Finaalin laulajien kappaleet

Super-motoriikka-fan

Nonniin, paljon odotettu tanlet-finaali on takana, mutta Markun ja Iinan kappaleet finaalissa jäivät vaivaamaan... Sillä molemmat vetivät samat kappaleet kuin alussa (tai semifinaalissa, en ole varma). Mistä tämä johtuu? Siitäkö, että heillä ei ollut tarpeeksi aikaa harjoitella uutta? Jos niin, kumpikaan heistä ei ole oikea talentti. Meidän koko perhe kummasteli tätä. Heillä on hienot äänet, sitä ei voi kieltää. :p

2

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talent

      Minä huomasin saman ja saman kappaleen laulaminen sekä karsinnassa että finaalissa häiritsi minua todella paljon kun maailma on kappaleita täynnä.. Luulen että tuo vaikutti siihen että kumpikaan ei voittanut vaan motoriikka-Miikka vei voiton...

      • Nimimerkki2

        Talentissa on monen laulajan perusvika, että vedetään varman päälle, otetaan alussa kehuttu kappale ja kun yleisö haluaa kuulla jotain uutta, niin pettyneet eivät äänestä. Susan Boyle sortui samaan. Mutta laulajia on niin paljon, että ihan hyvä että talentin voittaa joku sellainen, mitä ei joka päivä näe. Jossain kisassa, missä olisi pelkkiä kaljuja lihavia miehiä, voisi ihan hyvin joku muu voittaa. Itse en osaa laulaa yhtään, mutta tunnen yhden ruman kaljamahan, joka laulaa tosi upeasti; mielestäni paremmin kuin Laamanen. Iina taas tenavatähdessä, olisiko voittanut? Ehkä ei. Jollekin konsta hietaselle ei esim. olisi pärjännyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe