Nummelassa on kuulemma hyvä farkkukauppa, minkä niminen ja missä sijaitsee??
Farkkuliike Nummelassa?
6
1496
Vastaukset
- Varmari
Ei varsinainen farkkukauppa, mutta tarkoitetaan varmaan Muotihuonetta josta siis saa kaikkea muutakin. Farkkua löytyy kyllä tosi monta merkkiä. Muotihuone myy enimmäkseen ns kalliimpia merkkejä, joten rahasta siellä kyllä pääsee eroon... :-)
Muotihuone on Vihdintiellä liiketalon päässä (about Akseli-leffateatteria vastapäätä). - Farkkuasema
Ennen oli,mut lopetti jo viime vuonna.. Höh.. Nyt ei enään tiedä mistä pitäis mennä housuja ostamaan..
- Helper
Farkuista aivan loistava valikoima on aina löytynyt Vehkala nimisestä liikkeestä Jämsästä. Vanha puutalo keskustassa. Ikinä ei oo tavinnut lähteä tyhjin käsin...joskus rahapussi on kylläkin ollut aika tyhjä sen jälkeen ;) Kandee käydä.
- aamusuhari
Laadukkaat farkut on ainakin ennen saanut TopDogin naapurista. Nimi tais olla Airmotel
- hiidenkuru
Prismassa oli ihan hyviä farkkuja.
- Kylläkylläjakyllä
Ostakaa vaatteenne Prismasta niin saatte hyvän hinta/laatu suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848