Kuka antaa eniten neuvoja tietokoneen käyttöön. Kaikki kommentit myös käyttöjärjestelmiin ja ohjelmiin tähän keskusteluun. >>AloitaUusiKeskustelu
Kuka antaa neuvoja?
9
875
Vastaukset
Mihin haluat vinkkejä?
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium
Kannettava tietokone: Acer Aspire 7530
Oletusohjelmiani:
Internet: Internet Exploler
Video: Media Player
Musiikki: Nokia Music
Kuva: Windowsin valokuvamaailma
Pika: Windows Live Messenger
Bluetooth: Nokia PC Suite
Teksti: Abobe Reader 9.2; Microsoft Office Word; (pian ehkä OpenOffice.org, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8595040)
Sateliitti: Google Eart
Tietoturva ja skannaus: Norton Internet Security 2010
Kalenteri: Windows Calender
Kuvan käsittely: Corel Paint Shop Pro Photo XI
Kyllä on Mozzilla Firefox ja Google Crome ja paljon muita!!
Windows 7 lähes samanlainen kuin Vista!!- PowerPC1
Käytän edellisen kaavaa:
Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Ultimate
Pöytätietokone: Itsekasattu
Oletusohjelmiani:
Internet: Mozilla FireFox
Video: Media Player / VLC
Musiikki: Media Player
Kuva: Irfanview
Pika: Skype
Bluetooth: En käytä
Teksti: Microsoft Office 2007
Sateliitti: En käytä
Tietoturva ja skannaus: Avast AntiVirus Home Edition 4.8
Kalenteri: En käytä
Kuvan käsittely: En käytä
Äänen käsittely: Sonar Producer Edition 8 sekä tukku plugareita Se on 32-bittinen versio!! Unohtu tosta. Enkä muuten käytä kuvan käsittelyä, mutta laitoin sen siihen. Ja olen samaa mieltä että tämä kuuluisi Apua aloittelijoille -plastalle!!
Kommentoikaa munkin keskusteluun osoitteessa http://keskustelu.suomi24.fi/node/8646386
Täällä puhutaan Windows 7:sta. Apua aloittelijalle voisi olla parempi paikka.
- AloitaUusiKeskustelu
Anna vinkkejä! Ja valita siellä!
AloitaUusiKeskustelu kirjoitti:
Anna vinkkejä! Ja valita siellä!
"Anna vinkkejä!"
Pöytäkone:
Ubuntu 8.04 LTS Medibuntu
Miniläppäri:
Ubuntu 9.04 Netbook Remix Medibuntu Opera 10.1 (koska Turbomode kätevä jos joutuu jotain paskaa 3G:tä käyttää)
Tälläinen keskustelu vaan ei edelleenkään kuulu tänne palstalle koska tämä on Windows 7 palsta.- Packardmies
M-Kar kirjoitti:
"Anna vinkkejä!"
Pöytäkone:
Ubuntu 8.04 LTS Medibuntu
Miniläppäri:
Ubuntu 9.04 Netbook Remix Medibuntu Opera 10.1 (koska Turbomode kätevä jos joutuu jotain paskaa 3G:tä käyttää)
Tälläinen keskustelu vaan ei edelleenkään kuulu tänne palstalle koska tämä on Windows 7 palsta."Anna vinkkejä"
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium 32bit
Kannettava tietokone: Packard Bell EasyNote TJ61
Oletusohjelmiani:
Internet: Mozilla Firefox
Video: Windows Media Player
Musiikki: Windows Mediapläyer
Kuva: Windowsin valokuvavalikoima
Pika: Windows Live Messenger
Bluetooth: ei oo koneessa
Teksti: Microsoft Office Word
Sateliitti: -
Tietoturva ja skannaus: Norton Internet Security 2010
Kalenteri: -
Kuvan käsittely: Aobe Photoshop Elements 6,0 - Roope Kivinen
Packardmies kirjoitti:
"Anna vinkkejä"
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium 32bit
Kannettava tietokone: Packard Bell EasyNote TJ61
Oletusohjelmiani:
Internet: Mozilla Firefox
Video: Windows Media Player
Musiikki: Windows Mediapläyer
Kuva: Windowsin valokuvavalikoima
Pika: Windows Live Messenger
Bluetooth: ei oo koneessa
Teksti: Microsoft Office Word
Sateliitti: -
Tietoturva ja skannaus: Norton Internet Security 2010
Kalenteri: -
Kuvan käsittely: Aobe Photoshop Elements 6,0Eikä maksanut 4000 euro .. he he heh
http://www.konstikas.fi/WebRoot/Kirahvi/Shops/merimaa/49B8/C288/A6AE/7B52/336A/59FA/3D21/F49B/helmitaulu_0020_iso.jpg Roope Kivinen kirjoitti:
Eikä maksanut 4000 euro .. he he heh
http://www.konstikas.fi/WebRoot/Kirahvi/Shops/merimaa/49B8/C288/A6AE/7B52/336A/59FA/3D21/F49B/helmitaulu_0020_iso.jpgOuto linkki Helmitaulu -kuvaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522