Amfetamiini+viina ekan kerran APUA

mokaaja

Haluan vaan kertoa, että itse totesin tässä millasta myrkkyä on piri. Saatiin minut yllytettyä juomaa maanantai päivänä, Josta sitten kännissä kokeilee pirii (aivan omaa tyhmyyttä!). Olo on nyt kuin maan päällisessä helvetissä, sillä ahdistus on valtava ja huono olo on ja oksettaa! Ja viimeiset lainit vedin tiistai aamuna kello 8 mais ja nyt jo torstai aamu,mutta menihän sitä piriä ja viinaa......pirii jtn 2grammaa ja pari viivaa viel päälle!!! Mä en enää edes tiedä meneekö tää ikinä ohi :,( koulustakin ollu pois koko viikon ton sekoolun takii. Ja mä en oo ku kokeillu joskus savuja ja juonu. Mä kadun tätä kyllä nyt enemmän ku mitään ikinä, pitääköhän mun mennä oikeesti johonki hullujen huonelle kun psyyke pettää???!!!! Päivät on menny ihan sekasin, muistan vaan että kaveri anto rauhottavan sillo tiistaui aamuna,sitte nukuttii iltapäivään klo 16. Oon tänä koko aikana juonu gainomaxi palutumis juomaa 4purkkii ja vetäny jonku piltti ruuan jotai kana juttuu mut ei tää olo jelppaa! Mitä mä teen? Mä tuun hulluksi :( Ja LUPAAN ET JOS TÄSTÄ SELVIIN SEKOOMATTA LOPULLISESTI jää nää huume kokeelut!!!

24

19188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mokailija

      Eikä ollut sitäkään kiva kuulla että kaveri oli luullut et oon jossain psykoosissa sillo yöllä ku näin näkyjä ja puhuin itteksee jollekki :( aiva kamalaa..... Viimme yökin meni täristes kylmää ja nähden painajaisia

    • Tremolo mies

      Hommaat mäyräkoiran verran palautusjuomaa niin illalla taas maailma hymyilee. Unta vahvistamaan muutama viiva piriä. Huomenna voi hieman ahistaa mutta sama resepti tepsii silloinkin, annostusta voit tosin hieman koventaa.

      Näin sinunkin maailmasi alkaa rullaamaan radallaan.

      • ventami

        No toi edellinen viesti vain kertoi kirjoittajan sairaasta mielenlaadusta, älä huoli.

        Sun päätös on oikea, älä lähde leikkimään pirin tai muidenkaan vahvojen huumeiden kanssa, ei niistä tule kuin ongelmia ja noi sun olot on ohimeneviä, kyllä ne ohi menee kunhan pysyt aineesta erossa.
        "Kärsi ruumis kärsi, olethan saanut nauttiakkin" .
        Et tule hulluksi, älä pelkää, ei se yksi kerta todellakaaan muuta sua miksikään, sulla on vaan nyt morkkis/krapula, kyllä se lähtee, ja varmasti jo huomena parempi olo.

        Pidä se lupaus, unohda piri/alkoholi, se on tappava sekoitus, vaihtoehtona olisi alkoholia ja tupakkaakin vaarattomampi päihde mutta kun sekin on laitonta en voi sitä kertoa.

        Kyllä se ohi menee, kestä.


      • palle runqvist.
        ventami kirjoitti:

        No toi edellinen viesti vain kertoi kirjoittajan sairaasta mielenlaadusta, älä huoli.

        Sun päätös on oikea, älä lähde leikkimään pirin tai muidenkaan vahvojen huumeiden kanssa, ei niistä tule kuin ongelmia ja noi sun olot on ohimeneviä, kyllä ne ohi menee kunhan pysyt aineesta erossa.
        "Kärsi ruumis kärsi, olethan saanut nauttiakkin" .
        Et tule hulluksi, älä pelkää, ei se yksi kerta todellakaaan muuta sua miksikään, sulla on vaan nyt morkkis/krapula, kyllä se lähtee, ja varmasti jo huomena parempi olo.

        Pidä se lupaus, unohda piri/alkoholi, se on tappava sekoitus, vaihtoehtona olisi alkoholia ja tupakkaakin vaarattomampi päihde mutta kun sekin on laitonta en voi sitä kertoa.

        Kyllä se ohi menee, kestä.

        oot vetänyt varmaan MDPV nimistä koekemikaalia ainakin nuo oireet viittaisivat juuri siihen. valitettavasti sillä jatketaan piriä nykyään.


      • tämäselvä

        piri vahvistamaan unta?


      • penpiirimyyjä

        moi mä oon piriä se o iha normi aineen kanssa herskaa tullista läpi


      • Anonyymi
        ventami kirjoitti:

        No toi edellinen viesti vain kertoi kirjoittajan sairaasta mielenlaadusta, älä huoli.

        Sun päätös on oikea, älä lähde leikkimään pirin tai muidenkaan vahvojen huumeiden kanssa, ei niistä tule kuin ongelmia ja noi sun olot on ohimeneviä, kyllä ne ohi menee kunhan pysyt aineesta erossa.
        "Kärsi ruumis kärsi, olethan saanut nauttiakkin" .
        Et tule hulluksi, älä pelkää, ei se yksi kerta todellakaaan muuta sua miksikään, sulla on vaan nyt morkkis/krapula, kyllä se lähtee, ja varmasti jo huomena parempi olo.

        Pidä se lupaus, unohda piri/alkoholi, se on tappava sekoitus, vaihtoehtona olisi alkoholia ja tupakkaakin vaarattomampi päihde mutta kun sekin on laitonta en voi sitä kertoa.

        Kyllä se ohi menee, kestä.

        "kun sekin on laitonta en voi sitä kertoa" toi säälittävä täti tarkotti kannabista, mutta kun siitä ei tuon kukkahattutädin mukaan saa puhua kun pelkkä sanakin on hänen mielestään laitonta mutta piristä saa puhua niin voi jumalauta... Eikä hän ymmärtänyt Tremolon pikkuveemäisyys huumoria.


    • nimeton2

      No voisn vaikka vannoa, että et sekoa lopullisesti:) Näin pirinistinä veikkaisin, että piriin jotai vedit oli sekoitettu metamfetamiiniä. Itselle tätä sekoitusta nautitua tulee ainakin pahemmat "laskut" (eli kun aine alkaa poistumaan kehosta) kun pelkästä katu piristä. Suosittelen kumminkin että edelleen kieltäydyt vetämästä kyseitä ainetta (ja muitakin) sillä ei ne piri laskut sen mukavempia ole hitusen lievempiä kyllä.

    • höntterö

      Hyvä läppä.
      2g pirii on aivan liikaa, ellet oo ns. hardcore amfe-for-life.
      Tyhjentävästi sanoen, darwinin lain mukaan tyhmät, turhat, heikot ja epäkelvot karsiutuu. Mikset kuollu perkele.
      .05g katupirii riittää ihan hyvin. Grammal kokeneempi pärjää kun vetää joko vitusti pöhnää päätteeksi tai benzoi. Kakkosel lähtee järki oli kuinka macho ja uberman tahansa.

      Insomniaha, pysy kotona ja höyri omias aikas ni sä nukahdat kyllä.
      Mee sänkyhy ja lue vaikka Aku Ankkaa, ota juomista ja naposteltavaa vierehe. Telkkari & kaikki muut mukavuudet, kunhan oot peiton alla ja saat pääs sisäl kaiken hyvin "täällä, tässä ja nyt".

      Jos lähret pöhnälinjal muista et se pistää kusettamaan pirusti ja siinä katoaa suolot kehosta, keitä lihaliemikuutio ja juo se.

      • minä

        kuules höntterö. 2 grammaa ei tapa, tutustuppas enemmän tähän asiaan. Monesti yliannostuskuolemaa edeltää raju kouristelu, vajoaminen koomaan tai kuolema aineen johdosta joka Oraalisesti käytettynä LD50-arvo rotilla on 96,8 kg.


    • joku6544

      Se menne kyllä ohi kunhan nukut. Pää voi tuntua puurolta parikin viikkoa, sen jälkeen voi tehdä lisä mieli, mutta jos pysyt muutaman kuukauden lujana sekin menee ohi.

      Ps. Mustakin tuntu että tuun hulluks mutta aika paransi haavat.

    • VauhtiaPRKL!

      Paskaa piriä jos tuli noin huono olo. Ja paskaa oloa lisää se kun otit tuota viibna myrkkyä. Putsista amfetamiinista ei laskuja tule. Putsi A on kyllä herkkua.

      • kjölkjlö

        mistäs sais


    • Meggido

      ite kans ekan kerran poistin piriä jonkun 1,3g noin 4v vuotta sitten ja vedin kaikki paris päiväs putkeen tolkuttomalla tavalla linjaa toisen perään tietämättä et harvoin ton 4vuoden aikana törmänny niin laadukkaaseen meta piri bägiin aromin muistan hyvin mut joo psyykoosiinhan siitä joutui ja viikko meni sohvalla itkien masentuneena ja joku 1kk siitä eteenpäin mieli oli allapäin mutta puolivuotta siitä kokeilin ns peruspiriä ja tajusin vahvuudessa aivan tajutonta eroa. harmi vaan että on noi stimut niin mieleen ku on niin vitun haitallista muulle elämälle vaikka onkin parin viikon taukoja ja kontrolli ihan ok ku adhd lääkkeenomaisesti sitä tasaisesti vetelen yleensä muttä nyt sattui metakristallia postista ja parinpäivän putken jälkeen alkaa nyt olemaan taas perus hirvittävä olo ja on jo niin turtunu et mun pitäis vaan oikeesti lopettaa tää pelleily ja parantaa itteni henkisesti ja fyysisesti et vois elää ilman piri viikonloppuja kun ei taas muut päihteet oikein maistu paitsi bentsot tyyliin ja pri olutta. ränniin vetäny joskus 4pvn putken eikä nyt ollu mitenkään mun tyylistä vähän turhan nopeeta ku ei sit pystyny keskittyy yhtään mihinkään et tuntu se olo ihan turhalta. mut kyl sitä on joka vuos tullu aina välil vedettyy hihaan 1-2 kertaa ku lähinnä opettanu jotain idioottia jossain joka on just heittämäs omaan käteen ohi ni mielummin sit opastaa mut joo. mutta joo stimulantit syö sielua kierolla tavalla.....

    • speedinnocent

      sulla oli kunnon Kankkunen
      tosin voit syyttää piriä siitä koska pystyit juomaan tavallista enemmän

    • älkää vedelkö viinapäissänne amfea!!! voipi tulla noutaja!!!

      • anaali

        älkää vetäkö ikinä amfea!!! voipi tulla poliisi!!!


    • br33ffss

      Pitää syödä ruoka-aikoina ja kävellä ulkona. Öisin pitää nukkua. Ihan sama mitä käytät, tai mistä on huono olo, mutta perusasiat pitää olla kunnossa.

      • 4GPSs

        Taitaa tuo piristeiden huono maine olla juuri tuosta peräisin kun kännissä vedetään hirveitä määriä jotain epämääräistä jauhoa, jossa on x määrä vaikuttavaa ainetta ja y määrä sitten vähän jotain muutakin ainetta. Ei ymmärretä että riittää jo, koska aine selventää päätä. Sitten vaan lisää ja lisää viinaa kun on niin nihkeä olo ja unohdetaan juoda vettä ja syödä ja nukkua. Sitten on kauhea krapula ja nestehukka ja unettomuus ja nälkä ja ahdistaa. Onko se nyt ihme?


    • Tulipakokeiltua

      Täälläpä toinen viisas kokeilija! Ikinä en ollut kokeillut mitään alkoholin ja röökin lisäksi aiemmin! Pidempään oli kyllä ollut jo halu sen kerran jotain huumaavaa ainetta kokeilla. Sattuipa sitten sopivasti etä ulkona oltiin juhlimassa ystävien kanssa! Ihan överikännit tuli vedettyä ja muistikuvat hataria, mutta jostain ihmeen kautta päädyin yhen tyypin kanssa asuntoon jossa sitten kokeiltiin. En todellakaan tiedä mitä ja kuinka paljon, mutta luultavasti amfetamiinia koska nenään sitä vedin ainakin kerran ja juoman sekaan peri kertaa, en tiedä poltettiinko sitä myös mutta ainakin poltin lisäksi kannabista(?) uskoisin useita kertoja ja tämä kaikki siis hirveessä kännissä! Huh, fiilikset oli kyllä mahtavia välillä, älytön hyvänolontunne, välillä en saattanut ees liikkua ku nautin vaan olostani, hirveä panetus ja hyvää seksiä! Eipä siinä mitään, kaikki meni ihan ok, kunnes tuli se "krapula" ... Jumalauta kolme päivää mun sydän hakkas ihan villinä! Hyvä että uskalsin ees kävellä ku pelkäsin sydäriä! Väristyksiä kehossa, hikoilua, levottomuutta, keskittymisvaikeuksista. Sain ihan sellaisia "tyhjiä hetkiä" etten oikeen tajunnu mitä olin tekemässä ja miksi. Nukkuminen oli vaikeaa ja syönyt en juuri mitään noina päivinä. Ei maistunut, väkisin jotain jugurttia kun tiesi kuitenkin että pakko oli syödä!
      Pelkäsin jo että olin saanut kerrasta jonkun saatanan aivovaurion tms pysyvän tilan!!!
      No onneksi siitä tokenemaan ja nyt voi jo vähän nauraa noille päiville!
      Että onpahan kokeiltu nyt sitten! Jeh!

    • TTstadi 1

      Kaikissa aineissa kuten myös prenkussa tulee katto si pitää vaan taukoa koska viprat ei parane vaikka kiskois kuinka ja mitä.

    • Anonyymi

      2 grammaa on aika hurja määrä, 0,2 olis sellanen suht normaali eĺlei ihan jotain vehnäjauhoa ole. Sitä oloa sitten pitämään yllä n.4 tunnin päästä samanlaisilla annoksilla. Järkeä päähän.
      Toi sun olos kuulostaa jonkinasteisesta piripsykoosin sukulaiselta.

    • Anonyymi

      Postaus 13 vuoden takaa, mutta sanon että todellakin menee tuo olo ohi ja myöhemmin kuitenkin kokeilee uudelleen koska se olo päihtyneenä oli mukavaa. Olen noita oloja itsekkin alkoholin ja pirin jälkeen kokenut ja todennut ettei enää ikinä niitä laskuja, mutta mikäs teet.

      Tuo ei ole tyhmyyttä vaan kokemuksia elämässä. Kokeilin vuosia sitten kerran piriä suonensisäisesti jota kaduin, mutta ajatellut sitten olevan tämä monen muun "typeryyden" sessa olevan kokemus. Mieti jos et olisi kokenut tuota niin et voisi edes tietää mitlä se tuntuu ja nyt sen tiedät luissa ja ytimissä asti. Pysyt fiksuna jos et kisko päihteitä rankanlailla niin hyvin pärjäät.

      Kaikki ovat kokemuksia elämässä.

      • Anonyymi

        Kokemuksena suboxone ei ole lähestulkoonkaan noin hirveää. Päihteittä parasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe