En tiedä kuuluuko tämä huuhaalle..

MuisQuuuuu

Tai ylipäätään kuuluuko tämä yhtään mihinkään..;o)..

Olen vain merkille laittanut..hmm..vähemmän hauskan asian..tuolla galleriassani..

Eli galleriassahan käy visiitillä..porukkaa..Yleensä miehiä..Miehiä, joita en ole koskaan nähnyt..(iik..ventovieraita..)...Niin..joskus (aikast usein nykyisin) ...miesten vanavedessä ilmestyy galleriaani nainen..raivotar..mustasukkainen..:o/...Joku heittää viestillä ja antaa myrskyvaroituksen. Pahus..Enhän minä ketään galleriaani pakota qurggimaan..Harvemmin edes vastaan moikkauksiin..mikä sinänsä kohteliasta olisikin ;o)...

Eli..Onko näin, et noi galleriat ovat suurien tunteiden temmellyskenttiä..??.. Oih ja voih..ja mä, kun en edes ole mikään kohtalokas vosu, jolla metsästyshalut olisivat mitenkään elossa ;o)..

Eli..olen hiukkasen hämmentynyt..:o/...

46

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt sinuun

      -------------

      • MuisQuuuuu

        Muahan Sä näätkin usein..;o)...


    • kiva aina tapahtuu kaikille muille...? ei mun galleriaan oo ketään tullu kenekään perässä raivoomaan...ihan epistä...:)

      • MuisQuuuuu

        noloa..ja hämillistä..En halua enää yhtään musumeiliä:o/...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        noloa..ja hämillistä..En halua enää yhtään musumeiliä:o/...

        se niin varmaan on. vakavasti puhuen en ymmärrä tommottista toimintaa mutta onneks kaikkee ei tarttekaan ymmärtää...


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        se niin varmaan on. vakavasti puhuen en ymmärrä tommottista toimintaa mutta onneks kaikkee ei tarttekaan ymmärtää...

        Surullista ja ahdistavaa toimintaa tollanen on..:o(...


      • iinamari kirjoitti:

        se niin varmaan on. vakavasti puhuen en ymmärrä tommottista toimintaa mutta onneks kaikkee ei tarttekaan ymmärtää...

        paassa se ihana kappale: maailmassa monta on ihmeellista asiaa..:-)

        ja monta ihanaa asiaa :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        paassa se ihana kappale: maailmassa monta on ihmeellista asiaa..:-)

        ja monta ihanaa asiaa :-)

        ihmeellistä asiaa...ja monta ihanaa asiaa - ja hyvä niin :)


    • TheEagles

      Valitettavasti suurin osa näistä räyhähengistä ovat vain teini-ikäisiä lapsosia. Ei tapoja, ei sivistystä, ei mitään. :)) Mukavaa perjantaita Muisqugga;)

      • MuisQuuuuu

        No..mä en vastaile noille..musuille..En kyl vastaile juuri muillekkaan..Paitsi tutuille ;o)...


      • inhoajasi

        HEHEHEH(ei tapoja, ei sivistystä, ei mitään)
        Kotkan sanomisista pitäs kyllä tehdä KOOTUT TEOKSET !!!!!!


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        No..mä en vastaile noille..musuille..En kyl vastaile juuri muillekkaan..Paitsi tutuille ;o)...

        enään noita puskia. Lapsosia ovat, turhautuneita sellaisia. Voi voi...
        ;-))


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        enään noita puskia. Lapsosia ovat, turhautuneita sellaisia. Voi voi...
        ;-))

        ja typeryytensä noi urputtajapuskat vain näyttää..Mua jotenkin säälittää..ja toisaalta hellyyttääkin..Useimmiten kuitenkin nauran..Mun puskat ovat kuulemma naisia..hehheh..Näin annoin itseni ymmärtää;o)...


      • kotkafani
        inhoajasi kirjoitti:

        HEHEHEH(ei tapoja, ei sivistystä, ei mitään)
        Kotkan sanomisista pitäs kyllä tehdä KOOTUT TEOKSET !!!!!!

        Idea on loistava : KOTKAN SANAKIRJA
        KOTKAN KOOTUT TEOKSET


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ja typeryytensä noi urputtajapuskat vain näyttää..Mua jotenkin säälittää..ja toisaalta hellyyttääkin..Useimmiten kuitenkin nauran..Mun puskat ovat kuulemma naisia..hehheh..Näin annoin itseni ymmärtää;o)...

        hyvä asenne. Siinähän sitten huutelevat. On tainnu muutamalla heistä olla huono päivä, kun noin äkäisinä ovat..heh ;-)


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        hyvä asenne. Siinähän sitten huutelevat. On tainnu muutamalla heistä olla huono päivä, kun noin äkäisinä ovat..heh ;-)

        noita vakavasti ottaa..Ei ne tunne mua oikiasti..enkä mä niitä..Niillä vaan on oma elämä hakusesa..:o)...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        noita vakavasti ottaa..Ei ne tunne mua oikiasti..enkä mä niitä..Niillä vaan on oma elämä hakusesa..:o)...

        Etsitään rajoja ja koetellaan kanssaihmisiä vaikka sitten provoilla. Pahaa oloa nuo viestivät.


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        Etsitään rajoja ja koetellaan kanssaihmisiä vaikka sitten provoilla. Pahaa oloa nuo viestivät.

        niin erilaisia..Heidän mielestään huulla vaikuttaa joukko itteensä kyllästyneitä keski-ikäisiä...;o)..


    • ?()?

      Kaunis hymysi suo muiskun:)> ja lantiosi saa vartaloni nytkähtelemään ja tuo kiimaisen värinen tukkasi saa
      rokani vinkuttamaan viuluasi:))))heppi hei!En ole kyläilyt siun galleriassasi.

      • MuisQuuuuu

        Siispä en ole saanut kimppuuni vihaista vaimoasi...;o)..


      • ?()?
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Siispä en ole saanut kimppuuni vihaista vaimoasi...;o)..

        Vain kiimaisen haluni :)>Mouruava kollisi...


      • MuisQuuuuu
        ?()? kirjoitti:

        Vain kiimaisen haluni :)>Mouruava kollisi...

        Mun kollit on leikattuja..;o)...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mun kollit on leikattuja..;o)...

        tuo on niitä lapsia :))


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        tuo on niitä lapsia :))

        Jotenkin tutunoloinen hän on..hmm..;o)...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Jotenkin tutunoloinen hän on..hmm..;o)...

        ei ole kunnia tunnistaa. :)


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        ei ole kunnia tunnistaa. :)

        kuin ei tunnistettaiskaan..siis kohteliaisuussyistä...;o)...


    • moisesta kyllä minullakaan.

      Mut mukavaa perjantaita ja tulevaa weekwndiä Sulle kuitenkin =)

      • MuisQuuuuu

        nolo kokemus:o/

        Hauskaa viikonloppua Sinulle..Rentouttajaa..ja sellasta innovatiivista ;o)...


    • padme_amidala

      ..huuhaallehan tuo kuuluu ehdottomasti. Toisilleen ventovieraat ihmiset kähinöivät galleriassa. Ihmettelen minä, jollei niissä saa käydä kurkkimassa uteliaisuuttaan, että millaisen kaverin kanssa juttelee. Jutellaanhan sitä livessäkin niitä näitä toisen sukupuolenkin kanssa ilman sen kummempia iskutarkoituksia. Ja se on sitten vielä kummempaa, että joku tulee perässä hameenhelmat liehuten mustasukkaisuuksissaan esiintymään. Jos nyt olisi jonkunlaista vipinääkin meneillään, niin eikö miehet itse saa/osaa päättää siitä kenen kanssa vipinöivät : )

      Minua mietitytti galleriaaikoina kanssa se, että jos on tuollaisia galleriahaukkoja olemassa, niin leimautuuko tavallinen ihan hissunkissun surffaileva naisgalleristi heidän mukaansa, kun he pitävät niin kovaa ääntä itsestään : )

      Minä laitoin galtsun kokonaan kiinni, niin ei tartte murehtia moisesta : ) Minäkään en ketään metsästele täällä. Vältyn myös ystävällisten viestienkin seuraamisesta, kun on muutenkin kahdessa sähköpostiosoitteessa (=siviili ja työ) ihmettelemistä : )

      Tämä oli hyvin mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe : )

      • MuisQuuuuu

        kunhan toivun hämillisyydestäni..Sitä on yllättäin joutunut myrskynsilmään..Ja miksi..Ei yhtään minkään vuoksi..;o)..

        Mä olen hurjan laiska qurggailemaan gallerioihin..Joskus kyl niin teen ;o)..

        Voi olla, et tavallinen vuorovaikuttelija saattaa päätyä tahtomattaan huonomaineisiin..:o/...


    • Gaabriel

      tai minne palstalle vaan.

      Ensimmäisenä mie en monesti ole tainnut Galleriassasi käydä, mutta varmaan vastavierailulla olen poikennut :) Mutta asiaan, olen samasta asiasta puhunut useammankin henkilön kanssa Galleriassani ja useita Naisia on kohdannut juuri samankaltaiset mustasukkaiset perässähiihtäjät :(
      On todella outoa, miten jonkun "oudon" immeisen voi luulla joku omistavansa tai jopa yleisesti olipa, vaikka kuinka tuttu (avio-, avomies/nainen, kihlattu, tai muuten parisuhteessa elävä). Eihän ketään voi omistaa kuiteskaan, toisilla on vaan tapana viihtyä toistensa parissa muita paremmin ja olipa parisuhde mitä laatua hyvänsä, vaatii se aina yhteiset pelisäännöt.

      Tais tulla sekavaa tekstiä, mutta häliäkö vällä :))

      ps. en ole kylläkään pitänyt sua minkäänlaisena "vosuna", ihan vaan yhtenä palstan fiksuimmista kirjoittajista :)

      • MuisQuuuuu

        Selkokielisesti kirjoitit..Mä koen ko asiassa samoin..Elih..taidampas piipahtaa galleriassasi..Toi Sun PS..oli niin ihana...;o)...Koska samoin koen Sinusta :o)...


      • Gaabriel
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Selkokielisesti kirjoitit..Mä koen ko asiassa samoin..Elih..taidampas piipahtaa galleriassasi..Toi Sun PS..oli niin ihana...;o)...Koska samoin koen Sinusta :o)...

        sait selvää kirjoituksesta, kun mie en oo kaikkein parhaita lauseenrakentajia tai aattelen joskus hiukan ruottalaisittain, elikkä esim. Jag kan skriva bra, inte :))
        Ai, tiedätkö säkin mun rekatun nimmarin ?


      • MuisQuuuuu
        Gaabriel kirjoitti:

        sait selvää kirjoituksesta, kun mie en oo kaikkein parhaita lauseenrakentajia tai aattelen joskus hiukan ruottalaisittain, elikkä esim. Jag kan skriva bra, inte :))
        Ai, tiedätkö säkin mun rekatun nimmarin ?

        Sä ilmaiset itseäsi :o)..

        Nooh..en mä sunrecattua nicciäsi tiesä..Hitsit, kun et ole kertonu ;o)...


      • Gaabriel
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sä ilmaiset itseäsi :o)..

        Nooh..en mä sunrecattua nicciäsi tiesä..Hitsit, kun et ole kertonu ;o)...

        pelastava tieto, huh huh. Olis se ollut surkee, kun olisit joutunut pettyyn siihenkin, että noinko pöljä se tuokin on sitten tosiasiassa :))

        ps. on hiukka haikea olo, kun kävin Lifestyle palstalle väsäämässä sen oman kuolinilmoituksen :))


      • MuisQuuuuu
        Gaabriel kirjoitti:

        pelastava tieto, huh huh. Olis se ollut surkee, kun olisit joutunut pettyyn siihenkin, että noinko pöljä se tuokin on sitten tosiasiassa :))

        ps. on hiukka haikea olo, kun kävin Lifestyle palstalle väsäämässä sen oman kuolinilmoituksen :))

        MuisQuli on nyt kuitenkin aikas siivouksen uuvuttamassa tilassa, jolloin nämä vaivaiset kaksi palkoa, jotka kuulemma sijaitsevat jossain aivostossani..eivät kertakaikkiaan halua toimia:o/..


        Taidankin käydä vakoilemassa..Näin aloitukseni teemassa pysyen...;o)...


      • Gaabriel
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        MuisQuli on nyt kuitenkin aikas siivouksen uuvuttamassa tilassa, jolloin nämä vaivaiset kaksi palkoa, jotka kuulemma sijaitsevat jossain aivostossani..eivät kertakaikkiaan halua toimia:o/..


        Taidankin käydä vakoilemassa..Näin aloitukseni teemassa pysyen...;o)...

        toi nyt mikään vinkki sinänsä ollut, sillä rekkaamattomana mie sinnekin oon nykyisin kirjoitellut :)) Mut lupaan piipahtaa Sun Galtsussa vielä illan kuluessa, jahka saan ajaksi kirjata itseni sinne :))

        Varo vaan, ettei noista paloista vaan sisustat valu klyyvarista ulos :))


      • MuisQuuuuu
        Gaabriel kirjoitti:

        toi nyt mikään vinkki sinänsä ollut, sillä rekkaamattomana mie sinnekin oon nykyisin kirjoitellut :)) Mut lupaan piipahtaa Sun Galtsussa vielä illan kuluessa, jahka saan ajaksi kirjata itseni sinne :))

        Varo vaan, ettei noista paloista vaan sisustat valu klyyvarista ulos :))

        Olen varmistanut tuöpat nekkuunoi..herneet vetäsin just paikoilleen...;o)...

        Tervetuloa..Saas nähdä onko epäilyni oikia..vai täytyykä mun erota Watson-seurasta...;o)...


    • eli kun kirjaudut sisään, niin tuolla etusivulla saattaa viivähtää kuvasi jonkin aikaa siellä muiden joukossa. Sieltä tulee niitä tuntemattomia katsojia. Minulla ei ole tuollaista ongelmaa, onkohan kuvassa vikaa?

      • MuisQuuuuu

        Kuvasi on ihana..kertakaikkisen söpö..Siinä ei ole vikaa..;o)...

        No..ei mua galleriassa käviät harmita..Hämmentää vain viestit..paranoidiset viestit :o/...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Kuvasi on ihana..kertakaikkisen söpö..Siinä ei ole vikaa..;o)...

        No..ei mua galleriassa käviät harmita..Hämmentää vain viestit..paranoidiset viestit :o/...

        sellaista se on. Tosa just yhen tyypin kanssa ku tein kauppaa, ni sano hän, että joutu ottaa nettihuutokaupasta yhteystiedot pois näkyvistä, kun oli pannut myyntiin erilaisia hepeneitä. Pervot oli lähestynnä välittömästi.

        Ja nyt kaikille pilteille tiedoksi, että en ostanut häneltä hepeneitä, enkä myöskään myynyt sellaisia.

        Vaikka joulu onkin ilon juhlaa, niin ylläreilläkin on rajansa.


      • MuisQuuuuu
        LaardiBee kirjoitti:

        sellaista se on. Tosa just yhen tyypin kanssa ku tein kauppaa, ni sano hän, että joutu ottaa nettihuutokaupasta yhteystiedot pois näkyvistä, kun oli pannut myyntiin erilaisia hepeneitä. Pervot oli lähestynnä välittömästi.

        Ja nyt kaikille pilteille tiedoksi, että en ostanut häneltä hepeneitä, enkä myöskään myynyt sellaisia.

        Vaikka joulu onkin ilon juhlaa, niin ylläreilläkin on rajansa.

        Juuh..Meillä on täällä paikallisradiossa sellanen ostetaan ja annetaan ohjelma..Tässä taannoin yksi nainen halusi ostaa lastenvaatteita ja antoi eetteriin puh.numeronsa..Joo..sai paljon puheluita..päiväkahviseurapuheluita...;o)...


    • sitä hommata vaimo, tai edes melkein puolivakuinen tyttöystävä joka seurais mua niinku hai laivaa, minä kun ravaan gallerioissa alvariinsa.
      Tosin mun omassa lukee et jossei haluu nähä mun jalanjälkee nii senku bannaa, ei se mua häiritse,))

      • MuisQuuuuu

        Rakkaus on eriasia, jos vaikka sellaseen törmäät...;o)..

        Mut niin se on..Jos parisuhteessa kaikki on hyvin ja luotto pelaa..niin ei ole tarvetta kyyläämiseen :o)..


    • kun en

      omista tuollaisia gallerioita.En pidä niitä tärkeinä.Keskitän energiani muuhun.

      • MuisQuuuuu

        ne munkin energiani vie..;o)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe