ettei mulle jaettu yhtään titteliä, vai meniks multa jotain ohi?
Törkeetä
15
465
Vastaukset
- Synnove.Pullo
Yhteispalkinto, jota ei jaettu, kuuluu sinullekin. Minä niin iloinen olen ollut kun vanhoja muistetaan.
kuinka kivaa, mua ei sittenkään unohettu vaikka olikin jakamaton palkinto.. Nyt kyllä olen riemumielellä koko vuoden tai ainakin vuoden loppuun.
- -//-
Olet vuoden idiootti
- Synnove.Pullo
jolleipa jopa hieman ylittäen -//- saavutti saman sijan. Hurraamme hänelle. kin.
- tsadintietäjä
suoleen sullottu lenkki? Toi sun nikki meinaan. Vai onko yhtä fiksu?
- cc-2
se on vuosisadan
- cc-3
cc-2 kirjoitti:
se on vuosisadan
sää oot tyhmä
..tämmöinen ei käy laatuunsa ollenkaan, jo on maailmankirjat sekaisin kun idiootit alkaa idiooteille myöntämään titteleitä..
- tämäpä mystistä
Kadunmies kirjoitti:
..tämmöinen ei käy laatuunsa ollenkaan, jo on maailmankirjat sekaisin kun idiootit alkaa idiooteille myöntämään titteleitä..
saattaneeko nyt olla valaistumista tapahtumassa saatananpalvonta seurapiirissäkin kenties.
Tästä teidän on hyvä edetä etiäpäin. pyyätte vaikka jos joku oikea uskovainen rukoilis puolestanne nii välttyisitte vankilakierroksiltakin eikä bebaa kirvelis nii armottomast. - 46879+
tämäpä mystistä kirjoitti:
saattaneeko nyt olla valaistumista tapahtumassa saatananpalvonta seurapiirissäkin kenties.
Tästä teidän on hyvä edetä etiäpäin. pyyätte vaikka jos joku oikea uskovainen rukoilis puolestanne nii välttyisitte vankilakierroksiltakin eikä bebaa kirvelis nii armottomast.huoli vain omast persiistäs, niin maailma pelastuu
- Masse setä
Pääasia on tietenkin, että se tapahtuu nopeasti.
Esimerkiksi, jos on suustaan hyvä. - SnapMan
Mitä titteleillä tekee? Eikös se ole naiselle ihan sama että kuuluuko se reisien välissä läpsyttävä mäntä merkonomille vai yo-merkonomille?
Semmosta juu - Luotain-56
arvokas ja harvinainen "Miss Vetoheiluri-88"-titteli.Käyttäydy arvokkaasti tilanteen vaatiman etiketin mukaan ja kohtele palkintoasi rakkaudella.Ei muuta kuin tekstiä kentälle...
mitäköhän tämä vetoheiluri tarkoittaa, mutta ottaa tittelin sille vaaditulla kunnialla vastaan.
Mitenkäs tää titteli laitetaan. Kuuluuko rinnuksille vaiko päähän. *kumartaa ja niiaa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802