Onko kellään kokemusta tuosta Neosteel mallista naiselle:
http://www.neosteel.de/Nsepmpcs.htm
Olen pitänyt vaimolla jonkin aikaa leikeissä ja muutenkin sellaista leikkimielistä osittain nahkaista siveysvyötä, mutta nyt olisi ostossa kunnollinen malli, jotta voin olla varma, että pillua ei jaeta muille.
Miten nuo soveltuu mielestänne pitkäaikaiseen käyttöön. Meillä muija on aina ennen ottanut aamuisin suihin, mutta nyt homma lipsuu, joten ajattelin että jos se vyöllä virkistyisi taas. Antaisin melaa vain sillointällöin ja muuten pitäisin vyössä mieluiten välillä pitkiäkin aikoja.
Onnistuuko tarpeiden teko helposti vyö päällä, entä pesut?
Naisen siveysvyö?
3
1969
Vastaukset
- Nautin vyöstäni
Googleta CHASTITY BELT niin näet lukuisia malleja, jotka tarkoitettu naisille.
En muista enää omani nimeä, mutta se toimii loistavasti. Jouduin kerran soittamaan miehelleni, että toisi minulle avaimen, kun tapasin komean mustaihoisen uroksen kapakassa. Puolisoni oli kiltti ja toi avaimen.
Sain paritella kerrankin niin hyvin, että olin koko seuraavan päivän pyörryksissä ja pimppa pirun kipeä, kun musta lemmenase oli noin 25 senttinen. - juuli v
kiitos teille miehet jotka piätte vaimoistanne huolta.
- Jutta_:::
Itselläni on sekä nahkainen että teräksinen malli. Työskentelen ravintola-alla ja iltavuorojen päätteeksi asennan vyön paikoilleen ennen kotiinlähtöä. Vyön käyttö tuo mielenrauhaa öisillä kaduilla kävellessä - mahdollisten hyypiöiden varalta. Nahkainen versio tuntuu miellyttävämmältä käyttää näin talvisin, siinä on neljä lukkoa ja aika laajat säätömahdollisuudet painonnousua/-laskua ajatellen. Teräksinen on jämptimpi ja nopeampi pukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361