Kuka antaa neuvoja?

AloitaUusiKeskustelu

Kuka antaa eniten neuvoja tietokoneen käyttöön. Kaikki kommentit myös käyttöjärjestelmiin ja ohjelmiin tähän keskusteluun. >>AloitaUusiKeskustelu

9

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin haluat vinkkejä?


      Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium
      Kannettava tietokone: Acer Aspire 7530

      Oletusohjelmiani:
      Internet: Internet Exploler
      Video: Media Player
      Musiikki: Nokia Music
      Kuva: Windowsin valokuvamaailma
      Pika: Windows Live Messenger
      Bluetooth: Nokia PC Suite
      Teksti: Abobe Reader 9.2; Microsoft Office Word; (pian ehkä OpenOffice.org, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8595040)
      Sateliitti: Google Eart
      Tietoturva ja skannaus: Norton Internet Security 2010
      Kalenteri: Windows Calender
      Kuvan käsittely: Corel Paint Shop Pro Photo XI

      Kyllä on Mozzilla Firefox ja Google Crome ja paljon muita!!


      Windows 7 lähes samanlainen kuin Vista!!

      • PowerPC1

        Käytän edellisen kaavaa:

        Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Ultimate
        Pöytätietokone: Itsekasattu

        Oletusohjelmiani:
        Internet: Mozilla FireFox
        Video: Media Player / VLC
        Musiikki: Media Player
        Kuva: Irfanview
        Pika: Skype
        Bluetooth: En käytä
        Teksti: Microsoft Office 2007
        Sateliitti: En käytä
        Tietoturva ja skannaus: Avast AntiVirus Home Edition 4.8
        Kalenteri: En käytä
        Kuvan käsittely: En käytä
        Äänen käsittely: Sonar Producer Edition 8 sekä tukku plugareita


      • Se on 32-bittinen versio!! Unohtu tosta. Enkä muuten käytä kuvan käsittelyä, mutta laitoin sen siihen. Ja olen samaa mieltä että tämä kuuluisi Apua aloittelijoille -plastalle!!

        Kommentoikaa munkin keskusteluun osoitteessa http://keskustelu.suomi24.fi/node/8646386


    • Täällä puhutaan Windows 7:sta. Apua aloittelijalle voisi olla parempi paikka.

      • AloitaUusiKeskustelu

        Anna vinkkejä! Ja valita siellä!


      • AloitaUusiKeskustelu kirjoitti:

        Anna vinkkejä! Ja valita siellä!

        "Anna vinkkejä!"

        Pöytäkone:

        Ubuntu 8.04 LTS Medibuntu

        Miniläppäri:

        Ubuntu 9.04 Netbook Remix Medibuntu Opera 10.1 (koska Turbomode kätevä jos joutuu jotain paskaa 3G:tä käyttää)

        Tälläinen keskustelu vaan ei edelleenkään kuulu tänne palstalle koska tämä on Windows 7 palsta.


      • Packardmies
        M-Kar kirjoitti:

        "Anna vinkkejä!"

        Pöytäkone:

        Ubuntu 8.04 LTS Medibuntu

        Miniläppäri:

        Ubuntu 9.04 Netbook Remix Medibuntu Opera 10.1 (koska Turbomode kätevä jos joutuu jotain paskaa 3G:tä käyttää)

        Tälläinen keskustelu vaan ei edelleenkään kuulu tänne palstalle koska tämä on Windows 7 palsta.

        "Anna vinkkejä"


        Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium 32bit
        Kannettava tietokone: Packard Bell EasyNote TJ61

        Oletusohjelmiani:
        Internet: Mozilla Firefox
        Video: Windows Media Player
        Musiikki: Windows Mediapläyer
        Kuva: Windowsin valokuvavalikoima
        Pika: Windows Live Messenger
        Bluetooth: ei oo koneessa
        Teksti: Microsoft Office Word
        Sateliitti: -
        Tietoturva ja skannaus: Norton Internet Security 2010
        Kalenteri: -
        Kuvan käsittely: Aobe Photoshop Elements 6,0


      • Roope Kivinen
        Packardmies kirjoitti:

        "Anna vinkkejä"


        Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium 32bit
        Kannettava tietokone: Packard Bell EasyNote TJ61

        Oletusohjelmiani:
        Internet: Mozilla Firefox
        Video: Windows Media Player
        Musiikki: Windows Mediapläyer
        Kuva: Windowsin valokuvavalikoima
        Pika: Windows Live Messenger
        Bluetooth: ei oo koneessa
        Teksti: Microsoft Office Word
        Sateliitti: -
        Tietoturva ja skannaus: Norton Internet Security 2010
        Kalenteri: -
        Kuvan käsittely: Aobe Photoshop Elements 6,0

        Eikä maksanut 4000 euro .. he he heh

        http://www.konstikas.fi/WebRoot/Kirahvi/Shops/merimaa/49B8/C288/A6AE/7B52/336A/59FA/3D21/F49B/helmitaulu_0020_iso.jpg



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe