Että tuo Brooke sitten raivostuttaa... Ja sekin on niin ärsyttävää, että esim Eric, suhtautui niin kiltisti siihen, että Brooke makasi oman tyttärensä miehen kanssa! No huhhuh! Toivottavasti Brooke poistuisi nopeesti... Muuten varmaan lopetan koko sarjan seuraamisen :)
Brooke
8
1426
Vastaukset
- sarkku
Hei mun mielestä Brooke on koko ohjelman paras juttu, mieti jos sekin rooli lopetetaan mitä koko ohjelmaan jää....
- ruma ja ryppynen
Brooke on parasta mitä sarjasta löytyy
- Marru
Mua kans raivostuttaa Brooke! Se hölmö kuvitteli eilises jaksos, että Ridge tulee takasi ja ne menöö naimisiin. Onneksi tos sarjas on Stephanie ja mä nautin siitä ku se haukkuu Brookea ja saa sen lopulta rääkymään!!! Että se on ällöttävä, ku se selittelee ettei hän mitään väärin tehnyt, se oli kahden yksinäisen seksiä vain.
Mä oon luullu, että Bridget antoi äidillensä anteeksi, ku ne on jutellu usein keskenänsä, mutta ei :), Bridget sanoi eilises jaksos vihaavansa äitiänsä...HYVÄ NIIN!!! - BB fani
Brooke todellakin on ärsyttävä ja päästään todella tyhmä. Mutta kuka niitä kaikkia miehiä kiksauttaisi ellei Brooke? Miehet alkavat kohta käydä vähiin(vaikka uusia on jo tulossa sarjaan). Kaipa hän kohta siirtyy naisiin. Stephanie ja Brooke, siinä vasta pari!
Brooke on myös koko sarjan pahin "keskisilmäitkijä". - zztop
Tiedoksi vaa sinullekkin, että Brooke on ja pysyy niin kauan kuin kirjoittajat niin haluavat...
- rähmä
Minua raivostuttaa se että Brooke saa aina lopulta kaikilta (paitsi Stehpanielta) anteeksi kamalimmatkin hölmöilynsä. Nytkin se että makasi Bridgetin miehen kanssa. Eric on kaikkein lepsuin, Ridgestäkään ei ole paljon mihinkään rajojen asettamisessa Brookelle. Vähän krokotiilinkyyneliä, ja sitten mennään... kohta taas lakanoiden väliin jonkun Forresterin kanssa, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ei lasten kärsimyksiä, uskottomuutta, firmojen petkuttamista omiin nimiin kuten Forresterin lafkan kävi aikoinaan...
Kaikki antavat anteeksi, Brooke saa tehdä mitä vaan. Tosielämässä hän olisi sukunsa oikeutettu hylkiö. Välit esimerkiksi tyttäreen olisivat täysin poikki ja tytär traumaterapiassa. Mutta Bridget mökötti vain muutaman jakson ajan, antoi sitten anteeksi koska ilmeisesti ei muuta voinut. Onneksi lempi Ridgeä kohtaan on taas saanut hänet edes vähän sotajalalle.
Brooke linnaan!- Marru
Mä oon sun kanssa täysin samaa mieltä!!!
- Brooken puolesta
Pöh! Brooke on kaikista paras naishahmo koko sarjassa Stephanien jälkeen. Brooke on kaunein ja luonnollisin: yksi sarjan kantavista voimista, jota ilman Kauniit ja rohkeat ei enää olisi sama kuin ennen. Brooke tekee virheitä, toisin kuin ärsyttävän täydellinen Taylor ja Bridget, itkee luonnollisesti eikä vollottamalla kuten Taylor, on luonnollisen kaunis ikäisekseen (toisin kuin nuken näköinen, kauneusleikkauksia mainostava Taylor) ja sitäpaitsi vahva hahmo, joka selviytyy vaikeuksistaan. Bridget on uikuttava hölmö, joka meni naimisiin miehen kanssa, joka ei edes rakastanut tätä, kuvittelee olevansa Ridgen lasten äiti ja rakastuu mieheen, jota on pitänyt veljenään ainakin 20 vuotta!! Hohhoijaa.. Itse en viitsi katsoa sarjaa, koska käsikirjoittajat jatkavat Brooken kiusaamista ja nöyryyttämistä aina vaan. Selväähän on, että Brooke ja Ridge kuuluvat yhteen. Kaikki vahvat, itsenäiset, menestyvät ja fiksut naiset ymmärtävät olla tuomitsematta Brookea, ja näkevät Taylorin lävitse... (psykiatri muka!)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604876Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362219Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582009- 1981948
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1711589Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991528Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121294- 881219
- 2071182
- 651154