Olen 25-vuotias perusluistelutaidon omaava nainen pk-seudulta. Missä voisin aloittaa jääkiekon harrastamisen(ainakin IHK, pitäisi varmaan ottaa suoraan yhteyttä suoraan seuraan mutta haluan kysyä eka täällä)? Minkälaisia kokemuksia eri seuroista? Mistä kannattaa ostaa välineet ja minkälaiset(merkki suosituksia ym.)? Uudet luistimetkin pitäisi hankkia, minkälaisia suosittelet(hinta haarukka)? Olen tosiaan koko ikäni halunnut aloittaa lätkän pelaamisen mutta joko vanhemmat ovat estäneet sen tai nyttemmin vaihteleva työ ja nyt vihdoin on aikaa aloittaa jääkiekko, mutta en tiedä oikein mistä se pitäisi aloittaa? :) Olipas sekavaa mutta kaikenlaiset vinkit ovat tarpeen esim. kirja suosituksia ym.
Ja iso kiitos jos jaksat vastata viestiini!
Jääkiekon aloittaminen
12
2579
Vastaukset
- hki_sari
joo, olisi myös kiva aloittaa jääkiekko mutta mulla taitaa toi luistelu taitokin olla vähän hukassa kun kahteen vuoteen ei ole tullut luisteltua ollenkaan, joten onko parasta mennä eka johonkin "luistelukouluun" ja sitten vasta johonkin seuraan pelaamaan?
- Luistelija12
Kyllä IHK,EKS jne on vähän huonoja seuroja aloittavalle. Pääkaupunki seudulla on "paljon" noita happy hockey seuroja myös naisille. Niissä voi ensin katsoa mille vauhti tuntuu.
Sitten on tietysti tuo IHK seuraavana. Mutta kyllä aloittaminen suoraan noinkin "vanhana" on aika hurja idea. Siis IHK, EKS joukkueissa jotka sarjaa jo vetävät- hki_sari
Miten/missä happy hockey seuroja on?
- mm. ihk:ssa
hki_sari kirjoitti:
- Tietoa on
hki_sari kirjoitti:
Näme seurat osallistuvat eteläisen alueen mamma liigaan
Ahmat/naiset
Yhteyshenkilö: Merja Oksanen
Puhelin1: 040-7220854
Sähköposti: [email protected]
Valmentaja: Jari Rontu
Puhelin1: 040 - 732 7745
IHK
Yhteyshenkilö: Montonen Helena
Puhelin1: 045-1121216
Valmentaja: Marie Jordan
Puhelin1: 040-5482020
K-Vantaa Itä
Yhteyshenkilö: Taru Puntari
Puhelin1: 040-707 6693
Valmentaja:
Puhelin1:
Sähköposti:
LJK
Yhteyshenkilö: Miia Kettunen
Puhelin1: 040-590 4790
Valmentaja: Mikko Saarela
Puhelin1: 044-506 5672
Sähköposti:
LoKV Ladies
Yhteyshenkilö: Sini Leikkola
Puhelin1: 050-3360678
Valmentaja:
Puhelin1:
Sähköposti:
Mimmitiikerit
Yhteyshenkilö: Kristiina Vuolle
Puhelin1: 040-732 2538
Valmentaja: Esamatti Vuolle
Puhelin1: 050-430 2698
Titaanit Pelinaiset
Yhteyshenkilö: Riitta Huttunen
Puhelin1: 040-5889699
Valmentaja: Jarno Heinonen
Puhelin1: 050-5412833
Viikingit/Naiset
Yhteyshenkilö: Maria Ylander
Puhelin1: 040-5164202
Valmentaja:
Puhelin1:
Sähköposti:
Ylämummot
Yhteyshenkilö: Heli Nummila
Puhelin1: 0400-658 495
Valmentaja:
Puhelin1:
Sähköposti: - tässä2
hki_sari kirjoitti:
http://www.ylamummot.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=42
näillä hyvät linkit seuroihin - ElinaW
tässä2 kirjoitti:
http://www.ylamummot.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=42
näillä hyvät linkit seuroihinKiitos seura vinkeistä!
- Siiri.KK
ElinaW kirjoitti:
Kiitos seura vinkeistä!
Eli mistä kannattaa ostaa varusteet(kypärä,suojat,mailat ym.)? Kannattaako ostaa käytettyinä? Kiitos vastauksista!
- siiri.kkk
Siiri.KK kirjoitti:
Eli mistä kannattaa ostaa varusteet(kypärä,suojat,mailat ym.)? Kannattaako ostaa käytettyinä? Kiitos vastauksista!
ja mikä on hyvä perus teos/opas/kirja lätkästä?
- Raiksuli
Rohkeasti yhteyttä joukkueenjohtajiin, joita edellä jo mainittiin :)
Itse pelaan kiekkovantaassa ja joukkue on kasattu aikoinaan jääkiekkoa pelaavien poikien äideistä :) eli ei ole liian myöhäistä aloittaa! Kiekkovantaa pelaa ja treenaa Tikkurilassa.
Varusteita kannattaa kysellä joukkueen muilta pelaajilta. Luulisin, että "kokeilusetti" saataisiin kerättyä helposti. Ensimmäisellä kerralla voi tulla vaikka vaan "haistelemaan" ilmaa pelkillä hokkareilla.
Mukaan vaan! Laji on ihan huippu!- hsaiu
Hei! Olisin itsekin kiinnostunut lätkästä. Voisiko joku kertoa vähän noista hinnoista, esim. paljonko maksaa kuukaudessa? Kertokaa eri joukkueiden hintoja, kiitos.
- 69
hsaiu kirjoitti:
Hei! Olisin itsekin kiinnostunut lätkästä. Voisiko joku kertoa vähän noista hinnoista, esim. paljonko maksaa kuukaudessa? Kertokaa eri joukkueiden hintoja, kiitos.
mikään. Ei saa peliaikaa/harjoitusaikaa, jos ei osaa luistella, tai jos taito on "vähän ruosteessa". Kolme yritystä meni mulla ennenkuin valmentaja ystävällisesti ilmoitti, että hän ei tarvitse minua joukkueeseensa. Lue: ei pääse samaan aikaan jääharjoituksiin, koska se häiritsee valmentajan mielestä joukkueen muita pelaajia.
Myönnän että olen vasta-alkaja, mutta eipä näytä mestaruutta tulevan tällä kaudella Kotkaan. Vai tuleeko? Yksi matsi jäljellä, ja minä häiritsemässä joukkuueen harjoituksia, blaa, blaa, blaa. Eli ei enempää yrityksiä, (lue: harjoituksia) vaan ensin "luistelukouluun", sitten "lätkäkouluun" ja sitten EHKÄ "jos opin" luistelemaan, niin EHKÄ sitten ensi kaudella "pääsen mukaan".
Eräässä lehtiartikkelissa kerrottiin, että täälläpäin ovet ovat avoinna kaikille naisille. No, eipä näytä olevan. Vai oliko se pärstäkerroin taas mikä ei miellyttänyt?
Huom: en pyytäny joukkueenjohtajalta pääsyä JOUKKUEESEEN, vaan mukaan HARJOITUKSIIN! Piste.
Huom: En tiedä tietääkö joukkueenjohtaja tästä valmentajan päätöksestä. Vai onko hän pyytänyt valmentajaa sanomaan minulle noin? Mene ja tiedä.
Ja kun vastuuvalmentaja näki minut, hän ei tuntunut pitävän minusta. Piste.
Lopputulos:
Kotkassa toimii painokelvottomilla sanoilla kerrottuna kelvoton tyhjä lupaus!!!!!
Eli jos asut Kotkassa, niin varo, täällä on "NIIN hyvä joukkue", ettei vasta-alkaja pärjää. (Huom: Joukkue ollut kasassa 2-3 vuotta, mutta nyt uusia ei näköjään enää oteta. "On kuulema liian suuret määräät pelaajia joukkueessa".
Kuinka monta maalivahtia Kotkalla on tällä hetkellä? Vastaus: Ei yhtään.
Laitan linkin, josta voitte itse käydä lukemassa Kotkan meinigistä:
http://www.mestis.fi/titaanit/www/fi/index.php?we_objectID=10096
Että näin meillä. Kiitos ja anteeks, mut tyhmä en oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812