Helvetin Todellisuus

Kristitty Mies

16

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???
      • Maippi.

        Jos tuota linkkiä ei olisi nyt ollut tuossa me olisimme jääneet sen lukematta.

        Hyvä kun oli.


      • Niin...
        Maippi. kirjoitti:

        Jos tuota linkkiä ei olisi nyt ollut tuossa me olisimme jääneet sen lukematta.

        Hyvä kun oli.

        Jos tuota linkkiä ei nyt olisi ollut tuossa,niin sitten sitä ei olisi ollut siinä vaan se olisi ollut jossain ihan muualla.
        Ja jos tuota kyseistä linkkiä ei olisi postattu ollenkaan,niin se olisi jäänyt meiltä lukematta koska sitä ei olisi postattu minnekkään.

        Mutta siinä se nyt vaan kumminkin on. :-o


    • ????
      • Kritik

        toinen vaihtoeh kahdesta mahdollisesta.
        Erittäin asiallisesti esiin tuotu asia, joka valinta on jokaisen kohdalla kerran edessä.


      • Toimenpiteet

      • päiväänne ja
        Kritik kirjoitti:

        toinen vaihtoeh kahdesta mahdollisesta.
        Erittäin asiallisesti esiin tuotu asia, joka valinta on jokaisen kohdalla kerran edessä.

        ylistäkää menestymistä parhaanne tekemisessä tuona päivänä.
        Olkaa rauhassa ja tunnustakaa täydellisyytenne.
        Sitä on kaikessa, mitä teette, kun teette parhaanne sen oppimisen osalta,
        mitä edessänne on joka päivä, jokaisella matkanne askeleella.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8326501


    • regrew

      Maybe THIS planet is anothers planets hell!

      On siinä sulla yumala jos lähettää ihmisiä helettiin jos on ollut tuhma. Olen siis mieleltäni parempi kuin jumala, koska itse en lähettäisi ketään helvettiin vaan kaikki pelastaisin.
      Murha ei ole oikeutettu koskaan, silti jumala lahtasi raamatussa enemmän jengiä kuin saatana. Täten saatana olisi oikeudenmukaisempi, mitä tulee murhaamiseen.

      Tiedän että tämä ei mitään koskaan auta vaikka kuinka toistelisi, mutta surullinen totuus teille on että ei ole olemassa taivasta eikä helvettiä, vaan meistä kaikista tulee ruohoa ennen pitkää ja atomimme palaavat kiertoon. Capisci.

    • se pitää itse
    • 5+18

      Uskovaiset mässäilevät jeesuksen verellä ja helvetin ikuisella tulella, mitä muuta tuo on kuin verenhimoista sadismia. Oikein maiskutus kuuluu.
      Kyllä korkeampi voima tai jumala on niin paljon viisaampi että ei alentuisi tuollaiseen.
      Teiltä putoaisi pohja elämältä jos yht´äkkiä selviäsikin että ei sen kummempaa helvettiä ole kuin joidenkin vähäosaisten elämä täällä maan päällä.

      • Todellinen helvetti on ihmissuvun itsensä keksimä, ja sen takia paratiisin portit sulkeutuivat hänen takanaan.
        Tuo helvetti on ihmisen perisynti, psykologinen perimä, joten vanha aatami on periytyvä helvetti.
        Tuolle perisynnille, uskonnot rukoilevat armahdusta, ja ikuista elämää taivaassa, mutta sellaista sillä ei ole,vaan on palattava takaisin juurilleen, ymmärtämällä koko ihmisen menneisyys, niin silloin tuo vanha aatami
        kuoleutuu pois ja olet jälleen paratiisissa.
        Mutta ei ihminen haluaisi mistään hinnasta luopua helvetistä, vaan haluaa sen mukaansa taivaaseen


      • kuulija
        niko-tiina kirjoitti:

        Todellinen helvetti on ihmissuvun itsensä keksimä, ja sen takia paratiisin portit sulkeutuivat hänen takanaan.
        Tuo helvetti on ihmisen perisynti, psykologinen perimä, joten vanha aatami on periytyvä helvetti.
        Tuolle perisynnille, uskonnot rukoilevat armahdusta, ja ikuista elämää taivaassa, mutta sellaista sillä ei ole,vaan on palattava takaisin juurilleen, ymmärtämällä koko ihmisen menneisyys, niin silloin tuo vanha aatami
        kuoleutuu pois ja olet jälleen paratiisissa.
        Mutta ei ihminen haluaisi mistään hinnasta luopua helvetistä, vaan haluaa sen mukaansa taivaaseen

        Ikuinen ero pois Jumalasta,ei ole paluuta jossa ovat saatana enkeleinee yhdessä hänen kanssa liitoutuneet ne ihmiset jota ovat hyljänneet armon joka oli tarjolla täällä maanpäällä kulkeissa.


    • ::))

      tälläista kammotusten paikkaa ei ole olemassakaan! lukekaa raamattua (suositus)

      • arjuuna

        Tivas ja hevetti ei ole valintakysymys,valitset kumman tahansa, niin se on väärä, sillä totuus ei ole valittavissa,sillä se tulee luoksenne, kun valheellisuus on ymmärretty.
        Uskonnot ja aatteet ovat ihmisen itsensä,mielikuviensa avulla luomia subjektiivisia totuuksia, jotka on naulattu kiinteiksi ikuisiksi totuuksiksi, aikaan ja aineeseen.
        Objektiivinen totuus on kuitenkin ajaton ja aineeton, aina elävä ja liikkeessä oleva, ja vaikka se on ajaton ja ikuinen, niin se on joka hetki oivallettava uudestaan, sillä muuten jäät sen ulkopuolell.
        Heti kun ymmärrämme, tun subjektiivisen totuuden valheellisuuden, niin se päättyy, ja saatte nähdä objektiivisen ajattoman totuuden, ja silloin näemme totuuden jumalista


      • hä?
        arjuuna kirjoitti:

        Tivas ja hevetti ei ole valintakysymys,valitset kumman tahansa, niin se on väärä, sillä totuus ei ole valittavissa,sillä se tulee luoksenne, kun valheellisuus on ymmärretty.
        Uskonnot ja aatteet ovat ihmisen itsensä,mielikuviensa avulla luomia subjektiivisia totuuksia, jotka on naulattu kiinteiksi ikuisiksi totuuksiksi, aikaan ja aineeseen.
        Objektiivinen totuus on kuitenkin ajaton ja aineeton, aina elävä ja liikkeessä oleva, ja vaikka se on ajaton ja ikuinen, niin se on joka hetki oivallettava uudestaan, sillä muuten jäät sen ulkopuolell.
        Heti kun ymmärrämme, tun subjektiivisen totuuden valheellisuuden, niin se päättyy, ja saatte nähdä objektiivisen ajattoman totuuden, ja silloin näemme totuuden jumalista

        Oletko itse nähnyt objektiivisen ajattoman totuuden?


      • arjuuna
        hä? kirjoitti:

        Oletko itse nähnyt objektiivisen ajattoman totuuden?

        Se ei ole minun itseni arvioitavissa, siillä saattaisin sanoa, että olen tai en,ettekä te voi sanoa onko se totta vain ei,koska vain sellainen joka on nähnyt tuon todellisuuden, voi sanoa onko se totta vain ei.
        Se totuus on kuitenkin kaikkien ihmisten, mielten perustassa, on vain ymmärrettävä nuo esteet jotka,estävät sen ilmenemisen meissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe