Penis gain pills + toimii oikeasti!

kalu kasvaa

Olen nyt käyttänyt kyseisiä pillereitä noin 3vko:a ja tuloksia on jo syntynyt! Voin suositella tätä pilleriä kaikille heikosta itsetunnosta kärsiville ja pienikaluisille. Minulla lepopituus on jo kasvanut 7cm:stä 9cm:iin!
Olen mitannut kalun huoneen lämmössä noin 24c parina päivänä ja tulos on 9cm! Nyt alan odottamaan, että milloin paksuutta tulee lisää..minulla on noin 3.5cm vain (ohut) ja odotan jos saisin normaalipaksuisen munan eli noin 4.5cm ... se kelpaisi ja olisin tyytyväinen! Tilatkaa ihmeessä se toimii olen sen nyt itse testannut!

29

2139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atomihiukkanen

      Ikävä kyllä sellaista pilleriä ei ole keksittykään, joka voisi penistä kasvattaa. Miksi postaat tänne tällaista roskaa?

      • pekuna

        on samanlainen idiootti kuin nämä jotkä väittää saaneensa penispumpulla 3cm lisää.


      • kalu kasvaa

        Mene kotisivulle ja lue mitä se tekee sun pippelille :)


      • kalu kasvaaa
        pekuna kirjoitti:

        on samanlainen idiootti kuin nämä jotkä väittää saaneensa penispumpulla 3cm lisää.

        www.sizegainpills-suomi.com/queharapormi.html

        lukekaa sieltä jos ette usko suomalaiset bimpot

        tieteellisesti todistettu jne... tulee jopa 7cm lisää jos rahat vaan riittää..paketti makso 65e kuukausi.


      • life is smiling

        Se toimi myös minulla..kalu on kasvanut joitakin senttejä ja paksuutta on alkanut tulemaan 5kk käytön jälkeen..alan olla tyytyväinen ja itsetuntoni on kasvanut hurjasti!


      • JHG
        life is smiling kirjoitti:

        Se toimi myös minulla..kalu on kasvanut joitakin senttejä ja paksuutta on alkanut tulemaan 5kk käytön jälkeen..alan olla tyytyväinen ja itsetuntoni on kasvanut hurjasti!

        törppöjen takia kenenkään ei kannata luottaa mihinkään mitä tälläkin palstalla kerrotaan.
        Yritätkö saada teinipoikia haaskaamaan rahojaan, idiootti.

        DIE DIE DIE I HOPE IT SO BADLY.


      • Aa-h
        life is smiling kirjoitti:

        Se toimi myös minulla..kalu on kasvanut joitakin senttejä ja paksuutta on alkanut tulemaan 5kk käytön jälkeen..alan olla tyytyväinen ja itsetuntoni on kasvanut hurjasti!

        Ja sehän ei kyllä minkäänmoisilla pillereillä mihinkään kasva! Se on ihan vissi. Kehtaattekin tänne tulla mainostamaan tällaista huijaustuotetta muka toimivana vaihtoehtona!

        Älkää kukaan uskoko tätä soopaa mitä nämä onnettomat tampiot suoltavat..


    • keksijä!

      Itsekin olen myynyt jo säkkikaupalla pillereitä hintaan 10€ kappale (EU-patentti nro. 3246-XX47678), jotka olen jauhanut Kemiran apulannasta. Nämä apulanta-Gains pillerit toimivat todella hyvin. Kuitenkin haittavaikutuksena näillä on hillitön karvojen kasvu ja osittainen impotenssi, mutta lerssi todella kasvaa uusiin mittoihin.

      • kalu kasvaa

        Vaimo oli haltioissaan näistä pillereistä...sanoi minulle, että sun kalu tuntuu paksummalta ja osuu välillä pohjaan asti!!..mittasin taas ja kyllä se on kasvanut! tilasin pillereitä lisää!!!


      • veotwertti
        kalu kasvaa kirjoitti:

        Vaimo oli haltioissaan näistä pillereistä...sanoi minulle, että sun kalu tuntuu paksummalta ja osuu välillä pohjaan asti!!..mittasin taas ja kyllä se on kasvanut! tilasin pillereitä lisää!!!

        kuuluvat samaan sarjaan kuin laihdutuspillerit, joilla luvataan kilojen karisevan mitään itse tekemättä, paitsi maksamalla kallit lunnaat turhista lupauksista, kyllä julkiset ja arvostetut lääketehtaan olisivat jo ajat sitten valmistaneet ja markkinoineet niitä ihan muualla kuin näillä seksipalstoilla, asiahan on niin, että jos haluaa lisää pituutta ja paksuutta, ainoa toimiva tapa on hidas ja aikaavievä venytyshoito, jo ammoisista ajoista lähtien on ihminen muokannut kehoaan erilaisilla venytyksillä, levyillä(huulet, korvat) ja joillakin kansoilla peniksen venyttäminenkin on arkipäivää, esim afrikan masai-heimon miehet on kuuluisia todella pitkistä kaluistaan, ja ne ei ole kasvaneet savanni-heiniä syömällä


      • näin on
        veotwertti kirjoitti:

        kuuluvat samaan sarjaan kuin laihdutuspillerit, joilla luvataan kilojen karisevan mitään itse tekemättä, paitsi maksamalla kallit lunnaat turhista lupauksista, kyllä julkiset ja arvostetut lääketehtaan olisivat jo ajat sitten valmistaneet ja markkinoineet niitä ihan muualla kuin näillä seksipalstoilla, asiahan on niin, että jos haluaa lisää pituutta ja paksuutta, ainoa toimiva tapa on hidas ja aikaavievä venytyshoito, jo ammoisista ajoista lähtien on ihminen muokannut kehoaan erilaisilla venytyksillä, levyillä(huulet, korvat) ja joillakin kansoilla peniksen venyttäminenkin on arkipäivää, esim afrikan masai-heimon miehet on kuuluisia todella pitkistä kaluistaan, ja ne ei ole kasvaneet savanni-heiniä syömällä

        Mulla on omakohtaisia kokemuksia näistä pillereistä..ne ovat minun kohdallani toimineet!
        Ei toimi kaikilla, mutta minulla kylläkin. Kalliita mutta hintansa arvoisia. Anropenislaite siihen rinnalle vielä niin vieläkin paremmat tulokset saat varmasti. Tuossa tulee mukana venytysohjeetkin. suosittelen...


    • Jorma Mela

      Vaimo riiiputtanut minua muutaman vuoden peniksestä kattokoukussa pari tuntia päivässä. Kunnon nyöritys kalun ympärille, niin onnistuu.
      Tulokset ovat olleet hyviä, mielestämi riittäviä, mutta vaimo ei halua vielä lopettaa. Joitain ikäviä sivuvaikutuksia on kyllä tullut. Saappaita ei voi pitää, kun varret ovat ahtaat. Kotona tahtoo terska jäädä joskus ikävästi kantapään alle, ja myös kynnykset kuluvat. Niksi-Pirkasta löytyi hyvä ohje viimemainittuun: pidän kotona kullin päässä rullaluistinta. Tosin oven väliin jäämistä ei rullaluistinkaan estä, joten oli pakko poistaa asunnista kaikki sisäovet.

      • Eppäilen

        Tarvitaan todisteita pillereiden kasvuvaikutuksen toteamiseksi. Sana sanaa vasten ei oikein käy virallisesta totuudesta sillä maailmassa puhutaan niin paljön pötyä. Jos joku käyttäjä on saanut kasvua aikaan niin heittäköön todisteet pöytään! Kuvia "ennen ja jälkeen" todisteeksi (ilman kuvankäsittelyä).


      • kalu kasvaa
        Eppäilen kirjoitti:

        Tarvitaan todisteita pillereiden kasvuvaikutuksen toteamiseksi. Sana sanaa vasten ei oikein käy virallisesta totuudesta sillä maailmassa puhutaan niin paljön pötyä. Jos joku käyttäjä on saanut kasvua aikaan niin heittäköön todisteet pöytään! Kuvia "ennen ja jälkeen" todisteeksi (ilman kuvankäsittelyä).

        Mulla ei oo mitään palvelinta mihin voisin laittaa ennen ja jälkeen kuvat..muuten kyllä laittaisin..olen todella tyytyväinen näihin pillereihin :)


      • gainwoman78
        kalu kasvaa kirjoitti:

        Mulla ei oo mitään palvelinta mihin voisin laittaa ennen ja jälkeen kuvat..muuten kyllä laittaisin..olen todella tyytyväinen näihin pillereihin :)

        Toivottavasti saat itsetuntosi takaisin :) Toivon sinulle parasta kalusi kanssa!


      • basic star

        Ja tähän myös auttaa kun syö paljon punajuuria, sanovat mitä sanovat tai tekevät muna ei kasva se on sitä minkä syntymä lahjana on saanut.


      • basic star
        kalu kasvaa kirjoitti:

        Mulla ei oo mitään palvelinta mihin voisin laittaa ennen ja jälkeen kuvat..muuten kyllä laittaisin..olen todella tyytyväinen näihin pillereihin :)

        Tuo on vähän niinku ajokoiran kanssa menee metsään.Löysää koiran ja koira häipyy sitä alkoo ootteleen ajonalkua, ootteelee tämän pitkää tämän lyhyttä. Perkele sehän ajaa tuolla no siinä romppeet kerättyä kuuntelee vielä uudestaan vitut se aja korvissa soi.Sulla sama homma toivot niin kovasti mulkunkasvavan,että sehän aivan silmissä kasvaa elä syö liikaa oishan se hankala norsunpeliä roudata.


    • kalu kasvaa

      Lepopituus on nyt kasvanut kahdessa kuukaudessa 7cm:stä 10 cm..eli sentin siitä mitä viimeksi kirjoitin tänne..kyllä on pakko jatkaa gain pills käyttöä vielä muutaman kuukauden niin jos se lepopituus olisi jo 12cm ja seisokissa se on kasvanut 13cm.stä 15cm:mään (:

      • sana:

        Naurettavaa!


      • kalu kasvaa
        sana: kirjoitti:

        Naurettavaa!

        joka viimeksi nauraa!

        ps.pillerit auttaa


      • Andron omistaja
        kalu kasvaa kirjoitti:

        joka viimeksi nauraa!

        ps.pillerit auttaa

        Hehheh, kyllähän se tiedetään varsin hyvin kuka viimeiseksi nauraa ja kuka sen sijaan tirauttaa katkeran kyynelvuon kun kaikki rahat meni tuhlattua kalliisiin pillereihin, jotka eivät sitten toimineetkaan ;o


    • Tätyliini

      Pikkasen käy sääliksi. Heikosta itsetunnosta kärsiville voin suositella pientä hiljentymistä, jonka aikana voi miettiä, mikä se maailmassa on tärkeää ja miten siihen päästään.

      Onhan tosi, että paksu tekee kutaa, mutta ei sitä enää vanhempana jaksa innostua paksulla rytyyttämisestä jos hommassa ei ole muuta. Ja vanhempana tarkoittaa vain sitä ikää, kun elämään kuuluu muutakin kuin miesten iskeminen ja pantavaksi tuleminen, ei viisikymppistä.

      Opetelkaa poijjaat ennemmin se naisen kunnioittaminen naisena, eikä vain kuminukkena, jota nussitaan. Siitä nainen tykkää, vaikka kaikissa jutuissa tuntuisikin olevan tärkeintä se, että saa suurta ja pitkään. Miettikääpä itse, kuinka lystiä teillä olisi, jos joku kairaisi teidän lävessänne tunnin tai kaksi, vaikka sitä liukua olisi kuinka paljon.

      Nainenkin haluaa orgasmin, eikä se taatusti tule puuduksiin naituna enää, jos ei ole tullut sitä aikaisemmin. Keskittäkää se energia siihen, siinä kun onnistutte, on aivan sama, minkä kokoinen jööti teillä on.

      Vaikka kuka sitä nyt mitään tätiä kuuntelisi, mutta tulipahan sanotuksi.

    • BlazingGunsAvenger

      Onkos tää nyt sitte joku kikkelisteroidi. Eikös lihaksia kuitenki pitäis aina reenata ja piikittää suoraan lihakseen se kama. en usko että mitkään pillerit toimii, paitsi ehkä placebona, jolloin käyttäjästä (ja käyttäjän käytettävästä) tuntuu että kulli on kasvanut, vaikka todellisuudessa itsetunto on kasvanut. Joskus jossain ohjelmassa lääkäri sanoi että ainoa keino kasvattaa kyrpää on leikkaus, ja sekin noin 5 cm. Noh, onneks en tarvi.

      • kalu kasvaa

        No jokainen voin size gain pills virallisilta sivuilta käydä lukemassa miten se vaikuttaa sun pippeliin. Kyllä nuo sentit mitä olen saanut pillereillä on tulleet jäädäkseen..tuossahan tulee mukana myös venytysohjelma jota noudattamalla kalu todellakin kasvaa.


      • senttejä77
        kalu kasvaa kirjoitti:

        No jokainen voin size gain pills virallisilta sivuilta käydä lukemassa miten se vaikuttaa sun pippeliin. Kyllä nuo sentit mitä olen saanut pillereillä on tulleet jäädäkseen..tuossahan tulee mukana myös venytysohjelma jota noudattamalla kalu todellakin kasvaa.

        Olen itsekin kokeillut näitä ja voin suositella kaikille miehille jotka toivovat lisäsenttejä!


      • 0+0 = 1
        senttejä77 kirjoitti:

        Olen itsekin kokeillut näitä ja voin suositella kaikille miehille jotka toivovat lisäsenttejä!

        paskajuttuja taas täällä :D

        ei voi muuta sanoo X)


      • gain pills
        0+0 = 1 kirjoitti:

        paskajuttuja taas täällä :D

        ei voi muuta sanoo X)

        kyllä tuo tapleti ainakin saa seisomaan kulli tosi kovana!


    • Anonyymi

      kuinka saadan kasvattan , oman kovaan on paksun 4,1 cm haluan pikkusen lisää paksun 4.5 tai 5 vähän yli cm. onko kallis piikitys penis ? ei tiiän sen olet youtube esitelyt piikitys penis. onko totta, ei osaan sanoa se. itsen ei olen kokemus

      • Anonyymi

        Nuku pääsi selväksi niin aamulla on vain krapula etkä enää murehdi pippelisi pienuutta.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe