palstalaiset otetaan ryhmäkuva meistä.
Kerro ilmoittautuessa vaatetuksesi ja hiustesi väri.
Onnistuisko
93
970
Vastaukset
- yksi monista
galleriasta, ota sieltä.
- punastuu ihan
Voi kauhia sentäs. Ei kai täällä kukkaa ittestään ala kertoilee?
- eihän ..
meitä kukaan muutenkaan huomaa.
Pieniä ja vikkeliä ;)
- Heikunkeikku
Palstalaisista ryhmäkuva, kuulostaa kiehtovalta :)
Tässä nyt vaan on semmonen hommeli, että mieluummin olisin se, joka niitä kuvia näppäilee.
Olen kertakkaikkisesti epä-valokuvauksellinen ihminen. Emmää tajuu, miten se niin on, vaikka ihan sievä ihiminen oon. Ainakin takaapäin.
Tulin kotiin hetki sitten ja otin kyläpuseron veks. Se olisi sopinut kuvaan, mutta en nyt ala taas vaihtamaan.
Päälläni on nyt havunvihreä tunika ja mustat suorat housut. Korvissa roikkuu simpukankuorista tehdyt korvikset, aika isokokoiset. Tälläsin ne korviin, kun kietasin nää hiukseni takaraivolle sykkyrälle ja oli pakko jotakin roikkuvaa laittaa killumaan. Punaiset hiukset.
Jos en saa olla kuvassa takaperin, niin sitten haen tuolta alakerrasta näyteikkunan kokoset aurinkolasit naamaani. Jos passaa?käydä puuteroimassa punainen nokkani :) Tässä possutaudin jälkimainingeissa kun on saanut niiskutella ja rykiä ihan vaivoiksi asti.
Jaa se vaatetus. Kahden eri punasävyn raidallinen neulepusero ja mustat levenevälahkeiset trikoohousut, hopeiset isot korvarenkaat ja ruskea polkkatukka, muutama vaaleampi raita lisävärinä. Mustasankaiset neliskulmaiset rillit ja leveä hymy.- ja heti
TaikisN kirjoitti:
käydä puuteroimassa punainen nokkani :) Tässä possutaudin jälkimainingeissa kun on saanut niiskutella ja rykiä ihan vaivoiksi asti.
Jaa se vaatetus. Kahden eri punasävyn raidallinen neulepusero ja mustat levenevälahkeiset trikoohousut, hopeiset isot korvarenkaat ja ruskea polkkatukka, muutama vaaleampi raita lisävärinä. Mustasankaiset neliskulmaiset rillit ja leveä hymy.nimet esiin ja naamikseen.
ja heti kirjoitti:
nimet esiin ja naamikseen.
vaikka nokka on ku petteri punakuonolla :(
Ai vai tarkoitatko naamakirjaa, siihen liittyminen on vielä harkinnassa. Nuoriso meillä on ollut facebookissa jo pitkään.- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
kampaaja:-D)))))))))))))))))))
Et sä nyt tähän aikaan mitään kampaajaa saa tilattua.:)
Pengo sieltä kaapistas jotakin mukavaa päälles.
Jaa, mut sä voisitkin laittaa ne uimahousus päälle, kun tuosta uimisesta tykkäät.
Kaipa sulla on joku housuihin sopiva uimalakki tai pyydä vaimoltasi suihkulakkia.
Joku semmonen rosa suihkulakki olis kiva, jossa päällä semmosia kukkia.
Sitten pyyhe rennosti toiselle olkapäälle ja se on siinä.
Ryhdikäs asento, naama ilooseen ilmeeseen ja muuta ei sitten tarvita.
Noh, jos sulla on uimalasit, niin ne vois kans sopia.
Mutta mitään Räpylöitä ei sitten tohon asuun ängetä. Mielestäni ei saa liiotella. :) - hairdress
Teotwawki kirjoitti:
kampaaja:-D)))))))))))))))))))
ja kaikki naiset parturiin :DDD
Heikunkeikku kirjoitti:
Et sä nyt tähän aikaan mitään kampaajaa saa tilattua.:)
Pengo sieltä kaapistas jotakin mukavaa päälles.
Jaa, mut sä voisitkin laittaa ne uimahousus päälle, kun tuosta uimisesta tykkäät.
Kaipa sulla on joku housuihin sopiva uimalakki tai pyydä vaimoltasi suihkulakkia.
Joku semmonen rosa suihkulakki olis kiva, jossa päällä semmosia kukkia.
Sitten pyyhe rennosti toiselle olkapäälle ja se on siinä.
Ryhdikäs asento, naama ilooseen ilmeeseen ja muuta ei sitten tarvita.
Noh, jos sulla on uimalasit, niin ne vois kans sopia.
Mutta mitään Räpylöitä ei sitten tohon asuun ängetä. Mielestäni ei saa liiotella. :)tarvii, kun mun pää näyttää uimalakilta ilmankin:-) Laitan sopivan peruukin, niin ihmiset luulee, että mulla on tukkaa. Kato kaljuilla toi testosteronituotanto on tunnetusti niin kovaa, niin ei uskalla naisseurassa esiintyä kaljuna. Voi käydä köpelösti:-)
hairdress kirjoitti:
ja kaikki naiset parturiin :DDD
tylsää, jos ei välillä tee jotain aivan toisin, kun tavallisesti on totuttu.
- ihan ..
värivilimiä? Mullon punainen nokka ja tukka, vihreä tanttu.
- Adria
Mustat housut. Ecco puolinilkkurit. Punaruudullinen paita jonka päällä nahkaliivi. Leveelierinen hattu tummien hiuksien päällä. Viikset.
- Heikunkeikku
TaikisN kirjoitti:
pidätkö sä hattua sisällä ?
Veit kirjaimet sormistani. Aattelin just, että minäpäs kysääsen, mimmosia ilimoja sisätiloissa pitelöö, kun päässä on leveälierinen hattu ja jaloissa kengät. Vai onkohan hän ulkona ulkoruokinnassa.:)
- Adria
TaikisN kirjoitti:
pidätkö sä hattua sisällä ?
En ku siihen ryhmäfotoon laittasin.
Heikunkeikku kirjoitti:
Veit kirjaimet sormistani. Aattelin just, että minäpäs kysääsen, mimmosia ilimoja sisätiloissa pitelöö, kun päässä on leveälierinen hattu ja jaloissa kengät. Vai onkohan hän ulkona ulkoruokinnassa.:)
ehti käydä pikapikaa tälläytymässä kuvaa varten :)
Adria kirjoitti:
arvasinkin että kävit tälläytymässä.:) Ja mä en saanut edes nokkaani puuteroida :(
- Heikunkeikku
Adria kirjoitti:
Joo, laita vaan leveälierinen hattu päähäs. Kuulostaa kivalta. Ja nahkaliivi passaa hyvin tyyliin.
Pistänhän minäkin ne isoot aurinkolasit naamaani, vaikkei täälä kotona nyt niin kamalan kovasti aurinko paistele.
Takariviin meinaan siel oon kotonani ja mul ei kyl oo nyt muuta ku bokserit ja villasukat,mut eihän ne takarivist näy.
Ai niin hiukset on melkein mustat ja tuuheet,seison sit paapun takana ,kuten eilises kulttuuri keskustelus sovittiin.TaikisN kirjoitti:
kun vaatetuskon on noin edustava :) *tuijottaa vaivihkaa*
Mut on kauhee ressi pattipolvista.
- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Mut on kauhee ressi pattipolvista.
Nosta ne prässätyt villasukkas polvien peitteeksi, niin voit tryykätä eturiviin.
Minusta olisi Sääli, jos vähäpukeinen, tuuheatukkainen mies, menisi takariviin seisomaan. Heikunkeikku kirjoitti:
Nosta ne prässätyt villasukkas polvien peitteeksi, niin voit tryykätä eturiviin.
Minusta olisi Sääli, jos vähäpukeinen, tuuheatukkainen mies, menisi takariviin seisomaan.Mä olen jo harjotellut tos peilin eres,se asento on sitten sellanen pohjalainen painija poseeraus.
Vähän sivuttain ja käret ristikkäin rinnalla,sillai hauikset näyttää isommilta,sellaset 5kg lahnan kokoiset.- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Mä olen jo harjotellut tos peilin eres,se asento on sitten sellanen pohjalainen painija poseeraus.
Vähän sivuttain ja käret ristikkäin rinnalla,sillai hauikset näyttää isommilta,sellaset 5kg lahnan kokoiset.VIIDEN KILON LAHNAT, Ah, kuulostaa Aivan fantastiselta. Asentosi on hyvä, voin kuvitella.
Villasukat kruunaavat tämän kaiken mitä mainioimmin. Älä sitte valitse semmosia boksereita, joissa on liian leviät lahkeet. Semmonen hamemainen helma ei ole eduksi, pistä jotkut tiukkikset päälles. - Joillakinhan .
Heikunkeikku kirjoitti:
VIIDEN KILON LAHNAT, Ah, kuulostaa Aivan fantastiselta. Asentosi on hyvä, voin kuvitella.
Villasukat kruunaavat tämän kaiken mitä mainioimmin. Älä sitte valitse semmosia boksereita, joissa on liian leviät lahkeet. Semmonen hamemainen helma ei ole eduksi, pistä jotkut tiukkikset päälles.kuuluu olevan yli 50 kiloisia lahnoja.
- Heikunkeikku
Joillakinhan . kirjoitti:
kuuluu olevan yli 50 kiloisia lahnoja.
Liika on liikaa, sanon minä.
Semmoset sopusuhtaiset, isohkot lahnat on passelit.
Vielä ku saa vedettyä vattan sisään silleen, että keskiosa on krupattuna pieneksi krupuksi, niin tulee ne lihaksikkaat reisilahnat hyvin esille.
- Hapsu
yöpuku jo päällä ja pensseli toisessa kädessä ja kissa kainalossa. Hiukset tummahkot jotka hapsottaa sinne tänne, niin ja ne on päässäkin viellä :))
sillä pensselillä teet yöpaitasillas...Silittelet kissaako :))
Selvästi eturivin ainesta sinäkin :))- Hapsu
TaikisN kirjoitti:
sillä pensselillä teet yöpaitasillas...Silittelet kissaako :))
Selvästi eturivin ainesta sinäkin :))ajattelin jos tuota niinku silleen maalaisin taulun teistä kaikista, silleen nopeasti :))
Hapsu kirjoitti:
ajattelin jos tuota niinku silleen maalaisin taulun teistä kaikista, silleen nopeasti :))
alkaa kuulostaa porukka jo niin kirjavalta että ison väripaletin tarvit. :))
Hiukset lyhyet ja alta tummanrusk.ja päältä pun.rusk. vanhanroosanpun.ohut neulepusero ja sin.farkut.
Mut ko suupielet roikkuu alaspäin, mite ne sais ylöspäin???- Hapsu
pikkusen kyljistä :)
Hapsu kirjoitti:
pikkusen kyljistä :)
mut ku mie en oikeen oo kutiavaa sorttia.. Kiitosta kuiteski. Jos mie sit oikein kovasti pinnistän niitä ylöspäin:))
- Heikunkeikku
No minä ajattelin ratkaista samaisen pulman siten, että aijon seisoa kuvassa päälläni.
Tai kenties käsinseisonnalla, tämä on vielä harkinnassa.
Joka tapauksessa, kun pääni on alhaalla, valuvat poskeni ja suuni mukavasti myös alaspäin ja näin ollen, ilmeeni on iloinen. :) - Hapsu
sasus kirjoitti:
mut ku mie en oikeen oo kutiavaa sorttia.. Kiitosta kuiteski. Jos mie sit oikein kovasti pinnistän niitä ylöspäin:))
jos tuota seisoisin sinun takana ja sormilla nostasin sinun suupieliä niinku silleen ylös. :)
Heikunkeikku kirjoitti:
No minä ajattelin ratkaista samaisen pulman siten, että aijon seisoa kuvassa päälläni.
Joka tapauksessa, kun pääni on alhaalla, valuvat poskeni ja suuni mukavasti myös alaspäin ja näin ollen, ilmeeni on iloinen. :)oli ihan pakko nostaa suupieliä ylöspäin:))) Jos ne ei millään taho pysyä siin asennos kauaa, sit tehdään toi temppu yhes:)))
Hapsu kirjoitti:
jos tuota seisoisin sinun takana ja sormilla nostasin sinun suupieliä niinku silleen ylös. :)
Hyvä kikka toiki.. Heikku keksi kans oikein hyvän idean, joka vaikuttaa tosi hyvälle, ei tuu sit kenenkään sormet miun poskille:)))
Heikunkeikku kirjoitti:
Joka tapauksessa, kun pääni on alhaalla, valuvat poskeni ja suuni mukavasti myös alaspäin ja näin ollen, ilmeeni on iloinen. :)Me essolaiset pidämme kuvaushetkellä housut jalassamme, niin silloin riippuvat ruumiinosamme eivät ole häiritsevästi esillä. Saamme siis essolaisista iloisen kuvan.
- Heikunkeikku
Yleismies kirjoitti:
Me essolaiset pidämme kuvaushetkellä housut jalassamme, niin silloin riippuvat ruumiinosamme eivät ole häiritsevästi esillä. Saamme siis essolaisista iloisen kuvan.
Joo, parempi tulla kuvaan housut jalassa. Aattelin, että jos on tarves, niin voihan housujen vyötärön nostaa tarvittaessa vaikka kainaloihin. Saa piiloon enemmän, mikäli pullottavia kehonosia on enemmänkin.
Housujen lahkeenpituus kyllä nousee ylemmäs, mutta haitanneeko tuo mitään. Nykyään on niin monen pituisia housuja. Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, parempi tulla kuvaan housut jalassa. Aattelin, että jos on tarves, niin voihan housujen vyötärön nostaa tarvittaessa vaikka kainaloihin. Saa piiloon enemmän, mikäli pullottavia kehonosia on enemmänkin.
Housujen lahkeenpituus kyllä nousee ylemmäs, mutta haitanneeko tuo mitään. Nykyään on niin monen pituisia housuja.Kyllähän me muut essolaiset voisimme nostaa vyötäröämme hyvinkin ylös roikkuvia tai pullottavia paikkoja peittääksemme, mutta Kalu-Kallella saattaa olla vaikeuksia. Mikäli Kalu-Kallen housunlahkeet nousevat polvien yläpuolelle, niin kuva saattaa tulla liian miehekkääksi. Aremmat neitoset eivät ehkä voi katsella kiihtymättä sellaista valokuvaa.
Mustat pitkät fleesehousut, joissa kirkkaan punainen raita alhaalta ylös sivuilla ja musta feese liivi. Liivi on lyhyt edestä ja pitempi takaa. Liivin edessä oleva vetoketju on rohkeasti pitkälle alas auki, niin että leopardin kuvioiset kyynel korulla varustetut bussuppit pilkottavat ja käsivarret ovat paljaan (nämä siksi ettei tulisi hikipuuskaa). Ja punaiset sukat jalassa.
Hiukset ovat luonnostaan vaaleat pitkät ja kietaistuna huolimattomalla ponnarilla ylös, niin että latvatupsu sojottaa kattoon päin. Punaista huulipunaa reilusti ja runsaasti paksuja kultakoruja: kaksi ketjua kaulassa lyhyt ja pitkä, neljä korvakorua korvissa kyyneleet ja pallot ja viisi timantti/kultasormusta sormissa. Niin ja lukulasit välillä otsalla ja välillä nenällä.kultaa ja leopardibushuppia. Nostaa huimasti yhteiskuvan arvoa. Mä voin tulla siihen viereen, jos tuo kullanpaljous vähän himmentäisi punaisen nenän loistoa :))
TaikisN kirjoitti:
kultaa ja leopardibushuppia. Nostaa huimasti yhteiskuvan arvoa. Mä voin tulla siihen viereen, jos tuo kullanpaljous vähän himmentäisi punaisen nenän loistoa :))
Kaikki hienot mitä omistan on aina päällä nykyään kotona, kylillä ei ihan kehtaa. Pakko käyttää kaikkee hienoo mitä vaan on ja yrittää kuluttaa ja nauttia niistä ettei vaan jää mitään haaskioon ja käyttämättä perikunnan vaivoiksi ja rieskaksi..heh heh.
miljoona kirjoitti:
Joko se kuva otettiin et saako jo alkaa poistaan meikkejä ja riisuu....
kuvanottaja on paennut paikalta, täällä me kaikki odotamme milloin käsketään sanoa muikku :)) Mutta taidan minäkin hipsiä pikapuoliin petiin, koko yötä jaksa ootella :)
- Meriläinen
Hiukset on vaaleet taas kerran ja piiiitkän pitkä punainen villatakki, vois sanoo jopa laahuksella on nyt päällä.
Vai mitä tarkotit :))- Heikunkeikku
LAAHUS villatakissa, heh heh hee, kuulostaa aivan ihanalta.:))
Sinä meet seistä töröttämään eturiiviin villatakkines, ehdottomasti.
Mun tarttee nyt ruveta miettimään uudestaan omia vaatteitani. Näin tavallisilla kuteilla en kyllä ilikiä kuvaan :(
Hmmmm...... nyt meni pohtimiseksi... - Meriläinen
Heikunkeikku kirjoitti:
Mun tarttee nyt ruveta miettimään uudestaan omia vaatteitani. Näin tavallisilla kuteilla en kyllä ilikiä kuvaan :(
Hmmmm...... nyt meni pohtimiseksi...hei hei eiks pitänyt tulla niillä mitä on päällä?
Muuten miekin lähen ja etin vaikka vaaikka mitä hienoa päälleni. Heikunkeikku kirjoitti:
Hmmmm...... nyt meni pohtimiseksi...vaatekaapille, nyt ei lintsata !! Käskettiin tulla sellaisena kun ollaan :))
Minneköhän se kuvaaja lähti, etti vaan paennut paikalta pakokauhun vallassa kun näkin millaista väkeä potrettiin alkaa lappaa *nauraa*- Meriläinen
TaikisN kirjoitti:
vaatekaapille, nyt ei lintsata !! Käskettiin tulla sellaisena kun ollaan :))
Minneköhän se kuvaaja lähti, etti vaan paennut paikalta pakokauhun vallassa kun näkin millaista väkeä potrettiin alkaa lappaa *nauraa*Joo miekin mielessäni kuinka tää porukka näineen kokoontuu kuvaukseen. kaikkine taiteilijoine ja lahnoineen.
Ei kait toi kotikiusattu elävää lahnaa sittenhän mie voin ottaa koko akvaarion? Meriläinen kirjoitti:
Joo miekin mielessäni kuinka tää porukka näineen kokoontuu kuvaukseen. kaikkine taiteilijoine ja lahnoineen.
Ei kait toi kotikiusattu elävää lahnaa sittenhän mie voin ottaa koko akvaarion?järvi mukanaan, että löytyy kaloille uintivettä :))
- Heikunkeikku
Meriläinen kirjoitti:
hei hei eiks pitänyt tulla niillä mitä on päällä?
Muuten miekin lähen ja etin vaikka vaaikka mitä hienoa päälleni.Ei, älä mee vaihtamaan toisia kuteita päälles. Punainen villatakki, jossa Laahus, on eksoottinen ja erikoinen vaate. Jouduin lisäämään naamaani peiteväriä, kun luin hienosta vaatteestasi, en nimittäin mitenkään voi tulla kuvaan vihreällä naamalla.
- Meriläinen
TaikisN kirjoitti:
järvi mukanaan, että löytyy kaloille uintivettä :))
Mihinköhän lehteen me vielä päästäänkään.
Teolta pitäis varmaan ihan haastattelut kysyä, eihän tää nyt ihan pieneen voi jäädä.
Suuresti vaan maailmalle koko porukka. - Meriläinen
Heikunkeikku kirjoitti:
Ei, älä mee vaihtamaan toisia kuteita päälles. Punainen villatakki, jossa Laahus, on eksoottinen ja erikoinen vaate. Jouduin lisäämään naamaani peiteväriä, kun luin hienosta vaatteestasi, en nimittäin mitenkään voi tulla kuvaan vihreällä naamalla.
Mutta nehän sopii yhteen hyvi vihreä ja punainen, mikä vika?? :)))))))
- Auringon alla
et oon tosi söde-sössökkä..Mut menkää te muut..vaa. Ja sit toi Heikkiskii...nii..mistä siitäkään tietää vois jopa tulla mustikseks...tai Paapu...et parempi vaa ku mä pysyn poissa..
tsau: Friidu - henri>[]'>
järves, ja sanko päässä.
- iijatiija
se tapaaminen. Nähdään ihan kasvotusten ja aito kuvakin saadaan. Kerrottakoon kuitenkin, nyt päällä farkut, merimiestyyppinen pusero, jossa kuvioita tuossa rinnuksessa. Eiköhän se tuossa olekkin.
- viivi-amaldiina
ole kerenny viel olleskaan mukaan kun täytyi katella tuo Talentin ohjelma, piti katsoa ja itkeä, Iina tyttö oli hyvä laulaja.
Voittajakin oli moni puolinen taituri.....
Meen nyt tänne teitin taakse, itkettynein-silmin...nyyh..kylmäl veellä huuhtelee silmäs, kyl ne siitä sit. Täs on sulle varmuuden vuoksi nästyykki, jos nyt enää sitä tarttetkaa:))
- viivi-amaldiina
sasus kirjoitti:
kylmäl veellä huuhtelee silmäs, kyl ne siitä sit. Täs on sulle varmuuden vuoksi nästyykki, jos nyt enää sitä tarttetkaa:))
ripsivärit oli pitkin poskia, tässäpä semifinaali esitys jos ei joku ole nähnyt.
http://www.youtube.com/watch?v=yF6ueZFUVXE - viivi-amaldiina
viivi-amaldiina kirjoitti:
ripsivärit oli pitkin poskia, tässäpä semifinaali esitys jos ei joku ole nähnyt.
http://www.youtube.com/watch?v=yF6ueZFUVXEsekin jäi pois,
http://www.youtube.com/watch?v=yF6ueZFUVXEOlipa tosi ihana ja suloinen:))
- Otto-Vaan..
Yksi.Pukisinko päälle virttyneet villahousut vai kiiltävät teryleenit.
Kaksi.Hiukset on valmiiksi raidalliset, kumpi olisi parempi. Irokeesilla vai keskellä jakaus.:)
Paita on kuitenkin sellanen vangin raidallinen.- Heikunkeikku
Raidalliset hiukset on ihan kivat. Ehdotan keskelle jakausta. Laita geeliä ja linttaa hiukset pitkin päänahkaa ja sen jälkeen vedät hiusten latvat vaaka-asentoon. Lopputulos pitäisi olla sellainen, että näyttäisi siltä, kuin päässäsi olisi pöydän kiivu :)))
Ei mitään virttyneitä villahousuja, huh huh, sinähän olet menossa VALOKUVAAN.
Joku kiiltävä asu voisi sopia pääsi kera.
Ja sinä menet sitten eturiviin myös. - Otto-Vaan..
Heikunkeikku kirjoitti:
Raidalliset hiukset on ihan kivat. Ehdotan keskelle jakausta. Laita geeliä ja linttaa hiukset pitkin päänahkaa ja sen jälkeen vedät hiusten latvat vaaka-asentoon. Lopputulos pitäisi olla sellainen, että näyttäisi siltä, kuin päässäsi olisi pöydän kiivu :)))
Ei mitään virttyneitä villahousuja, huh huh, sinähän olet menossa VALOKUVAAN.
Joku kiiltävä asu voisi sopia pääsi kera.
Ja sinä menet sitten eturiviin myös.Tulipa minulle aivan uusi juttu.Mikä on pöydän kiivu ?
Takariviin on ennenkin komennettu, pelkäävät kameran vaurioituvan.
Villahousut on niin monikäyttöiset ja joustavat, ainakin vyötäröltä.
Seuraavaksi minä kyllä ostan samanlaiset housut kuin Pelle Hermannilla.
Heti ei jää vyötärö ahtaaksi.:) - Heikunkeikku
Otto-Vaan.. kirjoitti:
Tulipa minulle aivan uusi juttu.Mikä on pöydän kiivu ?
Takariviin on ennenkin komennettu, pelkäävät kameran vaurioituvan.
Villahousut on niin monikäyttöiset ja joustavat, ainakin vyötäröltä.
Seuraavaksi minä kyllä ostan samanlaiset housut kuin Pelle Hermannilla.
Heti ei jää vyötärö ahtaaksi.:)Ai, että mikäkö on pöydän kiivu?
Jaa-a, monen monituisen hmmm-äännähdyksen jälkeen, minun on pakko sanoa, että en kertakaikkisesti tiedä pöydän kiivulle toista sanaa.
Noh, jospas selitän sen tälleen. Sikäli-mikäli sinun keittiön pöydässäsi Ei olisi Kiivua, niin siinä tapauksessa keittiössäsi seisoisi vain neljä jalkaa pystyssä. Olispahan vaan, suhteellisen, vaikiaa pistää lautasta pöydän kiivulle :))) Lautanen pitäisi laittaa näiden neljän pystyjalan keskelle, lattialle ja syöminen olisi jokseenkin hankalahkoa, jos istuisit tuolilla.
Elikkä jakaus keskelle päätä ja hiukset geelillä pöytäkiivumaiseksi levyksi :)
Aijee, että fiinii :) - Otto-Vaan..
Heikunkeikku kirjoitti:
Ai, että mikäkö on pöydän kiivu?
Jaa-a, monen monituisen hmmm-äännähdyksen jälkeen, minun on pakko sanoa, että en kertakaikkisesti tiedä pöydän kiivulle toista sanaa.
Noh, jospas selitän sen tälleen. Sikäli-mikäli sinun keittiön pöydässäsi Ei olisi Kiivua, niin siinä tapauksessa keittiössäsi seisoisi vain neljä jalkaa pystyssä. Olispahan vaan, suhteellisen, vaikiaa pistää lautasta pöydän kiivulle :))) Lautanen pitäisi laittaa näiden neljän pystyjalan keskelle, lattialle ja syöminen olisi jokseenkin hankalahkoa, jos istuisit tuolilla.
Elikkä jakaus keskelle päätä ja hiukset geelillä pöytäkiivumaiseksi levyksi :)
Aijee, että fiinii :)Olisit heti sanonut, tasainen kuin pöytälauta tai levy.:)
Pirskatti kun minulla on niin vankka ja jäykkä hiusharjas, geeliä pitää olla tosi runsaasti tai liimaa mukana ennen kuin taipuu tasaisesti.Nyt on kaikenlisäksi vähän lyhkäisen puoleinen, se tekee taivuttelun vielä hankalammaksi.Taidan päästä helpommalla kun vetäisen aivan sileäksi koko päänupin, säästän geelissä ja vaivassa.
Sittenhän ainakin on kiiltävä kuin pöytä lauta.:) - hämmästynyt,
Otto-Vaan.. kirjoitti:
Olisit heti sanonut, tasainen kuin pöytälauta tai levy.:)
Pirskatti kun minulla on niin vankka ja jäykkä hiusharjas, geeliä pitää olla tosi runsaasti tai liimaa mukana ennen kuin taipuu tasaisesti.Nyt on kaikenlisäksi vähän lyhkäisen puoleinen, se tekee taivuttelun vielä hankalammaksi.Taidan päästä helpommalla kun vetäisen aivan sileäksi koko päänupin, säästän geelissä ja vaivassa.
Sittenhän ainakin on kiiltävä kuin pöytä lauta.:)Voi Otto, kiitos sinulle :-). Olet päivällä kirjoittanut rakkausrunoihin todella kauniin runon.
- Otto-Vaan..
hämmästynyt, kirjoitti:
Voi Otto, kiitos sinulle :-). Olet päivällä kirjoittanut rakkausrunoihin todella kauniin runon.
Hitto, nyt olin tehdä housuuni. Pakko oli käydä kädet täristen tarkistamassa.
Rehellisenä miekkosena minun on nyt tuotettava sinulle pettymys.
Tämä Otto ei ole viime aikoina läyryillyt noin lempeitä.
Huh!..:)*pyyhkii hikeä* - on ..
Otto-Vaan.. kirjoitti:
Huh!..:)*pyyhkii hikeä*kastettu?
- Otto-Vaan..
on .. kirjoitti:
kastettu?
Meinaatko että olisin potalla ollessa runoillut.:)))
- hämmästynyt,,
Otto-Vaan.. kirjoitti:
Huh!..:)*pyyhkii hikeä*Voi harmi :-(( vaan uskoiskahan poronsyönyttä, pukiksi naamioituvaa (hi..hih)
- on ..
Otto-Vaan.. kirjoitti:
Meinaatko että olisin potalla ollessa runoillut.:)))
En minä olisi ollut 'hämmästynyt', vaikka niin olisit tehnytkin. Potta on innovatiivinen kaluste.
Niinhän oli otto siellä, kun juuri livahdin katsomassa.
Pianpa korjaus on ohi, ja pottaa pääsee taas rauhaan. - Otto-Vaan..
on .. kirjoitti:
En minä olisi ollut 'hämmästynyt', vaikka niin olisit tehnytkin. Potta on innovatiivinen kaluste.
Niinhän oli otto siellä, kun juuri livahdin katsomassa.
Pianpa korjaus on ohi, ja pottaa pääsee taas rauhaan."Potalla" ollessa saa parhaat ideat. Käviskö oikein mietelauseeksi.:D
Tota noin.Korjaukset kestää vielä ainakin vuoden, ettei se nyt aivan äkkiä ohi mene.
Tältä erää käyttökielto on kai ohi ensiviikonaikana, kunnes toisin ilmoitetaan.
Käyttökieltoja tulee olemaan useammassa erässä.Keväällä meitsin kohdalla useamman viikon katkos.
Puretaan ja keritään osa asunnostakin.Vähän hankala asustaa, mutta aikansa kutakin. - Sama ..
Otto-Vaan.. kirjoitti:
"Potalla" ollessa saa parhaat ideat. Käviskö oikein mietelauseeksi.:D
Tota noin.Korjaukset kestää vielä ainakin vuoden, ettei se nyt aivan äkkiä ohi mene.
Tältä erää käyttökielto on kai ohi ensiviikonaikana, kunnes toisin ilmoitetaan.
Käyttökieltoja tulee olemaan useammassa erässä.Keväällä meitsin kohdalla useamman viikon katkos.
Puretaan ja keritään osa asunnostakin.Vähän hankala asustaa, mutta aikansa kutakin.ajatus.
Hankalan kuuloista, mutta minkäs teet. Uusi päivä kaiken muuttaa voi. Voi olla joillekin aikasen vaikeaa?
Hyvä tietää kuitenkin, että on väliaikasta, vain.
Nyt mun lavolle ja levolle.
Hyvää Yötä, Otto! ♥
. - Otto-Vaan..
Sama .. kirjoitti:
ajatus.
Hankalan kuuloista, mutta minkäs teet. Uusi päivä kaiken muuttaa voi. Voi olla joillekin aikasen vaikeaa?
Hyvä tietää kuitenkin, että on väliaikasta, vain.
Nyt mun lavolle ja levolle.
Hyvää Yötä, Otto! ♥
.Kuin myös Hyvää yötä !
- uskotaan .
hämmästynyt,, kirjoitti:
Voi harmi :-(( vaan uskoiskahan poronsyönyttä, pukiksi naamioituvaa (hi..hih)
niin. Ihana, kuin tekijänsä.
- Otto-Vaan..
uskotaan . kirjoitti:
niin. Ihana, kuin tekijänsä.
Nyt mua taas, syytöntä syytetään.:)
Siellä on nyt joku toinen Otto mustanpuhuvana kun häntä ei huomioida.
- Yxitypy
kyllä kuva tuolla gallerissa, mutta siinä kuvassa mä en oikein ole itteni näköinen. Facebookissa sitävastoin on useampikin kuva, joten tervetuloa katsomaan vaan :=))
Minulla on tällä hetkellä joulunpunainen oloasu. Jotain gollege kangasta. Puserossa vetskari ja huppu, sekä edessä valkoisella jotain tekstiä.
Hiusten väri on keskiruskee, jossa vaaleita raitoja. Päässä punaruskee sankaset rillit ja korvissa isot kalevalakorut. - Sinimarjanen
nyt hyvin kuvaukselliset, ihan kuin röllillä.:)) Ruskeat hiukset, jossa tummaa raitaa otsalla ja niskassa. Farkut jalassa ja v-aukkonen sinivalkoinen college pusero.
- RosaLiiin
Juu, onnistuis jos saan tulla yöpuvuss villasukat jalass,
koko päivän olen ollut täss asus, punaises pompulamekos
ai niin tukka on pitkä ja otsiskin löytyy
punainen tai oikeammin kastanjan ruskea, on näet suoraan purkista,
menen kyllä mielelläni sinne takariviin ja otan kunnon irvistyksen. - kuvasta
kokonaisuuden, :))
- viivi-amaldiina
TaikisN kirjoitti:
odottelen miltä kokonaisuus näyttää :)) Ainesoast ainakin on herkulliset !
tulin katsomaan otosta, valokuvaaja Filmi tais hämätä meitä. ;(
Viluhan täs tulee ku boksereis värjöttelee,kylmä kankistaa ja kutistaa hauikset,alkaa muistuttamaan nahkiaisia.
- Yxitypy
ei se niin äkkiä tapahdu.
Odotellaan vaan ihan rauhassa. Mitä kauemmin jaksetaan odottaa sen parempi foto meistä tulee :=)) - viivi-amaldiina
koti-kiusattu kirjoitti:
Viluhan täs tulee ku boksereis värjöttelee,kylmä kankistaa ja kutistaa hauikset,alkaa muistuttamaan nahkiaisia.
hauikses jo muuttunna.
- viivi-amaldiina
Yxitypy kirjoitti:
ei se niin äkkiä tapahdu.
Odotellaan vaan ihan rauhassa. Mitä kauemmin jaksetaan odottaa sen parempi foto meistä tulee :=))hätäinen luulin sen jo olevan esillä, mutta ei, ite ois tuoki pitänyt tehdä... :))
- uhkuu kauheesti, muka...eiks se oo ny päivän sana, minä itte.... - Yxitypy
hätäinen luulin sen jo olevan esillä, mutta ei, ite ois tuoki pitänyt tehdä... :))
- uhkuu kauheesti, muka...eiks se oo ny päivän sana, minä itte....on. Monesti sitä ajattelee, että ite olis se ja sekin pitänyt tehdä. Sitä kun ite on...tai kuvittelee olevansa niin hemmetin hyvä kaikessa :=))
Ihan kyllä jännittää, onko se kuva hyvä. Yleensä käy niin, että kuvaajat jotka ovat minut kuvanneet, eivät ole olleet ammattitaitoisia :=)) - Otto-Vaan..
koti-kiusattu kirjoitti:
Kun riipastelee, kyllä nyt on villahousut valttia.
- 112233
kuvaaja häipässyt, ku kamera tietysti hajosi.;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533