Latasin netistä ScanSpywaren ja sillä ohjelmalla painoin jostain ja sitten ensiksi katosi vistan sivupalkki.
Jotain se latasi tai korjasi ja sammutin äkkiä koneen.
Kun sitten taas avasin koneen
- ei voinut kuunnella enää mitään, koska lukee: "äänipalvelu ei käytettävissä"
- mitään videoita ei voi enää katsoa mediaplayerissa
- Avast! ei enää toimi, tulee sanoma: "avast!: AAVM-järjestelmä havaitsi virheen. tehtävää ei voitu suorittaa loppuun"
- järjestelmänpalautusta yritin klikata, mutta tuli sanoma: "määritettyä palvelua ei ole asennettu"
- samoin tuli sama viesti, kun yritin avata aiemmin asentamaani Scanspywarea ja jotain muitakin ohjelmia (esim. asensin uuden virusturvan netistä ja sama viesti tuli esille)
- ja aina kun tuli se sanoma: määritettyä palvelua ei ole asennettu,
tuli siihen yläpuolle aina se tiedostosijainti tms. esim tällainen tuli yhdessä: c:\windows\system32\mscomfig.exe
Auttaako tähän enää formatointi ja vistan tai sitten vaikkapa windows7:n asennus?
Vai onko vielä jotain itse tehtävissä, ettei tarvitsisi mihinkään liikkeeseen korjattavaksi viedä?
(mä oon huono edelleen näissä tietokonejutuissa,että anteeksi jos kyselen teidän mielestä tyhmiä)
Tietokoneelta katosi tiedostoja tai ohjelmia
mikumaku
1
775
Vastaukset
Juu, asenna uusiksi tai uusi käyttöjärjestelmä, joka samaa tai eri merkkiä ja sitten kun olet asentanut sen niin et klikkaa mitään tuntemattomia ajettavia tiedostoja. Eli jos asennat Windows -merkkisen käyttöjärjestelmän, niin ÄLÄ IKINÄ klikkaa mitään tiedostoa joka on .msi, .exe, .com tai .scr -päätteinen, ennen kuin varmistut siitä, että tiedät kuka sen on tehnyt ja mitä se tekee.
Windowsilla ei sitten tämän lisäksi tarvitse muuta kuin Windowsin ja siihen asennettujen kriittisten lisäohjelmien ylläpitäminen ajan tasalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795