Vieläkö ajattelet minua? Näin on parempi... Välillä vain vielä kaipaan...
Sinulle S
22
4100
Vastaukset
- yksi S
Ketähän S:ää tarkoitat, hieman lisää?
Jos minua niin ajattelen, parempiko...kaipaankin.- Halo
Sinulle parempi kai... Näinhän halusit. Koetan unohtaa...
- Utelias
Minäkin yhtä S:ää kaipaan, ei länsi- vaan itäsuomesta.
- yksi S
Utelias kirjoitti:
Minäkin yhtä S:ää kaipaan, ei länsi- vaan itäsuomesta.
Olen paremmin lännestä.:)
- ässä
Alvariinsa ajattelen ja kaipaan välistä myös kovasti...
- yksi S
Ei tahdo millään päästä eroon..olet mielessäni. Rakastanhan sinua edelleen erostamme huolimatta.
Odotan yhä yhteydenottoasi...Turhaanko? Kenties! - Eräs S
hieman tarkennusta? Mies? Nainen? Mistä päin?
Tämä S ajattelee kyllä, mutta olenkohan oikea henkilö?- Halo
...ja hän on mies.
- Eräs S
Halo kirjoitti:
...ja hän on mies.
Asia harvinaisen kirkas ;DD
- s.s
vaikka kuinka paljon s ss sss hih.. jospa tarkentaisit. Jääden odottamaan pientä tarkennusta. Thank you!
- Halo
Länsi-Suomesta siis
- peukaloinen
Halo kirjoitti:
Länsi-Suomesta siis
..muutit H:ltä?
- S-market
Eskortti mites sul vai ootko k-kaupan väkkee?
- Kaipaaja
Et Suomessa asuu "muutama" henkilö joiden nimi alkaa s-kirjaimella?
- _S_
Yhtä ässää kaivataan myös Helsingissä...
- ..s..
helsingissäkin on meitä monta
- _S_
..s.. kirjoitti:
helsingissäkin on meitä monta
Olen naispuolinen ja hän mies. Tarkenna sinä puolestasi...
- ..s..
_S_ kirjoitti:
Olen naispuolinen ja hän mies. Tarkenna sinä puolestasi...
toivottavasti löydät etsimäsi.. Onnea ja hyvää kevättä Sinulle. : )
- S..
No ajattelen ja kaipaanhan minäkin..eikö voitaisi tehdä asialle jotain kerran molemmat kaipaavat.
- yksi S..
Kuin minun ajatukseni kirjoitettuna, näin ajattelen. En haluaisi unohtaa, kaipaan, olet ajatuksissani, milloinhan nähdään, hymyilen.. :)
- Vielä yksi S
yksi S.. kirjoitti:
Kuin minun ajatukseni kirjoitettuna, näin ajattelen. En haluaisi unohtaa, kaipaan, olet ajatuksissani, milloinhan nähdään, hymyilen.. :)
Mutta tiedäthän, että yhteydenotto kuuluu tällä kertaa sinulle... Enhän tiedä, ikävöitkö, mutta sinä arvaat, että minä kaipaan.
- toinen S
Sanon nyt minäkin sanani idän s:lle...
Oli hauska viikonloppu,en olis toivonu sen jäävän pelkäks "yhden yön jutuks".Mikset sinä ilmottele enää itsestäs?Nyt olis sinun vuoro...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798