tsingl ool vö vei. ou vot fan it is tu raid on ö van hoos oupen slei. Heittäkääs nyt pikkujoulun musiikkitoiveita ni mä koitan toteuttaa ne. Kuten huomaatte, voi tulla vaiks lontoon kielisiä. Sitä nääs osataan vähän ulkomaitakin puhua. Niin ja laulaa.
Tsingl beels
27
356
Vastaukset
- vasso-Q
Nyt vasta minulle valkeni, että tänään todellakin on pikkujoulu ja huomenna 1. adventti. Näin sitä sujuvasti pysyy pois kärryiltä. Siihen minulla on edellytykset.
Sittenpä siihen toiveeseen. Iliman muuta nyt haluan kuulla Hoosiannan. Kielen voit itse valita.- Puhurix
Raavitin poika. Kiitetty olkoon hän! Kiitetty Raavitin poika, joka tuleeeeee Herrraaaaan niiiiiimeeeeeeen.
Oliks semmonen, et sä tykkäsit? Tää oli kyl ihan ehdoton aloitus ja totta kai suomeks. Haes ny tonttulakkis ja tule tipetipe tip tap -piiriin. Muita ei olekaan ku me vaan. - vasso-Q
Puhurix kirjoitti:
Raavitin poika. Kiitetty olkoon hän! Kiitetty Raavitin poika, joka tuleeeeee Herrraaaaan niiiiiimeeeeeeen.
Oliks semmonen, et sä tykkäsit? Tää oli kyl ihan ehdoton aloitus ja totta kai suomeks. Haes ny tonttulakkis ja tule tipetipe tip tap -piiriin. Muita ei olekaan ku me vaan.Olipa olipa ja tykkäsinkin. Tonttulakeissa löytyy ja mennään siis kuusen ympäri. Minä laulan sulle hiljaa että: Ollaan kahden lälläläää...
- Puhurix
vasso-Q kirjoitti:
Olipa olipa ja tykkäsinkin. Tonttulakeissa löytyy ja mennään siis kuusen ympäri. Minä laulan sulle hiljaa että: Ollaan kahden lälläläää...
Kuulostaa siis niin tosi tunnelmalliselta. Sytytämmekö lyhdyt?
- vasso-Q
Puhurix kirjoitti:
Kuulostaa siis niin tosi tunnelmalliselta. Sytytämmekö lyhdyt?
*ja majakka se tietä näyttä laivan saapuvan* Hei humppaa. Löytävät merirosvot meidät paremmin. Tai siis tontut.
vasso-Q kirjoitti:
Olipa olipa ja tykkäsinkin. Tonttulakeissa löytyy ja mennään siis kuusen ympäri. Minä laulan sulle hiljaa että: Ollaan kahden lälläläää...
sit sen kuusen kanssa. Se ei taida kestää kaikkia tönimisiä. :)) vai onks toi eri kuusi ku tuolla ....no tuol....
- vasso-Q
Nittaminax kirjoitti:
sit sen kuusen kanssa. Se ei taida kestää kaikkia tönimisiä. :)) vai onks toi eri kuusi ku tuolla ....no tuol....
Voin taata sen. Se "toinen" kuusi on palanut melko monta kertaa.
- Puhurix
vasso-Q kirjoitti:
*ja majakka se tietä näyttä laivan saapuvan* Hei humppaa. Löytävät merirosvot meidät paremmin. Tai siis tontut.
toi olekaan Korisevan tangoa?
porsaita äidin :)
- Puhurix
Taidan vetäistä tukholmalla. Muurskriisar ee vi allihuuppa, allihuuppa, allihuuppa. Dyy mee o jaa mee, dyy mee o jaa mee. Kato kansainvälisyys, se on tätä päivää.
Puhurix kirjoitti:
Taidan vetäistä tukholmalla. Muurskriisar ee vi allihuuppa, allihuuppa, allihuuppa. Dyy mee o jaa mee, dyy mee o jaa mee. Kato kansainvälisyys, se on tätä päivää.
sehän helähtikin kovaa ja korkealta. Tänks, taksomykket ja kiitos.
kipaleen "hei tonttu ukot hyppikää" ja vaikka sillä lontoon murteella. :))
- Puhurix
Onks tota mahdettu lontooks sanottaa? Mut voinhan mä tietty ite värkätä sanat: Hei elfpois vuld juu please tsamp. Oiskos jotenkin noin?
Puhurix kirjoitti:
Onks tota mahdettu lontooks sanottaa? Mut voinhan mä tietty ite värkätä sanat: Hei elfpois vuld juu please tsamp. Oiskos jotenkin noin?
kuulostaa kamalalta. Saisinko sittenkin suomeksi...:)
- Puhurix
Nittaminax kirjoitti:
kuulostaa kamalalta. Saisinko sittenkin suomeksi...:)
Hei tonttu-ukot hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika. Hetken kestää elämöintiä ja sekin synkkää ja ikävää....
- huppelirupsis
ja tuplanopeudella. Meinaan on sanoja aikas paljon peräjälkeen :)
- Puhurix
helinää helskettäpiententiukujenonkorviatassujapulleitamassujahäntiävilisten.... Mää hengästyn....
- Judge evk
VR:n mieskuoron esittämänä menolippu Korsoon?
- Puhurix
Soitin managerille ja niillä on veturinkuljettajien eläkeläisyhdistyksen pikkujouluissa esiintyminen tänään. Laulavat pääasiassa merimieslauluja tilauksen mukaan.
vastapainoks voisit laulaa realistisen suomalaisen joulukuvauksen eli Leevin Jouluaattona kännissä! Mallia koreografiaan voit ottaa vaikka seuraavasta linkistä! Vai sinäkö tuo linkin laulajatar oletkin? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=df9HsaQtYZg&feature=related- Puhurix
Mä en laula tossa! Mä en sitä paitsi tosiaankaan ole plondi. Arvaas mis olin äsken. Katopa iltauutisia, jos siellä näytetään kun Turun tuomiokirkon kuusen valot syttyvät. Mä seison siinä viiden metrin päässä kuusesta. Kihara tumma tukka, ruskeat silmät ja Espoon Bluesin jääkiekkotoimitsijan takki päällä.
- pirpzuzeiccu
aluksi, että tässä voi esittää toivomuksen mistä tahansa biisistä. Mä olisin halunnu kuunnella Baseballsin version kappaleesta Umbrella, mutta ei taida onnistua. Ne miehet on siinä bändissä niiiiiiin ihania. Ai joku joulubiisi, hmm.. Pannaan nyt vaikka tommonen "Sylvian joululaulu".
- Puhurix
Tähän tarvitaan vähän tunnelmallista rekvisiittaa. Tuolta tommonen täytetty peltopyy esittämään sitä surkeaa häkkilintua ja sit kirkasvalolamppu lainaks naapurista, ni ollaan niinku jossain Italiassa. Mistäs mä keksin sen tulivuoren? Hmm... Maalaan sen tohon ikkunaan semmosella lasivärillä, noinikkään. Ja nyt vaan sit kuuntelet: ...mut Etnanpa kaukaa mä kauniina nään, kas tää aina hurmaa ja huumaapi pään.
- pirpzuzeiccu
Puhurix kirjoitti:
Tähän tarvitaan vähän tunnelmallista rekvisiittaa. Tuolta tommonen täytetty peltopyy esittämään sitä surkeaa häkkilintua ja sit kirkasvalolamppu lainaks naapurista, ni ollaan niinku jossain Italiassa. Mistäs mä keksin sen tulivuoren? Hmm... Maalaan sen tohon ikkunaan semmosella lasivärillä, noinikkään. Ja nyt vaan sit kuuntelet: ...mut Etnanpa kaukaa mä kauniina nään, kas tää aina hurmaa ja huumaapi pään.
Oliko tämä kyseinen katkelma varmasti Sylvian joululaulusta, mitääh?
- Puhurixi
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Oliko tämä kyseinen katkelma varmasti Sylvian joululaulusta, mitääh?
Ihan varmasti on. Etipä sanat jostain.
- RiisuArkihuoli
sopii jotenkin kuin nakutettu tähän jouluun. Toiveen nimi on Sika :=))
- Puhurixi
Se joulumielen tuo, sika ja isä verta juo..... Jotenkin niin niin niin tosi herkkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793