Törkeetä

Nittaminax

ettei mulle jaettu yhtään titteliä, vai meniks multa jotain ohi?

15

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synnove.Pullo

Yhteispalkinto, jota ei jaettu, kuuluu sinullekin. Minä niin iloinen olen ollut kun vanhoja muistetaan.

• kuinka kivaa, mua ei sittenkään unohettu vaikka olikin jakamaton palkinto.. Nyt kyllä olen riemumielellä koko vuoden tai ainakin vuoden loppuun.

• -//-

Olet vuoden idiootti

• kiitos kunniasta sitä ei moni saakkaan.

• Synnove.Pullo

jolleipa jopa hieman ylittäen -//- saavutti saman sijan. Hurraamme hänelle. kin.

• tsadintietäjä

suoleen sullottu lenkki? Toi sun nikki meinaan. Vai onko yhtä fiksu?

• cc-2

se on vuosisadan

• cc-3
        cc-2 kirjoitti:

se on vuosisadan

sää oot tyhmä

• ..tämmöinen ei käy laatuunsa ollenkaan, jo on maailmankirjat sekaisin kun idiootit alkaa idiooteille myöntämään titteleitä..

• tämäpä mystistä
        Kadunmies kirjoitti:

..tämmöinen ei käy laatuunsa ollenkaan, jo on maailmankirjat sekaisin kun idiootit alkaa idiooteille myöntämään titteleitä..

saattaneeko nyt olla valaistumista tapahtumassa saatananpalvonta seurapiirissäkin kenties.
        Tästä teidän on hyvä edetä etiäpäin. pyyätte vaikka jos joku oikea uskovainen rukoilis puolestanne nii välttyisitte vankilakierroksiltakin eikä bebaa kirvelis nii armottomast.

• 46879+
        tämäpä mystistä kirjoitti:

saattaneeko nyt olla valaistumista tapahtumassa saatananpalvonta seurapiirissäkin kenties.
        Tästä teidän on hyvä edetä etiäpäin. pyyätte vaikka jos joku oikea uskovainen rukoilis puolestanne nii välttyisitte vankilakierroksiltakin eikä bebaa kirvelis nii armottomast.

huoli vain omast persiistäs, niin maailma pelastuu

• Masse setä

Pääasia on tietenkin, että se tapahtuu nopeasti.
      Esimerkiksi, jos on suustaan hyvä.

• SnapMan

Mitä titteleillä tekee? Eikös se ole naiselle ihan sama että kuuluuko se reisien välissä läpsyttävä mäntä merkonomille vai yo-merkonomille?

Semmosta juu

• Luotain-56

arvokas ja harvinainen "Miss Vetoheiluri-88"-titteli.Käyttäydy arvokkaasti tilanteen vaatiman etiketin mukaan ja kohtele palkintoasi rakkaudella.Ei muuta kuin tekstiä kentälle...

• mitäköhän tämä vetoheiluri tarkoittaa, mutta ottaa tittelin sille vaaditulla kunnialla vastaan.
        Mitenkäs tää titteli laitetaan. Kuuluuko rinnuksille vaiko päähän. *kumartaa ja niiaa*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2572
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2414
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2003
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      30
      1833
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      339
      1399
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1093
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259