvin. Itse en ole kokeillut.ollut mokomaa aikaisemmin tiennyt ja pikkusen epäilyttää koko julkasu. Omassa ruokavaliossanikin ei oikeastaan ollut mitään uutta mitä en jo tietäisi taikka syö. Pitääpä perehtyä jossain vaiheessa paremmin asiaan.
lääkkeesi kenties nesteenkeräytymistä kroppaan. Onnistuisiko pyöräily, vaikka kuntopyörällä. Liikkuminen vilkastuttaa aineenvaihdyúntaa ja panee kropan nesteet liikkeelle. Miten on tuo suolankäyttö hanskassa?
aiheuttaa ja oikeastaan pitäis käydä kait kilpirauhas kokeet tekemässä jos vain lekuri sitä suosittelee. Ollaan niin monet vuodet väännetty sen kanssa kättä että jo kyllästyttää, kun vikaa ei löydy. Suolankin jättänyt minimiin. Pyöräily ei onnistu, kun sitten välilevy pullistuu ristiselästä vai oliks se joku kuluma joka hannaa ja hiertää.
Sairaalassakaan kaivannut yhtään suolaa ruokaani. Ensin menin ja pyysin ja kun ripottelin sitä niin hyvä ettei mennyt koko annos pilalle vaikka oli ihan vain pieni hyppysellinen.harkitsin, mutta sen estää taas eräs muu sairaus ja halleissa ei hyväksytä mitään pitkälahkeisia tai hihaisia uimapukuja. Ja entäs kun siellä pitää kaikkien edessä peseytyä. Nehän akat kirkuisi oitis ettei mua saa päästää altaaseen. Eikä se sairaus ole edes tarttuvaa, mutta ilkeen näköstä.
Nittaminax kirjoitti:
harkitsin, mutta sen estää taas eräs muu sairaus ja halleissa ei hyväksytä mitään pitkälahkeisia tai hihaisia uimapukuja. Ja entäs kun siellä pitää kaikkien edessä peseytyä. Nehän akat kirkuisi oitis ettei mua saa päästää altaaseen. Eikä se sairaus ole edes tarttuvaa, mutta ilkeen näköstä.
ihosairaus? Liikuntahan ei sinänsä ole laihdutuskeino, koska pitäisi liikkua niin paljon ettei kenekään aika eikä kunto kesräsi jos pelkästään liikunnalla yrittäisi laihtua. Liikunta kuitenkin todellakin lisää aineenvaihduntaa ja parantaa kuntoa. On aika kurja oravanpyörä jos ei pysty liikkumaaan ja kunto huononee sen takia eikä sitten pysty liikkumaan sitäkään vähää.
Veden juonti lisää sekin aineenvaihduntaa. Tuleeko juotua tarpeeksi vettä ??
Entäpä kuntosali, siellä vaikka kevyt soutu, tai kävelymatto hitaalla vaihteella. Minkäverran sä pystyt kävelemään yhteen kyytiin ja miten ne jalat pistää hanttiin?TaikisN kirjoitti:
ihosairaus? Liikuntahan ei sinänsä ole laihdutuskeino, koska pitäisi liikkua niin paljon ettei kenekään aika eikä kunto kesräsi jos pelkästään liikunnalla yrittäisi laihtua. Liikunta kuitenkin todellakin lisää aineenvaihduntaa ja parantaa kuntoa. On aika kurja oravanpyörä jos ei pysty liikkumaaan ja kunto huononee sen takia eikä sitten pysty liikkumaan sitäkään vähää.
Veden juonti lisää sekin aineenvaihduntaa. Tuleeko juotua tarpeeksi vettä ??
Entäpä kuntosali, siellä vaikka kevyt soutu, tai kävelymatto hitaalla vaihteella. Minkäverran sä pystyt kävelemään yhteen kyytiin ja miten ne jalat pistää hanttiin?varmaan puoltoista litraa ja kaikki on kokeiltu kuntosalillakin. Yhteen menoon pystyn kävelemään ilman taukoja noin vajaa sata metriä ja sekin alamäkeen. Katos kun ne ei nouse niin ei nouse ja sit ne puutuu että meinaan lentää nokalleni. Pitäiskö hankkia rollaattori että pysyis pystyssä.
Nittaminax kirjoitti:
varmaan puoltoista litraa ja kaikki on kokeiltu kuntosalillakin. Yhteen menoon pystyn kävelemään ilman taukoja noin vajaa sata metriä ja sekin alamäkeen. Katos kun ne ei nouse niin ei nouse ja sit ne puutuu että meinaan lentää nokalleni. Pitäiskö hankkia rollaattori että pysyis pystyssä.
sairaalassaolosta (suolankäyttöviestissä) Käsiteltiinkö siellä sun liikkumisvaivoja ja luvattiinko helpotusta tulevan ?
TaikisN kirjoitti:
sairaalassaolosta (suolankäyttöviestissä) Käsiteltiinkö siellä sun liikkumisvaivoja ja luvattiinko helpotusta tulevan ?
lekurit kerenneet kunnolla edes jutella kun jo viilettivät takinhelmat vipottaen toiseen huoneeseen ja kyllä ne tietää tosta liikkumisesta, kun siellä jopa testattiin se. Parivuotta sitten mun alentuma oli 40% normaali ikäisiin verrattuna. Eikä mitään helpotusta luvassa jos ei sitten TAAS muuteta lääkitystä. Voi vitsi......Taidan purkaa turhautumistani tänne ja saan muut hämmennyksiin valittelullani. No ihminen se olen minäkin :)
Nittaminax kirjoitti:
lekurit kerenneet kunnolla edes jutella kun jo viilettivät takinhelmat vipottaen toiseen huoneeseen ja kyllä ne tietää tosta liikkumisesta, kun siellä jopa testattiin se. Parivuotta sitten mun alentuma oli 40% normaali ikäisiin verrattuna. Eikä mitään helpotusta luvassa jos ei sitten TAAS muuteta lääkitystä. Voi vitsi......Taidan purkaa turhautumistani tänne ja saan muut hämmennyksiin valittelullani. No ihminen se olen minäkin :)
kohta älähtää... :)) Mutta mitäpä siitä, ei ne piuhoja pitkin käsiksi pääse käymään. Voimia Sinulle.
TaikisN kirjoitti:
kohta älähtää... :)) Mutta mitäpä siitä, ei ne piuhoja pitkin käsiksi pääse käymään. Voimia Sinulle.
"Voimia minulle". Arvaa rupesko naurattamaan asian ironisuus vai mikä se nyt oikein onkin. :)))) Harmi kun täällä ei toimi ne hympät.
Nittaminax kirjoitti:
"Voimia minulle". Arvaa rupesko naurattamaan asian ironisuus vai mikä se nyt oikein onkin. :)))) Harmi kun täällä ei toimi ne hympät.
että saat sorkat liikkumaan, köh. :)) Että ei tässä turhia toivotella vaan ihan asiaa !! *vasarahymiö*
TaikisN kirjoitti:
että saat sorkat liikkumaan, köh. :)) Että ei tässä turhia toivotella vaan ihan asiaa !! *vasarahymiö*
*läpsii kädellä pöytään* Pitäis kait ottaa jouluksi tryffelskä nikki taas käyttöön, kun sorkista puhutaan.
- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
*läpsii kädellä pöytään* Pitäis kait ottaa jouluksi tryffelskä nikki taas käyttöön, kun sorkista puhutaan.
Multa kans voimaa!
Äsken telkussakin sanoi "voima kanssamme"
Niin mie sanon voima kanssasi!!! Meriläinen kirjoitti:
Multa kans voimaa!
Äsken telkussakin sanoi "voima kanssamme"
Niin mie sanon voima kanssasi!!!rupeen epäilemään että telkkari vakoilee mun puhumisia. Olenks mää jossain reality ohjelmassa. No leikki leikkinä ja kiitos :))
- dear+++++
Nittaminax kirjoitti:
harkitsin, mutta sen estää taas eräs muu sairaus ja halleissa ei hyväksytä mitään pitkälahkeisia tai hihaisia uimapukuja. Ja entäs kun siellä pitää kaikkien edessä peseytyä. Nehän akat kirkuisi oitis ettei mua saa päästää altaaseen. Eikä se sairaus ole edes tarttuvaa, mutta ilkeen näköstä.
senkus meet uimahalliin, on sulla siihen oikeus.
dear+++++ kirjoitti:
senkus meet uimahalliin, on sulla siihen oikeus.
ole psoriasis ja jääköön sanomatta. Täällä nyt kaikkea viitti sanoo :))
- bmi 21
laittaa suusta vähemmän sisään kuin mitä kuluttaa. Kukaan ei ole vielä pystynyt tätä vääräksi todistamaan, vaikka lähes jokainen läski on yrittänyt.
- Meriläinen
Tota usein mietin. Äitini laihdutti joskus muutama kymmenen vuotta sitten itseään noin 30 kiloa ja sen jälkeen ei koskaan lihonut takaisin, ei alkanut jojo laihduttajaksi. Joskus söi herkkuja, silloin tällöin jos huomasi vähäisen painon nousun piti ruuattoman päivän, yhden.
Ja kuitenkin meillä geeneissä on naisten lihominen.
Nälkää ei sen kummemmin nähnyt, joku yleinen muutos täytyi tapahtua ruuan määrässä, koska söi kuitenkin kaikkea hiilihydraateista rasvoihin ja kaikkea mahdollista hyvää ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533