Latasin netistä ScanSpywaren ja sillä ohjelmalla painoin jostain ja sitten ensiksi katosi vistan sivupalkki.
Jotain se latasi tai korjasi ja sammutin äkkiä koneen.
Kun sitten taas avasin koneen
- ei voinut kuunnella enää mitään, koska lukee: "äänipalvelu ei käytettävissä"
- mitään videoita ei voi enää katsoa mediaplayerissa
- Avast! ei enää toimi, tulee sanoma: "avast!: AAVM-järjestelmä havaitsi virheen. tehtävää ei voitu suorittaa loppuun"
- järjestelmänpalautusta yritin klikata, mutta tuli sanoma: "määritettyä palvelua ei ole asennettu"
- samoin tuli sama viesti, kun yritin avata aiemmin asentamaani Scanspywarea ja jotain muitakin ohjelmia (esim. asensin uuden virusturvan netistä ja sama viesti tuli esille)
- ja aina kun tuli se sanoma: määritettyä palvelua ei ole asennettu,
tuli siihen yläpuolle aina se tiedostosijainti tms. esim tällainen tuli yhdessä: c:\windows\system32\mscomfig.exe
Auttaako tähän enää formatointi ja vistan tai sitten vaikkapa windows7:n asennus?
Vai onko vielä jotain itse tehtävissä, ettei tarvitsisi mihinkään liikkeeseen korjattavaksi viedä?
(mä oon huono edelleen näissä tietokonejutuissa,että anteeksi jos kyselen teidän mielestä tyhmiä)
Tietokoneelta katosi tiedostoja tai ohjelmia
mikumaku
1
786
Vastaukset
Juu, asenna uusiksi tai uusi käyttöjärjestelmä, joka samaa tai eri merkkiä ja sitten kun olet asentanut sen niin et klikkaa mitään tuntemattomia ajettavia tiedostoja. Eli jos asennat Windows -merkkisen käyttöjärjestelmän, niin ÄLÄ IKINÄ klikkaa mitään tiedostoa joka on .msi, .exe, .com tai .scr -päätteinen, ennen kuin varmistut siitä, että tiedät kuka sen on tehnyt ja mitä se tekee.
Windowsilla ei sitten tämän lisäksi tarvitse muuta kuin Windowsin ja siihen asennettujen kriittisten lisäohjelmien ylläpitäminen ajan tasalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k293780- 412569
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422498Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82275- 201869
- 381719
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001460- 1411457
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461398