Kuuntelin fundamentalisti-saarnaa

Bravo Norge

jossa korostettiin Jumalan Sanan todenperäisyyttä.
Monin sanoin siinä selitettiin että Jumlan Sana on totuus, Jumalan Sana on aina sama, Jumalan Sana tuottaa hedelmää.. ja oikein puhuttu mutta sitten tuli "todisteeksi" että Jumala pelastaa uskovat ja heittää ikuiseen kidutukseen loput ???

Lähes ainoa kohta minkä saarnamies suoraan luki Raamatusta oli:
Matt. 10:28
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

Sen jälkeen hän valitti että helvetin saarnaamista ei sallittu Norjan TVssä. (Tämä kaikki tapahtui Norjassa) .

Olen erittäin iloinen siitä että Norjan TV ei laske eetteriin tuollaista keskiaikaista helvetti-mönjää.
Onneksi on ihmisillä tänään mahdollisuus itse tutkia Raamattua ja siksi on helvettiä saarnaavat mustakaavut mennyttä aikaa, ainakin Norjan TV:ssä.

Kuinka on siellä Suomessa? Vieläkö siellä sallitaan helvetin saarnoja televisio ruudussa?

4

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jollakin kanavalla heitetään halkoja roihuun lisää, jollakin toisella taas lieskoja pyritään sammuttelemaan.

      • Tuli on irti

        Jorma Finnilällä on aivan tuoreitakin uutisia Papua Uudelta Guinealta (ent. Ceylon)

        Elämän Keskus -- Tulevia kokouksia vuonna 2010:

        La 29.5. klo 17 ja su 30.5. klo 14 - Jorma Finnilä. Tuoreita terveisiä Papua-Uudelta Guinealta.

        http://elamankeskus.com/?Ajankohtaista


      • Tuli on irti kirjoitti:

        Jorma Finnilällä on aivan tuoreitakin uutisia Papua Uudelta Guinealta (ent. Ceylon)

        Elämän Keskus -- Tulevia kokouksia vuonna 2010:

        La 29.5. klo 17 ja su 30.5. klo 14 - Jorma Finnilä. Tuoreita terveisiä Papua-Uudelta Guinealta.

        http://elamankeskus.com/?Ajankohtaista

        Stri Lanka. Joten Papua- ney Guinea on aivan eri saaren puolisko. Toinen saaren puolisko on nimeltään West Irian.


    • [][][] ... ja oikein puhuttu mutta sitten tuli "todisteeksi" että Jumala pelastaa uskovat ja heittää ikuiseen kidutukseen loput ???
      Lähes ainoa kohta minkä saarnamies suoraan luki Raamatusta oli:
      Matt. 10:28
      Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.
      Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. [][][]

      Yksi kohta, yksi paikka. Mitäpä niitä kaikkia kohtia vyöryttämään esiin yhtenä päivänä.
      Sehän riitti sinulle. Kun saarnattiin pelastusta jsotain kauhun paikasta, sinä myhäilit tyytyväisenä ja
      löit rintaasi. Sitten kun tuo kauhun paikka mainitttiin sinulle tärähti paskat housuun ja olisit valmis
      kieltämään mokimasta saatanallisesta paikasta puhumisen.
      Mutta eikö olekin niin, että sielun pelastuminen kauhun paikasta on tärkeämpää kuin välttää ruumiin
      joutuminen kaatopaikalle?

      Mitä norjalaisiin tulee, niin nehän eivät tunnusta edes Euroopan olemassakoloa ja silti ylpeinä lyövät
      rintaansa kun Euroviisuista puhutaan.

      Dan. 12:2
      Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.

      Jos tahdot korvasi säästää kadotuksen paikasta puhumiseslta, muuta vieläkin pohjoisemmaksi, esikimoiden
      ylöpuolelle tai alas Papua-Uudelle Guinnealle, ihmissyöjäheimojen pariin. Ne ei puhu helvetistä.
      Tosin joku heimo jo, sillä pohojanmaalainen Jorma Finnilä kävi siellä saarnaamassa pelastusta kadotuksen kuiluista.
      Jotkut ottivat vastaan Elämän Herran, kun ihmeet ja merkit seurasivat Jorman mukana.
      Tästä on jo kymmenisen vuotta, joten en mene takuuseen, välttyisitkö sielläkään kauhulta nykyajassa.
      Face to face olen tästäkin jännästä ristiretkestä Jormalta kuullut ja moni muu voi todistaa samankaltaista.

      http://www.neste.tv/index.php?option=com_wrapper&Itemid=139

      TV Neste Mission World - Nokia Missio ... Jorma Finnilä esittäytyy
      http://www.neste.tv/index.php?option=com_content&task=section&id=31&Itemid=137

      Finnilän itsetilitys TV316.fi
      http://tv316.fi/videoarkisto/arkisto-kulmakivi/kulmakivi-jorma-finnilaen-tilitys.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe