aina ja tahallani ja kun maalta olen niin se käy melkeen luonnostaan multa. ja akka on kaupunkilainen sivistynyt, hillitty nörtti.
huudan kaupan poikki sille että OSTA SIT PEHMEETÄ PASKAPAPERIA ETTEI PERSE KULU PUHKI ja se on posket niin mukavan helakan punasena siellä työntää kärryjä.
ja sit toinen hyvä kerran kuussa jos on miehiä ympärillä :PITIKÖS SUN OSTAA NIITÄ JAKOPÄÄN TIIVISTEITÄ ? (tai saman rivo versio jos on teinejä ympärillä) HEI MUISTA OSTAA NIITÄ VITTU-RÄTTEJÄS SIT !- ja kaikki häpee, takuu´varma juttu.
joskus jos on tylsää niin rupean esittämään vammaista ja annan kuolan valua leualle ja roikun sen helmoissa ja hyräilen jotain invaa laulua ja vielä nuotin vierestä. "metsästän mää tiikerii ja tahron saara suuree-een..."ja on hyvä kysyä että :OOTTAAKO SE INVATAKSI PIHALLA MEITÄ VIELÄ VAI MENIKÖ SE JO NUKKUMAAN TALLIIN?
kerran mun piti ostaa kaakaota ja joku mummo oli siinä kaakaohyllyllä niin ajattelinpa huvikseni ääneen :...NIIN JA PANNUKAHVIA PITI KUULEMMA OSTAA..." ja otan sen kaakaopöntön ja menen pois niin se mummo meluaa että "HEI SE ON KAAKAOTA EIKÄ KAHVIA!" heko heko.
emäntä aina pikkasen suuttuu mutta se leppyy heti kun vähän pusuttelee niskasta ja höpisee hempeitä.
pelleily piristää (minua ,ei muita) !
mää nolaan mun akkaa kaupassa
13
2006
Vastaukset
- ...
...ei varmaan kovin kauan enää tartte nolailla... saat piakkoin ihan yksin tehdä kauppareissus...
- annamarjaterttu
määkin ton vähän niinku ajattelin. En mää ainakaan viitteis tollast kauaa kattoo. Olis varmaan meinaan sen verran rasittavaa. Pari kertaa menis ja olis varmmaa hauskaaki, mut kyll liika on ain liikaa.
- kaisa
annamarjaterttu kirjoitti:
määkin ton vähän niinku ajattelin. En mää ainakaan viitteis tollast kauaa kattoo. Olis varmaan meinaan sen verran rasittavaa. Pari kertaa menis ja olis varmmaa hauskaaki, mut kyll liika on ain liikaa.
jos akalla riittää huumorintaju niin ei se sua välttämättä jätä. Mut sä taidat olla vähän juntti kun käytät sanoja "vitturätti" jne.
Mustaki on hauskaa nolata kavereita, mutta HYVÄN MAUN RAJOISSA. - Joo
Nyt löyty keinot, ettei vaimo aina raahaa Ikeaan...
- Jesh
oot todellinen huumormies!
- Sökö sökö söö
Kaljahyllyllä:
MEINAATKO TAAS PASKOA HOUSUUN MAANANTAINA JA YRJÖTÄ POTTASI TÄYTEEN ?
kortsuhyllyllä:
OSTA NIITÄ HYVÄN MAKUISIA KORTSUJA, ETTÄ MUN ON MUKAVAMPI IMEÄ SUA, SUN KUSEN HAJUSTA KULLIA EI KUKAAN HALUU KAHTA KERTAA IMUTTAA.
alushousuhyllyllä:
OSTA NIITÄ KUSEN JA PASKAN VÄRISIÄ, ETTEI TARVII NIIN USEIN PESTÄ.
viinakaupassa:
SULLE VÄLTTÄÄ GAMBINA, YRJÖÖT SEN KUITENKIN. - ossi
Kun ostat kortsuja, sanoo vaimo:
OSTA NIITÄ PIENIÄ, ETTEI PUTOO PÄÄLTÄ - ???
Vittu sä oot spede.
- Kapu
tuskin jaksat kauppaan asti mennä :p
- nainen78
oletko ikinä ajatellut että nolaisit itsesi kun kaupassa huutelet?
voi käydä toisin päin.
itse ainakin sinulle naureskelen :))) - Pippuri
Mietin, että mikähän sun pointtis on käyttäytyessäsi noin. Mikä tarkoitus oman vaimon nolaamisella on? Ehkäpä sinulla on todella huono itsetunto tai olet jostain vaimosi ominaisuudesta kateellinen.En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat toisille pahaa, vallankin kun kyseessä on laheinen ihminen. Kuinkahan kauan vaimosi sinua katsoo, minä en katselisi hetkeäkään. Hän alentaa itseään olemalla henkilön kanssa joka nimittelee "akaksi". Kasva aikuiseksi, olet lapsellinen ja kehittymätön ihminen!
- Anonyymi00012
Empä ole koskaan naisiani enkä nykyistä vaimoani nolannu tahallani,sen sijaan olen kyllä auttanu ostosissa paljonkin,ihan jopa niitä' "vitturättejä " ostanu hänelle,eikä siinä mitään noloa olekkaan,jokainenhan sen tietää ketkä niitä käyttää.
Aika juntti kyllä ukon pitää olla kun noin on huudellu,huh huh!
- Anonyymi00013
Sinunlaista jätkää en kattois päivää kauempaa. Tuo ei ole millään tavalla hauskaa, et anna mitään arvoa naisellesi. Sääliksi käy kun sinunlaista kusipäätä katselee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715