Haloska

Olen tähän asti pitänyt Haloskan puolta, mutta nyt alkaa mennä yli hilseen! Muumimamma tunkee itseään väkisin EU:n kokouksiin, jonne hänellä ei ole mitään asiaa. Haloskan vastenmielisen pärstän pitää hänen mielestään näkyä varsikin valokuvissa , jossa on koossa tarpeeksi isoja herroja.

22

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ken on kaunehin

      Hänhän on vastakkaista sukupuolta, eikä siksi tajua realiteetteja. Maailmaa hän valloittaa, sen kuningattareksi heittäytyen. Suomi on vain ponnahduslauta, ja siksi tämän naispresidentin aikana Suomi menetti itsenäisyytensä. Ponnistus jatkuu kohti maailman kuningattaruutta, globaalia näkyvyyttä, Internationaalin jumaluutta.

      Eläköön nainen!

      • Simo Simosta

        Ranskan presidentti Sarkozy sivuuttaa tylysti maansa pääministerin ja paahtaa EU-kokouksiin. Sinne vaan Halonen!


      • Hertha

        näyttää oikein hyvinj kelaavan tämä nykyinen ei-itsenäisen Suomen tila.

        Vanhanenkin on vastakkaista sukupuolta.


      • Hertha
        Simo Simosta kirjoitti:

        Ranskan presidentti Sarkozy sivuuttaa tylysti maansa pääministerin ja paahtaa EU-kokouksiin. Sinne vaan Halonen!

        Hän on vastakkaista sukupuolta.


      • kylähullu?

        värjätty porkkanatukkainen "lypsäjämummo".
        Jos ei olis presidentti niin olis jokin kylähullu jossakin "peräseinäjoella".


      • Hertha
        kylähullu? kirjoitti:

        värjätty porkkanatukkainen "lypsäjämummo".
        Jos ei olis presidentti niin olis jokin kylähullu jossakin "peräseinäjoella".

        Ja mitä vaikutusta luulet sillä olevan?


      • Simo Simosta
        Hertha kirjoitti:

        Hän on vastakkaista sukupuolta.

        Olisko se oikeampi selitys Sarkozyn ylivaltaan?


      • vaikutusta
        Hertha kirjoitti:

        Ja mitä vaikutusta luulet sillä olevan?

        ja sehän tässä naurattaakin. siitä toi "heh"


      • joo pa
        Hertha kirjoitti:

        näyttää oikein hyvinj kelaavan tämä nykyinen ei-itsenäisen Suomen tila.

        Vanhanenkin on vastakkaista sukupuolta.

        vastakkaista. No mitä noista.
        http://www.youtube.com/watch?v=SIgWYxKnYcE&feature=related
        Melko tuntematon nimi, mutta olenpa käynyt konserissa.


      • Hertha
        Simo Simosta kirjoitti:

        Olisko se oikeampi selitys Sarkozyn ylivaltaan?

        on myös suurempi kuin Suomen presidentin.

        Lieneekö se ranskalaisista epäkohta?


      • tuplalautaset
        Simo Simosta kirjoitti:

        Olisko se oikeampi selitys Sarkozyn ylivaltaan?

        Kaikil näillä kaksi lautasta.

        Ranskasta menee, riippuen vaalien tuloksesta...

        "Eiköhän Ranskalla ole myös ollut kaksi lautasta, Presidentlle ja pääministerille...Samoin Puolalla ja Liettualla myös.

        "RANSKA: Presidentti Sarkozy, pääministeri Fillon sekä ulko- ja Eurooppa-ministeri Kouchner

        LIETTUA: Presidentti ja pääministeri

        PUOLA: Presidentti, pääministeri ja ulkoministeri"

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/78570-haloselta-vietiin-lautanen-–-”ei-enaa-epaselvyytta”


      • lisää syitä
        Hertha kirjoitti:

        Hän on vastakkaista sukupuolta.

        ole stalinisti.


      • .
        lisää syitä kirjoitti:

        ole stalinisti.

        oletko varma ettei ole stalinistien kätyri? ;)

        ketkä muuten rahoittivat kommunistien valtaannousun Neuvostoliitossa ja hommasivat Stalinin maan johtoon?


      • Hertha
        . kirjoitti:

        oletko varma ettei ole stalinistien kätyri? ;)

        ketkä muuten rahoittivat kommunistien valtaannousun Neuvostoliitossa ja hommasivat Stalinin maan johtoon?

        Ketkä lähettivätkään Leninin Venäjälle?


    • Tarkka poika

      Onko iiron nikki kaapattu?

    • hassu

      sekä tietäjä jälkikäteen, joka tosin on hyvin kyseenalainen kunnia..
      Täytyy myöntää, että nyt tekemäsi palttoonkääntö on aika suuri ja mahtava ele, mutta joskushan ennätysten on rikkonnuttava, silti ei mitään uutta, eikä ihmeellistä sillä näihin on totuttu jo ajat sitten.
      Tuhannen puheenvuoron jälkeen huomaat yleensä olleesi aina väärässä ja palttoo pyörähtää voltin.
      Kokeilisit itsekin perässä.

      Hieno juttu silti että myönnät olleesi väärässä, vaikka olisi siinä sadannen Tarjan kehumisen kohdalla jo voinut pysähtyä ajattelemaan.

      • koo0oikjn

        Hänen sopisi olla vanhainkodissa Thoovssin keva, Vanhanen vahtimevtavina,


      • Iirofani

        Missä kohtaa Iiro on ollut väärässä kehuessaan Halosta? Tämä juttu on tullut vasta nyt ajankohtaiseksi kun Lissabonin sopimus tuli voimaan. Vain typerys kuten sinä pitää aina kiinni puheistaan, jos tilanteet muuttuvat.
        Jos ennen nuhteeton henkilö jota olet kehunut vaikka murhaa, niin sinä pidät häntä edelleen kunniassa! Tajuatko tolvana, miten tyhmiä höpiset täällä?


      • Tarkkaavainen.

        Miten on Tiuran kanssa? Mitä luulet Kokoomuksessa tuumittavan aiemmin arvostetun poliitikon toilailuista? Jos sinun idioottimaista ajatuskulkuasi ja päättelyäsi seuraa, niin kaikkien pitäisi edelleen arvosta Tiuraa, koska se olisi muutoin "takinkääntöä". Älykkäät kirjoittajat kuten iiro seuraavat aikaansa, eivätkä luudu samaan aiempaan kantaan, vaikka Halonen toimii nyt vastoin yleistä käsitystä ja toimii iironkin mukaan omituisesti.


    • kyykyttäjäsi

      arvostelemaan kenekään ulkonäköä kun itse sian tihrusilmillä katsoo suurta maailmaan pöydän alta.

    • näin on sanon

      Halonen sinne kokouksiin kuuluu sen on kansa valinnu. Vanhasen on valinnu sen rikostoverit ja vanhanen on täys paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe