Sunnuntai laki.

uskova..

on jo ollut olemassa kauan aikaa, mutta ei ole viellä pantu voimaan, mutta se tulee kyllä viellä voimaan kunhan on vain oikea ajankohta, mutta Jumala sen yksin tietää milloin se on.
Sanokoot ihmiset mitä haluaa sunnuntailaista, mutta laki on jo voimassa, se vain odottaa voimaan tuloa.

10

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtiolla ollessa.

      Koska lähin esimies sanoi, "että saat lopputilin välittömästi jos pidä sapatin". Eli kyse on meidän paikallisradioäänen veljestä, joka lausui nämä sanat minulle 1970 luvun loppupuolella.
      En tiedä miksi, koska olin helluntailainen.
      Mielenkiitoiseksi asian laittaa vielä, että työpaikallani oli eräs joska viinan takia jäi tulematta töihin ehkä viikon tahi parikin oli pois. Miestä ei löytynyt mistään. Se ei ollut ongelma.
      Myös työpaikalla juopottelu jonkun kohdalla, se ymmärrettiin, no olihan ylempi esimies sellainen, ettei se kovin raitis elämäntavoiltaan ollut.

      Se, että seurakunnassani paimen piti erään sunnuntai- kokouksen alkusanoina jollekin sapatti- nuhde sanan, herätti mielenkiintoni tähän sapattiin. Kahlasin sanaa läpi, enkä löytänyt lepopäivälle mitään muuta perustetta kuin luomiskertomuksen, jossa Jumala erotti ja pyhitti sapatin.

      Sana oli se lähde, joka toi totuuden isien perinnäissäännön ja sapatin - lauantaimme kohdalle.

      Oliko tuo työpaikan esimies profeetan asemassa, koska uhkasi erottamisella työpaikalla ja minulle sanottiin seurakunnassa, että "puhu, mutta älä puhu täällä".

      Tällaisia muisteloita ajankertymästä tähän aloitukseen.

      • uskova..

        mutta sinulle on selvinnyt Raamatusta että sapatti on lauantai.
        Minulle selvisi myöskin sapatti kun olin helluntaiseurakunnassa, mutta kun puhuin siitä niin kielettiin puhumasta ja pastori saarnasi minulle sitä kohtaa Galatalais kirjeestä, kuinka älytön galatalainen olen, se meni niin tiukaksi heidän puoleltaan kun en luopunut sapatista, että minun oli pakko poistua sieltä, mutta sapattia en voinut hylätä koska sen niin selvästi ymmärsin Raamatusta, että näinkin voi käydä että seurakunnatkin painostaa pitämään sunnuntain ja jos et suostu niin et ole heidän kirjoissa edes uskovainen. Pidä sinäkin minkä olet oikeaksi löytänyt Raamatusta, vaikka koko maailma olisi vastaan, Jumala on kuitenkin puolellasi.


      • unohtui
        uskova.. kirjoitti:

        mutta sinulle on selvinnyt Raamatusta että sapatti on lauantai.
        Minulle selvisi myöskin sapatti kun olin helluntaiseurakunnassa, mutta kun puhuin siitä niin kielettiin puhumasta ja pastori saarnasi minulle sitä kohtaa Galatalais kirjeestä, kuinka älytön galatalainen olen, se meni niin tiukaksi heidän puoleltaan kun en luopunut sapatista, että minun oli pakko poistua sieltä, mutta sapattia en voinut hylätä koska sen niin selvästi ymmärsin Raamatusta, että näinkin voi käydä että seurakunnatkin painostaa pitämään sunnuntain ja jos et suostu niin et ole heidän kirjoissa edes uskovainen. Pidä sinäkin minkä olet oikeaksi löytänyt Raamatusta, vaikka koko maailma olisi vastaan, Jumala on kuitenkin puolellasi.

        se mitä he aina tuovat esille sanomissaan, sinun kohdallasi, että yksi pitää yhden päivän toinen toisen päivän parempana. Helluntailaiset ovat henkeä täynnä niin kauan kun puhutaan muista Raamatun kirjoituksista, mutta kun tulee sapatti esille, niin ilme ja henki muuttuu. Näin on huomattu.


      • yleisönosastossa
        unohtui kirjoitti:

        se mitä he aina tuovat esille sanomissaan, sinun kohdallasi, että yksi pitää yhden päivän toinen toisen päivän parempana. Helluntailaiset ovat henkeä täynnä niin kauan kun puhutaan muista Raamatun kirjoituksista, mutta kun tulee sapatti esille, niin ilme ja henki muuttuu. Näin on huomattu.

        eräs vapaan suunnan sunnuntain pyhittäjä kovistelee kirjoituksessaan, että siunaus sunnuntai kaupan aukioloista on kaukana. Alunperin, kauan sitten Jumala sääti pyhäpäivän lepopäiväksi. Todellisuudessa kauppojen sunnuntai-aukioloja ei siunannut eduskuntamme, vielä vähemmän Jumala. Näin vapaansuunnan sunnuntai kirkon edustaja.
        Hän ei kirjoittanut sanallakaan, että yksi pitää yhden toinen toisen parempana olkoon kukin omassa mielessään varma. sapattina käytävää kaupankäyntiä vastaan hän ei ole koskaan noussut lehtien palstoilla.


    • Adventisti!!!!!!!

      Pedon Merkki Tulee Pian
      "Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä, ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa.
      Koska sinä tiedät nyt tehdystä väärennöksestä, sinun tulee tehdä valintasi tänään
      . . .
      "Siinä mitä olen kirjoittanut on yksi luotettava totuuden ketju, ilman yhtäkään harhaoppista lausetta." ― Ellen G. White, Letter 329A, 1905.

      Vihje ... http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm
      http://www.endtime.net/kinfof.htm

      • jo niin pian

        vuonna 321 jKr. jolloin Keisari Konstantinus sääti kuuluisan sunnuntai lakinsa. Ajan lopulla peto säätää erilaisia rangaistuslakeja tottelemattomia kohtaan


      • Suurempaa

        Suurempaa valoa Raamattua. Ei Ellen pitänyt itseään Suurempana valona.


      • Onkos nyt ylipäänsä teitä adventisteja kiivaampia lepopäivän muista viikonpäivistä erottelijoita? Tehän olette tehneet lepopäiväkysymyksestä suorastaan jonkinlaisen pelastus- ja hengissäsäilymiskysymyksen
        Asennettanne koko kysymykseen voisi kuvata vaikkapa näin: Jalankulkija on ylittämässä tietä mutta hänelle palaa punainen valo. Tie on aivan autio sata kilometriä molempiin suuntiin ja varmuudella tiedetään myös ettei koko tiellä ole pariin vuoteen ollut minkäänlaista liikennettä: tuo jalankulkijoille tarkoitettu punainen valo on vain jostakin syystä jäänyt palamaan. Jalankulkija sii jää odottamaan valon vaihtumista koska tietää punaista valoa vasten kulkemisen kielletyksi Lisäksi hän pyrkii muitakin mahdollisia tien ylittäjiä yliajetuksi joutumisen uhalla estämään tuota tietä ylittämästä


      • eroittelijoita
        Epiktetos kirjoitti:

        Onkos nyt ylipäänsä teitä adventisteja kiivaampia lepopäivän muista viikonpäivistä erottelijoita? Tehän olette tehneet lepopäiväkysymyksestä suorastaan jonkinlaisen pelastus- ja hengissäsäilymiskysymyksen
        Asennettanne koko kysymykseen voisi kuvata vaikkapa näin: Jalankulkija on ylittämässä tietä mutta hänelle palaa punainen valo. Tie on aivan autio sata kilometriä molempiin suuntiin ja varmuudella tiedetään myös ettei koko tiellä ole pariin vuoteen ollut minkäänlaista liikennettä: tuo jalankulkijoille tarkoitettu punainen valo on vain jostakin syystä jäänyt palamaan. Jalankulkija sii jää odottamaan valon vaihtumista koska tietää punaista valoa vasten kulkemisen kielletyksi Lisäksi hän pyrkii muitakin mahdollisia tien ylittäjiä yliajetuksi joutumisen uhalla estämään tuota tietä ylittämästä

        ovat ne, joille ei kelvannut alkuperäinen viikkojärjestys, vaan piti saada oman mielen mukainen muutos kalenteriin v.1973.
        Minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat, mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun KÄSKYNI.


      • eroittelijoita kirjoitti:

        ovat ne, joille ei kelvannut alkuperäinen viikkojärjestys, vaan piti saada oman mielen mukainen muutos kalenteriin v.1973.
        Minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat, mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun KÄSKYNI.

        Mitä tuolla on tekemistä sen kanssa erotanko Minä, Sinä tai Hän sunnuntai- vai lauantaipäivän lepopäiväksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe