Saakohan mistään Charlie Ghaplini City lights dvd:tä?Olisiko hinnasta tietoa?
Charlie Chaplin
3
450
Vastaukset
- krixis
Minulla on sellainen metalliboksissa yhdessä Diktaattorin ja Nykyajan seurana. Ainoa minkä löysin vähäisellä haulla etsittyäni oli filmifriikki n.30 euroa ,mutta en tarkastanut onko suomalaista tekstitystä. Kannattaa kysellä alan divareista ,jos on mahdollista.
- Violetera
Kaupungin valothan on käytännössä mykkä, joten tekstitys on tarpeeton.
Etsiskelin taannoin Nykyaikaa, ja vaikeata tuntui olevan (nettikauppoja lukuunottamatta, mutta niihin en oikein luota). Aleksis Kiven kadulla Helsingissä on Pieni leffakauppa, joka tilasi sen minulle varta vasten. Jos asut pääkaupunkiseudulla, kannattaa kysyä sieltä.
Kaupungin valot on lempileffani, olen nähnyt sen varmaan kymmenen kertaa, ja aina loppukohtaus jaksaa liikuttaa. - city lights
Violetera kirjoitti:
Kaupungin valothan on käytännössä mykkä, joten tekstitys on tarpeeton.
Etsiskelin taannoin Nykyaikaa, ja vaikeata tuntui olevan (nettikauppoja lukuunottamatta, mutta niihin en oikein luota). Aleksis Kiven kadulla Helsingissä on Pieni leffakauppa, joka tilasi sen minulle varta vasten. Jos asut pääkaupunkiseudulla, kannattaa kysyä sieltä.
Kaupungin valot on lempileffani, olen nähnyt sen varmaan kymmenen kertaa, ja aina loppukohtaus jaksaa liikuttaa.Sain ostettua The chaplin collection,City lights dvd:n(2 dvd:tä) Maksoin siitä 5 euroa kirpparilla.Onkohan tämmönen sarja vielä jossain myynnissä,sisällä oli lappunen jossa oli sarjan muut osat,niitä oli 9kpl Millonhan tämmöstä sarjaa on myyty?Kiittäen vastauksesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111