MITÄ LAITAT LINNANJUHLIIN PÄÄLLE

utelias lyyti

MINKÄLÄINEN JUHLAPUKU ?

56

1136

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 565+7

      olla kalsareissani kajapullo käjessä

    • Jeppe,

      väliin.En ehdi on muuta tekemistä.

    • padme_amidala
      • ?()?

        Onko se minimi tasoa :))>> laahustavaa mallia?


      • Mrtsvsa

        postissa viikko sitten, Asuvalintani olen myös tehnyt
        avaruuspuku sekä naamari kasvoille ettei sikojen pöpöt tartu,
        sikojen pöpöt ovat tappavia.


      • padme_amidala
        ?()? kirjoitti:

        Onko se minimi tasoa :))>> laahustavaa mallia?

        ..no se on oikein laahustavaa mallia, tummanpunainen . Helmassa ja hihansuissa mustat turkissomisteet. Helmassa on myös noin pohkeen korkeudella leppäkertun näköiset lamput, että näkee piemilläkin käytävillä eteensä. Hihat ovat suuren trumpetin malliset. Hartioilla on kullanvärinen koristelevy, vähän niinkuin tarjottimeen oisi tehty päänreikä. Päässä on sipulinmallinen kultainen tötterö lakkina, jonka sisään on piilotettu hiukset : )


      • padme_amidala
        Mrtsvsa kirjoitti:

        postissa viikko sitten, Asuvalintani olen myös tehnyt
        avaruuspuku sekä naamari kasvoille ettei sikojen pöpöt tartu,
        sikojen pöpöt ovat tappavia.

        ..armstron mallinen kiinteine kypäröineen ja happisäiliöineen. Siinähän sitten voisi kätellessä letkauttaa pressalle, että "Tämä on pieni askel ihmiskunnalle, mutta suuri ihmiselle.."


      • ?()?
        padme_amidala kirjoitti:

        ..no se on oikein laahustavaa mallia, tummanpunainen . Helmassa ja hihansuissa mustat turkissomisteet. Helmassa on myös noin pohkeen korkeudella leppäkertun näköiset lamput, että näkee piemilläkin käytävillä eteensä. Hihat ovat suuren trumpetin malliset. Hartioilla on kullanvärinen koristelevy, vähän niinkuin tarjottimeen oisi tehty päänreikä. Päässä on sipulinmallinen kultainen tötterö lakkina, jonka sisään on piilotettu hiukset : )

        mut haluun olla sun ovipuhallin http://www.chakpak.com/video/gonne-al-vento-sexy-candid-camera/412244
        :))))))))))>>>>>>>>>>>hihihi.


    • Vilma.
      • padme_amidala

        ..eiks toi ollu sun hääpuku : )


      • Vilma.
        padme_amidala kirjoitti:

        ..eiks toi ollu sun hääpuku : )

        just tuli valmiiks-----minähän saan oottaa niitä häitä maailmantappiin
        kukaan ei uskolla kosia-......minkägän takia---vaikka mä oon ihana ja kiltti
        enkö ookkin vaikka ?


      • Vilma.

      • padme_amidala
        Vilma. kirjoitti:

        mun hääpuku on tässä

        http://www.zazabella.fi/tuotekuvat/thumbs/133_couture_gown_c.jpg

        ..noissa koristeissa. Ihmettelen minäkin, miksi saat odottaa sitä kosintaa. Sähän oot niin hyvä kokkikin, tei miehen sydämeen käypi vatsan kautta. Sähän melkeen osasit keittää kannullisen teevettä. Melkein oikein näpyttelit kotipizzankin numeron, ei kai se ollut sinun syysi, että valitsevat numeronsa niin huonosti. Kun yhellä numerolla heitti valintasi sait tonnikalapizzan asemesta tonnin kaloja...vieläkö niitä on jäljellä, jos möisit vähän alennuksella joulukalaksi : )


      • Vilma.
        padme_amidala kirjoitti:

        ..noissa koristeissa. Ihmettelen minäkin, miksi saat odottaa sitä kosintaa. Sähän oot niin hyvä kokkikin, tei miehen sydämeen käypi vatsan kautta. Sähän melkeen osasit keittää kannullisen teevettä. Melkein oikein näpyttelit kotipizzankin numeron, ei kai se ollut sinun syysi, että valitsevat numeronsa niin huonosti. Kun yhellä numerolla heitti valintasi sait tonnikalapizzan asemesta tonnin kaloja...vieläkö niitä on jäljellä, jos möisit vähän alennuksella joulukalaksi : )

        laitetaan nettiin olmoitus hyvätapaisesta neidosta----ei kai se niin suuri synti oo jos vähän muunnellan totuutta-----mennään sit molemmat kuvaan sinä eteen ja ninä kauvas kauvas taakse
        sit ko komistukset tulee tapamaan mua---sanovat etten ole yhtään saman näköinen kuin kuvassa
        nii sanon että oot katsonu väärän naisen kuvaa---minä oon tuo takimmainen pieni piste


      • padme_amidala
        Vilma. kirjoitti:

        laitetaan nettiin olmoitus hyvätapaisesta neidosta----ei kai se niin suuri synti oo jos vähän muunnellan totuutta-----mennään sit molemmat kuvaan sinä eteen ja ninä kauvas kauvas taakse
        sit ko komistukset tulee tapamaan mua---sanovat etten ole yhtään saman näköinen kuin kuvassa
        nii sanon että oot katsonu väärän naisen kuvaa---minä oon tuo takimmainen pieni piste

        ..että olen siinä etualalla, jos hyvätapaisuudella aiot mainostaa. Vaan sitten en ala olemaan, jollei sun häissä lauleta karaoookkea. Katos säästyy ne hääkakut ja muut pöperöt, kun just ruokailun aikana mä meen vetämään muutaman hianomman kappaleen..Niinkuin nyt "kun katsoin sinuun, vain sinun olla halusin" (siis mä sen yhden toisen miähen) Jos se orkka ehtii kipaleen loppuun enne mua, niin voin siihen samaan soittoon laulaa vaikka "minä vaan tiskaan astiioitaaaa...ja luutalllaaa lakaasen laatttiiiioooiiitaaa..."

        Yleensä käy niin, että kaikille tulee yhtäkkiä kiire jonnekin ulos nurkan taakse itkemään, kun laulan. Osaan näet laulaa niin nätisti, että kaikki liikuttuvat : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        ..että olen siinä etualalla, jos hyvätapaisuudella aiot mainostaa. Vaan sitten en ala olemaan, jollei sun häissä lauleta karaoookkea. Katos säästyy ne hääkakut ja muut pöperöt, kun just ruokailun aikana mä meen vetämään muutaman hianomman kappaleen..Niinkuin nyt "kun katsoin sinuun, vain sinun olla halusin" (siis mä sen yhden toisen miähen) Jos se orkka ehtii kipaleen loppuun enne mua, niin voin siihen samaan soittoon laulaa vaikka "minä vaan tiskaan astiioitaaaa...ja luutalllaaa lakaasen laatttiiiioooiiitaaa..."

        Yleensä käy niin, että kaikille tulee yhtäkkiä kiire jonnekin ulos nurkan taakse itkemään, kun laulan. Osaan näet laulaa niin nätisti, että kaikki liikuttuvat : )

        Mustaa läninki ,kimmalletta


      • Vilma.
        padme_amidala kirjoitti:

        ..että olen siinä etualalla, jos hyvätapaisuudella aiot mainostaa. Vaan sitten en ala olemaan, jollei sun häissä lauleta karaoookkea. Katos säästyy ne hääkakut ja muut pöperöt, kun just ruokailun aikana mä meen vetämään muutaman hianomman kappaleen..Niinkuin nyt "kun katsoin sinuun, vain sinun olla halusin" (siis mä sen yhden toisen miähen) Jos se orkka ehtii kipaleen loppuun enne mua, niin voin siihen samaan soittoon laulaa vaikka "minä vaan tiskaan astiioitaaaa...ja luutalllaaa lakaasen laatttiiiioooiiitaaa..."

        Yleensä käy niin, että kaikille tulee yhtäkkiä kiire jonnekin ulos nurkan taakse itkemään, kun laulan. Osaan näet laulaa niin nätisti, että kaikki liikuttuvat : )

        nyyh nyyh----mun häät menee pilalle jos väki karkaa


      • p-lintu
        sammakko17 kirjoitti:

        Mustaa läninki ,kimmalletta

        Jahas mitä kokoa sen pitäis olla XXL.llää


      • :P""""""


      • Vilma. kirjoitti:

        just tuli valmiiks-----minähän saan oottaa niitä häitä maailmantappiin
        kukaan ei uskolla kosia-......minkägän takia---vaikka mä oon ihana ja kiltti
        enkö ookkin vaikka ?

        Koskas on seuraava karkauspäivä, mä odottelen innolla ,.,..,


      • Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

        Koskas on seuraava karkauspäivä, mä odottelen innolla ,.,..,

        mitä karkauspäivänä tehdään---siis hamehangas
        mut mitenpäin se menee---kumpi sen saa


      • Viivi.

        jos jotkut osaavat laskuvarjokankaastakin tehdä, niin jo on kumma jos en mä tuulipuvust!

        Mulla on kyllä semmonen tummanturkoosi ohuet olkaimet ja avoin selkä, pitkä, kapea, kimalteleva,
        mut en just nyt ehi ottamaan siitä kuvaa... oli hirveen kallis kirpparilla, maksoi ainakin kaksi euroa,
        mä oon kallis nainen.


      • Viivi.
        Vilma. kirjoitti:

        mitä karkauspäivänä tehdään---siis hamehangas
        mut mitenpäin se menee---kumpi sen saa

        ja jos mies kieltäytyy, niin hän joutuu "korvaukseksi" ostamaan naiselle hamekangasta.

        Mutta ei naisen kuulu kosia, se on kerrassaan väärin. Mä olen kai vanhanaikainen.


      • Vilma.
        Viivi. kirjoitti:

        ja jos mies kieltäytyy, niin hän joutuu "korvaukseksi" ostamaan naiselle hamekangasta.

        Mutta ei naisen kuulu kosia, se on kerrassaan väärin. Mä olen kai vanhanaikainen.

        ei ne kuitenkaan mua lähde perässään vetämään---saanpahan monta kangasta
        oon määkin vanhanaikainen---kuuluis olla toisinpäin---mut jää kangaat saamatta sit jos ei kosi


      • p-lintu kirjoitti:

        Jahas mitä kokoa sen pitäis olla XXL.llää

        Se koko l riittää älä ole noin kade/Minkäslainen perhonen siellä on??


      • Vilma. kirjoitti:

        ei ne kuitenkaan mua lähde perässään vetämään---saanpahan monta kangasta
        oon määkin vanhanaikainen---kuuluis olla toisinpäin---mut jää kangaat saamatta sit jos ei kosi

        Mää kosin vain jos lupaat tehdä mulle vähintään 3 vavvaa ,.,.,..,.

        :D


      • Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

        Mää kosin vain jos lupaat tehdä mulle vähintään 3 vavvaa ,.,.,..,.

        :D

        äkkiäkö ne koneella ompelee----kolmoset olis ihanat


      • Vilma. kirjoitti:

        ei ne kuitenkaan mua lähde perässään vetämään---saanpahan monta kangasta
        oon määkin vanhanaikainen---kuuluis olla toisinpäin---mut jää kangaat saamatta sit jos ei kosi

        kun se on aina halunnut naimisiin.
        Ei kai sillä väliä kenen kanssa...?


      • Vilma.
        viivi4 kirjoitti:

        kun se on aina halunnut naimisiin.
        Ei kai sillä väliä kenen kanssa...?

        uso vaan


      • Vilma. kirjoitti:

        uso vaan

        viimeks mä ostin sille housukangasta!


      • Vilma. kirjoitti:

        äkkiäkö ne koneella ompelee----kolmoset olis ihanat

        Ei niitä koneella tehdä ,.,., tosin tekovaiheessa saatan tikata kuin Singeri ,.,..,

        voi kamala ,.., Padme älä lyä ,.,., taas puhuin rumia ,.,.,

        nyt menen tuutimaan,.,, I swear ,.,.


    • antaa niin vähän mahdiollisuuksia, että täytyy yksityiskohdilla piristää pingviinimäistä ulkomuotoa. Ajattelin tänä vuonna ostaa koirille tarkoitetun kumikanan ja laittaa sen roikkumaan sepaluksesta ulkopuolelle.

    • on tainnu kutsua hukkua tai muuten kadota matkalla..

    • hilda-hymy

      ajankohtasta miettiä tollasta, kun Halonen unohti kutsua mut.
      Mutta jos hän ensi vuonna korjaa unohduksen, niin lupaan pyhästi laittaa nätin mekon päälle, ja huimat korkkarit, ja jotaín korujakin voi löytyä.

      • Huimaat korkkarit on todella ihanat laittaa ,tekee naisellisen olon


    • farkut ja t-paita, hiuksiin tuplasuihkaus lakkaa, niinkos juhlan kunniaksi...

    • oikein pientä ja sievää. Hiukan seksikästä joka jättää jotain arvailuiden varaan :))

    • pujottelija

      ja jussi villapaita

    • ferlok

      hellan päälle.... Ei vois vähempää kiinnostaa verovarojen tuhlaaminen, kun on ihmiset hätää kärsimässä!

    • karvani sinisiksi ja

      kokoomus huokaisee? ;))

    • sen valiä

      jos vaikka tiukan laitan. Kurvit esille, ja se on siinä. Jotain ihan karseeta, saan varmimmin silleen eniten huomiota.

      • `TheEagles

        Kotkansulka hatun päähän ja kotkansiipisulilla vahvistetun Hankkijan lämpöpuvun. Sit viel aitimamma tekee uudet kotkankynsirakenteet sormiin, että saan pistellä täytekaakkua suoraan kynsillä poskeen tarjottimelta



      • ------------------öö

      • Viivi.

        hirvenmetsästysaikaan mennä metsään puolukoita poimimaan ainakaan tuo puku päällä.
        Voip olla menoa.


      • Viivi. kirjoitti:

        hirvenmetsästysaikaan mennä metsään puolukoita poimimaan ainakaan tuo puku päällä.
        Voip olla menoa.

        kukaan mua tuossa asussa huomaisikaan, jos ihan liikkumatta olis...
        ja siel linnass mää voisin mennä jonkun kukkapuskan viereen nii kukaan ei huomais :)

        mur


      • Viivi.
        Pikku-Murri kirjoitti:

        kukaan mua tuossa asussa huomaisikaan, jos ihan liikkumatta olis...
        ja siel linnass mää voisin mennä jonkun kukkapuskan viereen nii kukaan ei huomais :)

        mur

        jos ovat unohtaneet kastella puskiaan. :D


    • Klingetikling

      ... Suomen linnan juhliin. Ok, kerran mä olen siellä ollut, en kutsuttuna vaan turvahenkilönä erään mukanaolijan mukana. Tänä vuonna on kyllä kutsu käynyt toisen valtion juhliin firman kautta, mutta mä en mene sinne, koska mä en kaipaa näkyvyyttä. Pomo saa mennä sinne. ;)

    • poes alta..

      Ajattelin että akka käärästä lakanaan saunatakin vyöllä ympärile kiinni ja kusiluikkarit jalkaan. Peruukki oisi hyvä olla ...jonkunmoinen,fiksu lisäke päässä, eikä kulu parturiin rahhaa..
      Ukolle valamis perskänni ja perskännikalsarit takataskulla varustettuna, jonne suap upotettuva finlandiavotkapullon.
      Kummalekin tirektiivein hyväksytty suomenlippuleima et piääsee ovesta sisälle...ukolle takapuoleen ja akalle niitattuna peruukkiin. Paljon huulipunaa ja seksimeininkiä nutturaan....ja eiku menox..

      • alastoon ase

        MINÄÄ TUUN ALASTI...TARJA !!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe