Onko kenelläkään kokemusta Spinwine viininpyöristäjästä? Tekeekö mitä lupaa eli dekantoi viinin samalla kun sitä kaataa lasiin?
Kyseessä siis tämä härpätin: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=443102&shopId=10007&findPath=true&comp...
Spinwine viinin pyöristäjä
viestipiste
3
984
Vastaukset 3
- Miiia Tre
sen ja paljon muuta - jos on mainoksiin uskomista. Todellisuus on jotain aivan muuta, laatuviinä en ko tötterön läpi juoksuttaisi, tähän on aivan omat ja vanhat keinot olemassa - jotka varmasti toimivat.
Uskoo ken haluaa, minä en tarvitse enkä usko. - kannattaja
Nuoremman viinin pehmentää ainakin aivan loistavasti. Kannattaa kokeilla makua ennen ja jälkeen. Eron todellakin huomaa.
- vastustaja1
En huomannut mitään eroa. Silkkaa humpuukia. Kuvissa näyttääkin hienolta, mutta todellisuudessa on muutaman sentin maksava muovinen rimpula. Älkää tuhlatko rahojanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609