Jäivät taakse: Robbie Williams ja Whitney Houston

jyränki!

Anna Abreu jätti taakseen Robbie Williamsin ja Whitney Houstonin

Anna Abreun Vinegar-sinkku nousi viralliselle brittilistalle ja jätti jälkeensä mm. Robbie Williamsin, Miley Cyrusin, Whitney Houstonin ja David Guettan hitit.

Vinegar-sinkku nousi Englannin Commercial Pop Club -listalle suoraan sijalle 21. Listan julkaisee alan arvostettu lehti Music Week. Anna on ensimmäinen suomalainen naisartisti, joka on koskaan noussut kyseiselle listalle näin korkealle.

Vinegar-sinkku on saanut hyvää palautetta myös brittien radiopäälliköiltä ja maan nimekkäiltä tiskijukilta. Kappale on alkanut pikkuhiljaa nousta radioiden soittolistoilla ja video pyörii jo lähes kaikilla maan musiikkikanavilla sekä muutamien isojen kanavien, kuten Channel 4:n, musiikkiohjelmissa.

48

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen+++

      gay radiokanavan. Ihan vahingossako? Jokuhan jo ennusti et anna saattaa nousta briteissä homojen suosioon.

      • oree

      • viis.viis
        oree kirjoitti:

        Music Week- arvostetun musiikkilehden palsta. Ei auta vaikka tuntuis kuinka pahalta. Se on nyt sinulta pois!
        http://www.iltalehti.fi/popstars/2009112410654500_ps.shtml

        että Music Week on homonusiikkikanava, osoitit, ettet tiedä musiikkimaailmasta yhtään mitään! Maailmassa on paljon hyvää musaa, kuten Anna Abreun levyt. Kuuntele, ja viisastu!


      • muka
        viis.viis kirjoitti:

        että Music Week on homonusiikkikanava, osoitit, ettet tiedä musiikkimaailmasta yhtään mitään! Maailmassa on paljon hyvää musaa, kuten Anna Abreun levyt. Kuuntele, ja viisastu!

        gaydar ole radio kanava? Ainakin nettiradio löytyy. Joo sen voin sanoo etten purkkapopista tiedä hevonpaskaa, ja Abreu kuuluu siihen kategoriaan.


      • ijrpir
        viis.viis kirjoitti:

        että Music Week on homonusiikkikanava, osoitit, ettet tiedä musiikkimaailmasta yhtään mitään! Maailmassa on paljon hyvää musaa, kuten Anna Abreun levyt. Kuuntele, ja viisastu!

        "Maailmassa on paljon hyvää musaa, kuten Anna Abreun levyt. Kuuntele, ja viisastu!"

        Tää oli kai ironiaa. Jos oli, niin onnittelen alan mestaria. Jos ei, surettaa ihan tosissaan sun puolesta.


    • 324345

      nouskoon vaikka ykköseksi tällä purkkapoplistalla, paljon kiinnostaa. viralliset listat on eri juttu kuin nämä gay-radioiden soittolistat. muutenkin ihmettelen, miksi kukaan arvostaa näitä hissimusiikilla ja pyllynpyörityksellä pärjääviä "artisteja" yhtään missään. no briteissä on kyllä perinteisesti ollut suomeakin huonompi maku...

      onneksi on sentään Nightwish ja kumppanit joiden saavutuksista ulkomailla voi suomalainen olla ylpeä.

      • tiesintän

        hyvä anna !! mutta pysy sinäkin asiassa äläkkä kirjoita turhaa paskaa , onneksi on sentään nighvish , kun annasta oli kyse , ilotse annan puolesta niinkuin me kaikki .


      • paofpoaf
        tiesintän kirjoitti:

        hyvä anna !! mutta pysy sinäkin asiassa äläkkä kirjoita turhaa paskaa , onneksi on sentään nighvish , kun annasta oli kyse , ilotse annan puolesta niinkuin me kaikki .

        Miksi te tyypit kuuntelette Annaa kun maailma on täynnä oikeaakin musiikkia, kuten em. Nightwish? Mitä hienoa on siinä, jos sattuukin menestymään loppuuntuotteistetulla, rahatpois-liukuhihnapopilla? tietty jos edustatte ko. musiikkityylin kohderyhmää, lapsia ja nuoria, on ihan ymmärrettävää että Anna on ihku... no sä ylläkirjoittanut taidat kuuluakin kohderyhmään, mutta jos aikuisetkin kuuntelee tota niin olen ihan aidosti ihmeissäni.


    • da ru de

      klubilistalla ykköseksi muissakin maissa ja maanosissa Anna saattaa menestyä yhtä hyvin kuin Darude.

    • .hjghjfhg.

      Odotin jo jotain paljon suurempaa... Ja pyh.

    • HiPHuraa

      Annan laulu ja karisma iski enkkujen tajuntaan! Jeshhhh! Onnittelut suloiselle Annalle!

      • hohhohdktydyk

        Annan laulu ja karisma iski britteihin...? Kaikkea sitä kuulee, sitten kun Annan levyjä on myyty 5 miljoonaa, (kuten HIM:in) niin voi jo sanoa että menestyy. Tällaista paskaa kuulee joka päivä radiosta, eikä laulajista yleensä suurempia hittitakojia tule.


    • lööpertti

      Oispa helvetin noloa joutua tollaselle listalle :O

      • jis-i

        Jos homot ihastuu niin se tietää platinasuoneen osumista.Noita englantilaisten Annan kuuntelijoiden ylistäviä kommentteja oon lukenut niin kirjoittajat ovat päälle 20v.


      • höbb
        jis-i kirjoitti:

        Jos homot ihastuu niin se tietää platinasuoneen osumista.Noita englantilaisten Annan kuuntelijoiden ylistäviä kommentteja oon lukenut niin kirjoittajat ovat päälle 20v.

        mistä oot niitä lukenu? Anna linkki. Joo kyllä siellä Annan omalla forkallakin kaikki kirjoittajat selvästi on päälle 20v :)


      • .hjghjfhg.
        höbb kirjoitti:

        mistä oot niitä lukenu? Anna linkki. Joo kyllä siellä Annan omalla forkallakin kaikki kirjoittajat selvästi on päälle 20v :)

        "...kaikki kirjoittajat selvästi on päälle 20v :) "

        Peluritkin uskoo... Älä oikeesti naurata! :D


      • höbb
        .hjghjfhg. kirjoitti:

        "...kaikki kirjoittajat selvästi on päälle 20v :) "

        Peluritkin uskoo... Älä oikeesti naurata! :D

        sarkasmi huolella ohi :)


      • niin nähty
        höbb kirjoitti:

        sarkasmi huolella ohi :)

        siitä näkee dissaajien hoksottimien puutteen.Sun heittos olis sen verran kans klisee ettei oikien nappaa muille ku sulle.


      • Idiootit...
        niin nähty kirjoitti:

        siitä näkee dissaajien hoksottimien puutteen.Sun heittos olis sen verran kans klisee ettei oikien nappaa muille ku sulle.

        En tosin yrittänytkään olla mitenkään sarkastinen... -.- Jotakin vaan halusin kommentoida, mutta jos nyt haluat alkaa vääntää yksityiskohdista niin opettele ensin suomenkieltä ja vastaa sitten uudestaan.


      • niin nähty
        Idiootit... kirjoitti:

        En tosin yrittänytkään olla mitenkään sarkastinen... -.- Jotakin vaan halusin kommentoida, mutta jos nyt haluat alkaa vääntää yksityiskohdista niin opettele ensin suomenkieltä ja vastaa sitten uudestaan.

        "En tosin yrittänytkään olla mitenkään sarkastinen" silti piti tulla kertomaan että viestisi oli sarkastinen?!! Sun pilkantekosi Annan faneista on jo sinällään kyllin naurettavaa, niin ei sun kantsuis enää mainostaa muita naurettavia puoliasi.


      • kluuppi
        höbb kirjoitti:

        mistä oot niitä lukenu? Anna linkki. Joo kyllä siellä Annan omalla forkallakin kaikki kirjoittajat selvästi on päälle 20v :)

        Kuvitteletko sä tosiaan että joku antaa sunkaltaselle Annan pilkkaajalle jotain linkkejä. Etköhän sä muutenkin vietä ihanan Annan seurassa aikaasi vain ja ainostaan siitä syystä että pääset haukkumaan ja ivaamaan hänen saavutuksiaan.


      • Kuulehan...
        niin nähty kirjoitti:

        "En tosin yrittänytkään olla mitenkään sarkastinen" silti piti tulla kertomaan että viestisi oli sarkastinen?!! Sun pilkantekosi Annan faneista on jo sinällään kyllin naurettavaa, niin ei sun kantsuis enää mainostaa muita naurettavia puoliasi.

        Etpä kyllä itsekään kovin nätisti sanonut...


      • Haluan kysyä...
        kluuppi kirjoitti:

        Kuvitteletko sä tosiaan että joku antaa sunkaltaselle Annan pilkkaajalle jotain linkkejä. Etköhän sä muutenkin vietä ihanan Annan seurassa aikaasi vain ja ainostaan siitä syystä että pääset haukkumaan ja ivaamaan hänen saavutuksiaan.

        En nyt kuulu koko keskusteluun mutta

        a) nimimerkille Kluuppi, kirjoittaja jolle viestisi osoitit ihan selkeästi TYKKÄÄ Annasta, eikö se nyt auennut sinulle? >Joo kyllä siellä Annan omalla forkallakin kaikki kirjoittajat selvästi on päälle 20v :)

        Tai niin minä asian ymmärsin...

        b) Ainoa asiahan, mitä Anna on tehnyt, on se että hän on lauleskellut ne kappaleet. Onpa hienoa! Mitä muuta hän on tehnyt, siis muuta kuin esiintynyt silloin tällöin? Siis konkreettista ja tietäaukaisevaa? Ja tämän minä kysyn ilman mitään vihjailuja.


      • höbb
        niin nähty kirjoitti:

        "En tosin yrittänytkään olla mitenkään sarkastinen" silti piti tulla kertomaan että viestisi oli sarkastinen?!! Sun pilkantekosi Annan faneista on jo sinällään kyllin naurettavaa, niin ei sun kantsuis enää mainostaa muita naurettavia puoliasi.

        toi tyyppi tossa yllä varasti mun suoli-identiteetin :( en tiiä miksi, kai sillä on tylsää.


      • Utelias ihminen olen
        höbb kirjoitti:

        toi tyyppi tossa yllä varasti mun suoli-identiteetin :( en tiiä miksi, kai sillä on tylsää.

        Meinaatko nimimerkkiä "kuulehan..." vai nimimerkkiä "niin nähty"?

        Miksiköhän kysyin? Kai mulla on aika tylsää...


      • höbb
        Utelias ihminen olen kirjoitti:

        Meinaatko nimimerkkiä "kuulehan..." vai nimimerkkiä "niin nähty"?

        Miksiköhän kysyin? Kai mulla on aika tylsää...

        ei vaan tota nikkiä "idiootit..."
        tylsä on kivaa.


      • typerykset...
        höbb kirjoitti:

        ei vaan tota nikkiä "idiootit..."
        tylsä on kivaa.

        Aijjaa... Sori.

        Ei muistella pahalla.


      • Tiedoksiantaja
        Haluan kysyä... kirjoitti:

        En nyt kuulu koko keskusteluun mutta

        a) nimimerkille Kluuppi, kirjoittaja jolle viestisi osoitit ihan selkeästi TYKKÄÄ Annasta, eikö se nyt auennut sinulle? >Joo kyllä siellä Annan omalla forkallakin kaikki kirjoittajat selvästi on päälle 20v :)

        Tai niin minä asian ymmärsin...

        b) Ainoa asiahan, mitä Anna on tehnyt, on se että hän on lauleskellut ne kappaleet. Onpa hienoa! Mitä muuta hän on tehnyt, siis muuta kuin esiintynyt silloin tällöin? Siis konkreettista ja tietäaukaisevaa? Ja tämän minä kysyn ilman mitään vihjailuja.

        "Anna on ENSIMMÄINEN suomalainen naisartisti, joka on koskaan noussut kyseiselle listalle näin korkealle."


      • hubaa
        höbb kirjoitti:

        toi tyyppi tossa yllä varasti mun suoli-identiteetin :( en tiiä miksi, kai sillä on tylsää.

        Ai jaa, joku kirjoitti sinun puolestasi varastamalla identiteettisi, perin omituista. Miksi kukaan sellaista tekisi ja vielä toistuvasti? Oletko Anna-fani kuten tuolla alempana väitit?


      • höbb
        hubaa kirjoitti:

        Ai jaa, joku kirjoitti sinun puolestasi varastamalla identiteettisi, perin omituista. Miksi kukaan sellaista tekisi ja vielä toistuvasti? Oletko Anna-fani kuten tuolla alempana väitit?

        eikun ton yhen kerran vaan, ylempänä. mistäpä tietäisin miksi :) ja en mä nyt sentään Anna-fani ole, joku rima pitää olla :)


      • Jestas,,,
        Tiedoksiantaja kirjoitti:

        "Anna on ENSIMMÄINEN suomalainen naisartisti, joka on koskaan noussut kyseiselle listalle näin korkealle."

        Et tainnut tajuta kysymystäni.

        Mitä Anna on itse tehnyt? MUUTA kuin blaa blaa blaa... Osaat lukea viestini uudestaan. Ja koeta nyt ymmärtää mitä kysyn.


      • _mhn_
        höbb kirjoitti:

        eikun ton yhen kerran vaan, ylempänä. mistäpä tietäisin miksi :) ja en mä nyt sentään Anna-fani ole, joku rima pitää olla :)

        Miksi sinä täällä kulutat aikaasi jos et fanita Annaa? Miksi seuraat jatkuvasti miten Annalla menee? Kysymykseni eivät ole tarkoitettu vastattavaksi, esitin ne ainostaan itsetutkistelua varten.
        Kirjoitit pilkallisesti "joku rima pitää olla" tuo kommentti kertoo ikäviä asioita sinusta.
        Ei ole mitään järkeä tuhlata aikaansa artistiin josta ei pidä.


      • _mln_
        Haluan kysyä... kirjoitti:

        En nyt kuulu koko keskusteluun mutta

        a) nimimerkille Kluuppi, kirjoittaja jolle viestisi osoitit ihan selkeästi TYKKÄÄ Annasta, eikö se nyt auennut sinulle? >Joo kyllä siellä Annan omalla forkallakin kaikki kirjoittajat selvästi on päälle 20v :)

        Tai niin minä asian ymmärsin...

        b) Ainoa asiahan, mitä Anna on tehnyt, on se että hän on lauleskellut ne kappaleet. Onpa hienoa! Mitä muuta hän on tehnyt, siis muuta kuin esiintynyt silloin tällöin? Siis konkreettista ja tietäaukaisevaa? Ja tämän minä kysyn ilman mitään vihjailuja.

        Eipä artistin muuta pidäkään tehdä kuin laulaa ja tehdä se niin hyvin että menestyvät. Silti jotkut ilkeämieliset vaativat artistilta muutakin ja sitten kun sitä muutakin alkaa ilmaantua ja artisti kehittyy ja monipuolistuu taiteellisesti, sekään ei heille riitä. Kyllä he aina tuntuvat löytävän jotain mollattavaa ja arvosteltavaa.


      • kluuppi
        Jestas,,, kirjoitti:

        Et tainnut tajuta kysymystäni.

        Mitä Anna on itse tehnyt? MUUTA kuin blaa blaa blaa... Osaat lukea viestini uudestaan. Ja koeta nyt ymmärtää mitä kysyn.

        Sä et itse tunnu ymmärtävän mitään! "kirjoittaja jolle viestisi osoitit ihan selkeästi TYKKÄÄ Annasta, eikö se nyt auennut sinulle?


      • höbb
        _mhn_ kirjoitti:

        Miksi sinä täällä kulutat aikaasi jos et fanita Annaa? Miksi seuraat jatkuvasti miten Annalla menee? Kysymykseni eivät ole tarkoitettu vastattavaksi, esitin ne ainostaan itsetutkistelua varten.
        Kirjoitit pilkallisesti "joku rima pitää olla" tuo kommentti kertoo ikäviä asioita sinusta.
        Ei ole mitään järkeä tuhlata aikaansa artistiin josta ei pidä.

        Annahan on kiintoisa mediailmiö vaikka hänelle tehty musiikki ladygaggaa onkin :)


      • .hjghjfhg.
        _mln_ kirjoitti:

        Eipä artistin muuta pidäkään tehdä kuin laulaa ja tehdä se niin hyvin että menestyvät. Silti jotkut ilkeämieliset vaativat artistilta muutakin ja sitten kun sitä muutakin alkaa ilmaantua ja artisti kehittyy ja monipuolistuu taiteellisesti, sekään ei heille riitä. Kyllä he aina tuntuvat löytävän jotain mollattavaa ja arvosteltavaa.

        Aika paljon Annasta moitittavaa löytyy. Ei kai ihmiset muuten vain häntä mollaisi? Ja kun Anna nimenomaan EI OLE kehittynyt taiteellisesti, enkä minäkään sano tätä ilkeyttäni, vaan siksi koska asia on näin. Kehittynyt on, mutta ei musiikillisesti.


      • Hehheheheh,,,
        kluuppi kirjoitti:

        Sä et itse tunnu ymmärtävän mitään! "kirjoittaja jolle viestisi osoitit ihan selkeästi TYKKÄÄ Annasta, eikö se nyt auennut sinulle?

        Mitähän säkin nyt yrität sönköttää siellä? Eikä vastausta kuulu, ähähähäää...


      • kluuppi
        Hehheheheh,,, kirjoitti:

        Mitähän säkin nyt yrität sönköttää siellä? Eikä vastausta kuulu, ähähähäää...

        Sönköttäminen on yksin sun heiniäs.
        "a) nimimerkille Kluuppi, kirjoittaja jolle viestisi osoitit ihan selkeästi TYKKÄÄ Annasta, eikö se nyt auennut sinulle? -Ei tykkää, ei ole Annafani kuten hän kertoi, joten et itse ymmärrä mitään.

        Anna on laulaja ja tienaa sillä hyvin. Ei hänen tarvitse muuta osatakaan. Hän on laulamalla saavuttanut ja rikkonut suomalaisen musiikkimaailman ennätyksiä.
        Anna ei polje paikoillaan, hän kehittyy koko ajan.Nähtäväksi jää mihin hänestä vielä on.


      • .hjghjfhg.
        kluuppi kirjoitti:

        Sönköttäminen on yksin sun heiniäs.
        "a) nimimerkille Kluuppi, kirjoittaja jolle viestisi osoitit ihan selkeästi TYKKÄÄ Annasta, eikö se nyt auennut sinulle? -Ei tykkää, ei ole Annafani kuten hän kertoi, joten et itse ymmärrä mitään.

        Anna on laulaja ja tienaa sillä hyvin. Ei hänen tarvitse muuta osatakaan. Hän on laulamalla saavuttanut ja rikkonut suomalaisen musiikkimaailman ennätyksiä.
        Anna ei polje paikoillaan, hän kehittyy koko ajan.Nähtäväksi jää mihin hänestä vielä on.

        Seli seli... Erehdyksiä sattuu. Se, että ymmärsin toisen lauseen väärin ei tarkoita ettenkö ymmärtäisi mistään mitään, höpönassuseni...

        Ja nyt, aivan puhtaasti mielenkiinnolla, MITÄ ENNÄTYKSIÄ ANNA ON RIKKONUT?

        Ei sarkasmia, painotan tätä.


      • .hjghjfhg.
        .hjghjfhg. kirjoitti:

        Seli seli... Erehdyksiä sattuu. Se, että ymmärsin toisen lauseen väärin ei tarkoita ettenkö ymmärtäisi mistään mitään, höpönassuseni...

        Ja nyt, aivan puhtaasti mielenkiinnolla, MITÄ ENNÄTYKSIÄ ANNA ON RIKKONUT?

        Ei sarkasmia, painotan tätä.

        Odotan mielenkiinnolla, löytyykö sieltä jokin joka saisi minut kunnioittamaan Annaa laulajana...


      • ...............
        .hjghjfhg. kirjoitti:

        Seli seli... Erehdyksiä sattuu. Se, että ymmärsin toisen lauseen väärin ei tarkoita ettenkö ymmärtäisi mistään mitään, höpönassuseni...

        Ja nyt, aivan puhtaasti mielenkiinnolla, MITÄ ENNÄTYKSIÄ ANNA ON RIKKONUT?

        Ei sarkasmia, painotan tätä.

        mä tahdon tietää et mitä ennätyksiä anna on tehnyt. tai siis no onhan se sille ihme homoradiolistalle päässyt *se oikeasti on sellainen* mut että onko se tosiaan myynyt levyjä enemmän kuin kukaan muu, eniten keikkoja, suosituin artisti *tilastollisesti* vai mikä on. kerro kerro kerro, valista meitä.
        älkääkä fanit nyt raivostuko vaikka nyt vähän epäilenkin tätä ennätysten tekijää..


    • Iltalehti...

      Vinegar' on hyvä biisi kyl, mutta who cares jostain 'Commercial pop top' tai mikä lie. Ei sitä oo ainakaan virallisella listalla näkynyt. Seuraan Englannin listoja joka viikko ja Anna Abreusta kukaan ei ole kuullutkaan. Taas täyttää skeidaa koko artikkeli. "Britti huuma". As if.

      Robbie Williams on päässyt saman biisin kanssa virallisella listalla sijalle 2, Miley oli 15 parhaiden joukossa ja Whitney Houston oli 10 parhaiden joukossa. Ja edelleen virallisella listalla. Ei Anna Abreu.

      Ärsyttää...

    • Keskiverto talliaine

      Mulla ei todellakaan ole mitään annaa vastaan, mutta huomasin IS:n keskustelufoorumilla tällaisen viestin;

      """"Levynjulkaisut muissa maissa ei kerro vielä paskaakaan mistään. Suomessa on nyt kolmien levynkansien ja kolmen vuoden keikkarallien verran katseltu Abreun persettä, joten on aika kokeilla sitä muualla, koska Suomessa se alkaa ontumaan.

      Hyvinä esimerkkeinä hänen kaikkien kolmen levyn laskenut menestys.

      1. Levy (n. 90 000 kpl)

      2. Levy (n. 50 000 kpl)

      3. Levy (n. 22 000 kpl)

      Yli 160 000 myytyä levyä on upea saavutus, mutta kuten alkaa näkyä, ei Annasta tule kestävää tähteä. Onhan näitä tarinoita ollut. Olipa kerran Gimmel ja Nylon Beat... """


      Kunhan vain näytin, että pahaltahan tuo sikäli näyttää Annan kannalta, ja vannon että se ei ole minusta mukava juttu. :(

      • Spede69

        Vertaa levymyyntiä yleiseen levymyyntiin kyseisenä vuonna tai vaikkapa muihin kotimaisiin artisteihin. Saatat havaita jotain...


      • realisti....
        Spede69 kirjoitti:

        Vertaa levymyyntiä yleiseen levymyyntiin kyseisenä vuonna tai vaikkapa muihin kotimaisiin artisteihin. Saatat havaita jotain...

        Mutta onhan tuo SILTI todella paljon vähentynyt, siis monta kymmentä tuhatta vähemmän on nyt kuin silloin esim. kun ensimmäinen levy oli tullut kauppoihin. Aika radikaali pudotus, täytyy sanoa. Ja ihan realistisena, en kateellisena.


    • tautau

      Hieno juttu tuo on. En valita ollenkaan. Anna on positiivinen, nuori ja kaunis nainen, joka osaa laulaa ja laulaa hyvin, mitä muuta tarvitaan. Onnea Annalle tulevaisuudessa, innolla odotan mitä Britannian valloittamisesta tulee!

      • gfuisdgsglasd

        En tosin usko, että Anna tulee Britanniaa valloittamaan, vaikka kuinka tykkäänkin hänestä niin ei hän kyllä erotu siellä, onhan se nyt päivänselvää. Mutta Suomessa voi menestys vielä jatkuakin :)


      • Moonwalker2
        gfuisdgsglasd kirjoitti:

        En tosin usko, että Anna tulee Britanniaa valloittamaan, vaikka kuinka tykkäänkin hänestä niin ei hän kyllä erotu siellä, onhan se nyt päivänselvää. Mutta Suomessa voi menestys vielä jatkuakin :)

        Kokeilinpa piruuttani etsiä Annaa everyHit.comin UK Top 40 Hit Databasesta. Eipä Annaa löydy sieltä, ei. Robbie Williams, Miley Cyrus ja Whitney Houston kylläkin, monta kertaa. Mutta pääsihän Miisakin taannoin (toisen laulajan avulla) USA:n tanssilistoille...Iltapäivälehdet hehkuttavat Laamasta koska halusivat nähdä hänessä Suomen Susan Boylen ja nyt hehkutetaan Annaa koska kansainvälisesti menestynyttä suomalaista pop-hittiä ei ole vielä tehty. Mutta ostava kansa tekee kuitenkin päätökset, otsikoista huolimatta.
        Vastaa lainauksen kanssa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe