Auttakaa lääkeriippuvaista!!!

Avuton

Olen jäänyt koukkuun lyricaan ja tramaliin. Napsin tramal 200mg ja lyrica 225mg kuin karkkeja.
En saa mitään tehtyä jos en ota noita lääkkeitä. Lyrica tuo vauhtia mutta nyt käyttö alkaa lipsua
hallinnasta kun saatan nukahdella kesken päivän, kädet tärisee askel heittää kuin humalaisella.
Ystäväni kuoli vuosi sitten lääkkeiden yliannostukseen ja nyt pelkään että itselleni käy pian samoin
jos en lopeta ajoissa. Mutta kun en pysty. Joinakin aamuina päätän että tänään en ota mutta sitten ajatukset pyörii koko ajan lääkkeissä ja ennen puolta päivää olen ottanut eka satsin. kauankohan
elimistöni kestää tätä. Auttakaa. Mitä mun pitäis tehdä???

8

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .--

      Harrasta liikuntaa, ja mieti ruokavaliota. Ota sairaslomaa töistä, kyllä lääkeriippuvuudesta pääsee. En voi antaa muuta neuvoa, kuin että kestä se kuin mies. Mikä painaa mieltäsi, selvitä asia.
      Spiidiä ja rauhoittavia, minä vain päätin lopettaa, nyt on hyvä olo.

    • DDdd

      jaat käyttämäsi annoksen tasaisesti päivälle esim. 2 2 2 2 sitten pienennät sitä vaikka 2 1 2 2, 2 1 1 2, 1 1 1 2, 1 1 1 1 jne. ja lopulta poistat yhden kerran kokonaan yksi kerrallaan. Näin ei tarvitse kärsiä kovista vieroitusoireista ja lopettaminen on helpompaa.

    • pilleri-hilleri-xx

      siellä auttavat kyllä tämän kanssa. Lyrica ja tramal on koukuttavia aineita ja tämän tietävät A-klinikalla.

      itsekkin lääkeriippuvuuteen apua sieltä saaneena voin sanoa että se on oikea paikka meille lääkeriippuvaisillekkin.

    • Tosiystävä.

      Menin itse katkolle heinäkuussa, sitten kuntsarille pariksi viikoksi. Sitten aloin lukea Raamattua aamuisin rauhassa aamiaisen kera. Pakotin itseni kävelemään päivittäin. Tein vain ja ainoastaan sitä, mitä halusin. Ihmiset oli kaikkein vaikeimpia, kaikki tuntui olevan niin paskoja ja pahoja ympärillä. Valehtelua, muiden haukkumista jne. Tein selvän pesäeron ja sanoin sen suoraan: ei kiinnosta. Joitakin kannustavia ja raittiita ihmisiä tapasin ja se helpotti.

      Kohta olen ollut puoli vuotta ilman viinaa, lääkkeitä, univaikeuksia, pelkoja, ahdistustakin ja ilman kaikkea muuta paskaa, kuten ihmisten ongelmia. Tupakankin jätin vuoden vaihteessa eikä tee mieli. En koe enää edes yksinäisyyttä, joka vaivasi usein.

      Usko, luota ja rakasta itseäsi. Voiman saat Jeesukselta rukoillen, apua pyytäen sinnikkäästi ja Raamatusta saat lisää voimaa. Lue ensin Uutta Testamenttia ja lohduttaudu Psalmien tai Jobin kirjan ääressä. Älä pelkää, äläkä epäile ennenkuin saat vastauksia. Raamatussa on monta kohtaa, jotka voivat tuntua vaikeilta ja epäselviltä, älä lannistu, ne asiat selviävät sinulle. Tv 7 helpotti mua, se näkyy netissäkin ellet ole kaapelitaloudessa. Ihan tosi, mä en ole hurahtanut, pyysin vaan itselleni samoin apua.

      • Sikermän Idiopää

        1. Etsi ystäviä
        2. Pyydä heitä kirjoittamaan päiväkirjaa
        3. Lue salaa noita päiväkirjoja

        Ja näin pystyt varmasti olemaan selvinpäin.

        Mä ajattelin liittyä tänä vuonna kannabisyhdistykseen ja jatkaa elämääni...


    • rfew

      sulle on jo näköjään kehittynyt kova henkinen ja fyysinen riippuvuus näihin! ja voin sanoa että sä pystyt lopettaan jos haluat mutta se vaatii kovaa päätä !!!!! siis jos heität kerralla pois niin se on sitte ainakij 2 viikkoa kylmää kuumaa kylmää kuumaa ja kovaa vitutusta! mutta se voi onnistua ja jos tuntuu että et selviä yksin niin apua on tarjolla jos vain osaat hakea.. katkolle saatat päästä mutta se vaatii kovaa tahtoa siis ihan oikeesti vakaata päätöstä lopettamisesta. Itselläni ystäväpiirissä on paljon pilleristejä ja olen nähnyt ja tiedän mitä on pentso ja opiaatti riippuvuus! toivon parasta toivottavasti voitat riippuvuutesi et kuiteskaan syö ku kahta lääkettä :)

      • --

        voi sekin auttaa tuskaisuuden vähentämiseen. Paljon kasviksia, yleensä alkuperäistä ruokaa, jossa ei lisäaineita. Ei levitteitä, makkaraa, vain pelkkiä vihanneksia leivän päälle. Puhdasta vettä, jos sitä vain saatavilla.
        Asiat nähdään usein liian tunteikkaasti, perusasiat unohdetaan. Kun syö väärin, ahdistaa henkisesti.


    • ent. riippuvainen

      Pyydä lääkäriltä apua. Sinun on mahdollista päästä sairaalaan vieroitukseen. Se voi olla liian vaikeaa yksin kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe