Hei,
Onko MRH Financella Europankin lisäksi muita vippipuljuja? Minulla on Europankilta otettu vippi josta olen tehnyt maksusuunnitelman perintätoimiston kanssa. Silti minulle tulee jatkuvasti tekstiviestejä numerosta 16335, että siirrä eräpäivää ja vahvista eräpäivän siirtosi jne. Mietin vain, että onko minulla silti vielä jokin muu vippi otettuna numerosta 16335 joka ei olekaan tuo Europankki. Europankin asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiini ja soittamaan en ala, koska se maksaa niin paljon ja olen mielestäni hoitanut kaiken kuten kuuluukin.
MRH Finance/16335
79
6460
Vastaukset
- 12131534
Lisätään vielä.
Olen kyllä yrittänyt googlettaa, mutta ei ole löytynyt mitään muuta kuin tuo Europankki. Jos jollakin muulla on ollut samanlaisia ongelmia, niin kertokaa kokemuksista. Kiitos.- puulaaki
Ko. numero kuuluu tälle operaattorille:
http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/numerointi/smsnumerointi/smsnumerot.html
Myönnetyt lyhytsanomapalvelunumerot
Numero Yritys Myönnetty
16335 ITB Solutions OÜ 21.9.2009 - §112414124
puulaaki kirjoitti:
http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/numerointi/smsnumerointi/smsnumerot.html
Numero Yritys Myönnetty
16335 ITB Solutions OÜ 21.9.2009No voi perhana. Sen tietää sit jo valmiiks, että tää ei tuu hyvin päättymään. Tai no tulee kait se hyvin päättymään, mutta säätämistä tulee riittämään takuuvarmasti. Onneksi on sentäs suomalainen perintäfirma, eli Lindorff joka hoitaa tuon perinnän. Pitää vaan noudattaa maksusuunnitelmaa tarkasti, niin eipä mulla hätää luulis olevan. Miten muuten se kun saan jatkuvasti noita "siirrä eräpäivää"-viestejä, niistä ne nyt tuskin pystyy minulta veloittamaan yhtään mitään?
- krp1
§112414124 kirjoitti:
No voi perhana. Sen tietää sit jo valmiiks, että tää ei tuu hyvin päättymään. Tai no tulee kait se hyvin päättymään, mutta säätämistä tulee riittämään takuuvarmasti. Onneksi on sentäs suomalainen perintäfirma, eli Lindorff joka hoitaa tuon perinnän. Pitää vaan noudattaa maksusuunnitelmaa tarkasti, niin eipä mulla hätää luulis olevan. Miten muuten se kun saan jatkuvasti noita "siirrä eräpäivää"-viestejä, niistä ne nyt tuskin pystyy minulta veloittamaan yhtään mitään?
ne kyllä pistää tavallista tallajaa halvalla se on varma pikku laskusta tulee loppu elämän riesa
sano mun sanoneen ite en selviä vaikka tarjoisin joka kuukausi pulla kahvit perintä toimistolle
ja antaisin rahaa ison tukon niille elukoille tää törkeetä ihmiset joutuu kuseen,,vero valtion kanssa - kyllästynyt narinaan
krp1 kirjoitti:
ne kyllä pistää tavallista tallajaa halvalla se on varma pikku laskusta tulee loppu elämän riesa
sano mun sanoneen ite en selviä vaikka tarjoisin joka kuukausi pulla kahvit perintä toimistolle
ja antaisin rahaa ison tukon niille elukoille tää törkeetä ihmiset joutuu kuseen,,vero valtion kanssaHerätys! Yksikään ei joudu näiden elukoiden riepoteltavaksi ilman omaa syytään. Mitä vitun pullakahveja?! Isoja tukkoja rahaa. Pyh. Jotain - edes pientä - vastuuta omasta elämästä. Pyydän.
- rahat on
§112414124 kirjoitti:
No voi perhana. Sen tietää sit jo valmiiks, että tää ei tuu hyvin päättymään. Tai no tulee kait se hyvin päättymään, mutta säätämistä tulee riittämään takuuvarmasti. Onneksi on sentäs suomalainen perintäfirma, eli Lindorff joka hoitaa tuon perinnän. Pitää vaan noudattaa maksusuunnitelmaa tarkasti, niin eipä mulla hätää luulis olevan. Miten muuten se kun saan jatkuvasti noita "siirrä eräpäivää"-viestejä, niistä ne nyt tuskin pystyy minulta veloittamaan yhtään mitään?
en ole ottanut koskaan pikavippiä,enkä saisikaan,luottotiedossa haikkää,mutta tulee vaan nuita "siirrä erä-
päivää",jääpi maksamatta jos karhuavat - ärsyttäää!!
Mulla on aivan samalnlainen ongelma, että tuosta numerosta tulee aina säännöllisin väliajoin viestejä, että HUOMAUTAMME, että emme ole saaneet suoritustasi erääntyneestä saatavastamme... Ja mä olen tasan tarkkaan maksanut ihan kaiken niin kun pitää ja joulukuussa! Mikä helvetti tota palvelua oikein vaivaa ja mihin siitä voi ilmoittaa, koska lähetinb myös europankille sähköpostia, mutta ne ei vastaa.
- merjap61
rahat on kirjoitti:
en ole ottanut koskaan pikavippiä,enkä saisikaan,luottotiedossa haikkää,mutta tulee vaan nuita "siirrä erä-
päivää",jääpi maksamatta jos karhuavatSama täällä. Juuri tuli viesti että maksamatta on vaikken minäkään ole eläessäni pikavippiä ottanut. Laitoin sähköpostia, katsotaan tuleeko vastausta. Ei olematonta voi karhuta tai sitten täytyy ottaa yhteyttä johonkin kuluttaja-asiamieheen. Hävytöntä!
- f tuf if68g8yg
ärsyttäää!! kirjoitti:
Mulla on aivan samalnlainen ongelma, että tuosta numerosta tulee aina säännöllisin väliajoin viestejä, että HUOMAUTAMME, että emme ole saaneet suoritustasi erääntyneestä saatavastamme... Ja mä olen tasan tarkkaan maksanut ihan kaiken niin kun pitää ja joulukuussa! Mikä helvetti tota palvelua oikein vaivaa ja mihin siitä voi ilmoittaa, koska lähetinb myös europankille sähköpostia, mutta ne ei vastaa.
ÄLKÄÄ VAAN VASTATKO! Viesti niiden numerolle on 5E/KPL. Uusi bisnesidea kenties?
Sama täällä muutama minuutti sitten siis. Lähetin asiakaspalveluun viesti asiasta, jossa kysyin kannattaako minun tehdä asiasta tutkintapyyntö, koska ilmeisesti joku on päässyt väärinkäyttämään tietojani, koska eihän mikään yritys lipsauta kyseisiä viestejä. - öfrfhrofrh
f tuf if68g8yg kirjoitti:
ÄLKÄÄ VAAN VASTATKO! Viesti niiden numerolle on 5E/KPL. Uusi bisnesidea kenties?
Sama täällä muutama minuutti sitten siis. Lähetin asiakaspalveluun viesti asiasta, jossa kysyin kannattaako minun tehdä asiasta tutkintapyyntö, koska ilmeisesti joku on päässyt väärinkäyttämään tietojani, koska eihän mikään yritys lipsauta kyseisiä viestejä.Juu ja vippiä en ole ottanut, ihan omin luvin lähettää.
- vnefvhrvhrvh
ärsyttäää!! kirjoitti:
Rikosilmoitus laittomista laskuista ja häirinnästä? En ole vippiä tilannut ja silti tulee...
- jag.
f tuf if68g8yg kirjoitti:
Sama täällä muutama minuutti sitten siis. Lähetin asiakaspalveluun viesti asiasta, jossa kysyin kannattaako minun tehdä asiasta tutkintapyyntö, koska ilmeisesti joku on päässyt väärinkäyttämään tietojani, koska eihän mikään yritys lipsauta kyseisiä viestejä.Tee ilmoitus kuluttaja- asiamiehelle! https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/web_lomake.aspx
Jos näin moni on saanut kyseisesta firmasta samanlaisia viestejä, kysymyksessä tuskin on se että tietojasi on käytetty väärin. Firma itse huijaa ihmisiä lähettämään mahdollisimman monia tekstiviestejä, tai maksamaan olemattomia perittäviä. - Vittuuntunut
vnefvhrvhrvh kirjoitti:
Rikosilmoitus laittomista laskuista ja häirinnästä? En ole vippiä tilannut ja silti tulee...
Tehkää ilmoituksia kuluttaja- asiamiehelle, jotta noi dorkat saadaan kiinni! Tuolta löytyy sopivaa kaavaketta, ilmoitus on hyvin helppo tehdä. Ja mikä parasta - ilmaiseksi. ;) Kyseessä taitaa olla firman oma uusi bisnesidea kategoriassa riisto ja huijaus.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yhteystiedot/ - Urkki 83
Joo! Mulle tulee samanlaisia viestejä vaikka ne EI MYÖNTÄNYT LAINAA!! IHME PULJU! Pistin sähköpostia kans sinne.Perkele ellei ne vastaa sieltä mitään,sen jälkeen soitan johki Kuluttajansuojapalveluun!! Ihme touhua
- Europankki?
ärsyttäää!! kirjoitti:
saan tekstiviestejä ja jopa kännyykkään tulee HUOMAUTAMME ett emme ole saaneet suoritusta
erntyneest saatavastamme jne väärin kirjoituksia Ihettmll mitä tuokin sana tarkoittaa 16335 numerosta,
vaikka ei olla edes mitään pikavippiä haettukaan????
Muutama päivä sain viestin Hei ja jossa mainittiin etunimeni???
Kuinka voi olla mahdollista prepaid liittymään tulee tuollaisia viestejä.. Hae lainaa terveisin Europankki - huijarit lakoon
Europankki? kirjoitti:
saan tekstiviestejä ja jopa kännyykkään tulee HUOMAUTAMME ett emme ole saaneet suoritusta
erntyneest saatavastamme jne väärin kirjoituksia Ihettmll mitä tuokin sana tarkoittaa 16335 numerosta,
vaikka ei olla edes mitään pikavippiä haettukaan????
Muutama päivä sain viestin Hei ja jossa mainittiin etunimeni???
Kuinka voi olla mahdollista prepaid liittymään tulee tuollaisia viestejä.. Hae lainaa terveisin EuropankkiMä sain kans tekstarin jossa luki Hei Aarre Armas! Hae lainaa terveisin Europankki.... enkä ole edes Aarre Armas!
Mistä hitosta ne näitä repii. Mä en ole ikinä edes ottanu lainaa tollasesta paikasta! - yks kansalainen
Ihmettelen miten koko ajan tulee noita viestejä,että voi vaihtaa eräpäivää!
Ei ole edes sellaisata laskua joka sopisi siihen.
Tämä on jo kolmas kerta.Kaksi kertaa olen maksanut kympin 40;n laskusta.
Tietenkin voin siitä vain syyttää itseäni.Mutta nyt jo alkoi tulemaan ,että
viitenumero vaihtuu.
Koskaan ei ole laskuttajan nimeä vaan puhelin numero.16335 - Tutkittu
puulaaki kirjoitti:
Numero Yritys Myönnetty
16335 ITB Solutions OÜ 21.9.2009Virolainen ITB Solutions oü hakee tällä hetkellä (heinäkuu 2010) työvoimavälitysfirmojen kautta aivan virallisesti suomenkielentaitoista lainamanageria eli työvoimaa velkojen perintään liittyvään työhön.
Kun näistä vippiasioista kysyy työvälityksestä ja kyseiseltä yritykseltä, yritys väittää, että se ei itse tarjoa mitään lainoja, se on vain palveluntarjoaja eli pikavippeja perivät yritykset ovat sen asiakkaita. ITB Solutions toimii operaattorina ja tarjoaa omistamiaan lyhytnumeroita palveluna asiakkaitensa käyttöön. ITB Solutions oü nimi on tullut asian yhteydessä esille, koska se on numeroiden omistaja. ITB Solutions oü mukaan he eivät ole juridisesti vastuussa siitä, miten heidän asiakkaansa heidän tarjoamia palveluita käyttävät. Yrityksen mukaan he omistavat tällaisia maksullisia lyhytnumeroita useassa EU:n valtiossa eli toiminta on euroopan-laajuista.
Onko ITB Solutions oü omistaja mahdollisesti sama henkilö kuin heidän kautta vippejä tarjoavan yrityksen (yrityksien)omistaja, sitä en edes kysynyt eikä sitä oma-aloitteisesti myöskään kerrottu. Mutta sillä ei olekaan tässä merkitystä, varmasti kaikki on juridisesti-muodollisesti kunnossa.
Yritys on näistä keskustelufoorumeilla esitetyistä väitteistä tietoinen. Se ei edes kiistä esitettyjä väitteitä. Mutta se väittää, että kukaan ei todellisuudessa ole tehnyt asiasta rikosilmoitusta vaikka moni foorumeilla näin on luvannut tehdä. Virallisesti se on syytön ja aikoo jatkoo toimintaansa. Eli mitään rikostutkintaa asiaan liittyen ei yrityksen mukaan ole käynnissä.
Nimettömänä esitettyä yksilöimätöntä narinaa ei voi edes poliisi lähteä tarkistamaan, kun kukaan ei ole oikeasti tehnyt rikosilmoitusta. Naristaan netissä ja maksetaan.
- ei enää minulle
Otin yhden pikavipin ja jouduin sen maksamaan myöhässä meni Lindorffille maksoin sinne eräpv. ja vielä tuli 3 viikon päästä tietoa että et ole maksanut ja siirrä ja siirrä melkein joka pv. Sitten laitoin sähköpostia menemään ja siinä ilmoitin että miloinka tämä yleensä loppuu? Melkein kuukausi sitten maksettu ja yhä karhuavat maksua. Sen jälkeen ei ole tullut jos tulee annan kuluttaja-asiamiehelle tämän asian tiedoksi.
- teitä säälittäviä
pummi raasuja.. Kusessa ootte vippeinenne ja se on vissi!
- 12131534
Laitoin kans sähköpostia, että lopettakaa jo se viestien lähettäminen, koska olen jo homman hoitanut perintäfirman kautta. Pahoittelivat ja sanoivat, että ne on lähteneet automaattisesti. En tiedä tuleeko niitä nyt sit enää jatkossa. Ennen tuli joka päivä, nyt ei ainakaan pariin päivään yhtään.
- Älä mene lankaan
12131534 kirjoitti:
Laitoin kans sähköpostia, että lopettakaa jo se viestien lähettäminen, koska olen jo homman hoitanut perintäfirman kautta. Pahoittelivat ja sanoivat, että ne on lähteneet automaattisesti. En tiedä tuleeko niitä nyt sit enää jatkossa. Ennen tuli joka päivä, nyt ei ainakaan pariin päivään yhtään.
Oletko sinä nyt ihan varma että maksoit oikean lainan etkä vain kuvitellut olevasi heille jotain velkaa? Monikohan hölmöläinen maksaa olemattomia lainoja jopa perintätoimistojen kautta kun eivät pidä kirjaa siitä mistä ovat todellisuudessa ottaneet lainaa ja mistä eivät. EuroPankki on huijarifirma.
- Omillaan elävä!
teitä säälittäviä kirjoitti:
pummi raasuja.. Kusessa ootte vippeinenne ja se on vissi!
Niitä viestejä saattaa tulle sinullekkin vielä, jos et oo niin raasu että on salainen numero, en oo minäkään vipannu mistään mutta viestejä vaan tulee??
- 16335 europankki
joo, ihme firma.otin aiemmin vipin, ja tuli jatkuvalla syötöllä viestiä; lähetä SIIRTO. hain silloin sieltä 1. ja viimeisen vippini. aamulla laitoin hakemuksen, päiväll tuli viesti, että hakemus hyväksytty. illalla raha tilillä. oikein PIKAVIPPIÄ. luin yhestä viestiketjusta, että lähettelevät ihmiselle, joka ei ole sieltä koskaan vipannut, noita SIIRTO-viestejään.
- aikaa!
se europankin flexcashperintä tuntuu ihan jees firmalta, josko siitä ois enempi apua, tai en tiiä, ottaako ne kantaa tekstarihäiriköintiin. jossain viestiketjussa paljo uudemmassa oli vinkki, kuinka saa tekstiviestihäiriköinnin loppumaan, s-postia pitää laittaa ja siihen joku sana ja puhelinnumeronsa. sitä on kuulemma kaikkien firmojen toteltava. joku lakiin perustuva.
- arto x
mulle tuli viesti ei olla saatu suoritusta jatka maksu aikaa. en ole edes yrttänyt ottaa lainaa! tehdään kaikki ilmotus poliisille!!!!
- ?_?
Jep ite koitin europankilta pari kertaa saada lainaa mutteivat myöntäneet. Nyt noin 3-4kk jälkeen tuli viestiä että emme ole saaneet maksusuoritustanne blablabla eli sieltähä ne suoltaa jatkuvalla syötöllä aivan täyttä liirum laarumia. En maksas ite toho puljuun senttiäkää takasi jos oisin lainaa saanu.
- Outoako
MRH=MCB Finance finland / CREDIT24 ! (vuorikatu 16 A 8 00100 Helsinki)
Sain itse myös juuri äsken tuollaisen muistutus viestin! Itselläni ei ole mitään perinnässä. Ja laskun eräpäivä on 9.3.2010 !!!!
Haisee kusetukselle / rahastamiselle /uhkailulle.- Tervettä epäilyä keh
Sain juuri itsekin ko. viestin jossa kehotettiin lähettämään viesti JATKA saadakseni maksuaikaa. Viestissä ei lue, kuka on lähettäjäyritys, ei alkuperäisen laskun summaa, viitenroa, yms kaikkea sitä mitä lain mukaan laskussa tulee lukea. Lasku on lasku, oli se sitten paperilla tai sähköisessä muodossa.
Aiemmin viestiketjussa joku kertoi että kysessä on Europankki pikavippifirma, ko yrityksen kanssa olen asioinut viimeksi Heinäkuussa ja laskut sinne on maksettu ajallaan kauan sitten.
Älkää hyvät ihmiset lähettäkö vastausviestiä, ihan sama mitä ne kehottavat teitä sillä vastausviestillä tekemään! Haisee vahvasti huijaukselta. Jos he lähettävät tuollaisen viestin kymmenelle tuhannelle ihmiselle ja niistä tuhat vastaa viestiin (à 1,95€/viesti) yritys tienaa sillä jo vajaa pari tonttua. Per viikko. Sitten myöhemmmin muina miehinä pahoittelevat "sekaannusta" asiakastietojärjestelmässä ja sinä maksat kiltisti palvelunumeromaksun puhelinlaskussasi. - vfvflövnlfnlfn
Tervettä epäilyä keh kirjoitti:
Sain juuri itsekin ko. viestin jossa kehotettiin lähettämään viesti JATKA saadakseni maksuaikaa. Viestissä ei lue, kuka on lähettäjäyritys, ei alkuperäisen laskun summaa, viitenroa, yms kaikkea sitä mitä lain mukaan laskussa tulee lukea. Lasku on lasku, oli se sitten paperilla tai sähköisessä muodossa.
Aiemmin viestiketjussa joku kertoi että kysessä on Europankki pikavippifirma, ko yrityksen kanssa olen asioinut viimeksi Heinäkuussa ja laskut sinne on maksettu ajallaan kauan sitten.
Älkää hyvät ihmiset lähettäkö vastausviestiä, ihan sama mitä ne kehottavat teitä sillä vastausviestillä tekemään! Haisee vahvasti huijaukselta. Jos he lähettävät tuollaisen viestin kymmenelle tuhannelle ihmiselle ja niistä tuhat vastaa viestiin (à 1,95€/viesti) yritys tienaa sillä jo vajaa pari tonttua. Per viikko. Sitten myöhemmmin muina miehinä pahoittelevat "sekaannusta" asiakastietojärjestelmässä ja sinä maksat kiltisti palvelunumeromaksun puhelinlaskussasi.5 Euroa per viesti lukee europankin sivulla.
Helppoa on kalastaa rahaa, tässä ohje:
1. Ilmotus kauppareksiteriin että on pikavippifirma
2. Otetaan palvelutekstarisopimus, perustetaan palvelu.
3. Saadaan ihmisiä lähettämään viestejä tyyliin "XXX sotu jne..." numeroon XXXX ja otetaan siitä pari euro per viesti.
4. Tuplataan tulot jollain "tunnistuksilla"
5. Hylätään kaikki hakemukset ja pidetään rahat. - guest
vfvflövnlfnlfn kirjoitti:
5 Euroa per viesti lukee europankin sivulla.
Helppoa on kalastaa rahaa, tässä ohje:
1. Ilmotus kauppareksiteriin että on pikavippifirma
2. Otetaan palvelutekstarisopimus, perustetaan palvelu.
3. Saadaan ihmisiä lähettämään viestejä tyyliin "XXX sotu jne..." numeroon XXXX ja otetaan siitä pari euro per viesti.
4. Tuplataan tulot jollain "tunnistuksilla"
5. Hylätään kaikki hakemukset ja pidetään rahat.Onko nämä viestit sellaisia, joissa ei ole ollenkaan ä kirjaimia mukana.
- piput
guest kirjoitti:
Onko nämä viestit sellaisia, joissa ei ole ollenkaan ä kirjaimia mukana.
joo itelle tuli kans sama viesti tänään ja laskut pitäs olla maksettu sinne. taitavat tosiaan yrittää kusettaa kun ei mitään laskuakaan ole tullut kotiiin
- marja tyrni
piput kirjoitti:
joo itelle tuli kans sama viesti tänään ja laskut pitäs olla maksettu sinne. taitavat tosiaan yrittää kusettaa kun ei mitään laskuakaan ole tullut kotiiin
Mulle tuli myös visti. itse laitoin sähköpostia asiasta.. ja en ees muista millon oisin ottanut lainan tuolta, mutta sen tiedän että maksoin laskun ajallaan ettei tule lisäkustannuksia. Nyt sitten laittaavat tuollaisen viestin. Viestissä ei edes lukenut mikä lasku on kyseessä ja paljon maksu on. Jos tuosta rupeevat jotain laskuja lähettämään niin otan yhteyttä poliisiin
- hatuttaa
marja tyrni kirjoitti:
Mulle tuli myös visti. itse laitoin sähköpostia asiasta.. ja en ees muista millon oisin ottanut lainan tuolta, mutta sen tiedän että maksoin laskun ajallaan ettei tule lisäkustannuksia. Nyt sitten laittaavat tuollaisen viestin. Viestissä ei edes lukenut mikä lasku on kyseessä ja paljon maksu on. Jos tuosta rupeevat jotain laskuja lähettämään niin otan yhteyttä poliisiin
sama vika, kyseistä firmaa en ole koskaan käyttänyt ja saan ilmoituksia erääntyneestä laskusta. sen lisäksi tuli erään ihmisen nimellä viesti hei xxx nyt pikalainaa jne.
laitoin viestin as.palveluun ja pahoittelivat järjestelmä virhettä. Kiva moka, ventovieraan nimellä viesti ventovieraalle. ja nyt muka mulla on lasku maksamatta. - Hitsiii
marja tyrni kirjoitti:
Täällä tuli kans sama viesti, lähetin kerran sinne vippihakemuksen ja tuli hyväksytty päätös mutta rahoja ei koskaa tililläni näkynyt, eikä laskua ole tullut, vaan kehottivat korjaamaa hakemusta, niin se siitä sitte. Pystyyköhä tuo okeesti karhuamaa ku ei tosiaakaa oo laskuu tullu jne..?
- SAMAN KOKENUT
hatuttaa kirjoitti:
sama vika, kyseistä firmaa en ole koskaan käyttänyt ja saan ilmoituksia erääntyneestä laskusta. sen lisäksi tuli erään ihmisen nimellä viesti hei xxx nyt pikalainaa jne.
laitoin viestin as.palveluun ja pahoittelivat järjestelmä virhettä. Kiva moka, ventovieraan nimellä viesti ventovieraalle. ja nyt muka mulla on lasku maksamatta.Emme ole koskaan ottaneet ko firmalta yhtään senttiä lainaa. Kuitenkin pommittavat jatkuvasti uusilla tarjouksilla. Tänään tuli jälleen uusi viesti, jossa mainittiin, että olematon laina on jäänyt maksamatta ja pyydettiin hakemaan lisäaikaa maksulle. Korostan, että koskaan ei kyseiseltä firmalta ole lainattu pika- eikä mitään muutakaan vippiä, eikä ole ollut tarpeenkaan. Teen asiasta rikosilmoituksen petoksesta tai sen yrityksestä, sekä tekstiviestein tapahtuneesta kotirauhan rikkomisesta.
- huijaus___
Tervettä epäilyä keh kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset lähettäkö vastausviestiä, ihan sama mitä ne kehottavat teitä sillä vastausviestillä tekemään! Haisee vahvasti huijaukselta. Jos he lähettävät tuollaisen viestin kymmenelle tuhannelle ihmiselle ja niistä tuhat vastaa viestiin (à 1,95€/viesti) yritys tienaa sillä jo vajaa pari tonttua. Per viikko. Sitten myöhemmmin muina miehinä pahoittelevat "sekaannusta" asiakastietojärjestelmässä ja sinä maksat kiltisti palvelunumeromaksun puhelinlaskussasi.Olkaa tarkkana kun tilaatte Helsingissä juna-tai metrolippua. Europankilla ja HKL:n kännykkäpalvelulla on lähes identtinen palvelunumero ja lähetin vahingossa tunnuksen A1 numeroon 16335 numeron 16355 sijaan ja viisi euroa on peritty tästä tekstiviestistä.
Tuo firma tekee varmaan ison rahan kun ihmiset lähettävät vahingossa tekstiviestejä heidän numeroonsa tilatessaan kännykkälippua. Tässä olisi varmasti jo tutkintapyynnön paikka pöliisille. - Credit24 kantis
Kyllähän ton nyt tyhmempikin näkee ja jos vähän viitsii selvittää että MRH Finance ja MCB Finance ovat 2 täysin eri yritystä. Melkoista mustamaalamista ja yritystä siirtää alan parhaan lainafirman päälle syltty mikä sinne ei kuulu.
- joops555
huijaus___ kirjoitti:
Olkaa tarkkana kun tilaatte Helsingissä juna-tai metrolippua. Europankilla ja HKL:n kännykkäpalvelulla on lähes identtinen palvelunumero ja lähetin vahingossa tunnuksen A1 numeroon 16335 numeron 16355 sijaan ja viisi euroa on peritty tästä tekstiviestistä.
Tuo firma tekee varmaan ison rahan kun ihmiset lähettävät vahingossa tekstiviestejä heidän numeroonsa tilatessaan kännykkälippua. Tässä olisi varmasti jo tutkintapyynnön paikka pöliisille.Mitähän voisin tehdä kun minäkin vahingossa laitoin viestin tuohon numeroon ja nyt on veloitettu 5€ ja se ei muuten haittaisi joku 5€ mutta tuollaiseen huijaukseen en halua sitä rahaa laittaa.
Olin siis ostamassa HSL.n kännykkälippua ja vahingossa meni numerot sitä väärin.
Pitäisikö minunkin laittaa kuluttaja-asiamiehelle ilmoitus vai tuonne kyseiseen firmaan kun haluaisin että kyseinen 5€ mitätöitäisiin laskulta.
- Minä.
Ilmoittakaa asiasta kuluttajavirastoon täällä! http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/
Kysymyksessä on selvä huijaus! Älkää missään nimessä lähetelkö takaisin viestejä tuohon numeroon! Tehkää ilmoitus kuluttajavirastoon ja vaatikaa tutkintapyyntöä kyseisestä firmasta. Tuollaiset dorkat tekee paljon rahaa huijaamalla ylitunnollisia, hyväuskoisia hölmöläisiä lähettämään tekstiviestejä jotka maksaa hunajaa. Kys. linkissä on helposti täytettävä lomake johon voi kertoa asiansa ja vaatia tutkintapyyntöä asiasta.
Kuluttaja-asiamies valvoo kuluttajan taloudelliseen turvallisuuteen liittyvää lainsäädäntöä. Voit tehdä kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen esimerkiksi seuraavista asioista:
* Oliko mainos väkivaltainen, syrjivä tai harhaanjohtava?
* Ovatko sopimuksen ehdot kohtuuttomat?
* Muuttiko yritys sopimusta omin päin?
* Oliko laskun perinnässä epäselvyyksiä?- Jasu-80
Laitoin kuluttajavirastoon viestiä että laittakaa muukkin niin saadaan asia hoitumaan. Itekkin sain kyseisen viestin paikasta.
Ite en voi ees pikavippejä saada, niin kyl on kumma et tollanen viesti tuli kuitenkin. - fgyfjkfgygy
ja poliisille:
- Kotirauhan rikkominen
- Kalasteluyritys
- Olemattoman saatavan perintäyritys
Tehdään nyt kaikki tutkintapyynnöt poliisille ja vaaditaan 100 euroa korvausta henkisestä kärsimyksestä ja saatavan laillisuuden selvittelyvaivasta. - Ilmoittaja.
Jasu-80 kirjoitti:
Laitoin kuluttajavirastoon viestiä että laittakaa muukkin niin saadaan asia hoitumaan. Itekkin sain kyseisen viestin paikasta.
Ite en voi ees pikavippejä saada, niin kyl on kumma et tollanen viesti tuli kuitenkin.Ehdottomasti mahdollisimman moni nyt laittamaan ilmoitusta EuroPankista kuluttaja- asiamiehelle! Kyseessä on siis tämä firma:
MRH FINANCE FINLAND Oy
PL 123 00161 Helsinki
Y-tunnus: 2230978-9
Ja tänne voi siis laittaa ilmoitusta:
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/ - 858tynrg3ff
Ilmoittaja. kirjoitti:
Ehdottomasti mahdollisimman moni nyt laittamaan ilmoitusta EuroPankista kuluttaja- asiamiehelle! Kyseessä on siis tämä firma:
MRH FINANCE FINLAND Oy
PL 123 00161 Helsinki
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/lähetetty, kaikki mukaan, älä poista huijausviesti puhelimesta
- örgörg
858tynrg3ff kirjoitti:
lähetetty, kaikki mukaan, älä poista huijausviesti puhelimesta
Juuri noin!
Harmittaa että menin poistamaan sen suoramainontaviestin jossa minut huijattiin tekstailemaan kys. numeroon ties miten monta kertaa erittäin halvan 100 euron lainan houkutuksella jota he eivät sitten "pystyneetkään" antamaan. Kannattaa säästää kaikki suoramarkkinointiviestit ja mut hämäräperäiset viestit kys. numerosta mahdollisia jatkotoimenpiteitä varten. Erityisesti kannattaa pitää silmällä kys. numerosta (ja muistakin vippinumeroista) tulevia huomattavan halpoja lainatarjouksia. Ja ainakaan halpoihin suoramainonnalla markkinoituihin lainoihin ei kannata sortua koska niitä lähetelään vain jotta ihmiset tekstailisivat kys. numeroihin mahdollisimman monta kertaa. Lopulta sieltä tulee viestiä että hakemus hylätty ties minkä tekosyyn varjolla. Tai että he eivät voikaan juuri nyt antaa kyseistä lainaa mutta tässä olisi sitten taas tällainen vähän pienempi laina jne. - jronovj
örgörg kirjoitti:
Juuri noin!
Harmittaa että menin poistamaan sen suoramainontaviestin jossa minut huijattiin tekstailemaan kys. numeroon ties miten monta kertaa erittäin halvan 100 euron lainan houkutuksella jota he eivät sitten "pystyneetkään" antamaan. Kannattaa säästää kaikki suoramarkkinointiviestit ja mut hämäräperäiset viestit kys. numerosta mahdollisia jatkotoimenpiteitä varten. Erityisesti kannattaa pitää silmällä kys. numerosta (ja muistakin vippinumeroista) tulevia huomattavan halpoja lainatarjouksia. Ja ainakaan halpoihin suoramainonnalla markkinoituihin lainoihin ei kannata sortua koska niitä lähetelään vain jotta ihmiset tekstailisivat kys. numeroihin mahdollisimman monta kertaa. Lopulta sieltä tulee viestiä että hakemus hylätty ties minkä tekosyyn varjolla. Tai että he eivät voikaan juuri nyt antaa kyseistä lainaa mutta tässä olisi sitten taas tällainen vähän pienempi laina jne.Muuta se ei vaadi, kun luoton saa myöntää vapaasti ja hylättyä ei tarvitse perustella. Voi hyvinkin olla että firma toimii juuri yllä mainitulla tavalla. Hylätään kaikki ja kerätään epätoivoisilta palveluviestejä...
- lapapa
Ilmoittaja. kirjoitti:
Ehdottomasti mahdollisimman moni nyt laittamaan ilmoitusta EuroPankista kuluttaja- asiamiehelle! Kyseessä on siis tämä firma:
MRH FINANCE FINLAND Oy
PL 123 00161 Helsinki
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/postia pistetty menemään. Törkeen kusetuksen maku tossa touhussa.
- eurotpankissa
Ilmoittaja. kirjoitti:
MRH FINANCE FINLAND Oy
PL 123 00161 Helsinki
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/Laitoin juuri tänään sähköpostia tonne europankin asiakaspalveluun, koska noita eräpäivän siirtämisviestejä on tullut muutamia, ilman että olisi edes velkaa ko. puljuun. Samoin tuli "lainatarjous" toisen ihmisen nimellä "Hei xxxxx!", kaikenlisäks oli miehen nimi ja itse kuitenkin edustan kauniimpaa sukupuolta :D
Ja tosissaan, kerran kun aiemmin tuolta minulla laina oli, niin ei tarvinu edes vastata tohon eräpäivän siirtoviestiin, vaan siirty automaattisesti, mikä tietysti laskutettiin sit perintäfirman kautta!! Flexcash on tuo perintäfirma ja asiallista toimintaa oli siellä päässä, ei voi moittia :)
- nikke100225
Taitaa olla joku kusetus!!
- Jasu-80
Laitoin jopa iltalehdelle uutisvinkin asiasta joku toinen voi vaikka laittaa iltasanomiin ja ittellähän kyseinen viesti tallessa
Jasu-80 kirjoitti:
Laitoin jopa iltalehdelle uutisvinkin asiasta joku toinen voi vaikka laittaa iltasanomiin ja ittellähän kyseinen viesti tallessa
Hyvä! Tuollainen toiminta on niin iljettävää että saisi kyllä tulla vähän isompi haloo tällaisesta!
- ymmärsinkö
*** kirjoitti:
Hyvä! Tuollainen toiminta on niin iljettävää että saisi kyllä tulla vähän isompi haloo tällaisesta!
Juu, itselle tuli nro:sta 16335 myös jotakuinki sellaista, että suoritusta erääntyvästä saatavasta ei ole saatu. jatka maksuaikaasi 2 viikkoa jne.
Eipä vaan ole ko. firmalta koskaan pikavippiä saanu.
Google löysi tämän viestiketjun numeron perusteella.
Ekana tarkistin ko. firman sivut ja laitoin emailia ko. firmalle, mutta sitten innoistuin tään viestiketjun lukemaan. Nyt on lähteneet jo ilmoitus kuluttajavirastoon ja rikosilmoitus poliisille... Mitäs sitä turhaa aikailemaan moisten kanssa... :=) - 81
ymmärsinkö kirjoitti:
Juu, itselle tuli nro:sta 16335 myös jotakuinki sellaista, että suoritusta erääntyvästä saatavasta ei ole saatu. jatka maksuaikaasi 2 viikkoa jne.
Ekana tarkistin ko. firman sivut ja laitoin emailia ko. firmalle, mutta sitten innoistuin tään viestiketjun lukemaan. Nyt on lähteneet jo ilmoitus kuluttajavirastoon ja rikosilmoitus poliisille... Mitäs sitä turhaa aikailemaan moisten kanssa... :=)joo mulla kasn tullu tää sama viesti. mutta näistä teidän viesteistä en löytänyt vastausta että onko sen viestin jälkee tullu kellekkää laskua kotiin ???
- nikke100225
ymmärsinkö kirjoitti:
Ekana tarkistin ko. firman sivut ja laitoin emailia ko. firmalle, mutta sitten innoistuin tään viestiketjun lukemaan. Nyt on lähteneet jo ilmoitus kuluttajavirastoon ja rikosilmoitus poliisille... Mitäs sitä turhaa aikailemaan moisten kanssa... :=)Itselle tuli viesti eilen,että HUOMAUTAMME erääntyneestä saatavastamme..siirrä eräpäivää 2 viikkoaa..jne.En ole koskaan lainannut senttiäkään Europankilta! Selvä huijaus,ei epäilystäkään!
Katsotaan,vastaako niiden maili [email protected] - örgörg
nikke100225 kirjoitti:
Itselle tuli viesti eilen,että HUOMAUTAMME erääntyneestä saatavastamme..siirrä eräpäivää 2 viikkoaa..jne.En ole koskaan lainannut senttiäkään Europankilta! Selvä huijaus,ei epäilystäkään!
Katsotaan,vastaako niiden maili [email protected]"Katsotaan,vastaako niiden maili"
Mikä teitä vaivaa? Miksi te tuonne yritätte ottaa yhteyttä? Mitä te odotatte? Että huijarifirma yhteydenottonne ansiosta yhtäkkiä tulee omantunnontuskiin ja tunnustaa huijanneensa teitä vai mitä?
Sama ku menisitte juutalaisina kantelemaan hitlerille että teitä riistetään. Siitäpä varmasti olisi ollut paljon hyötyä. XD
Ilmoitusta valvoville viranomaisille. Siitä saattaa jopa ollakin hyötyä. - 32
örgörg kirjoitti:
"Katsotaan,vastaako niiden maili"
Mikä teitä vaivaa? Miksi te tuonne yritätte ottaa yhteyttä? Mitä te odotatte? Että huijarifirma yhteydenottonne ansiosta yhtäkkiä tulee omantunnontuskiin ja tunnustaa huijanneensa teitä vai mitä?
Sama ku menisitte juutalaisina kantelemaan hitlerille että teitä riistetään. Siitäpä varmasti olisi ollut paljon hyötyä. XD
Ilmoitusta valvoville viranomaisille. Siitä saattaa jopa ollakin hyötyä.sain myöskin viestin,laitoin kuluttajaasiamiehelle ilmoituksen
- ärsyttää oma tyhmyys
32 kirjoitti:
sain myöskin viestin,laitoin kuluttajaasiamiehelle ilmoituksen
Itse otin kyseisen firman kotisivujen kautta (europankki) tämän prepaid-luottokortin, ajattelin että siitä voisi olla hyötyä matkustellessa. Kyseiseltä firmalta en ole yhtään vippiä ottanut ja kortin luvattiin olevan maksuton kun sitä ei käytä. Kuitenkin sain pari päivää sitten tuon saman HUOMAUTAMME- viestin ja menin tyhmänä vastaamaan siihen kun säikähdin että olen oikeasti jättänyt jonkun laskun maksamatta. Aloin nyt jälkeenpäin selvittämään asiaa ja löydettyäni tämän viestiketjun tein samantien asiasta ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. jos viestejä tulee vielä uudelleen, aion tehdä asiasta rikosilmoituksen.
- Jasu-80
81 kirjoitti:
joo mulla kasn tullu tää sama viesti. mutta näistä teidän viesteistä en löytänyt vastausta että onko sen viestin jälkee tullu kellekkää laskua kotiin ???
Ei ole tullu laskuja ja tuskin tuleekaan. Tässä on luultavammin ollu ideana pelkästään että lähettävät noita viestejä ja ihmiset hädissään vastaavat noihin viesteihin jatka ja per viesti luultavamminkin on sen 5euroa. Elikkä jos noista viestin saaneista jokunen satakin vastaa viestiin tekee se jo puhdasta tuloo yli 500euroa.
Toivottavasti nytten kuluttajavirasto ottaa tämän asian käsittelyyn, että käykääpä tänne ilmottelee jos johonkin otetaan yhteyttä.
Ja se joka vastas tohon viestiin, kannattaa kytkee äkkiä toi hyötynumero esto päälle, koska saattaa olla että menetät sen 5euroa kerrankuussa automaattisesti. Takuuseen en mene, mutta kannattaa silti asia varmistaa kytkemällä esto päälle. Itte meinaan tarkistelin vanhoja laskuja ja huomasin että 5e menny tasasesti kuussa numeroon 16*** harmi ettei loppuosaa näy laskussa ja heti kun kytkin palvelunumeron eston tuli toi samainen viesti. - Jasu-80
ärsyttää oma tyhmyys kirjoitti:
Itse otin kyseisen firman kotisivujen kautta (europankki) tämän prepaid-luottokortin, ajattelin että siitä voisi olla hyötyä matkustellessa. Kyseiseltä firmalta en ole yhtään vippiä ottanut ja kortin luvattiin olevan maksuton kun sitä ei käytä. Kuitenkin sain pari päivää sitten tuon saman HUOMAUTAMME- viestin ja menin tyhmänä vastaamaan siihen kun säikähdin että olen oikeasti jättänyt jonkun laskun maksamatta. Aloin nyt jälkeenpäin selvittämään asiaa ja löydettyäni tämän viestiketjun tein samantien asiasta ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. jos viestejä tulee vielä uudelleen, aion tehdä asiasta rikosilmoituksen.
markkinoinnista tuli vaan vastaus, että nyt kaikki lähettämään sähköpostilla kielto. Eli kiältää heitä ottamasta viestillä yhteyttä koska mitään saatavaa ole ja tallentaa sen viestin sähköpostiin ja jos silti tulee uudelleen viesti siältä, niin soittamaan kuluttajavirastoon.
- 45ertntgn
Jasu-80 kirjoitti:
markkinoinnista tuli vaan vastaus, että nyt kaikki lähettämään sähköpostilla kielto. Eli kiältää heitä ottamasta viestillä yhteyttä koska mitään saatavaa ole ja tallentaa sen viestin sähköpostiin ja jos silti tulee uudelleen viesti siältä, niin soittamaan kuluttajavirastoon.
Ei vaan ota nyt yhteyttä kuluttajavirastoon. Jos tulee uudelleen sitten poliisiin.
- Jasu-80
45ertntgn kirjoitti:
Ei vaan ota nyt yhteyttä kuluttajavirastoon. Jos tulee uudelleen sitten poliisiin.
Nimen omaan kuluttajavirastosta tuli tuo vastaus
- Europankki
Minäkin sain sain samanlaisen viestin numerosta 16335, vaikka hakemukseni hylättiin
- harhautettu
ehdin jo poistaa viestin, mutta ajattelin kanssa laittaa tiedon kuluttajavirastolle. olisko kellään laittaa sitä viestiä sanatarkasti viestiketjun jatkeeksi? kuluttajavirasto haluaa tietää kuitenkin mitä siin viestissä luki?
- hvgyfky
harhautettu kirjoitti:
ehdin jo poistaa viestin, mutta ajattelin kanssa laittaa tiedon kuluttajavirastolle. olisko kellään laittaa sitä viestiä sanatarkasti viestiketjun jatkeeksi? kuluttajavirasto haluaa tietää kuitenkin mitä siin viestissä luki?
HUOMAUTAMME, että emme ole saaneet suoritusta erääntyneestä saatavastamme. JATKA maksuaikasi 2 viikkoa lähettämällä viesti JATKA numeroon 16335
- Jasu-80
hvgyfky kirjoitti:
HUOMAUTAMME, että emme ole saaneet suoritusta erääntyneestä saatavastamme. JATKA maksuaikasi 2 viikkoa lähettämällä viesti JATKA numeroon 16335
Europankista tuli vastaus että he eivät ole mitään viestejä lähetelleet. Että numero kuuluu ITB Solutions OÜ niin saisko joku selvitettyä mikä firma toi on.
Ja nimen omaan siis soittivat tänään mulle kuluttajavirastosta ja sanoivat noinkin kuin aikasemmin sanoin. Seuraavasta viestistä asia lähtee vasta tutkintaan - ei vippejä ottanut
Jasu-80 kirjoitti:
Europankista tuli vastaus että he eivät ole mitään viestejä lähetelleet. Että numero kuuluu ITB Solutions OÜ niin saisko joku selvitettyä mikä firma toi on.
Ja nimen omaan siis soittivat tänään mulle kuluttajavirastosta ja sanoivat noinkin kuin aikasemmin sanoin. Seuraavasta viestistä asia lähtee vasta tutkintaanMä laitoin reklamaatiota kyseiseen firmaan kovalla ukaasilla että on 2 viikkoa
aikaa selvittää miksi meille on tullut kyseinen tekstiviesti oltuani yhteydessä
maistraattin lähetin myös virallisen valitus lomakkeen kuluttajaviraston sivuilta
ja 2 päivän päästä tuli vastaus että ei ole lainoja auki vaikka en ole ikinä
ottanut kyseisestä mitään vippejä.
toinen ilmoitus tuli samaa teksiä paitsi että nyt kielletään lähetetyn
näitä tekstiviestejä mali ohessa
MRH Finance Finland Oy (Europankki) ei ole tällaisia viestejä lähettänyt
Tämä on tätä huijareita riittää älkää vain vastatko niihin tekstiviesteihin
se on 5 euroa viesti
Tsemppiä kyllä toikin homma loppuu pian näitä ilmoituksia on tullut
kuluttaja virastoon pilvin pimein lähettäkää sinne ilmoitus osoitteeseen
[email protected] - rosvot kiinni
harhautettu kirjoitti:
Moi
Tässä viesti sanantarkasti
HUOMAUTAMME ETTÄ EMME OLE SAANEET SUORITUSTA ERÄÄNTYNEESTÄ
SAATAVASTAMME JATKA MAKSUAIKAASI 2 VIIKKOA LÄHETTÄMÄLLÄ VIESTIN
JATKA NUMEROON 16335
Terveisin
apulainen
- :):)
Suosittelen että lainaatte vain luotettavilta - ei tule ongelmia. Tässä olisi joitakin.
http://lainaa-heti.blogspot.com/- Jasu-80
lapset taas aukoo päätään. Ottaisit sä asioista selvää ennenkun läsyttät paskoilla lainoillas. Kukaan ei ole ainakaan tähän mennessä ottanut mitään lainaa, ainakaan mikä viittaa tohon tekstariin. Pitääkö joka paikkaan tulla nuppiansa aukomaan!
- Jasu-80
Jasu-80 kirjoitti:
lapset taas aukoo päätään. Ottaisit sä asioista selvää ennenkun läsyttät paskoilla lainoillas. Kukaan ei ole ainakaan tähän mennessä ottanut mitään lainaa, ainakaan mikä viittaa tohon tekstariin. Pitääkö joka paikkaan tulla nuppiansa aukomaan!
Tekikö joku asiasta rikosilmotuksen poliisille? Vois ilmotella tänne miten asia etenee...
- Jasu-80
Huhhuh
- Jasu-80
Jasu-80 kirjoitti:
Huhhuh
Eipä taida viädä asia mihinkään. Taitaa tuntematon firma vaan jatkaa samaa toimintaansa ja rikastua.
- nikke10025
Jasu-80 kirjoitti:
Eipä taida viädä asia mihinkään. Taitaa tuntematon firma vaan jatkaa samaa toimintaansa ja rikastua.
Lähettää viestiä: ota HETI-VIPPI osoitteestä www.hetivippi.fi viestissä ä-kirjaimet oli korvattu jollain }-merkillä,eli todennäköisesti virolainen huijaripulju tämäkin!! Kiertäkää tällaiset firmat kaukaa!!
- ne viestit3242352
kun lähetin heille sähköpostin ja sanoin jyrkästi ja painostavast et mikäs hiton meininki tällänen on vaikka en ole vuoteen ottanut teiltä mitään ja sitten alkaa pukkaa yhtäkkiä eräpäivän siirtoi??? Vastauksia kiitos!
Ja vastaus oli tälläinen: Totta, sinulla ei ole avoimia saldoja. Asia nyt kunnossa. Hyvää päivänjatkoa
???????????????????????????????????????????????????? :D :D :D :D :D
Ei kyllä sen jälkeen ole mitään kuulunukkaan siitä puljust ja parempi ois et ei kuulukaan jos vastauksetkin on tuollaisia ! HAHA :D ei tsiisus...- 7+4
näin vastattiin minulle asiakaspalvelusta kun laitoin mailia noista huomautus -viesteistä ja ett jopa toisen ihmisen nimellä tulee "tarjouksia"!
Ohjelmiston vika! pahoittelemme
Että joo.... ei onneks tarvi enää noita pikavippejä lainailla!
- KalleKekkilä Oy
Tämä ja Ege Finance ovat yhtä kusetusta kerrakseen.. Ne pistää automaattisesti eräpäivän siirtoja, eikä minkäänlaisia joustoja. Tänään juuri maksoin eräpäivän siirron (10€) missä oli alkuperäinen lasku 4 pävää eräpäivästä myöhässä. Eivät voi joustaa, ei sitten pätkääkään.. Kerroinkin heille suoraan asiakaspaveluun että oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun otan teiltä tai europankilta yhtään mitään.. Että semmoista :D
- ARJALAINEN
OLEN JOSKUS VUOSI SITTEN OTTANUT PIKAVIPIN K.O FIRMASTA KÄNNYKKÄÄNI TULI EPÄMÄÄRÄINEN VIESTI ERÄÄIVÄN SIIRROSTA. oTIN YHTEYTTÄ KULUTAJA-ASIAMIEHEEN JONKA NEUVOJEN MUKAAN MUKAAN TEIN KIRJALLISEN REKLAAMATION ASIATTOMASTA VIESTISTÄ KIRJASIN KIRJEEN POSTI PALAUTTI KIRJEEN N.2VIIKON KULUTTUA TUNNUKSELLA "EI NOUDETTU"
- Ei jaksa keksiä
En tiedä vieläkö kyseinen firma noita viestejä lähettelee mutta nimi on ainakin muuttunut.
Nykyään siis EC Finland OY
http://www.finder.fi/Rahoitusta ja muuta luottotoimintaa/EC Finland Oy/HELSINKI/toiminta/2090758 - Tomi76
Laitoin tuonne eCrediittiin (16330 ja 16335) mailia äsken ja uhkailin kuluttajavir. ja poliisilla... 3 minuuttia kesti niin lupasivat laittaa markinointikieltolistalle. Saa nähdä auttoko. En ole kostaan niilltä vippejä hakenut edes.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082