Kuka antaa neuvoja?

AloitaUusiKeskustelu

Kuka antaa eniten neuvoja tietokoneen käyttöön. Kaikki kommentit myös käyttöjärjestelmiin ja ohjelmiin tähän keskusteluun. >>AloitaUusiKeskustelu

9

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin haluat vinkkejä?


      Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium
      Kannettava tietokone: Acer Aspire 7530

      Oletusohjelmiani:
      Internet: Internet Exploler
      Video: Media Player
      Musiikki: Nokia Music
      Kuva: Windowsin valokuvamaailma
      Pika: Windows Live Messenger
      Bluetooth: Nokia PC Suite
      Teksti: Abobe Reader 9.2; Microsoft Office Word; (pian ehkä OpenOffice.org, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8595040)
      Sateliitti: Google Eart
      Tietoturva ja skannaus: Norton Internet Security 2010
      Kalenteri: Windows Calender
      Kuvan käsittely: Corel Paint Shop Pro Photo XI

      Kyllä on Mozzilla Firefox ja Google Crome ja paljon muita!!


      Windows 7 lähes samanlainen kuin Vista!!

      • PowerPC1

        Käytän edellisen kaavaa:

        Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Ultimate
        Pöytätietokone: Itsekasattu

        Oletusohjelmiani:
        Internet: Mozilla FireFox
        Video: Media Player / VLC
        Musiikki: Media Player
        Kuva: Irfanview
        Pika: Skype
        Bluetooth: En käytä
        Teksti: Microsoft Office 2007
        Sateliitti: En käytä
        Tietoturva ja skannaus: Avast AntiVirus Home Edition 4.8
        Kalenteri: En käytä
        Kuvan käsittely: En käytä
        Äänen käsittely: Sonar Producer Edition 8 sekä tukku plugareita


      • Se on 32-bittinen versio!! Unohtu tosta. Enkä muuten käytä kuvan käsittelyä, mutta laitoin sen siihen. Ja olen samaa mieltä että tämä kuuluisi Apua aloittelijoille -plastalle!!

        Kommentoikaa munkin keskusteluun osoitteessa http://keskustelu.suomi24.fi/node/8646386


    • Täällä puhutaan Windows 7:sta. Apua aloittelijalle voisi olla parempi paikka.

      • AloitaUusiKeskustelu

        Anna vinkkejä! Ja valita siellä!


      • AloitaUusiKeskustelu kirjoitti:

        Anna vinkkejä! Ja valita siellä!

        "Anna vinkkejä!"

        Pöytäkone:

        Ubuntu 8.04 LTS Medibuntu

        Miniläppäri:

        Ubuntu 9.04 Netbook Remix Medibuntu Opera 10.1 (koska Turbomode kätevä jos joutuu jotain paskaa 3G:tä käyttää)

        Tälläinen keskustelu vaan ei edelleenkään kuulu tänne palstalle koska tämä on Windows 7 palsta.


      • Packardmies
        M-Kar kirjoitti:

        "Anna vinkkejä!"

        Pöytäkone:

        Ubuntu 8.04 LTS Medibuntu

        Miniläppäri:

        Ubuntu 9.04 Netbook Remix Medibuntu Opera 10.1 (koska Turbomode kätevä jos joutuu jotain paskaa 3G:tä käyttää)

        Tälläinen keskustelu vaan ei edelleenkään kuulu tänne palstalle koska tämä on Windows 7 palsta.

        "Anna vinkkejä"


        Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium 32bit
        Kannettava tietokone: Packard Bell EasyNote TJ61

        Oletusohjelmiani:
        Internet: Mozilla Firefox
        Video: Windows Media Player
        Musiikki: Windows Mediapläyer
        Kuva: Windowsin valokuvavalikoima
        Pika: Windows Live Messenger
        Bluetooth: ei oo koneessa
        Teksti: Microsoft Office Word
        Sateliitti: -
        Tietoturva ja skannaus: Norton Internet Security 2010
        Kalenteri: -
        Kuvan käsittely: Aobe Photoshop Elements 6,0


      • Roope Kivinen
        Packardmies kirjoitti:

        "Anna vinkkejä"


        Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium 32bit
        Kannettava tietokone: Packard Bell EasyNote TJ61

        Oletusohjelmiani:
        Internet: Mozilla Firefox
        Video: Windows Media Player
        Musiikki: Windows Mediapläyer
        Kuva: Windowsin valokuvavalikoima
        Pika: Windows Live Messenger
        Bluetooth: ei oo koneessa
        Teksti: Microsoft Office Word
        Sateliitti: -
        Tietoturva ja skannaus: Norton Internet Security 2010
        Kalenteri: -
        Kuvan käsittely: Aobe Photoshop Elements 6,0

        Eikä maksanut 4000 euro .. he he heh

        http://www.konstikas.fi/WebRoot/Kirahvi/Shops/merimaa/49B8/C288/A6AE/7B52/336A/59FA/3D21/F49B/helmitaulu_0020_iso.jpg



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      108
      1049
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe