Onko kellään kokemusta tuosta Neosteel mallista naiselle:
http://www.neosteel.de/Nsepmpcs.htm
Olen pitänyt vaimolla jonkin aikaa leikeissä ja muutenkin sellaista leikkimielistä osittain nahkaista siveysvyötä, mutta nyt olisi ostossa kunnollinen malli, jotta voin olla varma, että pillua ei jaeta muille.
Miten nuo soveltuu mielestänne pitkäaikaiseen käyttöön. Meillä muija on aina ennen ottanut aamuisin suihin, mutta nyt homma lipsuu, joten ajattelin että jos se vyöllä virkistyisi taas. Antaisin melaa vain sillointällöin ja muuten pitäisin vyössä mieluiten välillä pitkiäkin aikoja.
Onnistuuko tarpeiden teko helposti vyö päällä, entä pesut?
Naisen siveysvyö?
3
2036
Vastaukset
- Nautin vyöstäni
Googleta CHASTITY BELT niin näet lukuisia malleja, jotka tarkoitettu naisille.
En muista enää omani nimeä, mutta se toimii loistavasti. Jouduin kerran soittamaan miehelleni, että toisi minulle avaimen, kun tapasin komean mustaihoisen uroksen kapakassa. Puolisoni oli kiltti ja toi avaimen.
Sain paritella kerrankin niin hyvin, että olin koko seuraavan päivän pyörryksissä ja pimppa pirun kipeä, kun musta lemmenase oli noin 25 senttinen. - juuli v
kiitos teille miehet jotka piätte vaimoistanne huolta.
- Jutta_:::
Itselläni on sekä nahkainen että teräksinen malli. Työskentelen ravintola-alla ja iltavuorojen päätteeksi asennan vyön paikoilleen ennen kotiinlähtöä. Vyön käyttö tuo mielenrauhaa öisillä kaduilla kävellessä - mahdollisten hyypiöiden varalta. Nahkainen versio tuntuu miellyttävämmältä käyttää näin talvisin, siinä on neljä lukkoa ja aika laajat säätömahdollisuudet painonnousua/-laskua ajatellen. Teräksinen on jämptimpi ja nopeampi pukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194