Okei, eli olen hankkimassa tatuointia itselleni. Mielessäni on pyörinyt lauseet "Usko Kohtaloosi" ja "Usko Unelmiisi". Haluasin ottaa tatuoinnin hepreaksi.. Eli voisiko joku ihana auttaa mua, ja kääntää nämä lauseet hepreaksi. KIITOS, jo etukäteen :)
Voisiko kääntää joku kääntää yhden lauseen hepreaksi?
9
816
Vastaukset
- Aatteleppaite
tai siis ihan tarkaan.
יש לי מכנסי עור, כרוב כבוש
Luet siis oikealta vasemmalle,usko kohtaloosi!.- henriikka1112
kiitos kovasti!! osaisitko sen usko unelmiisi? Ja lisäkysymys vielä, mikä on pelkkä kohtalo? Olen myös miettinyt olisko pelkkä kohtalokin hyvä :)
- Aatteleppaite
henriikka1112 kirjoitti:
kiitos kovasti!! osaisitko sen usko unelmiisi? Ja lisäkysymys vielä, mikä on pelkkä kohtalo? Olen myös miettinyt olisko pelkkä kohtalokin hyvä :)
ihmisen ehkä vittumaisin keksimä sana.
Sillä teet mitä tahansa tai olet tekemättä,tai jotain siltä väliltä niin aina se on kohtalo. - Tzippor
henriikka1112 kirjoitti:
En suosittele sinua ottamaan itsellesi edes T-paitaan tekstiä jota et itse ymmärrä.
Tuon edellisen "käännöksen" sisältö nimittäin oli: "Minulla on nahkahousut. Hapankaalia."
Mutta sinä taisit jo ehtiä ottamaan tatuoinnin molempaan kankkuusi...
Seuraavaksi joku lainaa sinulle otetta säilykepurkin kyljestä: "Säilykelihaa. Ei kosher." - tosiaankin
henriikka1112 kirjoitti:
miettisin kahteen kertaa kenen ohjeita kuuntelen. Oikeasti kyseinen viisastelija ei osaa edes kirjaimia.
- Atte Ateisti
henriikka1112 kirjoitti:
Laita se mieluummin saksaksi:
Ich habe Lederhosen. Sauerkraut.
- plnub
ihoon piirtämiset ja tatuoinnit ja horoskoopit.
Kysy puulta niin sen sauva vastaa.- saddel
naisten meikkaamista.
- 423423423
tulee palauttaa yhtä tahrattomana kuin sen on saanukkin?
Ja seitsemäntenä päivänä pojat silvotaa,hullua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492189
- 1211475
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3371289Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671214Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401200IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31191- 1411169
- 491119
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1581033Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1011000