Aloitan uuden keskustelun...

MuisQuuuuu

Tuolla maailmalla ja meilläkin täällä suomessa on havaittu uusi elämänmuoto...Nettielämä.

Varsinkin se on yhä yleisempää nuorten naiseten että eronneiden keski-ikäisten naisten keskuudessa.

Nettiin luodaan kokonaan uusi identiteetti itselleen..Täysin erilainen, kuin se mitä ko ihminen todellisuudessa on. Kyseessä on siis jonkinsortin kaksoiselämä..joka vie mennessään. Todellisuuden ja keksityn raja hämärtyy..:o/..

Olenko oikiassa, kun väitän aistineeni huuhaallakin kyseisen ilmiön ?...

Onlo ko asia Teistä huijausta...Ja jos on niin kenen ?.. Minkälaisia tuntemuksia asia herättää teissä ?...


Mä vain ihmettelen..pien immeinen..Ihmettelen, koska koen et on mun oikeuteni tulla juuri sellaisena hyväksytyksi mikä olen..Oikeus olla juuri tämä..tässä ja nyt ;o)...

Niin..et tällästä tänään..joulukuun ensimmäisenä...ja erittäin kiukkuisena..kai..;o)...

118

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?()?
      • MuisQuuuuu

        Jostain syystä toi "puskapaska" on lanseerattu huulle..Hitto..puskana aivan varmasti luuraa myöskin nicilliset, kun ei uskalleta sanoa asiaa suoraan..Näin se vain on..Ja turha huijata vanhaa..kyl sen huomaa ;o)..

        Yleensä toi kaksoiselämä luodaan ihan nicille..Sille halutaan näkyvyyttä..ymmärräthän...;o)...


      • ?()?
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Jostain syystä toi "puskapaska" on lanseerattu huulle..Hitto..puskana aivan varmasti luuraa myöskin nicilliset, kun ei uskalleta sanoa asiaa suoraan..Näin se vain on..Ja turha huijata vanhaa..kyl sen huomaa ;o)..

        Yleensä toi kaksoiselämä luodaan ihan nicille..Sille halutaan näkyvyyttä..ymmärräthän...;o)...

        no jaa ei kukaan sit:)>>> ja musaa http://www.youtube.com/watch?v=mOs0pSAckCo


      • MuisQuuuuu
        ?()? kirjoitti:

        no jaa ei kukaan sit:)>>> ja musaa http://www.youtube.com/watch?v=mOs0pSAckCo

        nyt nokka pystyyn ja rinta rottingilla etiäpäin..Hitusen paremmat luulot ittestään...;o)...

        Älä koskaan sano..ei koskaan..Se on hurjan vaarallista ;o)...


      • ?()?

      • MuisQuuuuu

      • ?()?
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sait mut nauramaan..ja se on paljon se..tänään..;o)...

        Kas takana tosi pasta päivä duunissa..:o/...

        Työpäivät on nykyään uurtamista laman eteen:( mut jaksellaan huuhailla se on hyvä:)>>>>>>>


      • MuisQuuuuu
        ?()? kirjoitti:

        Työpäivät on nykyään uurtamista laman eteen:( mut jaksellaan huuhailla se on hyvä:)>>>>>>>

        Ja mä alan elpyä...Onhan mul edessä yksi vapaapäivä..Tosin..naarmut käsivarressani muistuttavat inhottavasti tästä duunipäivästä...:o/...


      • ?()?

      • MuisQuuuuu

      • ?()?

      • MuisQuuuuu

      • ?()?

      • ?()?
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sitä täytyy olla miehessä hitunen..leikkimielisesti siis..;o)...

        Ja ikään katsomatta:)>>>>>>>>>>


      • MuisQuuuuu
        ?()? kirjoitti:

        Ja ikään katsomatta:)>>>>>>>>>>

        ei mitään ikäkasismia...tai mitään muutakaan rasismia...;o)...


      • ?()?
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ei mitään ikäkasismia...tai mitään muutakaan rasismia...;o)...

        Vaikka olis rumamies :((


      • MuisQuuuuu
        ?()? kirjoitti:

        Vaikka olis rumamies :((

        kyttyräselkä Notredamin kellonsoittaja...ei sillä ole väliä..:o)...


      • ?()?
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kyttyräselkä Notredamin kellonsoittaja...ei sillä ole väliä..:o)...

        Jotain geenejä tullut sentään,ettei kyttyrää tykkää.Eiks sellainen sanonta (älä tykkää kyttyrää) :))>>>


      • MuisQuuuuu
        ?()? kirjoitti:

        Jotain geenejä tullut sentään,ettei kyttyrää tykkää.Eiks sellainen sanonta (älä tykkää kyttyrää) :))>>>

        olemassa...;O)..

        Mä olen tuntenut erilaisia kyttyräselkiä..ammatillisella urallani..He ovat ollaat mieleenpainuvia persoonia..kautta aikojen;o)...


      • ?()?
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        olemassa...;O)..

        Mä olen tuntenut erilaisia kyttyräselkiä..ammatillisella urallani..He ovat ollaat mieleenpainuvia persoonia..kautta aikojen;o)...

        Hei nyt sä selvästi muistikuvina nauroit niille :)))>> toi sun hymysi paljasti sen,saanko huomauttaa, älykkäät
        "tyttölapset"ovat hyviä suukottaa!


      • MuisQuuuuu
        ?()? kirjoitti:

        Hei nyt sä selvästi muistikuvina nauroit niille :)))>> toi sun hymysi paljasti sen,saanko huomauttaa, älykkäät
        "tyttölapset"ovat hyviä suukottaa!

        se nauru johtui vain mielikuvasta, jonka kirjoittamasi aiheutti ;O)...

        Souteku on aina ihanaa..Paitsi joskus...;o)...


      • ?()?
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        se nauru johtui vain mielikuvasta, jonka kirjoittamasi aiheutti ;O)...

        Souteku on aina ihanaa..Paitsi joskus...;o)...

        Nyt mä sitten gosin polvillani :))>>> http://www.youtube.com/watch?v=H4s61lR4ieU&NR=1 klo:5 kello huutaa
        herätys! Tuli työt mieleen:(( Onneks saan tästä huuhaa illasta hälytys euroja.........Et suutu vaikka voin rakastua.
        Jonkun nim.merkkiin tai kaikkien satujen nikkeihin,en ole auervaara!


      • MuisQuuuuu
        ?()? kirjoitti:

        Nyt mä sitten gosin polvillani :))>>> http://www.youtube.com/watch?v=H4s61lR4ieU&NR=1 klo:5 kello huutaa
        herätys! Tuli työt mieleen:(( Onneks saan tästä huuhaa illasta hälytys euroja.........Et suutu vaikka voin rakastua.
        Jonkun nim.merkkiin tai kaikkien satujen nikkeihin,en ole auervaara!

        Jos Sä satumaiseen rakastut..se vain hyvä asia;o)... Silloin ihminen tuntee ja kokee jotain..Ei ole puupökkelö..niin sanotusti :o)...


      • ihan tuntematon
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Jostain syystä toi "puskapaska" on lanseerattu huulle..Hitto..puskana aivan varmasti luuraa myöskin nicilliset, kun ei uskalleta sanoa asiaa suoraan..Näin se vain on..Ja turha huijata vanhaa..kyl sen huomaa ;o)..

        Yleensä toi kaksoiselämä luodaan ihan nicille..Sille halutaan näkyvyyttä..ymmärräthän...;o)...

        ,.,.. kuka minä olen ,.,. hihihi ,.,.,,.
        mikään ei paljasta ,.,,.,,,.


      • MuisQuuuuu
        ihan tuntematon kirjoitti:

        ,.,.. kuka minä olen ,.,. hihihi ,.,.,,.
        mikään ei paljasta ,.,,.,,,.

        mut en vaan viitsi paljastella kaikille...;o)...


    • padme_amidala

      ..mitään netti-identiteettiä. Samanlainen pölkkypää olen ihan livessäkin, kun täällä. Minusta on ihan sama mitä muut ajattelevat, en piittaa siitä : ) Minullakin on oikeus olla tälläinen, kuin olen, enkä kaipaa kenenkään hyväksyntää siihen. Syynä se, etten osaa olla muunlainen : )

      Mitä tulee tuohon ajatukseen, että täälläkin olisi kaksoiselämää, en ole sitä silleen ajatellut. Vastailen niihin juttuihin, jotka minusta tuntuvat kivoilta sen kummemmin miettimättä ihmistä siellä jutun takana : )

      Mistähän sinä nyt niin kiukkuinen olet joulukuun ekana. Kynttilöitä saa jo poltella ja joulunviettoa mietiskellä : )

      Mukavempaa illanjatkoa sinulle : )

      • MuisQuuuuu

        oli menneellä viikolla laaja artikkeli lehdessä.

        Miksi laitoin tämän aloituksen huuhaalle..No..koska täällä usein huomaan kirjoituksia, joissa syytellään ihmisiä...feikkaamisesta...Esim..moniniccisyys tuntuu ahdistavan jollain tasolla joitakin ihmisiä..Mietin, et loukkaako se ihmisen oikeustajua..vai mikä siinä ahdistaa..?...;o)...

        Kiitos..samoin ihanan tunnelmallista iltaa Sinullekkin..Kiukkuinen kyllä, mut jos sen toteaa naäi..vaik huulla, niin yleensä se haihtuu pois..ilman, et siirrän sen johonkuhun toiseen..;o)...


      • MuisQuuuuu
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        oli menneellä viikolla laaja artikkeli lehdessä.

        Miksi laitoin tämän aloituksen huuhaalle..No..koska täällä usein huomaan kirjoituksia, joissa syytellään ihmisiä...feikkaamisesta...Esim..moniniccisyys tuntuu ahdistavan jollain tasolla joitakin ihmisiä..Mietin, et loukkaako se ihmisen oikeustajua..vai mikä siinä ahdistaa..?...;o)...

        Kiitos..samoin ihanan tunnelmallista iltaa Sinullekkin..Kiukkuinen kyllä, mut jos sen toteaa naäi..vaik huulla, niin yleensä se haihtuu pois..ilman, et siirrän sen johonkuhun toiseen..;o)...

        en myöskään hae muiden hyväksyntää..;o)...


      • padme_amidala
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        oli menneellä viikolla laaja artikkeli lehdessä.

        Miksi laitoin tämän aloituksen huuhaalle..No..koska täällä usein huomaan kirjoituksia, joissa syytellään ihmisiä...feikkaamisesta...Esim..moniniccisyys tuntuu ahdistavan jollain tasolla joitakin ihmisiä..Mietin, et loukkaako se ihmisen oikeustajua..vai mikä siinä ahdistaa..?...;o)...

        Kiitos..samoin ihanan tunnelmallista iltaa Sinullekkin..Kiukkuinen kyllä, mut jos sen toteaa naäi..vaik huulla, niin yleensä se haihtuu pois..ilman, et siirrän sen johonkuhun toiseen..;o)...

        ..luin kerran fiksun selityksen. Kyseinen kirjoittaja käytti muitakin palstoja ja hän mainitsi, ettei kehtaa sillä virallisemmalla nikillään tunnustaa kirjoittelevansa huuhaalla *siis täähän on niin fiksu palsta* Sitten voi olla toisena syynä vaihtaa nikkiä se, että siihen tarttuu liikaa änkeriöisiä kurnuttamaan ympärille.

        Minusta on ihan sama, kirjoittaako nikillä tai monilla nikeillä tai vaikkapa puskasta, kunhan käyttäytyy asiallisesti toisia kirjoittajia kohtaan, sekä noudattaa niitä suomi24:n ja palstan otsikon mukaisia linjauksia.

        Monta puskaa kirjoittaa ihan mukavia juttuja aloituksiksi täälläkin : ) Onhan täällä paljon lukijoita ns. ohikulkijoinakin, mukava juttu saattaa herättää halun vastata tai kirjoittaa oman aloituksen.

        Minä itse käytän vain tätä yhtä nikkiä, enkä kirjoittele puskasta : ) Minua harmittaa ne luulot, että jokainen/minäkin kirjoittaisin puskista. Itse en ainakaan pidä näitä kirjoituksiani sen arvoisena, että nämä pitäisi puskasta kirjoittaa : )

        uudestaan sitä mukavaa iltaa, itse lopetan tään huuhailun tältä illalta : )


      • MuisQuuuuu
        padme_amidala kirjoitti:

        ..luin kerran fiksun selityksen. Kyseinen kirjoittaja käytti muitakin palstoja ja hän mainitsi, ettei kehtaa sillä virallisemmalla nikillään tunnustaa kirjoittelevansa huuhaalla *siis täähän on niin fiksu palsta* Sitten voi olla toisena syynä vaihtaa nikkiä se, että siihen tarttuu liikaa änkeriöisiä kurnuttamaan ympärille.

        Minusta on ihan sama, kirjoittaako nikillä tai monilla nikeillä tai vaikkapa puskasta, kunhan käyttäytyy asiallisesti toisia kirjoittajia kohtaan, sekä noudattaa niitä suomi24:n ja palstan otsikon mukaisia linjauksia.

        Monta puskaa kirjoittaa ihan mukavia juttuja aloituksiksi täälläkin : ) Onhan täällä paljon lukijoita ns. ohikulkijoinakin, mukava juttu saattaa herättää halun vastata tai kirjoittaa oman aloituksen.

        Minä itse käytän vain tätä yhtä nikkiä, enkä kirjoittele puskasta : ) Minua harmittaa ne luulot, että jokainen/minäkin kirjoittaisin puskista. Itse en ainakaan pidä näitä kirjoituksiani sen arvoisena, että nämä pitäisi puskasta kirjoittaa : )

        uudestaan sitä mukavaa iltaa, itse lopetan tään huuhailun tältä illalta : )

        useita miccejä..saadakseen keskusteluihin monivivahteisuutta...ja vauhtia..;o)...

        Minulle myös on aivan sama kirjoittaako kukin useammalla nicillä...Itse en sitä tee..pököpäisyyttäni..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        useita miccejä..saadakseen keskusteluihin monivivahteisuutta...ja vauhtia..;o)...

        Minulle myös on aivan sama kirjoittaako kukin useammalla nicillä...Itse en sitä tee..pököpäisyyttäni..;o)...

        se luo vivahteikkuutta ja huuhaan laatu/maara paranee :-)


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        se luo vivahteikkuutta ja huuhaan laatu/maara paranee :-)

        jos omaa hurjan muuntautumiskyvyn..positiivisella tavalla siis..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        jos omaa hurjan muuntautumiskyvyn..positiivisella tavalla siis..;o)...

        minen omaa, siksi olenkin yhen nimimerkin ihminen. mononikki :-)


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        minen omaa, siksi olenkin yhen nimimerkin ihminen. mononikki :-)

        sitä mitä on..Hyvä Basa...;o)..

        Ma nostan Sinulle hattua ja skoolaan punaviinillä;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        sitä mitä on..Hyvä Basa...;o)..

        Ma nostan Sinulle hattua ja skoolaan punaviinillä;o)...

        nostan sulle takasin ja skoolaan kaffella. ja jatkelen hommia...:-)


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        nostan sulle takasin ja skoolaan kaffella. ja jatkelen hommia...:-)

        Kahvi kyl korventaa mun masua..Ai mut Sä skoolaatkin...;o)...


    • kielibasa olen siviilissakin. mika hiukan huolestuttaa, koska nettitestin mukaan olen 74% tylsa. pitaisi varmaan ravakøitya, mutta ah.. kun se on niin rasittavaa :-)

      • MuisQuuuuu

        Räväkät ihmiset on niin tehokkaan rasittavia..ja tylsiä..;o)...

        Basa on Basa..juuri sellaisena, kuin on..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Räväkät ihmiset on niin tehokkaan rasittavia..ja tylsiä..;o)...

        Basa on Basa..juuri sellaisena, kuin on..;o)...

        jaan mieluusti ravakkyyden sohvaperunaasteelle ja avaan oluen ravakasti :-)

        ihana on jos establisoisi itelleen nimimerkin. olisi kielibasa tahi muisquu viela 50 vuoden paastakin. siihen aion pyrkia :-)


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        jaan mieluusti ravakkyyden sohvaperunaasteelle ja avaan oluen ravakasti :-)

        ihana on jos establisoisi itelleen nimimerkin. olisi kielibasa tahi muisquu viela 50 vuoden paastakin. siihen aion pyrkia :-)

        kun on vain tämä mikä on..Nicci vastaa omaa persoonaa..;o)...

        Mua muuten nauratti yksi ilta tossa..Taisi olla Laardin avaus stefu huulle..Joku luonnehti mua Jees ihmiseksi..vahvempien vietäväksi...;o)... Mun mies..totesi lakoonisesti.."Ne ei tunne sua.."..Hänen katseensa oli paljon puhuva...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        kun on vain tämä mikä on..Nicci vastaa omaa persoonaa..;o)...

        Mua muuten nauratti yksi ilta tossa..Taisi olla Laardin avaus stefu huulle..Joku luonnehti mua Jees ihmiseksi..vahvempien vietäväksi...;o)... Mun mies..totesi lakoonisesti.."Ne ei tunne sua.."..Hänen katseensa oli paljon puhuva...;o)...

        mutta ymmarran jos jollakulla on persoonien verkko. ite oon liika laiska ja mielikuvitukseton semmoisen yllapitamiseen.

        eihan ne tunnekkaan. ja sitten kannattaa ottaa huomioon sanallinen piikittely.. sita voi joku sanoa ihan toista kuin mita ajattelee. mutta semmostahan se on..


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        mutta ymmarran jos jollakulla on persoonien verkko. ite oon liika laiska ja mielikuvitukseton semmoisen yllapitamiseen.

        eihan ne tunnekkaan. ja sitten kannattaa ottaa huomioon sanallinen piikittely.. sita voi joku sanoa ihan toista kuin mita ajattelee. mutta semmostahan se on..

        mitä ajattelen..mut hienotunteisesti..yleensä ;o)..

        Tosin tuo rehellisyys ottaa välillä voimille..Kas niin moni ei haluakkaan rehellistä vastausta:o/...


    • Gaabriel

      olet, valitettavasti. Jokaisella palstalla ilmenee juuri tuon tyyppistä käyttäytymistä. On sekä miehiä ja naisia jotka elävät virtuoosimailmassa ja luulenkin heillä olevan ajoittain/usein vaikeaa siviilissä, kun "palstaminä", ois se paljon hauskempi/vittumaisempi minä, jota roolia haluais vetää myös livessä, mutta ei onnistukkaan niin vain, kun on tullut tunnetuksi toisenlaisena persoonana.

      Huijaustahan tuo on, mutta ketä miksi yrittää huijata yleensä ketään? Mielestäni ei olla itseensä tyytyväisiä ja siksi tuollaista jakautunutta persoonallisuushäiriötä esiintyy ja siihenhän tämä netti antaa mitä loistavimman mahdollisuuden.

      Koita taas selvää mun eriomaisesta kirjallisesta ulosannista :)))

      • MuisQuuuuu

        Juuri tuostahan siinä on kyse.;o)..

        Mua kyl huolestuttaa, et yhä nuoremmat..siis lapsetkin luovat itselleen uuden identiteetin..Huolettaa, et meille on kasvamassa sukupolvi, kolla on hurjan huono itsetunto..He eivät rakasta itseään sellaisenaan..Hemmetti..kuinka he voivat rakastaa muitakaan..ja luoda eläviä ihmiskontakteka..Erakoituvat ja luisuvat kauas yhteiskunnasta :o/...


      • Gaabriel
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Juuri tuostahan siinä on kyse.;o)..

        Mua kyl huolestuttaa, et yhä nuoremmat..siis lapsetkin luovat itselleen uuden identiteetin..Huolettaa, et meille on kasvamassa sukupolvi, kolla on hurjan huono itsetunto..He eivät rakasta itseään sellaisenaan..Hemmetti..kuinka he voivat rakastaa muitakaan..ja luoda eläviä ihmiskontakteka..Erakoituvat ja luisuvat kauas yhteiskunnasta :o/...

        että sait selvää ja varmaan jouduit arvaamaan loput mitä tarkoitin :)) Onhan moisessa käyttätymisessä melkoisen huolestuttavia piirteitä ja mitä luultavammin se on tosi huonosti parannettavissa :( Vois vaikka verrata peliriippuvaisuuteen ja alkoholismiin, siksi paljon niissä on samankaltaisuuksia pitemmälle tarkisteltuna :( *vetäytyy makuukseensa kuusenpersiiseen miettimään uusia kujeita*


      • k.n
        Gaabriel kirjoitti:

        että sait selvää ja varmaan jouduit arvaamaan loput mitä tarkoitin :)) Onhan moisessa käyttätymisessä melkoisen huolestuttavia piirteitä ja mitä luultavammin se on tosi huonosti parannettavissa :( Vois vaikka verrata peliriippuvaisuuteen ja alkoholismiin, siksi paljon niissä on samankaltaisuuksia pitemmälle tarkisteltuna :( *vetäytyy makuukseensa kuusenpersiiseen miettimään uusia kujeita*

        miten olis pienet piruetit


      • k.n
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Juuri tuostahan siinä on kyse.;o)..

        Mua kyl huolestuttaa, et yhä nuoremmat..siis lapsetkin luovat itselleen uuden identiteetin..Huolettaa, et meille on kasvamassa sukupolvi, kolla on hurjan huono itsetunto..He eivät rakasta itseään sellaisenaan..Hemmetti..kuinka he voivat rakastaa muitakaan..ja luoda eläviä ihmiskontakteka..Erakoituvat ja luisuvat kauas yhteiskunnasta :o/...

        tämähän tekee juuri ihmisistä valehtelijoita koska täällä ei voi olla eikä saa olla oma itsensä on luotava toinen minä jotta pysyy murhaajilta yms piilossa .
        näin on kuitenkin nuorilla turvallista .. minun kirjoituksista jo voi päätellä millaista työtä ehkä minä olen tehnyt ja teen tartun asioihin joissa näen ongelmia ..
        koittaisit nyt jatkaa keskustelua minun kanssani niin vois olla antoisampaakin.
        vaikka olen nikitön eli olen naamaltani turvassa..


      • Gaabriel
        k.n kirjoitti:

        miten olis pienet piruetit

        mie loukkasin toin toisen jalkani yrittäessäni nelos shalkkovia, mutta ehkä se jonkinlainen poskivalssi kävis päinsä kuiteskin :))


      • k.n
        Gaabriel kirjoitti:

        mie loukkasin toin toisen jalkani yrittäessäni nelos shalkkovia, mutta ehkä se jonkinlainen poskivalssi kävis päinsä kuiteskin :))

        tiedetään miten sua lähestytään.
        tuota en vielä ole aatellu vaikka olen rekkautumaton..
        kun k.n kiinostaa niin paljon toisiakin käyttämään .
        kyllä minut tunnistaa kirjoitukistani siitä ei ole epäselvää...


      • hohoijaa.
        k.n kirjoitti:

        tiedetään miten sua lähestytään.
        tuota en vielä ole aatellu vaikka olen rekkautumaton..
        kun k.n kiinostaa niin paljon toisiakin käyttämään .
        kyllä minut tunnistaa kirjoitukistani siitä ei ole epäselvää...

        on sun jutut niin sekavia ettei kenenkään toisen


      • MuisQuuuuu
        Gaabriel kirjoitti:

        että sait selvää ja varmaan jouduit arvaamaan loput mitä tarkoitin :)) Onhan moisessa käyttätymisessä melkoisen huolestuttavia piirteitä ja mitä luultavammin se on tosi huonosti parannettavissa :( Vois vaikka verrata peliriippuvaisuuteen ja alkoholismiin, siksi paljon niissä on samankaltaisuuksia pitemmälle tarkisteltuna :( *vetäytyy makuukseensa kuusenpersiiseen miettimään uusia kujeita*

        aina yhteiset piirteensä...:o/...

        Parannettavissa..kyllä. jos vain itse haluaa..ja tunnistaa oireensa ;o)..


      • MuisQuuuuu
        k.n kirjoitti:

        tämähän tekee juuri ihmisistä valehtelijoita koska täällä ei voi olla eikä saa olla oma itsensä on luotava toinen minä jotta pysyy murhaajilta yms piilossa .
        näin on kuitenkin nuorilla turvallista .. minun kirjoituksista jo voi päätellä millaista työtä ehkä minä olen tehnyt ja teen tartun asioihin joissa näen ongelmia ..
        koittaisit nyt jatkaa keskustelua minun kanssani niin vois olla antoisampaakin.
        vaikka olen nikitön eli olen naamaltani turvassa..

        ..Kiusallisen oikiassa..aina...No juuh..;o)..

        Mut ihan oikeesti..Mä en suostu olemaan edes täällä netissä feikki..Vain tämä..ei tuuta..;o)...


      • k.n
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ..Kiusallisen oikiassa..aina...No juuh..;o)..

        Mut ihan oikeesti..Mä en suostu olemaan edes täällä netissä feikki..Vain tämä..ei tuuta..;o)...

        minun ajatuksiini ihan sama mitä kirjoitan kun et edes lue.


      • MuisQuuuuu
        k.n kirjoitti:

        minun ajatuksiini ihan sama mitä kirjoitan kun et edes lue.

        Mut ajatus vain ei nyt luista..Väsy painaa..ja se on harmillista..Mä ymmärsin pointtisi kyllä..Okei..Raahustan uudestaan lukasee ajatuksella Sun vastauksesi :o)...


      • MuisQuuuuu
        k.n kirjoitti:

        tämähän tekee juuri ihmisistä valehtelijoita koska täällä ei voi olla eikä saa olla oma itsensä on luotava toinen minä jotta pysyy murhaajilta yms piilossa .
        näin on kuitenkin nuorilla turvallista .. minun kirjoituksista jo voi päätellä millaista työtä ehkä minä olen tehnyt ja teen tartun asioihin joissa näen ongelmia ..
        koittaisit nyt jatkaa keskustelua minun kanssani niin vois olla antoisampaakin.
        vaikka olen nikitön eli olen naamaltani turvassa..

        on aivan eriasia...kuin se et on luonut valheellisen identiteetin..;o)....

        Ei se aitous ole kiinni kuvasta..galleriassa...Vai mitä?...;o)...


      • k.n
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mut ajatus vain ei nyt luista..Väsy painaa..ja se on harmillista..Mä ymmärsin pointtisi kyllä..Okei..Raahustan uudestaan lukasee ajatuksella Sun vastauksesi :o)...

        et taida tietää mitä kirjoitin .
        missään nimessä ei täällä saa olla oma
        itsensä ...
        ei tunnistettavasti ei ainakaan alaikänen se on vaarallista.
        tästä tämä kieroon suuntautuminen alkaa ..
        jos minäkään en erota aikuista miestä nikin takaa kuvittelen sen olevan kahdeksantoista.
        on se oikein hyvin naamioitunut ..
        meillä jotka emme ole rekkautuneet on vaarallisempaa liikkua täällä.


      • Gaabriel
        k.n kirjoitti:

        tiedetään miten sua lähestytään.
        tuota en vielä ole aatellu vaikka olen rekkautumaton..
        kun k.n kiinostaa niin paljon toisiakin käyttämään .
        kyllä minut tunnistaa kirjoitukistani siitä ei ole epäselvää...

        Saisko suomennettuna tuon viestin? Siis minä siis nainen vai jotain ja joku satu sen kertoi? Mulla kyllä on rekattu nimmari, mutta tietyistä syistä kirjoitan tällä nimmarilla täällä :)
        Mä en oo kovinkaan hyvä tunnistaan kirjoittajia heidän kirjoitustyylinsä perusteella.


      • MuisQuuuuu
        k.n kirjoitti:

        et taida tietää mitä kirjoitin .
        missään nimessä ei täällä saa olla oma
        itsensä ...
        ei tunnistettavasti ei ainakaan alaikänen se on vaarallista.
        tästä tämä kieroon suuntautuminen alkaa ..
        jos minäkään en erota aikuista miestä nikin takaa kuvittelen sen olevan kahdeksantoista.
        on se oikein hyvin naamioitunut ..
        meillä jotka emme ole rekkautuneet on vaarallisempaa liikkua täällä.

        Mä olen ollut huulla viisi vuotta oma itseni..Ei mitään haittaa siitä elämääni..Päinvastoin..:o)..

        En suoetu muuhun..Älä sinäkään..Ole uskollinen sille mitä olet..ja ylpeä siitä :o)..

        Naiivi..ei kuitenkaan tarvitse olla ;o).. Usko tätiä..Täti ei ole eilisen teeren poiki ;o)...


      • k.n
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mä olen ollut huulla viisi vuotta oma itseni..Ei mitään haittaa siitä elämääni..Päinvastoin..:o)..

        En suoetu muuhun..Älä sinäkään..Ole uskollinen sille mitä olet..ja ylpeä siitä :o)..

        Naiivi..ei kuitenkaan tarvitse olla ;o).. Usko tätiä..Täti ei ole eilisen teeren poiki ;o)...

        älä kannusta väärin kohta taas joku tapetaan oli missä tahansa ..
        aikanen ottaa riskin tietäen mitä tekee..
        lapset ja nuoret ,ei tämä on sitä minun työtä.


      • MuisQuuuuu
        k.n kirjoitti:

        älä kannusta väärin kohta taas joku tapetaan oli missä tahansa ..
        aikanen ottaa riskin tietäen mitä tekee..
        lapset ja nuoret ,ei tämä on sitä minun työtä.

        Sä käsität aivan väärin..:o/..Pahus vie:o/...


      • k.n
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sä käsität aivan väärin..:o/..Pahus vie:o/...

        täällä on nuoren vaarallista liikkua omana itsenänsä minä voin tehdä mitä haluan.
        mutta nuorilla olis vain parempi että pysyisivät omissa ryhmissään missä tuntevat toisensa.
        ja huolehtivat että eivät lähtisi tuntemattomien nettimiesten mukaan.
        ehkä olis vielä se kielenkäyttökin harkittua koskaan ei tiedä mitä on odotettavissa.


      • MuisQuuuuu
        k.n kirjoitti:

        täällä on nuoren vaarallista liikkua omana itsenänsä minä voin tehdä mitä haluan.
        mutta nuorilla olis vain parempi että pysyisivät omissa ryhmissään missä tuntevat toisensa.
        ja huolehtivat että eivät lähtisi tuntemattomien nettimiesten mukaan.
        ehkä olis vielä se kielenkäyttökin harkittua koskaan ei tiedä mitä on odotettavissa.

        paljastaa itsestään yksityisasioita..Tiedät mitä tarkoitan. Yhtä vaarallista on luoda täysin valheellinen identiteetti ja elää sitä totena.

        Tuolla jossain kirjoitinkin huoleni nuorista, jos sattu osumaan silmiisi..Eli me puhutaan samasta asiasta..kuitenkin ;o)...


      • k.n
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        paljastaa itsestään yksityisasioita..Tiedät mitä tarkoitan. Yhtä vaarallista on luoda täysin valheellinen identiteetti ja elää sitä totena.

        Tuolla jossain kirjoitinkin huoleni nuorista, jos sattu osumaan silmiisi..Eli me puhutaan samasta asiasta..kuitenkin ;o)...

        rikollista .
        kyllä täällä on miehiä jotka on naisen nikillä..
        tai toisinpäin.
        mutta kyllä huomasin erään fiksun miehen jolla naisen kuva esillä mutta on mies.
        hänellä varmaan syy siihen.
        aivan järkevä puheissaan.


      • MuisQuuuuu
        k.n kirjoitti:

        rikollista .
        kyllä täällä on miehiä jotka on naisen nikillä..
        tai toisinpäin.
        mutta kyllä huomasin erään fiksun miehen jolla naisen kuva esillä mutta on mies.
        hänellä varmaan syy siihen.
        aivan järkevä puheissaan.

        Välitänkö..No en..Jokaisella on syynsä ko käyttäytymiseen..;o)..


      • k.n
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Välitänkö..No en..Jokaisella on syynsä ko käyttäytymiseen..;o)..

        välissä...
        hyviä öitä jos en enää piipahda tässä


      • k.n kirjoitti:

        rikollista .
        kyllä täällä on miehiä jotka on naisen nikillä..
        tai toisinpäin.
        mutta kyllä huomasin erään fiksun miehen jolla naisen kuva esillä mutta on mies.
        hänellä varmaan syy siihen.
        aivan järkevä puheissaan.

        Kukas se semmoinen on, kuiskaa minullekin ,.,.,,


    • sama ihminen tekeytyy moneksi eri ihmiseksi ja yrittää myös näillä useilla gallerioilla ystävystyä ja puhuttaa ihmistä varsinkin tuolla gallerioiden privapuolella viestein yms..keinoin...:)
      Juups...koen siis, että on huijausta suuressa määrin vielä kaiken lisäksi.:)
      Jos olet nainen ja teet itsellesi lukemattomia nikkejä, miehen/naisen nikkejä ja käytät niitä toisia ihmisiä vastaan ja keinottelet privassa...tuskin Muisquu sinulle tarvitsee enää tätä selittää, olet älykäs nainen.:)
      Ymmärtänet varmaan mitä tarkoitin.

      • MuisQuuuuu

        Itseasiassa olen täysin samaa mieltä kanssasi ... Huijausta mitä huijausta, jos tekeytyy muuksi mitä oikeasti on..Se on loukkaavaa muista kohtaan ja suuri karhunpalvelus itselleen..ihmisenä..sille kaikelle mitä on...:o/...


      • Surku^^
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Itseasiassa olen täysin samaa mieltä kanssasi ... Huijausta mitä huijausta, jos tekeytyy muuksi mitä oikeasti on..Se on loukkaavaa muista kohtaan ja suuri karhunpalvelus itselleen..ihmisenä..sille kaikelle mitä on...:o/...

        mut heti ulos, mutta kerronpa ihan suoraa yhden jutun.
        Sammakko17 yritti huijata mua luppis1-nimmarilla mustasukkaisuutensa vuoksi. Se ei tuntunut kyllä miltään kivalta. Tajusin heti, vaikka kiusallani vähän jatkoin että pääsin tasapeliin. Samoin ystävääni hän yritti ansaan karoliina-nikillään. Ei vaan onnistunut kumpaisellakaan nikillään.
        Onhan täällä kyllä häntä aika pahoin parjattu. En kyllä ota niihin kantaa. On saanut ihan riittävästi muilta kiusaamiltaan takaisin viime viikkoina!


      • MuisQuuuuu
        Surku^^ kirjoitti:

        mut heti ulos, mutta kerronpa ihan suoraa yhden jutun.
        Sammakko17 yritti huijata mua luppis1-nimmarilla mustasukkaisuutensa vuoksi. Se ei tuntunut kyllä miltään kivalta. Tajusin heti, vaikka kiusallani vähän jatkoin että pääsin tasapeliin. Samoin ystävääni hän yritti ansaan karoliina-nikillään. Ei vaan onnistunut kumpaisellakaan nikillään.
        Onhan täällä kyllä häntä aika pahoin parjattu. En kyllä ota niihin kantaa. On saanut ihan riittävästi muilta kiusaamiltaan takaisin viime viikkoina!

        Miksi heittäisin sut pois?...

        Jos olet tullut oikeasti huijatuksi..ei minulla ole mitään syytä mitätöidä asiaa..Ei aliarvioida tuntemuksiasi siitä.

        On varmasti tarpeeksi noloa huomata, et on ollut hyväuskoinen..ja huijattava ?...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Miksi heittäisin sut pois?...

        Jos olet tullut oikeasti huijatuksi..ei minulla ole mitään syytä mitätöidä asiaa..Ei aliarvioida tuntemuksiasi siitä.

        On varmasti tarpeeksi noloa huomata, et on ollut hyväuskoinen..ja huijattava ?...

        Ketäs muisku uskot? Tuota nikitöntä vai minua?? Tuo on yrittänyt savustaa mua ulos koko ajan taas tätä skeidaa,o


      • MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

        Ketäs muisku uskot? Tuota nikitöntä vai minua?? Tuo on yrittänyt savustaa mua ulos koko ajan taas tätä skeidaa,o

        Uskon omaa arvostelukykyäni. ;o)..

        En mitätöi myöskään mielipidettäsi.

        Toisaalta..Huuhaa ei ole mikään uskonasia..Ja mun mielipiteilläni ei ole kenellekkään mitään merkitystä.


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Miksi heittäisin sut pois?...

        Jos olet tullut oikeasti huijatuksi..ei minulla ole mitään syytä mitätöidä asiaa..Ei aliarvioida tuntemuksiasi siitä.

        On varmasti tarpeeksi noloa huomata, et on ollut hyväuskoinen..ja huijattava ?...

        Helekkarista täällä puhutaan en ymmärrä yhtään mulle tuli yks jo sanoo että kiertää huhuja ????? Mitä helekkarin huhuja??Jos tullaan galleriaan kirjottaa ja puhumaan skeidaa mitä savustusta tää on????


      • Surku^^
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Miksi heittäisin sut pois?...

        Jos olet tullut oikeasti huijatuksi..ei minulla ole mitään syytä mitätöidä asiaa..Ei aliarvioida tuntemuksiasi siitä.

        On varmasti tarpeeksi noloa huomata, et on ollut hyväuskoinen..ja huijattava ?...

        Eihän tuo kivaa ollut. Ystäväkseenkin pyysi. Mietin jonkin aikaa kostoa, mutta mitäpä tuo olisi auttanut. En alentunut siihen. Itsetuntoni on senverran korkealla, että nauroin ja nauran hänen jutuilleen vielä tänä päivänäkin. Pysyn kaukana hänen ketjuistaankin, vaikka kirjoittaisi kuinka mielnkiintoisesta aiheesta.
        Menetin kuitenkin luottoni täällä kirjoittaviinkin siinä samalla. Enhän voi tietää mikä on hänen uusin nikkinsä taas. Siksi aika vähän täällä kirjoittelen. Istun joskus galleriassani kirjoitellen viestejä ystävieni kanssa, ketkä varmasti tunnen.
        Kiitos kun annoit purkaa tähän itseäni ja jopa vastasit noin ihmismäisesti.


      • sammakko17 kirjoitti:

        Helekkarista täällä puhutaan en ymmärrä yhtään mulle tuli yks jo sanoo että kiertää huhuja ????? Mitä helekkarin huhuja??Jos tullaan galleriaan kirjottaa ja puhumaan skeidaa mitä savustusta tää on????

        Taas hermostua ja kirjoittaa yks puskajussi kerjää huomiota...Milloin loppuu toi paskanjauhanta??


      • MuisQuuuuu
        Surku^^ kirjoitti:

        Eihän tuo kivaa ollut. Ystäväkseenkin pyysi. Mietin jonkin aikaa kostoa, mutta mitäpä tuo olisi auttanut. En alentunut siihen. Itsetuntoni on senverran korkealla, että nauroin ja nauran hänen jutuilleen vielä tänä päivänäkin. Pysyn kaukana hänen ketjuistaankin, vaikka kirjoittaisi kuinka mielnkiintoisesta aiheesta.
        Menetin kuitenkin luottoni täällä kirjoittaviinkin siinä samalla. Enhän voi tietää mikä on hänen uusin nikkinsä taas. Siksi aika vähän täällä kirjoittelen. Istun joskus galleriassani kirjoitellen viestejä ystävieni kanssa, ketkä varmasti tunnen.
        Kiitos kun annoit purkaa tähän itseäni ja jopa vastasit noin ihmismäisesti.

        Iko puolellani, jos sain huojentaa mieltäsi.

        Netissä ei kannata olla "sinisilmäinen..Sen opetti minulle Kippari aikoineen..Hän sanoi, et olen ensimmäinen, joka on juuri sitä mitä antaakin ymmärtää..Se kyl tuntui hyvälle :o)...

        Huumorilla eteenpäin..Sillä on hyvä kuitata monia omia mokia;o)...


      • Surku^^ kirjoitti:

        Eihän tuo kivaa ollut. Ystäväkseenkin pyysi. Mietin jonkin aikaa kostoa, mutta mitäpä tuo olisi auttanut. En alentunut siihen. Itsetuntoni on senverran korkealla, että nauroin ja nauran hänen jutuilleen vielä tänä päivänäkin. Pysyn kaukana hänen ketjuistaankin, vaikka kirjoittaisi kuinka mielnkiintoisesta aiheesta.
        Menetin kuitenkin luottoni täällä kirjoittaviinkin siinä samalla. Enhän voi tietää mikä on hänen uusin nikkinsä taas. Siksi aika vähän täällä kirjoittelen. Istun joskus galleriassani kirjoitellen viestejä ystävieni kanssa, ketkä varmasti tunnen.
        Kiitos kun annoit purkaa tähän itseäni ja jopa vastasit noin ihmismäisesti.

        Surku nikilläs sä olet täysi luuseri ...Paskakasa kun nikittömänä jauhat hah tyhmä


      • Surku^^ kirjoitti:

        Eihän tuo kivaa ollut. Ystäväkseenkin pyysi. Mietin jonkin aikaa kostoa, mutta mitäpä tuo olisi auttanut. En alentunut siihen. Itsetuntoni on senverran korkealla, että nauroin ja nauran hänen jutuilleen vielä tänä päivänäkin. Pysyn kaukana hänen ketjuistaankin, vaikka kirjoittaisi kuinka mielnkiintoisesta aiheesta.
        Menetin kuitenkin luottoni täällä kirjoittaviinkin siinä samalla. Enhän voi tietää mikä on hänen uusin nikkinsä taas. Siksi aika vähän täällä kirjoittelen. Istun joskus galleriassani kirjoitellen viestejä ystävieni kanssa, ketkä varmasti tunnen.
        Kiitos kun annoit purkaa tähän itseäni ja jopa vastasit noin ihmismäisesti.

        Ylläpidolle nyt otetaan sun ip selville Riitti ..Kiitos.....


      • Surku^^
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Miksi heittäisin sut pois?...

        Jos olet tullut oikeasti huijatuksi..ei minulla ole mitään syytä mitätöidä asiaa..Ei aliarvioida tuntemuksiasi siitä.

        On varmasti tarpeeksi noloa huomata, et on ollut hyväuskoinen..ja huijattava ?...

        sinulle MuisQuuuuu jo tässä vaiheessa hyviä hetkiä ennen joulua ja vielä parenpia jouluna. En ole varma tulenko ennen joulua enää huuhaalle. Menen matkalle lämpimään, mutta tuon sitten sinulle sieltä terveiseni.
        Hyvää illanjatkoa :)


      • Surku^^ kirjoitti:

        sinulle MuisQuuuuu jo tässä vaiheessa hyviä hetkiä ennen joulua ja vielä parenpia jouluna. En ole varma tulenko ennen joulua enää huuhaalle. Menen matkalle lämpimään, mutta tuon sitten sinulle sieltä terveiseni.
        Hyvää illanjatkoa :)

        Tulet kohta nikillesenä tiedän kuka olet ,olisit tullut nikilläsi


      • MuisQuuuuu
        Surku^^ kirjoitti:

        sinulle MuisQuuuuu jo tässä vaiheessa hyviä hetkiä ennen joulua ja vielä parenpia jouluna. En ole varma tulenko ennen joulua enää huuhaalle. Menen matkalle lämpimään, mutta tuon sitten sinulle sieltä terveiseni.
        Hyvää illanjatkoa :)

        ja mieltä eheyttävää joulunaikaa Sinulle :o)...

        Odotan terveisiäsi :o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=BkxyDaGwWpA


      • k.n
        Surku^^ kirjoitti:

        mut heti ulos, mutta kerronpa ihan suoraa yhden jutun.
        Sammakko17 yritti huijata mua luppis1-nimmarilla mustasukkaisuutensa vuoksi. Se ei tuntunut kyllä miltään kivalta. Tajusin heti, vaikka kiusallani vähän jatkoin että pääsin tasapeliin. Samoin ystävääni hän yritti ansaan karoliina-nikillään. Ei vaan onnistunut kumpaisellakaan nikillään.
        Onhan täällä kyllä häntä aika pahoin parjattu. En kyllä ota niihin kantaa. On saanut ihan riittävästi muilta kiusaamiltaan takaisin viime viikkoina!

        ------------


    • on tämä palsta. Jos joku esittää jotain muuta kuin todellisuudessa on, ei siinä mitään. Kunhan se esittäminen pysyy tässä palstalla. Ei minua kiinnosta, onko Sammakko nainen tai Birdie vanha äijä. Jos jutut ovat luettavia ja keskustelu käy, niin mitä helvetin väliä henkilöllisyydellä on?

      Sitten kun lähdetään tosielämän puolelle, niin ei kai tarvitse selittää.....

      • MuisQuuuuu

        Mä jo ehdinkin odottaa Sun kyynistä vastaustasi..Niin syvällistä, et mun henkeä salpaa..;o)..

        Totta..jokaisen oma asia..Kuin myös se "kusetetuksi" tuleminen...;o)...

        Kukin taapertaa tyylillään tämän ajan, mitä myöskin elämäksi kutsutaan ;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mä jo ehdinkin odottaa Sun kyynistä vastaustasi..Niin syvällistä, et mun henkeä salpaa..;o)..

        Totta..jokaisen oma asia..Kuin myös se "kusetetuksi" tuleminen...;o)...

        Kukin taapertaa tyylillään tämän ajan, mitä myöskin elämäksi kutsutaan ;o)...

        vähemmän kyyninen, ku muruli vei miut saunaan. Enempi punottava ja lupsakka.

        Mutta edelleen olen sitä mieltä, että ihmiset eivät ymmärrä sitä, että netti on vain yksi tapa kommunikoida. Kaiken, minkä olet valmis sanomaan kasvokkain jollekin ihan reaalitosilivessä, voit rauhassa kirjoittaa täällä. Ei se tekniikka niin ihmeellistä ole.


      • MuisQuuuuu
        LaardiBee kirjoitti:

        vähemmän kyyninen, ku muruli vei miut saunaan. Enempi punottava ja lupsakka.

        Mutta edelleen olen sitä mieltä, että ihmiset eivät ymmärrä sitä, että netti on vain yksi tapa kommunikoida. Kaiken, minkä olet valmis sanomaan kasvokkain jollekin ihan reaalitosilivessä, voit rauhassa kirjoittaa täällä. Ei se tekniikka niin ihmeellistä ole.

        Kirjoitit eeteriin taikasanat...Eli olet juuri niin aito, kuin haluat..tai sitten niin feikki kuin haluat..Se on siinä...;o)..

        Huh..Sinähän ihan quumotat..Voi sitä Soliiiinaa..hää läylytti siut oikkein kunnolla:o)...


    • Pastor Sill

      Julmaa ja kieroa on tämä Huuhaa-kansa. Edes minä en ole välttynyt kierouden synniltä, sillä en ole oikeasti pastori. Olen mitä julmimmalla tavalla vetänyt teistä nenästä. En ole edes nauttinut ehtoollista niin tiuhaan kuin mitä saarnoissani väitän. Hyi minua! Pyydän anteeksi saarnojeni molemmilta lukijoilta.

      • MuisQuuuuu

        hyi Sinua..Ja minä moukka menin uskomaan Sinua..Sinun pyyteettömyyteesi..Sinun hengenvoimaasi..Olen näyryytetty ja onneton..:o/...

        Het huomenissa vaihdan siniset piilarini ruskeisiin...;o)...


      • ex- vakkari
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        hyi Sinua..Ja minä moukka menin uskomaan Sinua..Sinun pyyteettömyyteesi..Sinun hengenvoimaasi..Olen näyryytetty ja onneton..:o/...

        Het huomenissa vaihdan siniset piilarini ruskeisiin...;o)...

        pitäisi olla iloinen ja humoristinen juttupalsta mutta se ei ole ja sammakolla näyttää olevan pahoja ongelmia jatkuvaa riitaa puskien kanssa vai onko se että ei savua ilman tulta?? sukupuolesta viis kunhan juttu luistaa.. en ikinä mieti kuka on nainen kuka mies ainoastaan vastaanko vai enkö vastaa


      • MuisQuuuuu
        ex- vakkari kirjoitti:

        pitäisi olla iloinen ja humoristinen juttupalsta mutta se ei ole ja sammakolla näyttää olevan pahoja ongelmia jatkuvaa riitaa puskien kanssa vai onko se että ei savua ilman tulta?? sukupuolesta viis kunhan juttu luistaa.. en ikinä mieti kuka on nainen kuka mies ainoastaan vastaanko vai enkö vastaa

        kuin keskustelu huuhaalla, niin sama mitä kukin on...kunhan juttu luistaa...sujuvasti..mielipiteitä vaihtaen..joskus kiperästikkin, mutta hyvässä hengessä ;o)...


      • Bridie_09
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kuin keskustelu huuhaalla, niin sama mitä kukin on...kunhan juttu luistaa...sujuvasti..mielipiteitä vaihtaen..joskus kiperästikkin, mutta hyvässä hengessä ;o)...

        täällä lässytät :D


      • MuisQuuuuu
        Bridie_09 kirjoitti:

        täällä lässytät :D

        täällä auot lärviäs..;o)...

        Sinulla on muuten helvetin huono ulosanti..Tosi surkee..;o)...


      • Bridie_09
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        täällä auot lärviäs..;o)...

        Sinulla on muuten helvetin huono ulosanti..Tosi surkee..;o)...

        Nyt sä itketät mua yhyy :D


      • MuisQuuuuu
        Bridie_09 kirjoitti:

        Nyt sä itketät mua yhyy :D

        Sä puraisit mua kiukkulihakseen..Luulin liukkuni jo laatuneen...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        täällä auot lärviäs..;o)...

        Sinulla on muuten helvetin huono ulosanti..Tosi surkee..;o)...

        tapu, tapu, tapu MuisQuuuuuu, lapsille täytyy näyttää miten käyttäytyä, muuten ne ei opi, kuten birdien tapauksessa on käynyt................


      • MuisQuuuuu
        bar.sinistra kirjoitti:

        tapu, tapu, tapu MuisQuuuuuu, lapsille täytyy näyttää miten käyttäytyä, muuten ne ei opi, kuten birdien tapauksessa on käynyt................

        täti innostuu joskus...kasvattamaan..;o)...


      • Bridie_09
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sä puraisit mua kiukkulihakseen..Luulin liukkuni jo laatuneen...;o)...

        Sä olet vanha täti :D


      • Bridie_09
        bar.sinistra kirjoitti:

        tapu, tapu, tapu MuisQuuuuuu, lapsille täytyy näyttää miten käyttäytyä, muuten ne ei opi, kuten birdien tapauksessa on käynyt................

        tosikko :D


      • MuisQuuuuu
        Bridie_09 kirjoitti:

        Sä olet vanha täti :D

        En edes vanha..Kokenut ja wiisas vain..;o)...


      • ?()?

      • Dube,
        Bridie_09 kirjoitti:

        Sä olet vanha täti :D

        Mitäs pissikset tekee järkevää?


      • Bridie_09
        Dube, kirjoitti:

        Mitäs pissikset tekee järkevää?

        hmm, en yhtään mitään :)


      • dube,
        Bridie_09 kirjoitti:

        hmm, en yhtään mitään :)

        pissiksen tuntomerkkejä ovat vahva meikkienkäyttö, rumat henkka-maukkateinirääsyt, ylenmääräinen tupakanpoltto ja olemattomalla vitutuksella perusteltu rankka viinanjuonti (ks. kuinka humaltua puolesta pullosta alkoholitonta siideriä - tutkimus), Lovexin kuuntelu samalla musiikin soidessa lusikalla viiltely ranteisiin vedoten siihen ettei kukaan rakasta heitä.
        Heille "rankkaa viinanjuontia" on se, kun kahden (alkoholittoman) siiderin ja ehkä jopa yhden keskikaljan nauttimisen jälkeen mennään "niinQ iha vitu kännis" kaupungille huutelemaan ihmisille "vittu, vittu, vitun homo, vittu vittu". " Vitutuksen" aiheeksi heille riittää se, kun vanhemmat jättivät viikkorahan antamatta.


    • Klingetikling

      Tonttu Torvinen on salainen.. pukin suurin alainen, se ...

      • MuisQuuuuu

        ja aivan ihana...;o)...


      • siis Tonttu mikä Tonttu. T puuttui edellisestä :(


      • 13+20

      • MuisQuuuuu

        oli kirjuutella..illalla..;o).. Kiitos jouluisasta biisistä..iloisestasellaisesta :o)...


      • Tosi!
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        oli kirjuutella..illalla..;o).. Kiitos jouluisasta biisistä..iloisestasellaisesta :o)...

        olet palstan parhaita kirjoittajia.


      • MuisQuuuuu

    • Nykyään puhutaan mielestäni liikaa oikeuksista, mitkä aiemmin olivat Luojan lahjoja tai muuten kiitollisuudella vastaanotettuja juttuja. Tässä voinee käydä vähän niinkuin suvaitsevaisuuden lisäämisessä: kiellot on ainakin lisääntyneet.

      Että ollaan kiitollisia siitä, että olemme hyväksyttyjä semmoisina kuin olemme. Mutta en minä ainakaan nosta syytettä niitä vastaan, joiden mielestä minun pitäisikin olla toisenlainen.

      Huijaustahan on monenlaista. Taitavimpia taitavat olla itsensä pettäjät?

      • MuisQuuuuu

        kynsin ja hampain..;o)..

        Mä en tarkoittanut oikeudella nimenomaan oikeutta johonkin asiaan..Tarkoitin sillä sitä, ettei minulla ole mitään tarvetta olla jokin muu..pettää itseään...jne...Eli ei mitään lalisääteistä perusoikeutta..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        kynsin ja hampain..;o)..

        Mä en tarkoittanut oikeudella nimenomaan oikeutta johonkin asiaan..Tarkoitin sillä sitä, ettei minulla ole mitään tarvetta olla jokin muu..pettää itseään...jne...Eli ei mitään lalisääteistä perusoikeutta..;o)...

        Väärinkäsitin viestisi joko tahallisesti tai tarkoituksella. Eiköhän noista ainakin toinen vaihtoehto sovi Huuhaalle?


      • MuisQuuuuu
        tuttumies kirjoitti:

        Väärinkäsitin viestisi joko tahallisesti tai tarkoituksella. Eiköhän noista ainakin toinen vaihtoehto sovi Huuhaalle?

        miten vain..

        Just nyt en kykene sanomaan mitä tarkoitin..vai tarjoitinko yhtään mitään...sittenkään;o)...


    • ?()?

      Aamupäivällä mollotti iso Quu taivaalla katsellen minua:))>>Taas kakkapäivä takana..

      • 5+17

        tuo kuu "mollottaa" edelleen ja MuisQuuuun ketju elää.


      • `Bridie_09
        5+17 kirjoitti:

        tuo kuu "mollottaa" edelleen ja MuisQuuuun ketju elää.

        Sillä on vain hampaas reikä, mutta mulla pikku piirakas


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe