Saakohan mistään Charlie Ghaplini City lights dvd:tä?Olisiko hinnasta tietoa?
Charlie Chaplin
3
473
Vastaukset
- krixis
Minulla on sellainen metalliboksissa yhdessä Diktaattorin ja Nykyajan seurana. Ainoa minkä löysin vähäisellä haulla etsittyäni oli filmifriikki n.30 euroa ,mutta en tarkastanut onko suomalaista tekstitystä. Kannattaa kysellä alan divareista ,jos on mahdollista.
- Violetera
Kaupungin valothan on käytännössä mykkä, joten tekstitys on tarpeeton.
Etsiskelin taannoin Nykyaikaa, ja vaikeata tuntui olevan (nettikauppoja lukuunottamatta, mutta niihin en oikein luota). Aleksis Kiven kadulla Helsingissä on Pieni leffakauppa, joka tilasi sen minulle varta vasten. Jos asut pääkaupunkiseudulla, kannattaa kysyä sieltä.
Kaupungin valot on lempileffani, olen nähnyt sen varmaan kymmenen kertaa, ja aina loppukohtaus jaksaa liikuttaa. - city lights
Violetera kirjoitti:
Kaupungin valothan on käytännössä mykkä, joten tekstitys on tarpeeton.
Etsiskelin taannoin Nykyaikaa, ja vaikeata tuntui olevan (nettikauppoja lukuunottamatta, mutta niihin en oikein luota). Aleksis Kiven kadulla Helsingissä on Pieni leffakauppa, joka tilasi sen minulle varta vasten. Jos asut pääkaupunkiseudulla, kannattaa kysyä sieltä.
Kaupungin valot on lempileffani, olen nähnyt sen varmaan kymmenen kertaa, ja aina loppukohtaus jaksaa liikuttaa.Sain ostettua The chaplin collection,City lights dvd:n(2 dvd:tä) Maksoin siitä 5 euroa kirpparilla.Onkohan tämmönen sarja vielä jossain myynnissä,sisällä oli lappunen jossa oli sarjan muut osat,niitä oli 9kpl Millonhan tämmöstä sarjaa on myyty?Kiittäen vastauksesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot553550Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762554
- 182241
- 522232
- 561901
- 581716
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131525