NytTiedänKaiken

OlenmaanAlla

No niin ja itse kysymykseen -Mitä kuoleman jälkeen?
Olen tiettävästi ensimmäinen ihminen joka on kokenut/kokee tapahtumaa parasta aikaa.
Minut siis kuopattiin viikko sitten ja nyt olen siirtynyt toiseen "maailmaan"

Ihan jees paikka,ei mitään rajoja !
Voi käydä leffoissa,ajaa autoilla,lentää ilmojen halki,harrastaa seksiä,vain mielikuvitus on rajana.
Se mikä täällä on ehkä erikoisinta niin voi muuttaa olomuotoaan vaikka koppakuoriaiseksi,kärpäseksi...tässäkään ei tunneta rajoja.
Yritetään tiimin kanssa kehittää joku ratkaisu miten saisimme lähetettyä todisteita että tämä paikka on todellinen mutta siinä tulee menemään valitettavasti aikaa koska yhteyden otto teille on todella hankalaa.
Malttakaa,otamme kyllä vielä yhteyttä kun yhteydet kehittyvät.

7

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokija

      Ollaan kaikki rajattomia. Ei se niin vakavaa ole. Minullakin pää taivaassa ja jalat maassa? Vai onko. No, katsotaan. On ne. Huh helpotusta :) Mitä muuta siellä voi tehdä? Onko siellä mahdollisesti lentäviä golf-autoja?

    • :))

      :)

    • 13+1

      Mistä tiedän, että et tiedä kaikkea?

      1. Henkimaailmassa ei harrasteta seksiä:
      "Sillä kun kuolleista noustaan, ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaissa." Mark.12:25

      2. Yhteydenottoa sieltä tänne ei voi ottaa: kuolleiden ja elävien välillä ei ole yhteyttä, Jumala on sen kieltänyt.

      • Tote Amus

        1. Esoteerinen merkitys: esoteerisesti "kuolema" tarkoittaa täällä fyysisellä tasolla elämistä. Ruumis on "hauta" ja ylösnousemus on sen tajuaminen että on aineeton henki. Joka on kuolleista noussut ja henkeensä, ei kehoonsa, samaistunut, hän ei enää koskaan voi kuvitella olevansa jotenkin jonkun kanssa avioliitossa, koska henkien välillä ei olla liitoissa jotka erottavat ihmisiä kokonaisuudesta omiksi pikku ryhmikseen. Enkelit taivaassa eli olennot kaikkein korkeimmilla tietoisuudentasoilla eivät erottele ketään ja "etsi omaansa".

        2. Jos me aineessa elävät olemme kuolleita eli tiedottomassa tilassa (enimmäkseen), niin ei ihme ettei meillä ole yhteytä aineettomammalla tasolla eläviin henkiin.

        Mutta jos muuten vaan saivarrellaan, niin kielsihän myytin Jahve myös ottamasta hedelmää paratiisissa eikä se mitenkään ihmisiä estänyt. Kielto ja "ei voi ottaa" ja "ei ole" eivät ole lainkaan sama asia.


      • Tote Amus kirjoitti:

        1. Esoteerinen merkitys: esoteerisesti "kuolema" tarkoittaa täällä fyysisellä tasolla elämistä. Ruumis on "hauta" ja ylösnousemus on sen tajuaminen että on aineeton henki. Joka on kuolleista noussut ja henkeensä, ei kehoonsa, samaistunut, hän ei enää koskaan voi kuvitella olevansa jotenkin jonkun kanssa avioliitossa, koska henkien välillä ei olla liitoissa jotka erottavat ihmisiä kokonaisuudesta omiksi pikku ryhmikseen. Enkelit taivaassa eli olennot kaikkein korkeimmilla tietoisuudentasoilla eivät erottele ketään ja "etsi omaansa".

        2. Jos me aineessa elävät olemme kuolleita eli tiedottomassa tilassa (enimmäkseen), niin ei ihme ettei meillä ole yhteytä aineettomammalla tasolla eläviin henkiin.

        Mutta jos muuten vaan saivarrellaan, niin kielsihän myytin Jahve myös ottamasta hedelmää paratiisissa eikä se mitenkään ihmisiä estänyt. Kielto ja "ei voi ottaa" ja "ei ole" eivät ole lainkaan sama asia.

        Ihminen elää toinen jalka taivaassa ja toinen helvetissä, ja pitää helhetistä niin kiinni, että haluaisi, viedä senkin armon kautta taivaaseen


      • Energiaruumis^^

        Eikös olis mukavaa jos joku rakas kuolisi ja voisi käydä rajan takaa hyväilemässä? Kyllä sllainen tuntuisi paljon lohdullisemmalta kuin se että toinen vaeltelisi jossain kultaislla niityillä siellä jossakin...
        Olen kopionut netistä seuraavan tekstin, mitenkähän sen selität?:

        >Energiaruumis ja fyysinen ruumis ovat toistensa kopioita, mutta energiaruumiissa ihmisen aistit ovat terveet, vaikka ne fyysisessä ruumiissa olisivatkin vajavaiset.

        "Erään sokean amerikkalaisen biologin sydän pysähtyi leikkauksen aikana, ja hänet julistettiin kuolleeksi. Mutta mies virkosi henkiin. Hän kertoi irronneensa ruumiistaan ja hämmästyksekseen nähneensä lääkäreiden toimenpoteet ja koko leikkaussalin. Henkiruumiissa hänen aistinsa olivat terveet näköä myöten, mutta herättyään henkiin mies oli jälleen sokea."

        "Energiaruumista on yritetty valokuvata jo vuosikymmenien ajan. Vuonna 1910 ranskalainen valokuvaaja Barduk otti kuvan kuolinvuoteella lepäävästä vaimostaan juuri kun tämän sydän lakkasi toimimasta. Barduk sai kuvan, jossa näkyi vaalea, pilvimäinen muodostuma. Oliko se ihmisen hienoaineinen kaksoisruumis, josta eri kulttuuripiireissä käytetään nimitystä energiaruumis, bioplasma, astraaliruumis, hienoaineruumis, henkinen olemus tai sielu?


      • kokija
        Energiaruumis^^ kirjoitti:

        Eikös olis mukavaa jos joku rakas kuolisi ja voisi käydä rajan takaa hyväilemässä? Kyllä sllainen tuntuisi paljon lohdullisemmalta kuin se että toinen vaeltelisi jossain kultaislla niityillä siellä jossakin...
        Olen kopionut netistä seuraavan tekstin, mitenkähän sen selität?:

        >Energiaruumis ja fyysinen ruumis ovat toistensa kopioita, mutta energiaruumiissa ihmisen aistit ovat terveet, vaikka ne fyysisessä ruumiissa olisivatkin vajavaiset.

        "Erään sokean amerikkalaisen biologin sydän pysähtyi leikkauksen aikana, ja hänet julistettiin kuolleeksi. Mutta mies virkosi henkiin. Hän kertoi irronneensa ruumiistaan ja hämmästyksekseen nähneensä lääkäreiden toimenpoteet ja koko leikkaussalin. Henkiruumiissa hänen aistinsa olivat terveet näköä myöten, mutta herättyään henkiin mies oli jälleen sokea."

        "Energiaruumista on yritetty valokuvata jo vuosikymmenien ajan. Vuonna 1910 ranskalainen valokuvaaja Barduk otti kuvan kuolinvuoteella lepäävästä vaimostaan juuri kun tämän sydän lakkasi toimimasta. Barduk sai kuvan, jossa näkyi vaalea, pilvimäinen muodostuma. Oliko se ihmisen hienoaineinen kaksoisruumis, josta eri kulttuuripiireissä käytetään nimitystä energiaruumis, bioplasma, astraaliruumis, hienoaineruumis, henkinen olemus tai sielu?

        Näkemykseni mukaan aloittajan viesti on huumoripläjäys, omani mukaan luettuna. Kun ei sitä näköjään huomattu niin korjaillaan ettei jotkut joudu kusetetuksi :)

        No, NDERF -juttua vaikka peliin jos tahdotaan ketjua muuntaa toisenlaiseksi.
        http://www.nderf.org/

        Rajan taakse siirtyvien kuvaus on sinänsä mielenkiintoinen aihe, joka veisi keskustelua kohti tieteellisempää suuntaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe