"Tabermann vieraili Yle TV2:n ohjelmassa Seitsemäs taivas. Hän rohkeni nyt kertoa jäljellä olevasta ajastaan.
- Lääkäri sanoi, että näihin kuolee yleensä vuodessa, Tabermann kertoi Maarit Tastulalle".
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009112310646836_uu.shtml
Tabermannilla diagnosoitiin elokuussa, että hänellä on vaikea aivokasvain, jota ei voi leikata.
Tommy Tabermannilla alle vuosi
88
12940
Vastaukset 88
- mariella86
Surullista, ei voi muuta sanoa. En tiedä miten reagoisin jos saisin tietää että aikaa olisi noin vähän. Minusta on hienoa ja rohkeata, että Tabermann on puhunut sairaudestaan ja tuntemuksistaan noin avoimesti mediassa. Mutta sellainen elämän traaginen ja syvin olemus on - täydellinen muutos siihen saattaa tulla pienessä hetkessä. Se saakin arvostamaan elämää ihan eri lailla. Itse en ole ollut ikinä kovin sairas ja on hankala kuvitella itsensä henkilön asemaan, joka saa tuollaisen diagnoosin. Tuollainen vetää oikeasti sanattomaksi.
Jaksamista ja mahdollisimman monta hyvää vuotta Tabermannille! - Hetki täällä
Onhan se ohjelma vielä kaikkien katsottavissa.
http://areena.yle.fi/video/570422- jfhfg
tuota osaa ennustaa.
- Nyt kyllä nykii!
jfhfg kirjoitti:
tuota osaa ennustaa.
Itse Tabermanin ennusteesta ei puhuttu mitään. Miksi? Lääkärit eivät ole antaneet loppuennustetta Tabermanin kohtalosta, onko se vuosi, viisi, kymmenen vai loppuelämä? Kohde haluaa roikkua löpeissä ja julkisuudessa sanalla millä hyvänsä.
- 3asfasda
Nyt kyllä nykii! kirjoitti:
Itse Tabermanin ennusteesta ei puhuttu mitään. Miksi? Lääkärit eivät ole antaneet loppuennustetta Tabermanin kohtalosta, onko se vuosi, viisi, kymmenen vai loppuelämä? Kohde haluaa roikkua löpeissä ja julkisuudessa sanalla millä hyvänsä.
Ennuste on henkilökohtainen, joten Tommy itse kertoo siitä mitä haluaa, ei kai ennusteesta mitään kirjallistakaan paperia edes tehdä ellei jotain lakiasioita hoideta.
Lääkäreiden ennuste perustuu tilastoihin joten homma voi mennä aivan toisinkin: sekä parantuminen että nopeampi tilan paheneminen mahdollisia.
Loppuennustetta ei ole olemassakaan. Lääkärit myös usein väistävät tuota ennustetta koska on todettu että fataali ennuste jopa nopeuttaa sairaan kuolemaa. Plasebovaikutus toimii näinkinpäin. - Viisaampi
se "loppuelämä"
- Jaa-a, sellaista.
Että tällaista. Näillä mennään. Pitkässä juoksussa.
- Kuolema pysyvää
Joka kolmas meistä kuolee syöpään, ennemmin tai myöhemmin.
- * * * *
Väärin. Joka neljäs meistä SAIRASTUU syöpään jossain vaiheessa.
- One way!
Kukaan ei ole vielä jäänyt tänne.
- terv esh
* * * * kirjoitti:
Väärin. Joka neljäs meistä SAIRASTUU syöpään jossain vaiheessa.
nykytiedon ja kokemuksen mukaan jo joka kolmas sairastuu syöpään jossain elämän vaiheessa. Syöpä yleistyy koko ajan. Erityisesti naisilla rintasyöpä ja miehillä keuhkosyöpä ( myös naisilla) eturauhasyöpä... Osa syövitä ei ehdi tulla ilmi kun mahdollisesti ruumiinavauksessa. Jotkut syövät kehittyvät tosi hitaasti ja jos syöpä alkaa kehittyä vanhukselle vanhus kuolee muuhun kun syöpään. Osa syövistä on erittäin agressiivisia, esim haimasyöpä ja maksasyöpä tappaa. Nämä kokemukset ihan työn äärestäkin tulleet.
- Kerran tallataan.
Kaikki Suomen uskovat ja ei-uskovat rukoilemaan Tommyn puolesta. Kukaan ei menetä siinä mitään, korkeintaan elämästä muutaman minuutin hänen puolestaan. Itseasiassa saat siitä hyvää itsellesi - siksi juuri Jeesus sanoi: rakastakaa toisianne. Minulle se on ollut vaikeaa ennen.
Kiitos Tommylle rohkeudesta.- Jumala voi Jeesukses
Olen yksi niiden rukoilijoiden joukosta, joka toivoo Tommylle paljon voimia ja paljon vuosia lisää.
Josta sitten saamme kiittää Taivaan Isää.
Hän on antanut voimaa monelle murheelliselle. - 123123aa
En rukoile Tommyn enkä muidenkaan puolesta. Toivon parasta ja se on sama asia kuin rukoilu.
Rukoilu ei koskaan auta kuin itse rukoilijaa jonka olo helpottuu psyykkisesti erinäisistä syistä.
Jos Jumala on olemassa, kyllä hän tietää jokaisen ihmisen kohdalla mitä tehdä, tai ei tehdä. Siinä muiden anelut auta. - von Münchausen
...logiikka.
Rukoilkaa niin saatte ITSELLENNE hyvää. Ihan varma on ettei rukoilut auta Tommya yhtään. Uskikset sen sijaan saavat rukoiltuaan taas todeta miten hyviä ja (teko-)pyhiä ihmisiä he ovat.
Eikös Jeesus Aasiasta tuomansa kerjäläisfilosofian mukaisesti opettanut että se joka itsensä ylentää, alennetaan? Uskikset kyllä ylentävät mieluusti itsensä. Katsokaa nyt vaikka paavia tai jotain arkkipiispaa naurettavissa kultakoltuissaan! Onko huvittavampaa ja itseriittoisempaa näkyä?
Ei minulla ole mitään uskovaisia vastaan sinänsä, kunhan he vain oikeasti toimisivat uskontonsa mukaan. Kuinka moni kristitty on valmis luopumaan kaikesta omaisuudestaan kuten Jeesus opetti? - olet unessa
von Münchausen kirjoitti:
...logiikka.
Rukoilkaa niin saatte ITSELLENNE hyvää. Ihan varma on ettei rukoilut auta Tommya yhtään. Uskikset sen sijaan saavat rukoiltuaan taas todeta miten hyviä ja (teko-)pyhiä ihmisiä he ovat.
Eikös Jeesus Aasiasta tuomansa kerjäläisfilosofian mukaisesti opettanut että se joka itsensä ylentää, alennetaan? Uskikset kyllä ylentävät mieluusti itsensä. Katsokaa nyt vaikka paavia tai jotain arkkipiispaa naurettavissa kultakoltuissaan! Onko huvittavampaa ja itseriittoisempaa näkyä?
Ei minulla ole mitään uskovaisia vastaan sinänsä, kunhan he vain oikeasti toimisivat uskontonsa mukaan. Kuinka moni kristitty on valmis luopumaan kaikesta omaisuudestaan kuten Jeesus opetti?No sittenhän kelpaan sinulle. Jumalalle ja Jeesukselle, samoin Tommylle kyllä olen kelvannut.
Olen nimittäin luopunut kaikesta. Mutta nyt menee asian vierestä
TOMMYLLE Runsasta siunausta, sanokoon muut mitä uskaltaa. - luulet,,,,,
että aivokasvain poistuu, kunhan rukoillaan:)))))))))))))))))))))
Sääliksi käy teitä uskovaisia, kun uskotte vanhaan
lasten iltasatuun. - ergmnowiaegmaopfmkpa
olet unessa kirjoitti:
No sittenhän kelpaan sinulle. Jumalalle ja Jeesukselle, samoin Tommylle kyllä olen kelvannut.
Olen nimittäin luopunut kaikesta. Mutta nyt menee asian vierestä
TOMMYLLE Runsasta siunausta, sanokoon muut mitä uskaltaa.Ai olet luopunut kaikesta mutta olet silti tietokoneella? O.o
- los uimaallas
von Münchausen kirjoitti:
...logiikka.
Ei minulla ole mitään uskovaisia vastaan sinänsä, kunhan he vain oikeasti toimisivat uskontonsa mukaan. Kuinka moni kristitty on valmis luopumaan kaikesta omaisuudestaan kuten Jeesus opetti?Oletpa varsin oikeassa. Olen hyvin läheltä seuraillut "uskovaisten" touhuja ja näyttää, ettei häijympää, itsekeskeisempää ja ahneempaa porukkaa ole olemassakaan. Nämä ainakin elävät ikäänkuin kahta elämää, toisessa ovat mitä yllä sanoin ja kokouksissaan melskaavat olevansa kovin syntisiä ja pahoja sekä ruinaavat anteeksi tekosiaan. Sitten palaavat taas "puhtaina" toiseen elämään jatkamaan pahuuttaan edes yrittämättä muuttaa käytöstään. Suomen vankilat ovat täynnä huomattavasti uskiksia parempia ihmisiä, uskikset eivät edes tiedä mitä ihmisyys tarkoittaa vaikka laraavat ohjekirjaa asiasta ja vannovat sen nimeen.
Varmasti jossain on kunnollisiakin uskovia mutta minä en sellaisia ole vielä tavannut.
Toisaalta, jos jumala on olemassa ja viimeinen tuomio edessä niin sittenpä nämä tekouskikset saavat tuta sen mitä muille kohtaloksi saarnaavat. Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin :D - Hengessä mukana
luulet,,,,, kirjoitti:
että aivokasvain poistuu, kunhan rukoillaan:)))))))))))))))))))))
Sääliksi käy teitä uskovaisia, kun uskotte vanhaan
lasten iltasatuun.Rukoilla voi niin monen asian puolesta, ei pelkästään ihmeparannusta tavoitellen. Kun on oikein paha olla ja kivut sietämättömät, rukouksesta voi saada lohtua ja mielenrauhaa. Tieto siitä, että tuskan jälkeen on odotettavissa vielä jotain, antaa toivoa ja rohkeutta taistelussa sairautta vastaan. Kaiken ei välttämättä tarvitsekaan päätyä suruun ja tuskaan. Ja se, että toiset rukoilevat sairaan puolesta, lämmittää tämän mieltä. Rukoilemalla kerromme lähimmäisellemme, että välitämme hänestä ja toivomme hänelle jotain parempaa. Toivon Tommille voimia.
- Vasudeva
Tiedän kuinka suuri ihmisen elämänhalu tuossa tilanteessa on.
Olen vain kovin pahoillani.- ...
Kirjoitti runoja, joita kansa ymmärsi, ja jotka eivät edustaneet mitään käsittämätöntä modernia runoutta.
- surusilmä,.,.,
me moelmmat avioliitossa tahollamme---hän menehtyi hiljattain samaan tautiin---mikään ei pelastanut---ikävä on suunnaton
- -Domino-85-
Surullisinta on virkeä, elämänhaluinen mieli ja keho, joka ei jaksa kantaa. Äitini kohdalla oli näin. :( On syvä järkytys kuulla niin elämänhaluisella ihmisellä olevan puoli vuotta elinaikaa. :`( En ole ikinä ollut entisenlainen elämänarvoiltani äitini kuoleman jälkeen. Elämänlanka on loppupeleissä hyvin hauras. Syöpää on melkein jokikisen lähipiirissä ollut, joten on hyvä, että joku joka nostattaa keskustelua tuntemuksistaan syövän kanssa.
"KETÄ KIINNOSTAA!!!! " - nimimerkki voisi mennä itseensä ja kasvaa - jokikinen meistä voi saada syövän. Silloin varmasti on mukava kuulla "Ketä kiinnostaa?" - asdasdaa
Vai että salarakas.. olisi varmaan kannattanut julkistaa suhde eikä puuhailal salaa kun noin suuret tunteet olivat. Vähän hupaisa valitus..
- TAISTELIJA vaan
asdasdaa kirjoitti:
Vai että salarakas.. olisi varmaan kannattanut julkistaa suhde eikä puuhailal salaa kun noin suuret tunteet olivat. Vähän hupaisa valitus..
TOMMILLE VOIMIA. MUISTAN TOMMIA RUKOUKSESSANI.TIEDÄN KOKEMUKSESTA, KUN SAIRAUS LYÖ PÄIN KASVOJA SIINÄ IHMINEN PEHMENEE..PIENI ON IHMINEN
- hgsve4fc
TAISTELIJA vaan kirjoitti:
TOMMILLE VOIMIA. MUISTAN TOMMIA RUKOUKSESSANI.TIEDÄN KOKEMUKSESTA, KUN SAIRAUS LYÖ PÄIN KASVOJA SIINÄ IHMINEN PEHMENEE..PIENI ON IHMINEN
että Tommi Taberman on voiton kahvassa lujasti kiinni. Tioetysti ihminen haluaisi elää tätä maailmsaa, mutta kun oikeen ajattelee tätä maailmaa, niin kyllä tuntuu, että itse asiassa Tommin kaltaiset toimittajat ovat saaneet palkkansa ja hyvät sellaiset.
Minäkin olisin valmis luopumaan tästä loppujen lopuksi surun täyttämästä maailmasta vaikka sekunnin miljoonasosan sisällä Jeesuksen hakemana. Häneen uskovilla, vaikka puutteineenkin, on vielä parempaa tiedossa, jota maailman omat - ei-uskovat eivät tajua heidän sydämensä silmien luomet kun ovat kiinni kuin pikaliimalla liimatut.
Uskon, että Tommin edessä on niin paljon parempaa, että sen rinnalla maailma on täynnä pelkästään roskaa! Vieläpä haisevaa sellaista.
Voimia Tommi Tabermanille. Ihmeiden aika ei lopu edes elämän viime sekunneillakaan. Itse asiassa silloin ja vasta silloin ne alkavat evätkä lopu koskaan. Niitä ihmeitä ei näytetä ennen ikuisuuteen siirtyvill kuin harvoille. Tunnustan, että näitä ihmeitä olen minä nähnyt ja kokenut jo ainakin 12 kpl. 33 vuoden ajalta.
Siksi sanon, raamasttu EI OLE SATUKIRJA! Joh. 3:16
- jännä homma
on kummunnut aivokasvaimesta.
- hetkiajatukselle
No nii varmaan...pidä tyhmyytesi vain omana tietonas
Voimia ja paljon rakkautta Tommille...
- näin vaan on
Monelle varmaan tulee suru sinä päivänä, kun Tommy poistuu keskuudestamme.
- vai niin
ei juuri liikuta. Mutta kuka saa hänen eduskuntapaikkansa?
- Julkkisarvaus
Kohta tapahtuu ihmeparantuminen.
- eimosh
tai ei. Luulisi kuitenkin jokaisesta suomalaisesta löytyvän se vilpitön ihminen joka nostaa hattua tommyn kirjoituksille ihmisen monimutkaisuudesta, hiljaa tai ääneen, omalla nimellä tai ilman.
Omanimi - late lapista
eimosh kirjoitti:
tai ei. Luulisi kuitenkin jokaisesta suomalaisesta löytyvän se vilpitön ihminen joka nostaa hattua tommyn kirjoituksille ihmisen monimutkaisuudesta, hiljaa tai ääneen, omalla nimellä tai ilman.
Omanimijokainen taberman on runon arvoinen.... vielä ehtii tehdä runo kirjan elämästä ja sitten vielä kuolemasta... rahat pois vieläkö ehtiii. saa sitten sukulaiset tapella jooo
- ckckd
Jos Tommy kokee ihmeparantumisen, kiitämme siitä Jeesusta.
- hakkmat
late lapista kirjoitti:
jokainen taberman on runon arvoinen.... vielä ehtii tehdä runo kirjan elämästä ja sitten vielä kuolemasta... rahat pois vieläkö ehtiii. saa sitten sukulaiset tapella jooo
Luulet Late runoukirjan myynnin keskimäärin Suomessa tuottavan. Yhdenkään runoilijan en ole nähnyt runojen kirjoittamisella rikastuvan. Meitä lukijoita he ovat epäitsekkäästi rikastuttaneet.
- Vakka-Suomen valio
ckckd kirjoitti:
Jos Tommy kokee ihmeparantumisen, kiitämme siitä Jeesusta.
ehkä paranee
kun hali jo.
- Puhuivat avoimesti
kutsumattomista vierastaan. Pikainen googletus niin esim. keuhkosyövälle yleisin elinajanennustus lääkäriltä näyttää olevan 3kk. Itse mr. Mika Wirta kumminki eli neljä vuotta sen kanssa.
Joten ennuste on vaan arvio. Elinaikaa voi sitten olla vaikka 2 vkoa tai 5-vuotta. Myös Patrick Swayzekin eli toista vuotta "liikaa". - nimimerkki.
Laulakaa, juokaa, naikaa, vuosi aikaa..
- etkö osaa hävetä
Oletko mieleltäsi sairas, tämänhän ja näkee taivas.
Onko pilkka sulle ihanaa, asuuko sielussas monta riivaajaa.
Milloin suusi kiinni laitat, muista mukanas on musta paita.
Korpit silmäs voisi nokkia. Omaa mieltäs tahdot sotkia.
Halveksia tahdot toista, olet kerran vastuussa noista.
Pilailusi ei ketään auta, olet kylmä raato nauta.
- tommy67
enpä usko että ensimmäisenä on mielessä roikkua lööpeissä.ajatteleppa itse jos lääkäri sanois et se on vuoden sisällä siinä?mitä sulla tulis mieleen??????
- tutkimusten mukaan
kurkuma mauste tuhoaa syöpäsoluja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maustekurkuma
kversetiini
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kversetiini
kissankynsi -cat's claw
http://en.wikipedia.org/wiki/Uncaria_tomentosa- 35rgrg
Siinäpä ihmelääkkeitä kerrakseen. Jos noilla syöpä parannettaisiin, kai niitä käytettäisiin yleisesti?
Nuo luontaistuotteet ovat sivuasemassa oikeiden hoitojen ohella. Syöpää ei millään yrteillä tuhota kun siihen ei kykene edes ihmisen oma keho yleensä.
- kyseessä ei
ole Katainen?
- nkl
Tai Vanhasta/Urpilaista!! Näin hieno mies kuin Tabermann saisi elää vielä toooodella pitkään,jos sitä itse haluaisi.
- Märkä uni
Olisipas...
- Adepti
Vaikkakaan en tiedä,
mitä tulee tapahtumaan
seuraavana hetkenä, seuraavana päivänä,
en voi muuttaa sitä pelkäämällä.
Odotan sitä täydellisellä sielunrauhalla
mielessäni kuin meren tyyneys.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8326501/flat - lopettakaa.
Vuoden kuluttua... Ei kukaa erikoisasemassa... Sinä vaan ettoo käynyt Poppamiehen luona..? hän on...
- ex-kofeinisti
Kannabiksen on todettu estävän aivokasvasinten kasvua, ja jopa hävittävän kasvaimen kokonaan. Tommyhan on kansanedustaja, jotka ovat pitäneet huolen siitä, että tätä tehokasta syöpälääkettä ei saa käyttää Suomessa, kuolkoon minun puolestani.
- Riina.K
sullakaan olla töitä pilven-polttaja, kun olet viime yönä ollut vittuilemassa ja toisten kuolemaa toivomassa!
Kuolet kylläköuyhä sinäkin, niin loppuu lässytys huumeiden puolesta!
- helmikatti
hyville ihmisille tapahtuu pahoja asioita, kusipäät jää porskuttamaan ja vittuilemaan muille.
Tommysta olen aina pitänyt, jaksamista hänelle ja hänen läheisilleen - 15
kiitos tommy ihanista ja koskettavista runoistasi ,jotka ovat vertaansa vailla .sellaista taitoa ja kykyä saa hakea ei synny meillä monellakaan noin upeaa tekstiä ja kauniita ajatuksia .toivon ja uskon sinulle löytyvän vielä paljon hyviä hetkiä ja onnea tähän elämään joka sinulle on tarkoitettu elettäväksi .jätä nämä lapselliset ja törkeät mielipiteet tällä palstalla omaan arvoonsa .sinua kunnioittava runojesi ystävä.
- maylena
kestää sen minkä elämä tuo.
Hän on ihana ihminen. - ventami
maylena kirjoitti:
kestää sen minkä elämä tuo.
Hän on ihana ihminen.Kannabinoidit ja aivosyöpä
Harva syöpä on yhtä aggressiivinen ja tappava kuin aivosyöpä. Aivokasvaimet valtaavat nopeasti terveen aivokudoksen ja yleensä niihin ei tehoa kirurgia tai perinteiset lääketieteen hoitokeinot. Yksi vaikuttaja, johon ne reagoivat on kannabis.
Kirjoittaessaan elokuun 2005 Journal of Neurooncology -lehteen California Pacific Medical Center Research Institute:n tutkijat raportoivat, että THC annettuna hoitona ihmisten kasvaimien monimuotoisiin solulinjoihin vähensi pahanlaatuisten solujen kehittymistä ja lisäsi ohjattua solukuolemaa nopeammin kuin vastaavanlaisena hoitona annettu synteettinen kannabisreseptori agonisti (reseptorinaktivoija), WIN-55,212-2. Tutkijat huomasivat myös, että THC tavoitti pahalaatuiset solut jättäen terveet huomiotta tehokkaammin kuin synteettinen vaihtoehto. Potilaat, joilla on diagnosoitu glioblastooma-aivokasvain (GBM), kuolevat ilman hoitoa yleensä kolmen kuukauden kuluessa.
Aiemmin Italiassa suoritettu tutkimus on myös osoittanut CBD:n kyvyn estää glioomasolujen (johtavat aivosyöpään) kasvu niin in vitro (esim. petrimaljassa) kuin myös in vivo eli elävillä eläimillä annoksesta riippuvaisella tavalla. Tämän johdosta espanjalainen tutkijaryhmä selvittää parhaillaan voisiko kallonsisäinen kannabinoidihoito pidentää hoitamattomiksi luokiteltujen aivokasvainpotilaiden elinikää.
Äskettäin tieteellinen analyysi Medical Chemistryn lokakuun numerossa huomautti, että aivosoluja suojaavan ja aivosyöpää tuhoavien ominaisuuksiensa lisäksi THC, CBD ja muut kannabinoidit pysäyttävät keuhkosyövän, leukemian, ihosyövän, paksusuolisyövän, eturauhassyövän ja rintasyövän.
Cannabinoids selectively inhibit proliferation and induce cell death of cultured human glioblastoma multiforme cells. Journal of Neurooncology. 2005
Cannabinoids and cancer. Mini-Reviews in Medicinal Chemistry. 2005
Anti-tumor effects of cannabidiol, a non-psychotropic cannabinoid, on human glioma cell lines. Journal of Pharmacology and Experimental Therapeutics. 2003
- Uskokaa hölmöt
Tommy on pelimies. Todistaa tuo siteerauksen siteeraus.
"Yleensä näihin kuollaan vuodessa."
Tuo lainaus todistaa hänen olevan elossa vielä kymmenen vuoden kuluttuakin.
Pannaan veto!- siinä se
käydä...kukaan voi ennustaa varmuudella elinikää tuossakaan sairaudessa. Esillä oleminen ja pysyminen tuo myös asiakkaita...kirjojen myynti kasvaa. Mikäpä siinä.
- Minde...
siinä se kirjoitti:
käydä...kukaan voi ennustaa varmuudella elinikää tuossakaan sairaudessa. Esillä oleminen ja pysyminen tuo myös asiakkaita...kirjojen myynti kasvaa. Mikäpä siinä.
Tämä palsta vaan todistaa, että harva kykenee empatiaan. Se on taito. Tyhmyys ei.
- jhkhkk
Minde... kirjoitti:
Tämä palsta vaan todistaa, että harva kykenee empatiaan. Se on taito. Tyhmyys ei.
On lohdullista että joku puhuu noin avoimesti pelottavasta asiasta. Ehkä hän ei halua puhua Tommy Tabermannina, vaan ihmisenä, joka on kohdannut syövän, mikä on ristiriidassa ihmisen selviytymishalun kanssa. On mielenkiintoista kuunnella sellaisen ihmisen ajatuksia, vaikka tuollainen onkin rankkaa kuunneltavaa. Aina ihmisen on pakko mennä eteenpäin, silloinkin kun tietää mahdollisen kuolinpäivänsä lähestyvän.
- riittää
Minde... kirjoitti:
On uskomatonta, kuinka vakavasti sairasta miestä täällä jotkut mollaavat. Eivät he edes tiedä mitä empatia tarkoittaa, tai jos tietävät, niin se heiltä puuttuu kokonaan.
Kylmää, piittaamatonta ja tunteetonta väkeä.
Jos ei ole muuta, kuin pahaa sanottavaa, niin olisivat edes sen veran fiksuja, että jättäisivät sanomatta.
Tietenkään tyhmät eivät tiedosta tyhmyyttään. - vetosi.
Aina ei ole lottovoitto syntyä Suomeen. Ainakaan sinussa ei ole voittaja-ainesta.
- suikki59
Niin kyllä kun katsoin Tommyn jutun niin aattelin jotta jokainen päivä pitäisi elää nauttien siitä eikä eikä jatkuvasti valittaen. Olen samaa mieltä että kaikki tuo vaikuttaa meidän käyttäytymiseen ja sanomisee. Puhumattakaan siitä miten käyttäydymme toisia kohtaan. Turha niitä kukkia on haualle tua se on oikeestaan niin että mitä enempi kukat kummun peittää sitä harvemmin hänen luonaan on käyty. Niin raakaa kuin se onkin. Ei vainaja niitä kukkia näe mutte saattajat näkkee. Ehkäpä niille tullee "hyvä olo" ois silti parempi silloin ko olhan jängällä ja upothan tai vajothan niin seisottas vieressä ja autettas elettäs rinnalla ja rakastettas niinko Tommy miun mielesta tommi sannoo. Paljon sanomatta jää kun harvoin ........
- LÄÄKE
Aivokasvain voi kadota jos syö kokonaisen valkosipulin päivässä! (Sellaisen melkein omenankokoisen)
- tutkimusta
Tämän ikävän aiheen tiimoilta tulee mieleen käytävä keskustelu ja tutkimukset joita käydään kännykän mahdollisista vaaroista. Paljon on keskusteltu, jopa riidelty kännyköiden haitallisista vaikutuksista mm. aivoihin.
Jotkut ovat epäillet sen voivan aiheuttaa jopa aivokasvaimia, toiset sen taas kilvan haluavat kumota.
Herää kysymys, mikä on Tommyn suhde kännykkään.
Kuinka innokas kännykän käyttäjä hän on?
- ehdottomasti paras
kirjailija!!! Henk.kohtaisiakin muistoja hänen tapaamisestaan vuosia sitten Lohjalla. Toivon todella että lääkärit olisivat väärässä...en tahdo lukea hienon ajattelijan kuolemasta. Voimia sinulle Tommy, BEAT IT!!!
- noovaable
Itse olin kiiruhtamassa melkoista kyytiä bussipysäkille. Siinä sitten sivusilmällä nopeasti vilkuilin näyteikkunoita, kun kirjakaupan ikkunan päivän lööpit sattuivat silmään. Kesken kaiken kiireen pysähdyin paikoilleni miettimään: miksi näin tarvitsee käydä? En tiedä edes miksi, mutta juuri tämä juttu pysäytti. Upeaa runoutta Tommy toki on tuottanut! Kiitokset siitä.
- Yxi lukijamies
Uskomattoman rauhallisesti ottaa tilanteen tunteiden tulkitsija.
Miehellä on suuri sielu!
Voimia Sinulle joka matkaamme olet keventänyt.
Millä me auttaisimme Sinua?
Kumpa edes nuo älämälöö viestit saisi joku poistettua.
Ihminen osaa olla niin käsittämättömän typerä,
ja julma.
Tommylle rauhallista mieltä!
- Zapp
Katsokaa Tabermannin video, aika surullista :'(
http://www.youtube.com/watch?v=Q80OmBBWxRc - kyynel.
Kiitos rohkeudestasi ja toivottavasti saat viettää vielä monta antoisaa vuotta Sinulle rakkaiden ihmistesi kanssa!
- myös senaattori
myös sairasti aivosyöpää.
Toivottavasti ei Tommy-senaattori pääse ajelemaan autolla
viiniä maistaneena.
Kertoihan hän käyttäneensä
viiniä
kolmekin pulloa päivässä.
Kuten runoilija Goethe
- enää...
päivääkään.
http://www.youtube.com/watch?v=0I4pPqEFsKQ - KH´NARP!
5EPPO RUL355!
- Suolinkai,nen
Sais "varmantiedon",että elin aikaa on vuosi olisi hyvää aikaa suunnitella kuinka ottaisi pari kusipäätä mukaan.
- Runoratsu.
Suolinkai,nen kirjoitti:
Sais "varmantiedon",että elin aikaa on vuosi olisi hyvää aikaa suunnitella kuinka ottaisi pari kusipäätä mukaan.
Tabermanin runot on sitten runoiltu. Taitaa myydä nyt vähän paremmin julkisuuden ansiosta.
- ..:..
Suomen maassa
- Ikävä...
kyllä.
- Jos suutut,
olet kusipää joka ei tajua mediakritiikkiä.
- Rouva Piinainen
HS:n haastattelee tuoretta kansanedustajaa vuonna 2007:
"En ymmärrä, miksi pitäisi muuttua kirjailijana. Teokseni ovat sellaisia kuin itse olen. Ylipäätään on ollut onni saada tehtäviä, joissa ei ole tarvinnut menettää minuutta", Tabermann vakuuttaa.
Ja hän jatkaa kuvailemalla, millaista ihmisen todellinen rakkaus ja intohimo ihmiskuntaa, luontoa ja omaa olemista kohtaan on. Soimaan pärähtävä kännykkä katkaisee jatkuvasti puheen.
Taberman tunnettiin ahkerana ellei jopa maanisena kännykänkäyttäjänä. Hänhän rakasti turhanpäiväisiä jorinoista ihmisten kanssa. Varsinkin ennen kansanedustajauraansa hänelle lienee ollut aikaa olla puhelimessa tuntikausia päivässä, kun oli kotona yksin vaimon ollessa työssä. Mutta kuten yläpuolen HS-klipistä selviää, puhelin oli ahkerassa käytössä myöhempinäkin aikoina.
Epäilen, että asialla olisi yhteyttä
- Anonyymi00131
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466