Saakohan mistään Charlie Ghaplini City lights dvd:tä?Olisiko hinnasta tietoa?
Charlie Chaplin
3
494
Vastaukset
- krixis
Minulla on sellainen metalliboksissa yhdessä Diktaattorin ja Nykyajan seurana. Ainoa minkä löysin vähäisellä haulla etsittyäni oli filmifriikki n.30 euroa ,mutta en tarkastanut onko suomalaista tekstitystä. Kannattaa kysellä alan divareista ,jos on mahdollista.
- Violetera
Kaupungin valothan on käytännössä mykkä, joten tekstitys on tarpeeton.
Etsiskelin taannoin Nykyaikaa, ja vaikeata tuntui olevan (nettikauppoja lukuunottamatta, mutta niihin en oikein luota). Aleksis Kiven kadulla Helsingissä on Pieni leffakauppa, joka tilasi sen minulle varta vasten. Jos asut pääkaupunkiseudulla, kannattaa kysyä sieltä.
Kaupungin valot on lempileffani, olen nähnyt sen varmaan kymmenen kertaa, ja aina loppukohtaus jaksaa liikuttaa. - city lights
Violetera kirjoitti:
Kaupungin valothan on käytännössä mykkä, joten tekstitys on tarpeeton.
Etsiskelin taannoin Nykyaikaa, ja vaikeata tuntui olevan (nettikauppoja lukuunottamatta, mutta niihin en oikein luota). Aleksis Kiven kadulla Helsingissä on Pieni leffakauppa, joka tilasi sen minulle varta vasten. Jos asut pääkaupunkiseudulla, kannattaa kysyä sieltä.
Kaupungin valot on lempileffani, olen nähnyt sen varmaan kymmenen kertaa, ja aina loppukohtaus jaksaa liikuttaa.Sain ostettua The chaplin collection,City lights dvd:n(2 dvd:tä) Maksoin siitä 5 euroa kirpparilla.Onkohan tämmönen sarja vielä jossain myynnissä,sisällä oli lappunen jossa oli sarjan muut osat,niitä oli 9kpl Millonhan tämmöstä sarjaa on myyty?Kiittäen vastauksesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481987Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221017
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907