Tontut

mietiskelijä0000

Mitä nämä tontut ovat? tai siis tiedän kyllä ne typerät ''joulutontut'' ja tollaset) mutta mitä nämä oikeat tontut ovat, ja mistä niitä tavoittaa ja miten niitä kutsutaan?

5

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Peura

      Tässä olisi sinulle pari vinkkiä,se riippuu miten oikein havittelet..?siis niikuin kuolleita ELÄVIÄÄ?!?!?! :D no jos kuolleita aiot havitella niin kuule ei kun spiritismiä...tai toinen tapa on viedä täysikuun aikaan läheiseen metsään tonttujen/maahisten ruokaa.....kuten esim.pipareita,sieniä ja lasi vettä.voit myös jättää viestin viereen odottamaan ja katsoa seuraavana aamuna miten on käynyt.Tämä temppu ei toimi kaikissa paikoissa..jopa erilaiset maahisetkin syövät sammalia/poronjäkälää.mutta tuo "pipari ja lasi vettä" tapa toimii täällä saamessa.Myös se riippuu miten ihan sopeudut asiaan!

    • david lee truth

      Heitä tavoittaa esim. Arkadianmäeltä, jossa käyvät nukkumassa ja kaivamassa nenäänsä. Heitä kutsutaan "oman edun tavoittelijoiksi". Ovat pääsääntöisesti kusipäisiä loiseläimiä.

    • tonttuja nähnyt

      Tontut tulee luultavasti toisesta ulottuvuudesta. Monet tiedemiehet on vakuuttuneita siitä että on useita ulottuvuuksia tuntemiemme lisäksi. Wanha kansa vei näille ruokaa metsänsyrjään. Itsekin olen kerran nähnyt tonttuja. Olin erään kukkulaan laella ja näky kesti vain sadasosasekunnin. Näkemäni tontut olivat pituudeltan noin metrisiä. Heidän päähineensä oli noin puoli metriä. Ihmisen näköisiä mutta pitkä parta.

    • qawer

      Rauhoitut ja rauhoitat ympäristön jonka jälkeen pyydät että saisit nähdä vilahduksen tai vähän enemmänkin tontusta .

      • qawer

        Tonttuja on monenlaisia . On sauna tonttua, joulutonttua, riihitonttua, kotitonttua, autotonttua ja jne... . Ne nimetään yleensä syntyperänsä mukaan . Kaikilla ihmisillä niitä ei kuitenkaan ole vaan sellaiset ihmiset jotka elävät hyvää elämää ja tiedostavat myös henkisen puolen elämän ylläpitäjänä ne kasvavat ja kehittyvät :) . Sen takia kun alkaa etsimään tonttujaan ei alussa kannata hermostua vaikka niitä ei näkisikään vaan kärsivällisesti odottaa ja elää .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe