Kuulin, että Mert on paljastanut kaverilleen, että häntä kysyttiin ohjelmaan, vaikka hän ei edes hakenut siihen. Kuulemma joku tuttava tai sukulainen on mukana ohjelman teossa. Minusta tämä on epäreilua hakijoita kohtaan. Lisäksi hän on paljastanut sen verran omasta menestyksestään kolmikossa, että viimeinen hän ei ole. Eli siis ensimmäiseksi tai toiseksi paras. Minusta Mert olisi saanut tippua jo kauan aikaa sitten, mutta tuomarit näyttävät olevan eri mieltä. Suosimista - ken ties, jos päässyt ohjelmaankin hakematta. Kirjoittamastani en voi tietenkään varma voi olla, koska en ole itse Mertin suusta kuullut, mutta jos näin on. On tämä minusta todella väärin.
Muodin huipulle paljastus?
vääryyttä
1
474
Vastaukset
- Niin...
Minusta taas on epäreilua että Maria pääsi finaaliin vaikka sen vaatteet ovat ihan karseita. Jarnon olisi ehdottomasti pitänyt olla se kolmas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277