aina ja tahallani ja kun maalta olen niin se käy melkeen luonnostaan multa. ja akka on kaupunkilainen sivistynyt, hillitty nörtti.
huudan kaupan poikki sille että OSTA SIT PEHMEETÄ PASKAPAPERIA ETTEI PERSE KULU PUHKI ja se on posket niin mukavan helakan punasena siellä työntää kärryjä.
ja sit toinen hyvä kerran kuussa jos on miehiä ympärillä :PITIKÖS SUN OSTAA NIITÄ JAKOPÄÄN TIIVISTEITÄ ? (tai saman rivo versio jos on teinejä ympärillä) HEI MUISTA OSTAA NIITÄ VITTU-RÄTTEJÄS SIT !- ja kaikki häpee, takuu´varma juttu.
joskus jos on tylsää niin rupean esittämään vammaista ja annan kuolan valua leualle ja roikun sen helmoissa ja hyräilen jotain invaa laulua ja vielä nuotin vierestä. "metsästän mää tiikerii ja tahron saara suuree-een..."ja on hyvä kysyä että :OOTTAAKO SE INVATAKSI PIHALLA MEITÄ VIELÄ VAI MENIKÖ SE JO NUKKUMAAN TALLIIN?
kerran mun piti ostaa kaakaota ja joku mummo oli siinä kaakaohyllyllä niin ajattelinpa huvikseni ääneen :...NIIN JA PANNUKAHVIA PITI KUULEMMA OSTAA..." ja otan sen kaakaopöntön ja menen pois niin se mummo meluaa että "HEI SE ON KAAKAOTA EIKÄ KAHVIA!" heko heko.
emäntä aina pikkasen suuttuu mutta se leppyy heti kun vähän pusuttelee niskasta ja höpisee hempeitä.
pelleily piristää (minua ,ei muita) !
mää nolaan mun akkaa kaupassa
13
1912
Vastaukset
- ...
...ei varmaan kovin kauan enää tartte nolailla... saat piakkoin ihan yksin tehdä kauppareissus...
- annamarjaterttu
määkin ton vähän niinku ajattelin. En mää ainakaan viitteis tollast kauaa kattoo. Olis varmaan meinaan sen verran rasittavaa. Pari kertaa menis ja olis varmmaa hauskaaki, mut kyll liika on ain liikaa.
- kaisa
annamarjaterttu kirjoitti:
määkin ton vähän niinku ajattelin. En mää ainakaan viitteis tollast kauaa kattoo. Olis varmaan meinaan sen verran rasittavaa. Pari kertaa menis ja olis varmmaa hauskaaki, mut kyll liika on ain liikaa.
jos akalla riittää huumorintaju niin ei se sua välttämättä jätä. Mut sä taidat olla vähän juntti kun käytät sanoja "vitturätti" jne.
Mustaki on hauskaa nolata kavereita, mutta HYVÄN MAUN RAJOISSA. - Joo
Nyt löyty keinot, ettei vaimo aina raahaa Ikeaan...
- Jesh
oot todellinen huumormies!
- Sökö sökö söö
Kaljahyllyllä:
MEINAATKO TAAS PASKOA HOUSUUN MAANANTAINA JA YRJÖTÄ POTTASI TÄYTEEN ?
kortsuhyllyllä:
OSTA NIITÄ HYVÄN MAKUISIA KORTSUJA, ETTÄ MUN ON MUKAVAMPI IMEÄ SUA, SUN KUSEN HAJUSTA KULLIA EI KUKAAN HALUU KAHTA KERTAA IMUTTAA.
alushousuhyllyllä:
OSTA NIITÄ KUSEN JA PASKAN VÄRISIÄ, ETTEI TARVII NIIN USEIN PESTÄ.
viinakaupassa:
SULLE VÄLTTÄÄ GAMBINA, YRJÖÖT SEN KUITENKIN. - ossi
Kun ostat kortsuja, sanoo vaimo:
OSTA NIITÄ PIENIÄ, ETTEI PUTOO PÄÄLTÄ - ???
Vittu sä oot spede.
- Kapu
tuskin jaksat kauppaan asti mennä :p
- nainen78
oletko ikinä ajatellut että nolaisit itsesi kun kaupassa huutelet?
voi käydä toisin päin.
itse ainakin sinulle naureskelen :))) - Pippuri
Mietin, että mikähän sun pointtis on käyttäytyessäsi noin. Mikä tarkoitus oman vaimon nolaamisella on? Ehkäpä sinulla on todella huono itsetunto tai olet jostain vaimosi ominaisuudesta kateellinen.En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat toisille pahaa, vallankin kun kyseessä on laheinen ihminen. Kuinkahan kauan vaimosi sinua katsoo, minä en katselisi hetkeäkään. Hän alentaa itseään olemalla henkilön kanssa joka nimittelee "akaksi". Kasva aikuiseksi, olet lapsellinen ja kehittymätön ihminen!
- Anonyymi00012
Empä ole koskaan naisiani enkä nykyistä vaimoani nolannu tahallani,sen sijaan olen kyllä auttanu ostosissa paljonkin,ihan jopa niitä' "vitturättejä " ostanu hänelle,eikä siinä mitään noloa olekkaan,jokainenhan sen tietää ketkä niitä käyttää.
Aika juntti kyllä ukon pitää olla kun noin on huudellu,huh huh!
- Anonyymi00013
Sinunlaista jätkää en kattois päivää kauempaa. Tuo ei ole millään tavalla hauskaa, et anna mitään arvoa naisellesi. Sääliksi käy kun sinunlaista kusipäätä katselee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4136029- 835371
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 553761
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1753459Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633207- 432279
- 492215