Kuuntelin fundamentalisti-saarnaa

Bravo Norge

jossa korostettiin Jumalan Sanan todenperäisyyttä.
Monin sanoin siinä selitettiin että Jumlan Sana on totuus, Jumalan Sana on aina sama, Jumalan Sana tuottaa hedelmää.. ja oikein puhuttu mutta sitten tuli "todisteeksi" että Jumala pelastaa uskovat ja heittää ikuiseen kidutukseen loput ???

Lähes ainoa kohta minkä saarnamies suoraan luki Raamatusta oli:
Matt. 10:28
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

Sen jälkeen hän valitti että helvetin saarnaamista ei sallittu Norjan TVssä. (Tämä kaikki tapahtui Norjassa) .

Olen erittäin iloinen siitä että Norjan TV ei laske eetteriin tuollaista keskiaikaista helvetti-mönjää.
Onneksi on ihmisillä tänään mahdollisuus itse tutkia Raamattua ja siksi on helvettiä saarnaavat mustakaavut mennyttä aikaa, ainakin Norjan TV:ssä.

Kuinka on siellä Suomessa? Vieläkö siellä sallitaan helvetin saarnoja televisio ruudussa?

4

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jollakin kanavalla heitetään halkoja roihuun lisää, jollakin toisella taas lieskoja pyritään sammuttelemaan.

• Tuli on irti

Jorma Finnilällä on aivan tuoreitakin uutisia Papua Uudelta Guinealta (ent. Ceylon)

Elämän Keskus -- Tulevia kokouksia vuonna 2010:

La 29.5. klo 17 ja su 30.5. klo 14 - Jorma Finnilä. Tuoreita terveisiä Papua-Uudelta Guinealta.

http://elamankeskus.com/?Ajankohtaista

• Tuli on irti kirjoitti:

Jorma Finnilällä on aivan tuoreitakin uutisia Papua Uudelta Guinealta (ent. Ceylon)

Elämän Keskus -- Tulevia kokouksia vuonna 2010:

La 29.5. klo 17 ja su 30.5. klo 14 - Jorma Finnilä. Tuoreita terveisiä Papua-Uudelta Guinealta.

http://elamankeskus.com/?Ajankohtaista

Stri Lanka. Joten Papua- ney Guinea on aivan eri saaren puolisko. Toinen saaren puolisko on nimeltään West Irian.

• [][][] ... ja oikein puhuttu mutta sitten tuli "todisteeksi" että Jumala pelastaa uskovat ja heittää ikuiseen kidutukseen loput ???
      Lähes ainoa kohta minkä saarnamies suoraan luki Raamatusta oli:
      Matt. 10:28
      Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.
      Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. [][][]

Yksi kohta, yksi paikka. Mitäpä niitä kaikkia kohtia vyöryttämään esiin yhtenä päivänä.
      Sehän riitti sinulle. Kun saarnattiin pelastusta jsotain kauhun paikasta, sinä myhäilit tyytyväisenä ja
      löit rintaasi. Sitten kun tuo kauhun paikka mainitttiin sinulle tärähti paskat housuun ja olisit valmis
      kieltämään mokimasta saatanallisesta paikasta puhumisen.
      Mutta eikö olekin niin, että sielun pelastuminen kauhun paikasta on tärkeämpää kuin välttää ruumiin
      joutuminen kaatopaikalle?

Mitä norjalaisiin tulee, niin nehän eivät tunnusta edes Euroopan olemassakoloa ja silti ylpeinä lyövät
      rintaansa kun Euroviisuista puhutaan.

Dan. 12:2
      Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.

Jos tahdot korvasi säästää kadotuksen paikasta puhumiseslta, muuta vieläkin pohjoisemmaksi, esikimoiden
      ylöpuolelle tai alas Papua-Uudelle Guinnealle, ihmissyöjäheimojen pariin. Ne ei puhu helvetistä.
      Tosin joku heimo jo, sillä pohojanmaalainen Jorma Finnilä kävi siellä saarnaamassa pelastusta kadotuksen kuiluista.
      Jotkut ottivat vastaan Elämän Herran, kun ihmeet ja merkit seurasivat Jorman mukana.
      Tästä on jo kymmenisen vuotta, joten en mene takuuseen, välttyisitkö sielläkään kauhulta nykyajassa.
      Face to face olen tästäkin jännästä ristiretkestä Jormalta kuullut ja moni muu voi todistaa samankaltaista.

http://www.neste.tv/index.php?option=com_wrapper&Itemid=139

TV Neste Mission World - Nokia Missio ... Jorma Finnilä esittäytyy
      http://www.neste.tv/index.php?option=com_content&task=section&id=31&Itemid=137

Finnilän itsetilitys TV316.fi
      http://tv316.fi/videoarkisto/arkisto-kulmakivi/kulmakivi-jorma-finnilaen-tilitys.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82