Ja hyvää ötyä ainakin kullalleni pus.;)
Myös muillekin kilteille.:)
Mä oon kuka oon...ja pysyn myös.;)
Ja aion myös niin tehdä tulevaisuudessakin.:D
http://www.youtube.com/watch?v=nTfkcTrcy60
Tilulilu....:D
94
842
Vastaukset
- pus.;)
iihanuus...sä palasit ....mä tuun sua pussaamaan....
- tyttökotka....
kun kotkalla vain lupa pussailla mua.;-P
- hooooooooo
tyttökotka.... kirjoitti:
kun kotkalla vain lupa pussailla mua.;-P
yksin sua pussaa hih
- tyttökotka...
hooooooooo kirjoitti:
yksin sua pussaa hih
tähänkään mennessä apuja siihen tarvinnut, kuten sinä omiin pussailuihisi.;DDD
- ...??
enää ookkaan paha täti satumainen?
- tyttökotka...
koskaan ollutkaan, kuten sä...mä olen kiltti ja ihana.;)
- hmmmm.;)
tyttökotka... kirjoitti:
koskaan ollutkaan, kuten sä...mä olen kiltti ja ihana.;)
ei oikein sovi sun naamaan.Sori mutta niin vaan on.
Oot sä ollut paha jo kauan. Ennen sä olit kiva. - ei voi kuin ihmetell
Että aikuinen ihminen menee noin alas ja tolle tasolle...hyi jestas.....
- ?()?
Satuni mä tunnen sut läpee myödet olet ihanan imelä:)>>mut mä en tykkää tosta hompsosta mitä yritit tyrkyttää
mulle,,,hyi- tyttökotka...
yöks sun imeliä ehdotuksiasi.:-P
Kotka on mun rakas pusss.;) - ....;DDDDD
tyttökotka... kirjoitti:
Kotka on mun rakas pusss.;)on minunkin Rakas. Isolla R-kirjaimella.:)
- tyttökotka...
....;DDDDD kirjoitti:
on minunkin Rakas. Isolla R-kirjaimella.:)
Kotkan Rakas Isoilla Kirjaimilla heh.;DDDDD
- tämä ketju poistuu
tyttökotka... kirjoitti:
Kotka on mun rakas pusss.;)Taidan ampua sen puskista niin(:
- tyttökotka...
tämä ketju poistuu kirjoitti:
Taidan ampua sen puskista niin(:
oot surkee ampuja.;-D
- Hessu,
....;DDDDD kirjoitti:
on minunkin Rakas. Isolla R-kirjaimella.:)
pappoja jahtaa
- en oo kavaljeerisi
tyttökotka... kirjoitti:
oot surkee ampuja.;-D
Jos sössötät niin otan nää mustat sukat pois ja hirtän munani:(
- tyttökotka...
en oo kavaljeerisi kirjoitti:
Jos sössötät niin otan nää mustat sukat pois ja hirtän munani:(
siellä oikein piileskelee? Kerro heti tai kalautan sua...en sano minne.;-P
Jos oot komee, niin kuvan voit lähettää mulle...ihan vain muodon vuoksi.;) - ?()?
tyttökotka... kirjoitti:
siellä oikein piileskelee? Kerro heti tai kalautan sua...en sano minne.;-P
Jos oot komee, niin kuvan voit lähettää mulle...ihan vain muodon vuoksi.;)Erittäin karvainen joka pyydystelee maakotkia:))>>>siinä höyhenet lentää kuuntele vesteristä siis yhtyeen solisti
niin näät hänet palmikkoineen,olenko liian VANHA.En anna linkiä sulle vaan etsi lähetä se mulle! - tyttökotka...
?()? kirjoitti:
Erittäin karvainen joka pyydystelee maakotkia:))>>>siinä höyhenet lentää kuuntele vesteristä siis yhtyeen solisti
niin näät hänet palmikkoineen,olenko liian VANHA.En anna linkiä sulle vaan etsi lähetä se mulle!jolla on tuo partapalmikko.;D
No ei tuo nyt liian vanha ole, susta en tiedä?:D
http://www.youtube.com/watch?v=wHAq0XjQdq8 - ?()?
Katos amis karva alkannut kasvaa :))>>
- Hohhoijaa...
?()? kirjoitti:
Katos amis karva alkannut kasvaa :))>>
ja laita se hame päälle luuseripuska:))
- Naurajasi
Hohhoijaa... kirjoitti:
ja laita se hame päälle luuseripuska:))
Et taida tajuta kuin naurettava olet?
Mutta sinähän lymyiletkin puskassa. Ole vain siellä, poissa muiden silmistä. Tunnen kanssahäpeää käytöksestäsi. Sulla on paha olla, hae apua tuohon ahdistukseesi.:) - Elämä on!:DD
Naurajasi kirjoitti:
Et taida tajuta kuin naurettava olet?
Mutta sinähän lymyiletkin puskassa. Ole vain siellä, poissa muiden silmistä. Tunnen kanssahäpeää käytöksestäsi. Sulla on paha olla, hae apua tuohon ahdistukseesi.:)Kopasit sulle kirjoitetun viesti? Hohhoijaa:DD
Sulla on taas yksi katkera ilta edessä. upotat itsesi aina vain syvemmälle katkeruuden suohon, ihan kuinka haluat typerys. :DD - Naurajasi
Elämä on!:DD kirjoitti:
Kopasit sulle kirjoitetun viesti? Hohhoijaa:DD
Sulla on taas yksi katkera ilta edessä. upotat itsesi aina vain syvemmälle katkeruuden suohon, ihan kuinka haluat typerys. :DDkilometrien päähän. Ja kateutesi. Olet säälittävä luuseri.;))
- kiitos nauruista:D
Naurajasi kirjoitti:
kilometrien päähän. Ja kateutesi. Olet säälittävä luuseri.;))
Nyt tais suhun osua ja upota kun noin raivona käyt? No ei mitään uutta sinulta:DD
Jataka vain yksinäistä iltaasi niin kuin aina. Jahas perheen kanssa saunaan:DD
Auttaako ne hoitsut sut ees invaveskiin? heh....sorry.....naurattaa niin paljon :DDD - Naurajasi
kiitos nauruista:D kirjoitti:
Nyt tais suhun osua ja upota kun noin raivona käyt? No ei mitään uutta sinulta:DD
Jataka vain yksinäistä iltaasi niin kuin aina. Jahas perheen kanssa saunaan:DD
Auttaako ne hoitsut sut ees invaveskiin? heh....sorry.....naurattaa niin paljon :DDDkouluterveydenhoitajan juttusille ennen kuin sekoat täysin.
Joo sauna on lämmitettävä. Kummankohan lämmittäisi, puu- vai sähkösaunan, hmm. Puusaunan tottakai. Mene sinä grillaamaan ittesi kuivaan sähkösaunaan kun ei ollut varaa molempiin, köyhä poju.:DDDDDDDDDDDDD
- tyttökotka...
iltapalalle, jatkakaahan sekoilua kahjot täällä...tai se yksi luulosairas.;)
Kultaseni sulle.;)
http://www.youtube.com/watch?v=X1e0_aYnA-E- ...;p
ei tällä kertaa.:DDDDD
- pusss:))
Kotkan rakkain!
- tyttökotka...
mutta vain omasta mielestäsi ja se ei riitäkään.;)
Minä olen se ainoa rakas.;) - .:DDDD
tyttökotka... kirjoitti:
mutta vain omasta mielestäsi ja se ei riitäkään.;)
Minä olen se ainoa rakas.;)luulet ja uskot. Parenpi niin. Hiljaa hyvää tulee.
- tyttökotka...
.:DDDD kirjoitti:
luulet ja uskot. Parenpi niin. Hiljaa hyvää tulee.
usko, kun kotka on itse sanonut...ole sä vain hiljaa kaikessa rauhassa.;DDDD
- .)))))
tyttökotka... kirjoitti:
usko, kun kotka on itse sanonut...ole sä vain hiljaa kaikessa rauhassa.;DDDD
osaa tuon sanomisen taidon, vai? Ehkä muillekkin kuin sulle))))
- tyttökotka...
.))))) kirjoitti:
osaa tuon sanomisen taidon, vai? Ehkä muillekkin kuin sulle))))
mulle se on rehellinen juunou, ei sulle.;)
Vai oletko niin tyhmä, ette ole huomannut meidän yhteistyötä? - Onnekas olen:)
tyttökotka... kirjoitti:
mulle se on rehellinen juunou, ei sulle.;)
Vai oletko niin tyhmä, ette ole huomannut meidän yhteistyötä?Niin teillä se ei oikein tahdo sujua. Välillä haukut täällä kaikkien nähden otkan, luullen että se ketään hetkauttaa. Itsesi siinäkin teit vain naurettavammaksi. Kotka on edelleen sama mikä on ollut aina, vaikka et ihan kaikkea tiedä. Eikä sinun tarvitsekkaan tietää. Saat elää hyvissä luuloissa itsestäsi edelleen, mutta epävarmana kuitenkin. Ei kaikkea tarvitse tuoda täällä esiin mitä elämässä siis livessä tapahtuu.
- tyttökotka...
Onnekas olen:) kirjoitti:
Niin teillä se ei oikein tahdo sujua. Välillä haukut täällä kaikkien nähden otkan, luullen että se ketään hetkauttaa. Itsesi siinäkin teit vain naurettavammaksi. Kotka on edelleen sama mikä on ollut aina, vaikka et ihan kaikkea tiedä. Eikä sinun tarvitsekkaan tietää. Saat elää hyvissä luuloissa itsestäsi edelleen, mutta epävarmana kuitenkin. Ei kaikkea tarvitse tuoda täällä esiin mitä elämässä siis livessä tapahtuu.
sulla ei ole puskista mitään sanottavaa siis todellakaan heh.:DDD
Puskana vain huutelet, kuten ennenkin.;)
Arvaapas vain, mitä sun sanasi painavat?:) Tai älä...et kuitenkaan tiedä.:DDD - .:DDDD
tyttökotka... kirjoitti:
sulla ei ole puskista mitään sanottavaa siis todellakaan heh.:DDD
Puskana vain huutelet, kuten ennenkin.;)
Arvaapas vain, mitä sun sanasi painavat?:) Tai älä...et kuitenkaan tiedä.:DDDsen iltapalan söit? Se auttaa uneen niinkuin kai viime yönäkin)) Kannattaa joskus valvoa vähän myöhenpään;)) Ei sanani ole tarkoituskaan painaa mitään. Kunhan kirjoittelen kanssasi.
Nyt kuitenkin jätän sinut miettimään "kevyitä" kirjoituksiani. - tyttökotka...
sen iltapalan söit? Se auttaa uneen niinkuin kai viime yönäkin)) Kannattaa joskus valvoa vähän myöhenpään;)) Ei sanani ole tarkoituskaan painaa mitään. Kunhan kirjoittelen kanssasi.
Nyt kuitenkin jätän sinut miettimään "kevyitä" kirjoituksiani.enkä tarvitse unilääkkeitä, kuten sinä.;)
Valvo sä munkin puolesta, mutta niinhän sä teet about 24/7, mutta sen tietääkin jo kaikki täällä.:D
Minä nukun yöni hyvin tyynenä ja rauhallisesti, kuten aina...
tietäen sen, että sinä olet toivottoman sairas tapaus.;)
Hyvää yötä ja koitahan joskus edes nukkua.:) - -----tiiät h.k
tyttökotka... kirjoitti:
enkä tarvitse unilääkkeitä, kuten sinä.;)
Valvo sä munkin puolesta, mutta niinhän sä teet about 24/7, mutta sen tietääkin jo kaikki täällä.:D
Minä nukun yöni hyvin tyynenä ja rauhallisesti, kuten aina...
tietäen sen, että sinä olet toivottoman sairas tapaus.;)
Hyvää yötä ja koitahan joskus edes nukkua.:)taisit taas saaha härrehärneen vanhaan nokkaas akkamettoo--sä oot kova yrittään joskus meittiäki----ei purru sun livertely vanhaa miestä---
- TheGreatEagle
luulet ja uskot. Parenpi niin. Hiljaa hyvää tulee.
vuttu päähäs puska ja pakene vuorille!
Lopeta tuo typerä feikkailu! - TheGreatEagle
Onnekas olen:) kirjoitti:
Niin teillä se ei oikein tahdo sujua. Välillä haukut täällä kaikkien nähden otkan, luullen että se ketään hetkauttaa. Itsesi siinäkin teit vain naurettavammaksi. Kotka on edelleen sama mikä on ollut aina, vaikka et ihan kaikkea tiedä. Eikä sinun tarvitsekkaan tietää. Saat elää hyvissä luuloissa itsestäsi edelleen, mutta epävarmana kuitenkin. Ei kaikkea tarvitse tuoda täällä esiin mitä elämässä siis livessä tapahtuu.
Et yhtään mitään. Lopeta tuoa paskanjauhaminen ei mene läpi ja kyllästyttää tuo sinun yksinäisyytesi torjuminen palstalla.
- 00
TheGreatEagle kirjoitti:
vuttu päähäs puska ja pakene vuorille!
Lopeta tuo typerä feikkailu!VUTTU? ONKO SE JOKU UUSI PÄÄHINE VAI?
- tyttökotka...
sen iltapalan söit? Se auttaa uneen niinkuin kai viime yönäkin)) Kannattaa joskus valvoa vähän myöhenpään;)) Ei sanani ole tarkoituskaan painaa mitään. Kunhan kirjoittelen kanssasi.
Nyt kuitenkin jätän sinut miettimään "kevyitä" kirjoituksiani.ja kävin duunissakin.:D
Kaikesta lukemastani päätellen sinä et nukkunut.;)
Yön etsiskelit vanhoja juttuja vissiin harhoissasi heh.:DDD - tyttökotka...
TheGreatEagle kirjoitti:
Et yhtään mitään. Lopeta tuoa paskanjauhaminen ei mene läpi ja kyllästyttää tuo sinun yksinäisyytesi torjuminen palstalla.
se vaan halusi seurustella mun kanssa läpi yön, mutta kun en jaksanut sen kanssa.:)
Nukuin juuri päikkäritkin.;-P - Kyllästynyt sinuun
00 kirjoitti:
VUTTU? ONKO SE JOKU UUSI PÄÄHINE VAI?
Elämäsi näköjään jatkuu katkerana. No, se on sun asiasi.:DD
- sotsot
Kyllästynyt sinuun kirjoitti:
Elämäsi näköjään jatkuu katkerana. No, se on sun asiasi.:DD
se elämä noin mättää. Jku uus puska vai. Rumaa on kieli ainakin liekö ihan ruskekin?
- Uusia riittä...
tyttökotka... kirjoitti:
ja kävin duunissakin.:D
Kaikesta lukemastani päätellen sinä et nukkunut.;)
Yön etsiskelit vanhoja juttuja vissiin harhoissasi heh.:DDDnyt istten olet?Muistutat ihan MyEwerythingiä.
- 19+11
satumainen.nainen jo liian kuluneeksi palstoilla. Heikkenikö menekki? Kulunut tavara menee aina halvalla.....Niin jos käy kaupan;)
- tyttökotka...
asiaa henkilökohtaisesti, voipi olla että yllätyt.;)
- 19+10
tyttökotka... kirjoitti:
asiaa henkilökohtaisesti, voipi olla että yllätyt.;)
olen huomannut sen. En tarvitse vastauksia keltään.
- tyttökotka...
19+10 kirjoitti:
olen huomannut sen. En tarvitse vastauksia keltään.
hieman menneen talven lumia...olet huomannut siis väärin.;D
Kaikki ei ole näkyväistä ja kaikkea ei pidä todeksi luulla, totuus on tuolla ulkona.;)
- tyttökotka...
laitan tämän meidän tunnusbiisin tähän vielä yöksi soimaan ja herneitä nekkuun tuomaan.;)
http://www.youtube.com/watch?v=NahS_qrW7Bo- ?()?
Ei kelpaa laitan sulle musaa kuvani kera)>>ilman silmiä http://www.youtube.com/watch?v=mOs0pSAckCo
- tyttökotka...
?()? kirjoitti:
Ei kelpaa laitan sulle musaa kuvani kera)>>ilman silmiä http://www.youtube.com/watch?v=mOs0pSAckCo
olet hukannut?
Öitä, löysin jo palmikot.:D - tyttökotka...
?()? kirjoitti:
oli...mä laitan yöksi tätä mun serkkupoikaa soimaan.;)
http://www.youtube.com/watch?v=yPt6amx9qwU - .....??
tyttökotka... kirjoitti:
oli...mä laitan yöksi tätä mun serkkupoikaa soimaan.;)
http://www.youtube.com/watch?v=yPt6amx9qwUsit sen lomaviikon ens viikoks?....;)
- Kyllästynyt sinuun
?()? kirjoitti:
oikein sopiva biisi. Sopii oikein hyvin sulle:DD
http://www.youtube.com/watch?v=6nE8hYZzimM
Tule pois kaapista vain:DD - tyttökotkis...
meidän vieraskirjat...katopas kellonaika ja kuka on käynyt siellä sunkin vieraskirjaa lukemassa, siinä löytyy tuo puskakirjoittaja.;)
- ....??
tyttökotkis... kirjoitti:
meidän vieraskirjat...katopas kellonaika ja kuka on käynyt siellä sunkin vieraskirjaa lukemassa, siinä löytyy tuo puskakirjoittaja.;)
hakoteille. Sää ite mulle kerroit että jos oikee hyvin sattuu voit saaha vappaata ens vkon. Mulla ei oo nikkiäkään. Pittää kai tehä et pääsen sun galtsuu.
- inhoajasi
Ei tää ainakaan se Satunainen ole , hän sanoi että Satumainen.nainen jää hänen viimeiseksi nikikseen. ja piste. Pitäskö luottaa hänen sanaansa, , , no ei voi tosiaankaan.
- tasan ei käy
Ja KOTKA raukka pakertaa duunissa et sais perheelle leipää,, voi voi
- tyttökotka...
sä olet kortistossa ja minä ja kotka käydään sentään töissä.;)
Ja sitäpaitsi kotka ei ole raukka, vaikka pakertaakin...mä pakerran myös.:)
Raukoittele vaan rauhassa itseäsi nyyh.;( - Viisas.
päässyt suojatyökeskukseen? Sinähän olet kouluttamaton moukka, sen näkee ihan kaikki.;)
- Naurattaa:DDDDD
Viisas. kirjoitti:
päässyt suojatyökeskukseen? Sinähän olet kouluttamaton moukka, sen näkee ihan kaikki.;)
Mitäs muuta veronmaksajien taakka? :D
Nikkisi aiheuttaa naurunpyrskähdyksiä lukijoissa. :DDDDDDD
Korjaa se "narsistipentu" -:DDD - Viisas.
Naurattaa:DDDDD kirjoitti:
Mitäs muuta veronmaksajien taakka? :D
Nikkisi aiheuttaa naurunpyrskähdyksiä lukijoissa. :DDDDDDD
Korjaa se "narsistipentu" -:DDDveroja paljon enemmän kuin sinä hankit bruttona. Paina tuo totena mekkoosi finniapina!
- inhoajasi
Kotka ja Akka olette tosi nyhveröitä ja naurettavia ihmisiä. Katsokaa peiliin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8293899- kyllästynyt sinuun
itket taas puskassa
- tyttökotka...
tervaan tähän minun provooni, hyvin osui ja upposi heh.:DDDD
Menetti vielä yöunensakin hih hii.:DDD
Pussss siitä huolimati.;)) - ?()?
tyttökotka... kirjoitti:
tervaan tähän minun provooni, hyvin osui ja upposi heh.:DDDD
Menetti vielä yöunensakin hih hii.:DDD
Pussss siitä huolimati.;))Sadun lastenlapset laulavat joululauluja:))>>hehheh mummiinsa tulleet,kilttejä papanoita,moi taas....
- ?()?
?()? kirjoitti:
Sadun lastenlapset laulavat joululauluja:))>>hehheh mummiinsa tulleet,kilttejä papanoita,moi taas....
- Parempasi.
pyyhkimään Mäkkärin pöytiä. Olet ihmisen irvikuva.;DDDDDDDDDDDDDD
- Säälijäsi.
Parempasi. kirjoitti:
pyyhkimään Mäkkärin pöytiä. Olet ihmisen irvikuva.;DDDDDDDDDDDDDD
Oliko mukava päivä? Vai lintsasitko taas amiksesta. Niin, eihän sinulta muuta voi odottaa.
- Parempasi
Säälijäsi. kirjoitti:
Oliko mukava päivä? Vai lintsasitko taas amiksesta. Niin, eihän sinulta muuta voi odottaa.
enkä lintsannut yliopistolta, AMISPELLE;)))
- :DDDDDDDD
Parempasi kirjoitti:
enkä lintsannut yliopistolta, AMISPELLE;)))
on sulla pokkaa heittä skeidaa :D
No, ikäsi ainakin paljastit pentu :DDD
Käys ny se parturi-kampaamo linja loppuun niin pääset oikeisiin töihin...hah hah hah..kiitos illan tähän asti parhaista nauruista!!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd - Parempasi
:DDDDDDDD kirjoitti:
on sulla pokkaa heittä skeidaa :D
No, ikäsi ainakin paljastit pentu :DDD
Käys ny se parturi-kampaamo linja loppuun niin pääset oikeisiin töihin...hah hah hah..kiitos illan tähän asti parhaista nauruista!!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddskeidaa. Sinun koulutuksesi onkin parturi-kampaamotasoa. Otan osaa surkeuteesi, tai tarkemmin ajateltuna en. Buahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaah!!
- Parempasi ja paljon
Parempasi kirjoitti:
skeidaa. Sinun koulutuksesi onkin parturi-kampaamotasoa. Otan osaa surkeuteesi, tai tarkemmin ajateltuna en. Buahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaah!!
sekosit taas. Mukavaa illan jätko pilleripurkkiesi kanssa. Otahan oiekin reilusti niitä:DDDD
- Parempasi
Parempasi ja paljon kirjoitti:
sekosit taas. Mukavaa illan jätko pilleripurkkiesi kanssa. Otahan oiekin reilusti niitä:DDDD
magnesium-kalsiumia ja b-vitamiinia. Vetäisepä purkillinen Valiumia aamukrapulaasi.
- Morjens....:DDD
Parempasi kirjoitti:
magnesium-kalsiumia ja b-vitamiinia. Vetäisepä purkillinen Valiumia aamukrapulaasi.
syödä kun kroppasi ei tuota niitä. Voi voi että olet tyhmä:DD
- Parempasi
Morjens....:DDD kirjoitti:
syödä kun kroppasi ei tuota niitä. Voi voi että olet tyhmä:DD
kun kulutus lenkillä oli yli 1.000 kcal. Olet ääliö!
- piirität
perheellistä ukkomiestä?
- tasa-arvoa
toinen toistaan vuoronperään.:)
- hohhoijaa...
Pidä huoli omista asioistasi. Ei kaikki ole miltä näyttää tollo. Tämähän on huuhaa ja sinä reppana uskot kaiken. :DD
- Tietäjä.
muille kuin Kotkalle. Kotkalla on rima todella alhaalla.
- Hohhoijaa...
Tietäjä. kirjoitti:
Ethän sinä naisten pääle mitään ymmärrä. Pidä sinä pentu jo vihdoin se turpasi kiinni. Olet osoittanut tyhmyytesi arvostelemalla toisia, laita oma kuvasi niin nauretaan porukalla koko loppuvuosi. Tukehdu pullaas poju!
- Gaabriel
Tietäjä. kirjoitti:
ettäkö te vois jo jättää noi provot pois ja kirjoitella kivoja kuten toisetkin ihmiset? Jos Satumainen ja Kotka viihtyvät keskenään hyvin, niin mitä se muille kuuluu ja siihen pitää mennä sotkeutumaan. Kunhan jälleen kerran sanoin mielipiteeni, jolla tuskin on mitään merkitystä, joten jatkakaa :((
- Tietäjä.
Hohhoijaa... kirjoitti:
Ethän sinä naisten pääle mitään ymmärrä. Pidä sinä pentu jo vihdoin se turpasi kiinni. Olet osoittanut tyhmyytesi arvostelemalla toisia, laita oma kuvasi niin nauretaan porukalla koko loppuvuosi. Tukehdu pullaas poju!
Yritäpä vaan liimailla tukkaa sivulta kaljusi päälle.;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Olet naurettava tollo! - Naurajasi:DDD
Tietäjä. kirjoitti:
Yritäpä vaan liimailla tukkaa sivulta kaljusi päälle.;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Olet naurettava tollo!päivä päivältä. Laita kuvasi niin katsotaan :)
ethän sinä uskalla kun olet luuseri. Olet huvittava ja palstan pelle. :DD - Naurajasi...
ko just toisin päin komee ja upee, pakko myöntää et vähä liiraa kun sun kanssa väittelen luuseri:D
- Tietäjä.
Naurajasi... kirjoitti:
ko just toisin päin komee ja upee, pakko myöntää et vähä liiraa kun sun kanssa väittelen luuseri:D
olet kaljupäinen rupsahtanut ukon kuvatus. Hukuta ittes!
- hoost
Gaabriel kirjoitti:
ettäkö te vois jo jättää noi provot pois ja kirjoitella kivoja kuten toisetkin ihmiset? Jos Satumainen ja Kotka viihtyvät keskenään hyvin, niin mitä se muille kuuluu ja siihen pitää mennä sotkeutumaan. Kunhan jälleen kerran sanoin mielipiteeni, jolla tuskin on mitään merkitystä, joten jatkakaa :((
ootteks iha apinoita kaikki,aikuiset ihmiset käyttäytyy kuin pahaset kakarat,no huh huh sentään!
- *Luontorakas*
Gaabriel kirjoitti:
Mä en ainakaan viitsi edes lukee noitten touhua. Saatikka sitten ottaa kantaa. Siinähän taistelevat. On kyllä lapsellista touhua ikäihmisiltä!!
Onhan meillä muutakin...paljon kivenpaakin tekemistä ...;) Vai mitä?
Hyvää illanjatkoa sulle sinne...;))) *Luontorakas* kirjoitti:
Mä en ainakaan viitsi edes lukee noitten touhua. Saatikka sitten ottaa kantaa. Siinähän taistelevat. On kyllä lapsellista touhua ikäihmisiltä!!
Onhan meillä muutakin...paljon kivenpaakin tekemistä ...;) Vai mitä?
Hyvää illanjatkoa sulle sinne...;)))Mua ei noi jutut hetkauta sit edes sen "ruunan" halujen vertaa :) Kunhan nyt kävin kommentin heittämässä. Mun pojatkin puhuu hiukan järkevämmin, eikä niistä oo kun vanhempi vasta kymmenen vuotias :)) Itsekkin ollut joskus kukkulankunigasta, mutta siitä on jo 35-vuotta aikaa. sinänsä outoa, että moinen "kuninkuus" seuraa toisia loppu elämän :))))
Jaa`a tuosta kivemmasta tekemisestä voin olla vaikka mitä mieltä :))
Samoin illanjatkoja Hänelle... :))- Upee ja uljas:D
Tietäjä. kirjoitti:
olet kaljupäinen rupsahtanut ukon kuvatus. Hukuta ittes!
Mullahan on kaikki hyvin? Kuis sulla? Ei taida olla, naama kuin Nazaretin vaakuna ja pää kusta täynnä.
Että voisit mennä itse sinne jorpakkoon yhteiskunnan taakka. :DD - hoost
kerbiili62 kirjoitti:
Mua ei noi jutut hetkauta sit edes sen "ruunan" halujen vertaa :) Kunhan nyt kävin kommentin heittämässä. Mun pojatkin puhuu hiukan järkevämmin, eikä niistä oo kun vanhempi vasta kymmenen vuotias :)) Itsekkin ollut joskus kukkulankunigasta, mutta siitä on jo 35-vuotta aikaa. sinänsä outoa, että moinen "kuninkuus" seuraa toisia loppu elämän :))))
Jaa`a tuosta kivemmasta tekemisestä voin olla vaikka mitä mieltä :))
Samoin illanjatkoja Hänelle... :))samoin teille:)))
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913243Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1283000Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791420Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1551356Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141224- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989