Hells Reality

Jeesus Is King

19

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @.@

      ompa huonosti tehty kotisivu. Ei taida HTML kuulua vahvoihin puoliin nuissa piireissä.

    • Kempiläinen

      Mary Baxterin ongelma on se, että hänen helvettijuttunsa on epäuskottava ja epäraamatullinen. Hän sotkee keskenään helvetin (=gehenna, Jerusalemin kaatopaikka), tuonelan (=haades, kuolleiden valtakunta kreikkalaisessa mytologiassa) ja kadotuksen (=apoleia tai olethros, tuho).

      Baxterin helvetti vaikuttaa mielikuvituksen tuotteelta myös siksi, että se muistuttaa liikaa Danten helvettiä ja keskiaikaisia helvettijuttuja. Uskoville Baxterin sanoman suurin ongelma on se, että kirjailija itse asiassa väittää, että Raamatun ilmoitus taivaasta ja helvetistä ei ole täydellinen. Näin hän asettaa omat juttunsa Raamatun ilmoituksen yläpuolelle.

      Maailmassa on tähän mennessä dokumentoitu tuhansia autenttisia kuolemanrajakokemuksia, jotka eivät muistuta lainkaan Baxterin painajaisia. Negatiivisia kokemuksia on noin 15 prosentilla, ja niistä yleisin on harmaa tyhjiö, tulihelvetti on äärettömän harvinainen.

      Lisää tietoa kuolemanrajakokemuksista löytyy esim. osoitteista:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuolemanrajakokemus
      http://www.netikka.net/mpeltonen/rajakokemus.htm
      http://www.near-death.com/
      http://nderf.org/
      http://www.iands.org/

      • Westsider

        "Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle. (Jesaja 66: 24)
        Älkää vääristelkö totuutta, se kun ei pala tulessakaan.


      • Kysyn vaan.
        Westsider kirjoitti:

        "Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle. (Jesaja 66: 24)
        Älkää vääristelkö totuutta, se kun ei pala tulessakaan.

        Vaikea ymmärtää uskovaisten aivoituksia, kun eivät edes osaa käyttää rakkaimmasta kirjastaan sen oikeaa nimeä. Kirjan nimi kirjoitetaan aina isolla, vai onko Raamattu muka sama kuin esim. tuoli, sänky, ikkuna, vessanpönttö, koira, mänty, auto?


      • Viisas sika
        Kysyn vaan. kirjoitti:

        Vaikea ymmärtää uskovaisten aivoituksia, kun eivät edes osaa käyttää rakkaimmasta kirjastaan sen oikeaa nimeä. Kirjan nimi kirjoitetaan aina isolla, vai onko Raamattu muka sama kuin esim. tuoli, sänky, ikkuna, vessanpönttö, koira, mänty, auto?

        Päätit sitten tyhmyyksissäsi yleistää kaikki uskovaiset samaan nippuun. Sinun on varmaan vaikea ymmärtää edes omia aivoituksiasi.


      • Kysyn vaan?
        Viisas sika kirjoitti:

        Päätit sitten tyhmyyksissäsi yleistää kaikki uskovaiset samaan nippuun. Sinun on varmaan vaikea ymmärtää edes omia aivoituksiasi.

        Viisaat yleensä vastaavat siihen kysymykseen jota kysytään.

        Tuo ärrävikaisuus on uskovaisilla niin tarttuva tauti että voitaneen puhua sataprosenttisesta viasta. On siitä ennenkin valituksia tehty, muidenkin taholta, eikä sitä järkevää vastausta näytä edelleenkään löytyvän. Ei sitä löytynyt sinultakaan, joten päätit väistää, vittuilla ja täten esitellä uskovaisten syvää viisautta omalta osaltasi.

        MOT ja näkemiin.


      • heh heh
        Kysyn vaan? kirjoitti:

        Viisaat yleensä vastaavat siihen kysymykseen jota kysytään.

        Tuo ärrävikaisuus on uskovaisilla niin tarttuva tauti että voitaneen puhua sataprosenttisesta viasta. On siitä ennenkin valituksia tehty, muidenkin taholta, eikä sitä järkevää vastausta näytä edelleenkään löytyvän. Ei sitä löytynyt sinultakaan, joten päätit väistää, vittuilla ja täten esitellä uskovaisten syvää viisautta omalta osaltasi.

        MOT ja näkemiin.

        Vai häivyit......törmäsit varmaan oven karmeihin.
        Mistä edes tiedät olenko uskovainen???? olettelijapoju oot vaan...........


    • Helvetti on armoa

      Tässä se taas nähdään, että kristinuskon kantava voima on pelko. Ilman pelkoa se ei toimi - ja nykyaikana ei toimi edes sillä. Moderni ihminen tajuaa jo tämän jipon. Tosi rakkaus ei rakenna helvettiä, tosi rakkaus ei vaadi pyyteitä. Rakasta Jeesusta tai joudut helvettiin. Se on vaan ihmeellistä se armo.

      • Viisas sika

        Olet varmaan aika latvasta laho poikanen. Käy ensin normaalit koulut ja opi siellä ennenkuin tulet tänne palstoille paasaamaan. Moderni ihminen tajuaa että nimenomaan pelottelu ei ole se asia joka olisi Kristinuskon kantava voima mutta mielestäsi pelottelu on sama kuin Evankeliumi. Mistä teitä sikeää???? Miten te voitte olla NIIN tyhmiä kuin olette? Oletko joku Arittan opetuslapsukainen? Kunpa osaisitte ajatella itse omilla pikkuruisilla herneillänne.


      • Taivasmatkalainen...
        Viisas sika kirjoitti:

        Olet varmaan aika latvasta laho poikanen. Käy ensin normaalit koulut ja opi siellä ennenkuin tulet tänne palstoille paasaamaan. Moderni ihminen tajuaa että nimenomaan pelottelu ei ole se asia joka olisi Kristinuskon kantava voima mutta mielestäsi pelottelu on sama kuin Evankeliumi. Mistä teitä sikeää???? Miten te voitte olla NIIN tyhmiä kuin olette? Oletko joku Arittan opetuslapsukainen? Kunpa osaisitte ajatella itse omilla pikkuruisilla herneillänne.

        Evankeliumia on se, että kaikki pääsevät taivaaseen. Onko se sinulta jotain pois?


      • heh------
        Taivasmatkalainen... kirjoitti:

        Evankeliumia on se, että kaikki pääsevät taivaaseen. Onko se sinulta jotain pois?

        jaa aritta se laukoo.........


      • Seseon

        Ei harhaopit.


    • NallePuh2010

      Pelkkä pelottelu ja epätietoisen ihmisen kommentti.

    • En kysy enää.

      ...on saanut arvoisensa alakommentit. Tätä sontaa lienee turha enempää tonkia. Siat ottakoot ohjat.

    • King Kong
      • 'tahtoo aivaaseen'

        JUMALA ei tahdo kenenkään joutuvan kadotukseen. Sinne tien valitsee ihminen itse, valitettavasti.


      • Kristityille stoppi
        'tahtoo aivaaseen' kirjoitti:

        JUMALA ei tahdo kenenkään joutuvan kadotukseen. Sinne tien valitsee ihminen itse, valitettavasti.

        Häiriköintiä samojen helvettilinkkien postaaminen. Kristityt häiriköivät taas ulko-ovellani muutama päivä sitten. Koputtelivat oveen ja kun en avannut niin syytivät Vartiotornia sisään jota olin jo kieltäytynyt vastaanottamasta. Heille ei näköjään mene sana perille. Järeämmät toimenpiteet odottavat kun seuraavan kerran tulevat vaikka olen kieltänyt tulemasta.


      • ros'e
        Kristityille stoppi kirjoitti:

        Häiriköintiä samojen helvettilinkkien postaaminen. Kristityt häiriköivät taas ulko-ovellani muutama päivä sitten. Koputtelivat oveen ja kun en avannut niin syytivät Vartiotornia sisään jota olin jo kieltäytynyt vastaanottamasta. Heille ei näköjään mene sana perille. Järeämmät toimenpiteet odottavat kun seuraavan kerran tulevat vaikka olen kieltänyt tulemasta.

        Jehovantodistajat eivät useimpien mielestä kuulu kristittyjen kanssa samaan leiriin. Yhteistä kristityillä ja jehovantodistajilla on ainoastaan Raamattu ja sitäkin tulkitaan eri tavoilla. (Vartiotorni & Herätkää! ovat jehovien materiaalia).

        "Jehovan todistajia ei lueta kuuluvaksi kristillisiin liikkeisiin, koska Jehovan todistajat poikkeavat keskeisissä opinkohdissaan, kuten opissa kolminaisuudesta, kristologian dogmista ja yleiskirkollisesta kristinuskon tulkintaperinteestä. Tämän seurauksena Jehovan todistajat eivät myöskään hyväksy niin sanottuja ekumeenisia uskontunnustuksia, joissa lähtökohtana on jumaluuden kolminaisuus Isän, Pojan ja Pyhän Hengen kesken".


    • ?????

      Entä sitten?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe