Muslimi ei lyö lujaa.

Sofi kantonen

Muslimi ei lyö pääsääntöisesti lujaa vaimoaan, vain ojennusmielessä näpäyttää. Muslimimien väkivaltaisuus on yliarvostettua. Muslimi miehen tarkoitus on vain näyttää paikka vaimolleen, ei pahoinpidellä.

Toisin kuin suomalainen mies, muslimi antaa lyöntinsä anteeksi itselleen. Suomalainen mies turhanpäiten katuu lyöntiään.

17

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dygfjdyjyjdfy

      Saammeko siis hakata vaimomme?
      Onko siinä joku raja että vain vartaloiskut vai lataanko suoraan naamaan?
      Tietysti kadun myöhemmin kun käyn sairaalassa viemässä kukkia.

      • kanttuvei

        siitä se tokenee


      • fgtrjfhjhgkjgfkgkfg
        kanttuvei kirjoitti:

        siitä se tokenee

        Kiitän neuvosta.
        "Vaimo tänne ja äkkiä minulla on sinulle painavaa asiaa"
        Nyt vittu tulee turpaa ja et selviä ilman kirurgia.


      • Sofi Kantonen

        Syyllistyt juuri suomalaisen miehen katumiseen. Muslimi ei kadu koska on lyönyt syystä, koska vaimo ansaitsi sen.

        Suomalainen mies lyö humalassa, muslimi selvinpäin ja harkiten. Tämän takia ministeri Thors haluaa tänne sivistynyttä lyömistä, ei humala hakkaamista.

        Kurinpidollinen vaimon lyöminen on päättäjiemme taholta hyväksyttävää, jos se on tehty kulttuuriin liittyvänä toimenpiteenä.


      • näin tulee käymään

        "Saammeko siis hakata vaimomme?
        Onko siinä joku raja että vain vartaloiskut vai lataanko suoraan naamaan?
        Tietysti kadun myöhemmin kun käyn sairaalassa viemässä kukkia. "

        Tulevaisuudessa, suomen islamilaisessa tasavallassa, saamme
        Laki ja määräykset tulevat määrittelemään kuinka vaimoa saa ja pitää kurittaa
        Katumista ei islamissa tarvita


      • hop hop
        fgtrjfhjhgkjgfkgkfg kirjoitti:

        Kiitän neuvosta.
        "Vaimo tänne ja äkkiä minulla on sinulle painavaa asiaa"
        Nyt vittu tulee turpaa ja et selviä ilman kirurgia.

        Burgha on siitä kätevä, että kukaan ulkopuolinen ei näe mustelmia.


    • Aatteleppaite

      sen ja siitä saa tuomion,teillä "Allah" antaa vaikka murhata oman tyttären,onko "Allahi" ihan terve??

      Ja minkä paikan,täällä Suomessa me olemme tasaarvoisia,emme niinkuin teillä siellä periferiassa jossa naiset eivät edes saa ajaa autoa

      • pate ensimmäinen

    • Vittuun rikolliset

      naista ei hakata. Jos siellä uguduku maassa on sellainen vaimon alistus käytäntö, niin täällä suomessa se ei päde. Kaikki rikolliset ugudugut vittuun suomesta ja heti. Ei teidän lakejanne ja uskotojanne tänne tarvita.

      • hop hop

        Burgha pakolliseksi kaikille naisille Suomessa!!!

        Kyllähän miehen pitää voidan näyttää naiselleen paikka, ilman että joku kukkahattutäti alkaa valittaan siitä, että se olisi väärin !!


      • 2+8=?
        hop hop kirjoitti:

        Burgha pakolliseksi kaikille naisille Suomessa!!!

        Kyllähän miehen pitää voidan näyttää naiselleen paikka, ilman että joku kukkahattutäti alkaa valittaan siitä, että se olisi väärin !!

        Muslimi miehen lyönti vastaa suomalaisen miehen pusua vaimolle. Kyse on välittämisestä. Rakkauden avokämmen on joissain kulttuureissa hyväksyttävää. Pusu julkisella paikalla taas on kiellettyä.

        Kumpaa tapaa sinä pidät suomeen parempana?


    • vasuri1

      JOs naisella on Burgha, ja lataan emäntää nokkaan, niin tuleeko siitä pienemmät jäljet ? Ja jos lyön vasemmalla kädellä, niin antaako Allah minulle nopeampaa anteeksi?





      Late Lapista Burgha kaikille Ry

    • Lahtari Ari

      Minä pieksän vaimoani joka toinen päivä, enkä harmittele ollenkaan.

    • Linssit

      Miehet rakastakaa vaimoaan ne
      Niinkuin Kristus kin rakasti seurakuntaa
      Ja antoi itsensä alttiiksi Sen edestä
      Että hän pyyhittäisiin, puhdistaa sen,
      Vedellä pestin sanan kautta
      Saadakseen asetetuista eteensä......
      Kirkastettuna seurakunnan jossa ei olisi
      Tahraa eikä ryppyjä
      Eikä mitään muuta sellaista,
      Vaan joka olisi
      Pyhä ja nuhteeton.
      Samalla tavoin tulee,

      Myös Miesten
      Rakastaa vaimojansa niinkuin --omia ruumiitaan--
      Joka rakastaa vaimoonsa,
      Hän rakastaa itseänsä.
      Sillä eihän kukaan ole koskaan
      Vihannut omaa lihaansa,
      Vaan hän ravitsee ja vaalii sitä.....

      Niinkuin Kristus seurakuntaa.

      Hakkasi Jeesus jossain kohdin seurakuntaa?
      Vai antoiko hän itse itsensä hakattavaksi.?
      Jotta sinäkin voisit rakastaa vaimoasi
      Ja saada Jeesukselta anteeksi hakkaaminen
      Ja voiman lopettaa sen.

      Hakkaaminen on väärin tekipä sen kuka tahansa
      Suomalainen tai muslimi tai kuka tahansa

      Ajatelkaa miltä teistä tuntuisi tavata säännöllisesti
      Jotain teitä voimakkaampaa ystäväänsä
      Joka säännöllisesti, aina kun siltä tuntuisi
      Hakkasi teidät
      Pyytäisin anteeks ja taas tulis selkään
      Syystä mistä tahansa
      Kauanko haluaisit tapailla ystävääsi
      Uskoisitko että ystäväsi rakastaa sinua
      Tilanne vois kestää vuosia-vuosikymmeniä

      Tämä on monen naisen tilanne.
      Naiset tekee omat virheensä, mutta niin tekee miehetkin
      Ettekä te toivo et syystä tai syyttä teitä hakataan

      Mutta Jeesukselta voi pyytää anteeksi
      Ja voimaa muuttaa tapansa ja reaktioita
      Miehille on joku Jussilan, jossa voi jutella miesten kesken aiheesta
      Siun ja voimia jokaiselle, joka haluaa kääntää uuden sivun elämässään

    • vanhaaavikonsananlasku

      Joka vitsaa säästää se vaimoaan vihaa.

    • kfnnzlsmzööz

      no eihän niillä narukäsillä tietty lujaa lyödä, mutta provo oli silti aika huono😁

      • näillä.mennään

        Aina valloitettujen alueiden väestö on omaksunut valloittajien tavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe