Timo Flink todisti uskostaan: "Johan kirjoitin, että minä USKON Jeesuksen olevan JAHVEH."
Kirjanoppinut Flink uskoo jehovaan
32
278
Vastaukset
- antijahveh
Maailmanlopun odotus
Jehovan todistajat uskovat, että Harmageddonin taistelu käydään lähitulevaisuudessa.
Maailmanlopun eli Harmageddonin odotus on keskeisessä asemassa Jehovan todistajien opissa joka on saanut alkunsa adventismin opista. Tämän pohjalta liikettä on pidetty eskatologisena.
Liikkeen perustajana pidetty Vartiotorni-seuran presidentti Charles Russell odotti Jumalan valtakunnan toteutuvan maan päällä ja Harmageddonin taistelun tapahtuvan jo vuonna 1914 ja varhaisadventistit uskoivat melkein samallalailla vuonna 1844.
Jehovan todistajat ovat pääosin haluttomia myöntämään virheellisiksi osoittautuneita opetuksia järjestön virallisiksi opetuksiksi ja samoin ovat tehneet adventistit selittäessään että miksi Jeesus ei tullut v. 1844.
He uskovat, että sitä edeltää poliittisten hallitusvaltojen kääntyminen Yhdistyneiden Kansakuntien johdolla maailman vääriä uskontoja vastaan ja tuhoavan ne Raamatun Ilmestyskirjan profetioiden toteutumiseksi. Tätä seuraa heidän mukaansa Harmageddonin taistelu, jossa hallitusvallat tuhotaan ja jossa vain Jehova Jumalalle uskolliset säilyvät.
Samoin adventistit kuvittelevat olevansa lopunajan jäännösseurakunta ja tähän Flink varmasti sanoo Aamenen?- J H V
siis iankaikkista Isää ja kaikeuden Luojaa, rakkautta, josta kaikki elämä on lähtöisin. Elämä on sama asia kuin Jumala, sillä ilman Jumalaa ei ole syntynyt mitään elämää, mikä syntynyt on!
- meillä molemmilla
Enkelit ja Ilmestyskirja näyttelevät adventismissa ja jehovalaisuudessa keskeistä roolia.
Molemmilla on myös Mikaelin jumaloiminen. - oma lukunsa
J H V kirjoitti:
siis iankaikkista Isää ja kaikeuden Luojaa, rakkautta, josta kaikki elämä on lähtöisin. Elämä on sama asia kuin Jumala, sillä ilman Jumalaa ei ole syntynyt mitään elämää, mikä syntynyt on!
Kristityt eivät käytä Jeesuksesta jehova nimeä.
- Flinkin asialla
J H V kirjoitti:
Tekikö Jeesus tunnetuksi jakeissa Joh. 17:6, 26 Jehovan nimeä? Ilmestyskirja kertoo Kaikkivaltiaan Jumalan ilmoittavan tulonsa viimeisenä päivänä. Ilm. 1:8; UM: "Minä olen Alfa ja Omega sanoo Jehova Jumala, Hän, joka on ja joka oli ja joka tulee, Kaikkivaltias". Toisessa Ilmestyskirjan jakeessa (Ilm. 4:11; UM) Jumalan kunniaa julistetaan sanoin "Sinä, Jehova, niin meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan kirkkauden ja kunnian ja voiman (...)"
Vartiotorniseura kertoo kaikissa näissä jakeissa viitatun Jehovaan. Sen julkaisema Uuden maailman käännös sisältää monissa Uuden testamentin jakeissa Jumalan nimen muodon Jehova. - 549+4
oma lukunsa kirjoitti:
Jeesuksesta Jehova nimeä? Mistä olet nuo väärät tietosi saanut?
- +9547465+
Flinkin asialla kirjoitti:
Tekikö Jeesus tunnetuksi jakeissa Joh. 17:6, 26 Jehovan nimeä? Ilmestyskirja kertoo Kaikkivaltiaan Jumalan ilmoittavan tulonsa viimeisenä päivänä. Ilm. 1:8; UM: "Minä olen Alfa ja Omega sanoo Jehova Jumala, Hän, joka on ja joka oli ja joka tulee, Kaikkivaltias". Toisessa Ilmestyskirjan jakeessa (Ilm. 4:11; UM) Jumalan kunniaa julistetaan sanoin "Sinä, Jehova, niin meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan kirkkauden ja kunnian ja voiman (...)"
Vartiotorniseura kertoo kaikissa näissä jakeissa viitatun Jehovaan. Sen julkaisema Uuden maailman käännös sisältää monissa Uuden testamentin jakeissa Jumalan nimen muodon Jehova.että ainakin niissä Ut:n kohdissa missä on sitaatti Vt:stä, on Jumalan nimi (Jehova) kirjoitettu nimellä eikä Herra, Uuden Maailman käännöksessä . Vt:n puolellahan JHVH oli alkujaan jokaisessa paikassa missä meidän kirkkoraamatussamme on sana Herra.
- 23482934
oma lukunsa kirjoitti:
häntä Jahveksi.
J H V kirjoitti:
Et sinä ole mitään eikä sinun elämäsi - joten pysypä kätkettynä Kristukseen niin saat elää.
Jos et vielä elä niin herää elämään.
Joh. 5:24
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
Lakkaa viisastelemasta ja astu ulos haudastasi, siirry Elämään!
Jes. 9:6 (9:5)
Sillä lapsi on syntynyt meille, poika on annettu meille. Hän kantaa valtaa harteillaan, hänen nimensä on Ihmeellinen Neuvontuoja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas.
[Jer. 32:19; Sak. 9:10; Luuk. 2:11]
Jumala, vaikka onkin Henki, on kaikin puolin todellinen HENKILÖ ja pari tuhatta vuotta hänellä on ollut
myös ihmisruumis, sellainen minkä hän Aadamille teki. Jumala ei ole jokin elämä-käsite.
Mitä rakkauteen tulee niin rakkaus henkilöityy konkreettiseksi ja käsinkosketeltavaksi Kristuksessa.- !!??!!
oma lukunsa kirjoitti:
kalvinistisia kristittyjä sanoo. Tsekkaa ensin faktat ennenkuin auot päätäsi.
- mikkis888
oma lukunsa kirjoitti:
Sapattikäsky on yksi Jumalan lain käskyistä.Synti on laittomuus(Johanneksen eka kirje).Synnistä tulee luopua,jos mielii taivaaseen ja ikuiseen elämään.Juutalaiset viettää pyhänä sapattia,lauantaita eli VT:n aikaan sapatti oli lauantai.UT:issa taas ei ole pienintäkään mainintaa että pyhäpäivä olisi muutettu toiselle päivälle.Mieluummin Jeesus vuorisaarnassaan(Matt.5)opetti ettei laista katoa pieninkään kirjain tai piirto.ELI EI MYÖSKÄÄN SAPATINPÄIVÄ VAIHDU TOISELLE PÄIVÄLLE.Eli kristittyjen tulee nykyäänkin pyhittää sapatti-lauantai,joka alkaa perjantain auringonlaskusta ja päättyy lauantain auringonlaskuun.
Jotka ei näin tee,vaikka uskovatkin Jeesukseen,elävät synnissä,tämä on fakta asia Raamatun mukaan.Jos toista väittää niin valehtelee.Sunnuntaioppi on ristiriidassa Raamatun ja Jeesuksen opetuksen kanssa.Jeeus sanoi:laista ei katoa yksikään kirjain tai piirto.Sunnuntaioppi taas sanoo päinvastaista:eipäs,vaan 4:stä käskystä katoaa sanat 7s päivä ja se vaihtuu 1ksi päiväksi.
Eli kaikki sunnuntainviettäjät ja sapatinrikkojat,jos haluutte ikuiseen elämään,tehkää parannus tässä asiassa ja ruvetkaa pyhittään sapatinpäivää.JOS ETTE HALUA NÄIN TEHDÄ,NIIN SYYTTÄKÄÄ VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ VAIN ITSEÄNNE.Jeesushan sanoi että viimeisenä päivänä useat tulevat koputtelemaan taivaan porteille:Herra,Herra avaa meille.Kertovat puolustuksekseen että ovat tehneet suuria ihmeitäkin Jeesuksen nimessä ja julistaneet evankeliumiakin.Mutta mitä vastaa Herra heille......menkää pois minun tyköäni te LAITTOMUUDEN(eli synnin eli Jumalan käskyjen,lain rikkojat),minä en tunne teitä.Tämä joukko muodostuu useista muistakin mutta suuren joukon tästä muodostavat sapatinrikkojat(jotka haluavat valita oman pyhäpäivänsä tai viettävät sunnuntaita sapatin asemesta).Adventistit ja muut sapatinviettäjät haluavat tästä varoittaa ei-sapatisteja,ettei tulis viimeisenä päivänä pettymystä.Ikuinen elämä on arvokas,ihana lahja,sitä ei kannata menettää mistään hinnasta.Siis tee parannus jos mielit taivaaseen.
Tosiasiahan on,kirkkohistorian(tosi tutkimuksen)mukaan että sunnuntai on vain Rooman kirkon,paavin kirkon asettama pyhäpäivä 400-luvun alussa Laodikean kirkolliskokouksen päätöksellä..Roomanvaltakun- nassahan vietettiin yleisenä vapaa-ja juhlapäivänä viikon ensimmäistä päivää,nyk.sunnuntai(sun-day=aurinkopäivä),auringonjumalan kunniaksi.Todennäköisesti kirkon johtajat päättelivät että jos kirkon pyhäpäivä muutetaan juutalais-kristilliseltä sapatilta Rooman valtakunnan yleiselle vapaapäivälle sunnuntaille,niin kirkko tulee entistä suositummaksi Rooman valtakunnassa ja näin saadaan roomalaiset helpommin vasta perustetun uuden kirkon jäseniksi ja samalla myös heidän omaisuutensa.Rooman kirkon monet johtavat myöntävät tämän muutoksen ja kerskuvat sen olevan oman kirkkonsa vallan merkki.(huom!ilmestyskirjan oppi pedon merkistä).He myös ihmettelevät että miksi protestantit viettävät pyhänään heidän kirkkonsa säätämää pyhäpäivää,kun muutoin eivät halua liittyä Rooman kirkkoon.Eli sunnuntaioppi on roomalaiskatolisuutta. - ääriadventisti
J H V kirjoitti:
JHW-todistajat eivät käy armeijaa ja myöskään Flink ei ole käynyt inttiä.
- so what???????????
ääriadventisti kirjoitti:
JHW-todistajat eivät käy armeijaa ja myöskään Flink ei ole käynyt inttiä.
JHW:t ei käy edes siviilipalvelusta, mutta Flink ja moni muu on suorittanut siviilipalveluksen, joten SO WHAT????????????????
- sini-silmänen
Kukahan täällä lainaa muiden nikkejä ja piaa koko palstan hölmöilyllään?
Luuleeko hän, että oikeassaoloon riittää ettei HÄN ole adventisti?
18:10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
18:11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.- Ei nikkiä
On jalostunutta ihmisyyttä se että rekisteröidyllä nimimerkillä vastaa saoistaan.
Kyllä tuommoisia sanoja voi laittaa kuka vaan kuten kuhilas ja sinisilmäinen.
Ei sanojen käyttö ole varastamista. Vai varaatko yksinoikeuden olla sinisilmäinen sielu? - sini-silmänen
Ei nikkiä kirjoitti:
On jalostunutta ihmisyyttä se että rekisteröidyllä nimimerkillä vastaa saoistaan.
Kyllä tuommoisia sanoja voi laittaa kuka vaan kuten kuhilas ja sinisilmäinen.
Ei sanojen käyttö ole varastamista. Vai varaatko yksinoikeuden olla sinisilmäinen sielu?Niinkuin Una-Fortuna/Hermanni ite?
Hänelläkin on jopa neljä kirjautunutta nikkiä.
Omaa kirjattua nikkiäni käyttäessä en välttynyt väärinkäytöiltä enkä häiriköinneiltä.Päinvastoin!
Kirjautuneen nikinkin voi vaihtaa vaikka joka päivä mutta entisiä ei saa uudestaan takaisin.
- Huolestunut...
miksi kirjoitat Raamatun Jumalasta noin halveksivasti?
JHVH (Jahve- ja Jehova-sanoilla ja hepreaksi יְהֹוָה - (Wikipediasta kopsattu) - on Raamatun Jumalan NIMI - jokaisessa paikassa missä vanhassatestamentissa on sana Herra on alkujaan ollut tetragrammaton, יהוה mikä suomeksi on JHVH, mikä on lausuttuna Jehova tai Jahve.
Jos katsot esimerkiksi Young's literal versioita alla olevasta linkistä ja teet haun sanalla Jehova tulee 5663 Taamatun paikkaa joissa Jumalan nimi on (jos haet sanalla Jehova* saat 5769 raamatunpaikka).
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Minulla on syvä kunnioitus Raamatun Jumalaa ja Hänen nimeään kohtaan ja en suosittele kenellekään sen halventamista..
Huomaa: Ei ihmisen tyarvitse olla Jt kunnioittaakseen Jumalan nimeä, Jeesuksella oli syvä kunnioitus Jumalaa (Isää kohtaan) älä unohda sitä.
Ole varovainen - sillä halventamalla Jumalan nimen halvennat samalla Jumalan evankeliumin. Jeesuksen jumaluudella ei ole mitään tekemistä jehovalaisuuden kanssa.
Kai olet niitä pääkonferenssilaisia, jotka tahtovat pitää kolminaisuusoppia esillä siitä nimeomaisesta syystä,
että Jeesuksen jumaluus tuisi mitätöidyksi edes opillissti. Mutt a sinähän et tiedä mitää jenovalaisista.
Hehän eivät tunnusta Jeesusta muuksi kuin vain että "Suurin Ihminen".
Mutta Jeesus itsekin kumosi tuon, todetessaan että J.Kastaja oli suurin vaimoista syntyneiden joukossa.
http://www.watchtower.org/fi/200612/article_01.htm
Jehovah sekä Jahveh tuelvat siitä, että vanhassa hepreassa ei ole vokaaleja, vaan se minkä me kirjoitamme
"Jumala" on vanhassa hepreassa JHVH. Vokaalit ääntämisen mahdollistamiseksi voi keksiä kukin itse.
"Jiihooveehoo" ei liene paras mahdollinen väännös.[][][] Timo Flink todisti uskostaan: "Johan kirjoitin, että minä USKON Jeesuksen olevan JAHVEH." [][][]
Tri Flinpä sen sanoi - totuuden. Ja tri Arasola kiiruhtaa paljastamaan jälkeenjääneisyytensä:
[][][] Richard Lesher
Kai_A Käyttäjän viestit 24.11.2009 06:43
Olisi ehkä kannattanut lukea lähteet vähän tarkemmin, koska vuonna 1983 adventtikirkon varaesimies W. Richard Lesher nimenomaan kirjoitti juuri päivastoin.
Hän vahvisti sen, että adventtikirkko edelleen uskoo kolminaisuuteen. [][][]
Kuulostaa hyvältä että tuon sanoi vain vanhakantainen varaesimies.
Aika on tri Flinkin puolella ja Arasolakin lienee jo eläkkeellä eli puhuu omiaan.
Musitellen entisiä vakanssejaan. Sittenkun häntäkään ei enää musiteta, ei Timon tarvitse
tasapainoitella uskon ja epäuskon välillä. Uskolla on tapana vapautua ja vapauttaa.
"Jumala-Kristus" on voittaja, meidän uskomme alkaja ja perille asti saattaja.
Ps. 103:16
Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
1. Kor. 10:4
ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa.
Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi;
ja se kallio oli Kristus.- 23424234
Kai ja Timo sanoivat saman asian eri sanoin ja sinä laitat heidät riitelemään toisiaan vastaan. Onko sulla jotain vikaa korvien välissä????
- R-mies
23424234 kirjoitti:
Kai ja Timo sanoivat saman asian eri sanoin ja sinä laitat heidät riitelemään toisiaan vastaan. Onko sulla jotain vikaa korvien välissä????
Timo Flink todisti uskostaan: "Johan kirjoitin, että minä USKON Jeesuksen olevan JAHVEH."
Tri Flinkpä sen sanoi - totuuden. Ja tri Arasola kiiruhtaa paljastamaan jälkeenjääneisyytensä:
Kai_A 24.11.2009 06:43
Olisi ehkä kannattanut lukea lähteet vähän tarkemmin, koska vuonna 1983 adventtikirkon varaesimies W. Richard Lesher nimenomaan kirjoitti juuri päivastoin.
Hän vahvisti sen, että adventtikirkko edelleen uskoo kolminaisuuteen.
Tri Flink uskoo raamatullisesti että on yksi Jumala ja Arasola vetää perässään vanhaa opillista taakkaa:
Jumala on kolme. - Kai´
R-mies kirjoitti:
Tri Flinkpä sen sanoi - totuuden. Ja tri Arasola kiiruhtaa paljastamaan jälkeenjääneisyytensä:
Tri Flink uskoo raamatullisesti että on yksi Jumala ja Arasola vetää perässään vanhaa opillista taakkaa:
Jumala on kolme.Ettekö muista viime vuoden viestejä enää ....
- '
Kai´ kirjoitti:
Ettekö muista viime vuoden viestejä enää ....
Kuhilas on eri henkilö kuin KaiA
- Timo Flink
R-mies kirjoitti:
Jumala on kolme.On olemassa yksi Jumala, kolmen iankaikkisen persoonan ykseys. Jumalan nimi on Jahveh ja se viittaa kaikkiin kolmeen persoonaan. Siksi voidaan sanoa, että Isä on Jahveh, Poika (Jeesus) on Jahveh ja Pyhä Henki on Jahveh. Ei minulla ole mitään eroa tässä asiassa Kain kanssa.
Kommenttini oli tarkoitettu niille, jotka luulevat minun kieltävän Jeesuksen jumaluuden. Se luulo on väärä. Yhtä väärin on sanoa, että minä uskoisin yhteen persoonaan tai että Isä ja Poika olisivat sama persoona. En usko niin, koska Raamattu selkeästi esittää useammassa paikassa, että Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat eri persoonat, mutta silti yksi Jumala.
Sen verran voidaan toki tarkentaa, että Adventtikirkko opettaa ns. ekonomista kolminaisuusoppia, jossa pääpaino on siinä, mitä kukakin persoona tekee eikä lähdetä spekuloimaan kuinka kolme on yksi jne. Tällaiset spekulaatiot kuuluvat ontologiseen kolminaisuusoppiin.
Timo - Lipilaarit
Timo Flink kirjoitti:
On olemassa yksi Jumala, kolmen iankaikkisen persoonan ykseys. Jumalan nimi on Jahveh ja se viittaa kaikkiin kolmeen persoonaan. Siksi voidaan sanoa, että Isä on Jahveh, Poika (Jeesus) on Jahveh ja Pyhä Henki on Jahveh. Ei minulla ole mitään eroa tässä asiassa Kain kanssa.
Kommenttini oli tarkoitettu niille, jotka luulevat minun kieltävän Jeesuksen jumaluuden. Se luulo on väärä. Yhtä väärin on sanoa, että minä uskoisin yhteen persoonaan tai että Isä ja Poika olisivat sama persoona. En usko niin, koska Raamattu selkeästi esittää useammassa paikassa, että Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat eri persoonat, mutta silti yksi Jumala.
Sen verran voidaan toki tarkentaa, että Adventtikirkko opettaa ns. ekonomista kolminaisuusoppia, jossa pääpaino on siinä, mitä kukakin persoona tekee eikä lähdetä spekuloimaan kuinka kolme on yksi jne. Tällaiset spekulaatiot kuuluvat ontologiseen kolminaisuusoppiin.
TimoPuhumalla kolmesta jumalasta -- kolme päätä vain vaiko kolme täysruumista? -- sinä kiellät Jeesuksen
jumaluuden silpomalla Jumalan sopivan pieniin osiin, jotta voit hänet käsittää. Mutta näin on että kun
Jeesus on Jahveh niin ei kovin montaa muuta Jahvea ole.
Taistelemalla käsitettä "Jumala-Kristus" vastaan, osoitat olevasi liberaaliteologi
Ihmiselle ei muuta Jumalaa ole avuksi annettu kuin vain Krsitus:
ja se kallio oli Kristus.
Jesaja 9:6 (9:5)
Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas. Timo Flink kirjoitti:
On olemassa yksi Jumala, kolmen iankaikkisen persoonan ykseys. Jumalan nimi on Jahveh ja se viittaa kaikkiin kolmeen persoonaan. Siksi voidaan sanoa, että Isä on Jahveh, Poika (Jeesus) on Jahveh ja Pyhä Henki on Jahveh. Ei minulla ole mitään eroa tässä asiassa Kain kanssa.
Timo"" On olemassa yksi Jumala, kolmen iankaikkisen persoonan ykseys. ""
Jumala ei ole kolmipäinen hirviö. Vielä vähemmän Jumala on kolme Jumalaa, joista yksi olisi muita isompi.Tämä YKSI Jumala on luonut ihmisen kuvakseen ja ihminenkin on yksi persoona. Samassa persoonassa ruumis,
sielu ja henki. Ei kolmena eri ihmisenä, samannimisenä. En ole Antti ruumis, Antti henki ja lisäksi Antti sielu.
Olen yksi Antti. Olen kaikkailla kehossani, hengessäni ja sielussani.
1. Tess. 5:23
Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa,
ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne
nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.- 234729347
AnttiVKantola kirjoitti:
"" On olemassa yksi Jumala, kolmen iankaikkisen persoonan ykseys. ""
Jumala ei ole kolmipäinen hirviö. Vielä vähemmän Jumala on kolme Jumalaa, joista yksi olisi muita isompi.Tämä YKSI Jumala on luonut ihmisen kuvakseen ja ihminenkin on yksi persoona. Samassa persoonassa ruumis,
sielu ja henki. Ei kolmena eri ihmisenä, samannimisenä. En ole Antti ruumis, Antti henki ja lisäksi Antti sielu.
Olen yksi Antti. Olen kaikkailla kehossani, hengessäni ja sielussani.
1. Tess. 5:23
Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa,
ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne
nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.kolminaisuusoppia ollenkaan, kun tuollaisia väität. Justhan Timo sanoi, että kolmen persoonan ykseys on yksi Jumala.
- !!??!!
Lipilaarit kirjoitti:
Puhumalla kolmesta jumalasta -- kolme päätä vain vaiko kolme täysruumista? -- sinä kiellät Jeesuksen
jumaluuden silpomalla Jumalan sopivan pieniin osiin, jotta voit hänet käsittää. Mutta näin on että kun
Taistelemalla käsitettä "Jumala-Kristus" vastaan, osoitat olevasi liberaaliteologi
Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.Raamatusta???
Matt 28:19 "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen"
tuossahan selkeästi puhutaan kolmesta persoonasta, joilla on yksi nimi. - 2348203948
Lipilaarit kirjoitti:
Puhumalla kolmesta jumalasta -- kolme päätä vain vaiko kolme täysruumista? -- sinä kiellät Jeesuksen
Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.ole liberaaliteologiaa... ookko sää joku jumalankieltäjä?????
- !! !! !!
2348203948 kirjoitti:
ole liberaaliteologiaa... ookko sää joku jumalankieltäjä?????
Mites tästä revit kolme henkilöä tai kolme henkeä tai kolme ruumista? Alapa jo vihdoinkin selostaa, niin että
saamme suuren urheilujuhlan tuntua palstalle!
Jes. 9:5 (9:4)
Ja kaikki taistelukenttiä tallanneet saappaat, kaikki veren tahrimat vaatteet poltetaan, ne joutuvat tulen ruoaksi. [Ps. 46:10]
6 (9:5)
Sillä lapsi on syntynyt meille, poika on annettu meille. Hän kantaa valtaa harteillaan, hänen nimensä on Ihmeellinen Neuvontuoja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas.
[Jer. 32:19; Sak. 9:10; Luuk. 2:11]
Sulla on nyt harvinaislaatuinen tilaisuutesi ja ainutkertainen, sill äei vielä, mutta aivan lähiaikoina
adventistit alkavat palstalla selitellä tuota jaetta, pois tai kumoon tai miten vain.
- Adventisti´
Jotta voisi uskoa rekisteröityyn tavaramerkkiin, Ellen G Whiteen, täytyy kuunnella häntä.
Tässä sensuuntaista iltakuulemista meille adventisteille. Suuri Taistelu korvin kuultavana!
Ellen G. White ®
"" Suuri Taistelu verkossa Linkkiluettelo
Preparing for eternity: Suuri taistelu, laaja kokelma muuta kirjallisuutta on-line.
MP3 Suuri taistelu luettuna mp3-muodossa ...
www.diateam.fi/itisryhma/st.html - ""
Tässä sama tekstinä suomeksi:
http://www.diateam.fi/itisryhma/st1.html Ei, kun sanoi että uskoo että Jeesus on Jahve. Yritä nähdä ero - jos se on sinulle mahdollista.
Raamattu sanoo: Joh. 1:18 Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.
alex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793