Minä olen ainoa ja oikea Jumala, joten kumartakaa ja uhratkaa Herrallenne. Tuhatvuotinen hirmuvaltakuntani on tullut! Valtakuntani mahtavat asevoimat tulevat tuhoamaan ja hävittämään kaikki, jotka eivät polvistu mahtavan imperiumini edessä! HAHAHAHAHAHAHA
Olen Jumala!
7
319
Vastaukset
- sdfggfh
Sanon: AHAA!? ja katson merkitsevästi...
Toisaalta, ihminen nuo tarinat on joutessaan sepitellyt, joten tavallaan olet oikeassa. - ?????
Oletko valmis polvistumaan, ainoan ja elävän Jumalan eteen, kun Hän ottaa sinut pois maanpäältä?
http://www.youtube.com/watch?v=DD6yLsGhQsE&feature=related- ItseJumala
Asevoimieni mahti on niin ylivoimainen ettei hän voi mitenkään voittaa!
- MITÄS SOTAPELIÄ
ItseJumala kirjoitti:
Asevoimieni mahti on niin ylivoimainen ettei hän voi mitenkään voittaa!
nyt viimeksi olet pelannut, kun rintaasi noin röyhistelet?
- ateisti kylläkin
Pari 12v pelleä on kirjottanu ton ja nauranu päälle.
- tuulihuminoi
Kannattaisi hakeutua hoitoon!
- ItseJumala
Olen valmis suureen sotaan tuota teidän palvomaanne Herraa vastaan. Hänen heikot ja piskuiset sotavoimat kaatuvat mahtavien sotajoukkojeni edessä kuin korttitalo. Lyötyäni Hänen joukkonsa, minä hävitän Hänen valtakuntansa ja MINUN mahtava ja ikuisesti kestävä valtakuntani tulee tilalle! HAHAHAHAH.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140