Tsingl beels

Puhurix

tsingl ool vö vei. ou vot fan it is tu raid on ö van hoos oupen slei. Heittäkääs nyt pikkujoulun musiikkitoiveita ni mä koitan toteuttaa ne. Kuten huomaatte, voi tulla vaiks lontoon kielisiä. Sitä nääs osataan vähän ulkomaitakin puhua. Niin ja laulaa.

27

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasso-Q

      Nyt vasta minulle valkeni, että tänään todellakin on pikkujoulu ja huomenna 1. adventti. Näin sitä sujuvasti pysyy pois kärryiltä. Siihen minulla on edellytykset.

      Sittenpä siihen toiveeseen. Iliman muuta nyt haluan kuulla Hoosiannan. Kielen voit itse valita.

      • Puhurix

        Raavitin poika. Kiitetty olkoon hän! Kiitetty Raavitin poika, joka tuleeeeee Herrraaaaan niiiiiimeeeeeeen.

        Oliks semmonen, et sä tykkäsit? Tää oli kyl ihan ehdoton aloitus ja totta kai suomeks. Haes ny tonttulakkis ja tule tipetipe tip tap -piiriin. Muita ei olekaan ku me vaan.


      • vasso-Q
        Puhurix kirjoitti:

        Raavitin poika. Kiitetty olkoon hän! Kiitetty Raavitin poika, joka tuleeeeee Herrraaaaan niiiiiimeeeeeeen.

        Oliks semmonen, et sä tykkäsit? Tää oli kyl ihan ehdoton aloitus ja totta kai suomeks. Haes ny tonttulakkis ja tule tipetipe tip tap -piiriin. Muita ei olekaan ku me vaan.

        Olipa olipa ja tykkäsinkin. Tonttulakeissa löytyy ja mennään siis kuusen ympäri. Minä laulan sulle hiljaa että: Ollaan kahden lälläläää...


      • Puhurix
        vasso-Q kirjoitti:

        Olipa olipa ja tykkäsinkin. Tonttulakeissa löytyy ja mennään siis kuusen ympäri. Minä laulan sulle hiljaa että: Ollaan kahden lälläläää...

        Kuulostaa siis niin tosi tunnelmalliselta. Sytytämmekö lyhdyt?


      • vasso-Q
        Puhurix kirjoitti:

        Kuulostaa siis niin tosi tunnelmalliselta. Sytytämmekö lyhdyt?

        *ja majakka se tietä näyttä laivan saapuvan* Hei humppaa. Löytävät merirosvot meidät paremmin. Tai siis tontut.


      • vasso-Q kirjoitti:

        Olipa olipa ja tykkäsinkin. Tonttulakeissa löytyy ja mennään siis kuusen ympäri. Minä laulan sulle hiljaa että: Ollaan kahden lälläläää...

        sit sen kuusen kanssa. Se ei taida kestää kaikkia tönimisiä. :)) vai onks toi eri kuusi ku tuolla ....no tuol....


      • vasso-Q
        Nittaminax kirjoitti:

        sit sen kuusen kanssa. Se ei taida kestää kaikkia tönimisiä. :)) vai onks toi eri kuusi ku tuolla ....no tuol....

        Voin taata sen. Se "toinen" kuusi on palanut melko monta kertaa.


      • Puhurix
        vasso-Q kirjoitti:

        *ja majakka se tietä näyttä laivan saapuvan* Hei humppaa. Löytävät merirosvot meidät paremmin. Tai siis tontut.

        toi olekaan Korisevan tangoa?


    • porsaita äidin :)

      • Puhurix

        Taidan vetäistä tukholmalla. Muurskriisar ee vi allihuuppa, allihuuppa, allihuuppa. Dyy mee o jaa mee, dyy mee o jaa mee. Kato kansainvälisyys, se on tätä päivää.


      • Puhurix kirjoitti:

        Taidan vetäistä tukholmalla. Muurskriisar ee vi allihuuppa, allihuuppa, allihuuppa. Dyy mee o jaa mee, dyy mee o jaa mee. Kato kansainvälisyys, se on tätä päivää.

        sehän helähtikin kovaa ja korkealta. Tänks, taksomykket ja kiitos.


    • kipaleen "hei tonttu ukot hyppikää" ja vaikka sillä lontoon murteella. :))

      • Puhurix

        Onks tota mahdettu lontooks sanottaa? Mut voinhan mä tietty ite värkätä sanat: Hei elfpois vuld juu please tsamp. Oiskos jotenkin noin?


      • Puhurix kirjoitti:

        Onks tota mahdettu lontooks sanottaa? Mut voinhan mä tietty ite värkätä sanat: Hei elfpois vuld juu please tsamp. Oiskos jotenkin noin?

        kuulostaa kamalalta. Saisinko sittenkin suomeksi...:)


      • Puhurix
        Nittaminax kirjoitti:

        kuulostaa kamalalta. Saisinko sittenkin suomeksi...:)

        Hei tonttu-ukot hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika. Hetken kestää elämöintiä ja sekin synkkää ja ikävää....


    • huppelirupsis

      ja tuplanopeudella. Meinaan on sanoja aikas paljon peräjälkeen :)

      • Puhurix

        helinää helskettäpiententiukujenonkorviatassujapulleitamassujahäntiävilisten.... Mää hengästyn....


    • Judge evk

      VR:n mieskuoron esittämänä menolippu Korsoon?

      • Puhurix

        Soitin managerille ja niillä on veturinkuljettajien eläkeläisyhdistyksen pikkujouluissa esiintyminen tänään. Laulavat pääasiassa merimieslauluja tilauksen mukaan.


      • Puhurix

        Mä en laula tossa! Mä en sitä paitsi tosiaankaan ole plondi. Arvaas mis olin äsken. Katopa iltauutisia, jos siellä näytetään kun Turun tuomiokirkon kuusen valot syttyvät. Mä seison siinä viiden metrin päässä kuusesta. Kihara tumma tukka, ruskeat silmät ja Espoon Bluesin jääkiekkotoimitsijan takki päällä.


    • pirpzuzeiccu

      aluksi, että tässä voi esittää toivomuksen mistä tahansa biisistä. Mä olisin halunnu kuunnella Baseballsin version kappaleesta Umbrella, mutta ei taida onnistua. Ne miehet on siinä bändissä niiiiiiin ihania. Ai joku joulubiisi, hmm.. Pannaan nyt vaikka tommonen "Sylvian joululaulu".

      • Puhurix

        Tähän tarvitaan vähän tunnelmallista rekvisiittaa. Tuolta tommonen täytetty peltopyy esittämään sitä surkeaa häkkilintua ja sit kirkasvalolamppu lainaks naapurista, ni ollaan niinku jossain Italiassa. Mistäs mä keksin sen tulivuoren? Hmm... Maalaan sen tohon ikkunaan semmosella lasivärillä, noinikkään. Ja nyt vaan sit kuuntelet: ...mut Etnanpa kaukaa mä kauniina nään, kas tää aina hurmaa ja huumaapi pään.


      • pirpzuzeiccu
        Puhurix kirjoitti:

        Tähän tarvitaan vähän tunnelmallista rekvisiittaa. Tuolta tommonen täytetty peltopyy esittämään sitä surkeaa häkkilintua ja sit kirkasvalolamppu lainaks naapurista, ni ollaan niinku jossain Italiassa. Mistäs mä keksin sen tulivuoren? Hmm... Maalaan sen tohon ikkunaan semmosella lasivärillä, noinikkään. Ja nyt vaan sit kuuntelet: ...mut Etnanpa kaukaa mä kauniina nään, kas tää aina hurmaa ja huumaapi pään.

        Oliko tämä kyseinen katkelma varmasti Sylvian joululaulusta, mitääh?


      • Puhurixi
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Oliko tämä kyseinen katkelma varmasti Sylvian joululaulusta, mitääh?

        Ihan varmasti on. Etipä sanat jostain.


    • RiisuArkihuoli

      sopii jotenkin kuin nakutettu tähän jouluun. Toiveen nimi on Sika :=))

      • Puhurixi

        Se joulumielen tuo, sika ja isä verta juo..... Jotenkin niin niin niin tosi herkkää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe