Sunnuntai laki.

uskova..

on jo ollut olemassa kauan aikaa, mutta ei ole viellä pantu voimaan, mutta se tulee kyllä viellä voimaan kunhan on vain oikea ajankohta, mutta Jumala sen yksin tietää milloin se on.
Sanokoot ihmiset mitä haluaa sunnuntailaista, mutta laki on jo voimassa, se vain odottaa voimaan tuloa.

10

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtiolla ollessa.

Koska lähin esimies sanoi, "että saat lopputilin välittömästi jos pidä sapatin". Eli kyse on meidän paikallisradioäänen veljestä, joka lausui nämä sanat minulle 1970 luvun loppupuolella.
      En tiedä miksi, koska olin helluntailainen.
      Mielenkiitoiseksi asian laittaa vielä, että työpaikallani oli eräs joska viinan takia jäi tulematta töihin ehkä viikon tahi parikin oli pois. Miestä ei löytynyt mistään. Se ei ollut ongelma.
      Myös työpaikalla juopottelu jonkun kohdalla, se ymmärrettiin, no olihan ylempi esimies sellainen, ettei se kovin raitis elämäntavoiltaan ollut.

Se, että seurakunnassani paimen piti erään sunnuntai- kokouksen alkusanoina jollekin sapatti- nuhde sanan, herätti mielenkiintoni tähän sapattiin. Kahlasin sanaa läpi, enkä löytänyt lepopäivälle mitään muuta perustetta kuin luomiskertomuksen, jossa Jumala erotti ja pyhitti sapatin.

Sana oli se lähde, joka toi totuuden isien perinnäissäännön ja sapatin - lauantaimme kohdalle.

Oliko tuo työpaikan esimies profeetan asemassa, koska uhkasi erottamisella työpaikalla ja minulle sanottiin seurakunnassa, että "puhu, mutta älä puhu täällä".

Tällaisia muisteloita ajankertymästä tähän aloitukseen.

• uskova..

mutta sinulle on selvinnyt Raamatusta että sapatti on lauantai.
        Minulle selvisi myöskin sapatti kun olin helluntaiseurakunnassa, mutta kun puhuin siitä niin kielettiin puhumasta ja pastori saarnasi minulle sitä kohtaa Galatalais kirjeestä, kuinka älytön galatalainen olen, se meni niin tiukaksi heidän puoleltaan kun en luopunut sapatista, että minun oli pakko poistua sieltä, mutta sapattia en voinut hylätä koska sen niin selvästi ymmärsin Raamatusta, että näinkin voi käydä että seurakunnatkin painostaa pitämään sunnuntain ja jos et suostu niin et ole heidän kirjoissa edes uskovainen. Pidä sinäkin minkä olet oikeaksi löytänyt Raamatusta, vaikka koko maailma olisi vastaan, Jumala on kuitenkin puolellasi.

• unohtui
        uskova.. kirjoitti:

mutta sinulle on selvinnyt Raamatusta että sapatti on lauantai.
        Minulle selvisi myöskin sapatti kun olin helluntaiseurakunnassa, mutta kun puhuin siitä niin kielettiin puhumasta ja pastori saarnasi minulle sitä kohtaa Galatalais kirjeestä, kuinka älytön galatalainen olen, se meni niin tiukaksi heidän puoleltaan kun en luopunut sapatista, että minun oli pakko poistua sieltä, mutta sapattia en voinut hylätä koska sen niin selvästi ymmärsin Raamatusta, että näinkin voi käydä että seurakunnatkin painostaa pitämään sunnuntain ja jos et suostu niin et ole heidän kirjoissa edes uskovainen. Pidä sinäkin minkä olet oikeaksi löytänyt Raamatusta, vaikka koko maailma olisi vastaan, Jumala on kuitenkin puolellasi.

se mitä he aina tuovat esille sanomissaan, sinun kohdallasi, että yksi pitää yhden päivän toinen toisen päivän parempana. Helluntailaiset ovat henkeä täynnä niin kauan kun puhutaan muista Raamatun kirjoituksista, mutta kun tulee sapatti esille, niin ilme ja henki muuttuu. Näin on huomattu.

• yleisönosastossa
        unohtui kirjoitti:

se mitä he aina tuovat esille sanomissaan, sinun kohdallasi, että yksi pitää yhden päivän toinen toisen päivän parempana. Helluntailaiset ovat henkeä täynnä niin kauan kun puhutaan muista Raamatun kirjoituksista, mutta kun tulee sapatti esille, niin ilme ja henki muuttuu. Näin on huomattu.

eräs vapaan suunnan sunnuntain pyhittäjä kovistelee kirjoituksessaan, että siunaus sunnuntai kaupan aukioloista on kaukana. Alunperin, kauan sitten Jumala sääti pyhäpäivän lepopäiväksi. Todellisuudessa kauppojen sunnuntai-aukioloja ei siunannut eduskuntamme, vielä vähemmän Jumala. Näin vapaansuunnan sunnuntai kirkon edustaja.
        Hän ei kirjoittanut sanallakaan, että yksi pitää yhden toinen toisen parempana olkoon kukin omassa mielessään varma. sapattina käytävää kaupankäyntiä vastaan hän ei ole koskaan noussut lehtien palstoilla.

• Adventisti!!!!!!!

Pedon Merkki Tulee Pian
      "Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä, ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa.
      Koska sinä tiedät nyt tehdystä väärennöksestä, sinun tulee tehdä valintasi tänään
      . . .
      "Siinä mitä olen kirjoittanut on yksi luotettava totuuden ketju, ilman yhtäkään harhaoppista lausetta." ― Ellen G. White, Letter 329A, 1905.

Vihje ... http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm
      http://www.endtime.net/kinfof.htm

• jo niin pian

vuonna 321 jKr. jolloin Keisari Konstantinus sääti kuuluisan sunnuntai lakinsa. Ajan lopulla peto säätää erilaisia rangaistuslakeja tottelemattomia kohtaan

• Suurempaa

Suurempaa valoa Raamattua. Ei Ellen pitänyt itseään Suurempana valona.

• Onkos nyt ylipäänsä teitä adventisteja kiivaampia lepopäivän muista viikonpäivistä erottelijoita? Tehän olette tehneet lepopäiväkysymyksestä suorastaan jonkinlaisen pelastus- ja hengissäsäilymiskysymyksen
        Asennettanne koko kysymykseen voisi kuvata vaikkapa näin: Jalankulkija on ylittämässä tietä mutta hänelle palaa punainen valo. Tie on aivan autio sata kilometriä molempiin suuntiin ja varmuudella tiedetään myös ettei koko tiellä ole pariin vuoteen ollut minkäänlaista liikennettä: tuo jalankulkijoille tarkoitettu punainen valo on vain jostakin syystä jäänyt palamaan. Jalankulkija sii jää odottamaan valon vaihtumista koska tietää punaista valoa vasten kulkemisen kielletyksi Lisäksi hän pyrkii muitakin mahdollisia tien ylittäjiä yliajetuksi joutumisen uhalla estämään tuota tietä ylittämästä

• eroittelijoita
        Epiktetos kirjoitti:

Onkos nyt ylipäänsä teitä adventisteja kiivaampia lepopäivän muista viikonpäivistä erottelijoita? Tehän olette tehneet lepopäiväkysymyksestä suorastaan jonkinlaisen pelastus- ja hengissäsäilymiskysymyksen
        Asennettanne koko kysymykseen voisi kuvata vaikkapa näin: Jalankulkija on ylittämässä tietä mutta hänelle palaa punainen valo. Tie on aivan autio sata kilometriä molempiin suuntiin ja varmuudella tiedetään myös ettei koko tiellä ole pariin vuoteen ollut minkäänlaista liikennettä: tuo jalankulkijoille tarkoitettu punainen valo on vain jostakin syystä jäänyt palamaan. Jalankulkija sii jää odottamaan valon vaihtumista koska tietää punaista valoa vasten kulkemisen kielletyksi Lisäksi hän pyrkii muitakin mahdollisia tien ylittäjiä yliajetuksi joutumisen uhalla estämään tuota tietä ylittämästä

ovat ne, joille ei kelvannut alkuperäinen viikkojärjestys, vaan piti saada oman mielen mukainen muutos kalenteriin v.1973.
        Minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat, mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun KÄSKYNI.

• eroittelijoita kirjoitti:

ovat ne, joille ei kelvannut alkuperäinen viikkojärjestys, vaan piti saada oman mielen mukainen muutos kalenteriin v.1973.
        Minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat, mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun KÄSKYNI.

Mitä tuolla on tekemistä sen kanssa erotanko Minä, Sinä tai Hän sunnuntai- vai lauantaipäivän lepopäiväksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4548
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3326
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      182
      3135
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2168
    5. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      157
      1730
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1718
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      25
      1681
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1257
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe