Minkä takia skinejä syrjitään

korpi sissi

Mulla ois tässä semmonen juttu että miksi skinejä ei hyväksytä mutta kaikki muu hyväksytään itse olen ollut rasisti melkein koko elämäni ajan ja skini olen ollut 2 vuotta. Olen myös saanut paljon syrjintää omalle kohdalleni ihan vain sen takia että olen skini. Vieläpä suomalaisilta minkä ihmeen takia teidän pitää mollata skinejä mutta maahan muuttajissa ei koskaan ole mitään vikaa se on aina skini jossa on vikaa. Jos minä en olisi skini tai rasisti niin olisin silti suomalaisten puolella kuin maahanmuuttajien aina kun ollut skinien ja esim. Somaleitten välinen tappelu niin aina skini on ainut syyllinen ja maahanmuuttaja pääse vähällä. Eikö teistä vähän epäilytä tämä touhu jos skinit on aina syyllisiä kaikkeen ei kukaan ihminen ole täydellinen ja muutenkin tuntuu että suurin osa ei rasisteista eivät ole saaneet tilaisuutta ajatella omilla aivoillaan. minusta se on viisautta että osaa epäillä asioita ja yhteikuntaa että onkohan nuo ihan selvillä kaikista asioista eivätkä kyllä minun mielestä olekkaan. Eihän ne edes kulje tuolla kaupungilla pahemminkaan että miten ne muka voisi tietää ei sitä tiedä asioita ennen kun menee kaupunkiin ja kahtoo vähän niitä somaleita ja sun muita maahan muuttajia ja niiden menoa.

sitten kun vielä jankutetaan että skinit hakkaa kaikkia skinit haukkuu kaikkia skinit on sitä skinit on tätä vittu se on täyttä paskaa. Minä ainakin tiedän että ihan saman laisia ne on kuin muutkin suomalaiset ajatus mailma vain on toisen lainen minä en ainakaan aijo muuttaa ajatus maailmaani sen takia mitä muut sanoo. Mitä se nyt teitä voi niin paljon haitata jos en pidä maahan muuttajista omapa on asiani en minäkään teitä rupea hakkaamaan sen takia että ette ole skinejä tai rasisteja suomalainen on kumminkin aina suomalainen kuhan ei ole homo.

ja minäpä selitän vielä mistä en pidä minä en todellekaan pidä huumeista en ole koskaan käyttänyt enkä halunnut käyttää. Enkä myöskään sossu pummeista, maahanmuutajista, sivareista, raiskaajista, pedofiileistä, homoista,
hyysäreistä, kommareista tai räppäreistä siis sellaisista jotka ovat ovat sen aatteen kannalla mutta pukeutuminen on ihan sama sen jokainen päättää itse. Ja jos väitätte että skinit vihaa poliiseja se ei ole totta koska poliisit tekevät vain työtäänn yhteis kunta se on mikä päättää asiat ei poliisi.

95

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RV

      ota vihasi listalta pois ainakin homot,he luullakseni eivät voi mitään suuntaumuksilleen ja kai nekin on ihmisiä

      ja sivarit,koska heitä ei ole vielä liikaa,eivätkä tehneet mitään peruuttamatonta,

      kommarit ja räppärit,älä vihaa ihmisiä,vihaa mieluummin musiikkia tai aatetta,et loukkaa ketään niin pahasti


      ei ole kannatavaa vihata maahanmuuttajia,ole mielummin pitämättä maahanmuutosta


      ja vaikuta,ei maailma muutu tänne kirjoittelemalla

      linjaa hieman höllemmäksi ja yritys tiukemmaksi

      • Elättäjäsi

        Eikö skinheadin äo riitä opiskelemaan itselleen ammattia. Elät vanhan äitisi peräkammarissa ja siipeilet ja leijut yhteiskunnan elätettävänä. Maksaisit veroja kuten kunnon ihmiset. Vitun luuseri! Kukaan ulkomaalainen ei vie sun työpaikkaasi kun sulla ei ole mitään mahiksia päästä töihin. Eikä kukaan vie sun naistasi kun kukaan normaalijärkinen nainen ei suostuisi suhteeseen moisen ääliön kanssa. Joten Tee isänmaallinen teko ja ammu itsesi. Niin teki Tonykin!


    • Läski-pate

      Nyyh...

      Miksipitää kirjoittaa ripuloiden ilmanpäätähäntää ja milloin viimeksi olet nähnyt skinin ja missä ja oliko se oikea skini vai pelleskini vai oliko se skini vai mikäsoli? Kirjoittaako skinit tällätavalla kyllä ne varmaan kirjottaa ja oliko vielä jotain muuta aijaha vai että sillee.

      Emminäkäänpidäsossupummeistajaalkkiksistaenkämistäänmuustakaanhaperoistajapoliisistavainjosneeipysäyttelemuaturhaan

      Vittuminuuvituttikunkerrankinihanjoutentulivatsanooettäajoinliiankovaamuttaenhänmäedesajanutajoinvaannopeastimuttaenylinopeuttaperkelemuttasakottuli

      Mäenhaluapilottiakoskamänäytänihanskiniltäjosmullaonpilottijaskinitonih-pliip plööp

      • korpi sissi

        ja tuskin ne täällä muuttuukaan asiat mutta minä halusin vain vastauksia


      • skinit ja täit
        korpi sissi kirjoitti:

        ja tuskin ne täällä muuttuukaan asiat mutta minä halusin vain vastauksia

        Olet turhake! Loinen! Hävitä itsesi. Kukaan ei tarvitse natsiskiniä! Ei kukaan. Mene pois, ihmiset haluavat olla ystäviä keskenään. Sinua ei haluta tänne maapallolle. Ja mitä täällä uhoat. Mene afrikkaan päiväntasaajalle ja huuda siellä valkoisen rodun ylivoimaisuutta!


      • korpi sissi
        skinit ja täit kirjoitti:

        Olet turhake! Loinen! Hävitä itsesi. Kukaan ei tarvitse natsiskiniä! Ei kukaan. Mene pois, ihmiset haluavat olla ystäviä keskenään. Sinua ei haluta tänne maapallolle. Ja mitä täällä uhoat. Mene afrikkaan päiväntasaajalle ja huuda siellä valkoisen rodun ylivoimaisuutta!

        ai ihmiset haluavat olla ystäviä keskenään no mitenkäs te ette halua olla meidän kanssa ystäviä :D:D:D:D


    • Tomppakoo

      Miten tämän sanoisi kiltisti:)
      Skinit, ryhmä idiootteja jotka ovat samaa mieltä kaikesta vain siksi että ovat samassa porukassa jossa ei sallita erilaista mielipidettä, voiko sitä sanoa muuksi kuin idiotismiksi?
      No, koko skini touhu on yksi älyttömimmistä kaikessa jengiytymisessä, jossain määrin ymmärrän jopa hoppareiden leiriytymisen kimpassa, mutta skinit, huh, he ovat jotain niin urpoa:)
      Pelkästään se pukeutuminen tai se musa mitä hyppybileissä kuunnellaan on jotain niin paskaa ettei mitään rajaa.
      Se tekopyhä isänmaallisuus, sekä natsimerkkien piirtely ei ole mistään kotoisin.
      Skinit ei ole saanut Suomessa, eikä yhtään missään aikaiseksi yhtään mitään missään asiassa ja nytkin kun monikulttuuri on tulossa, te piileksitte henkseleinenne natsimerkkien kanssa jossain kellareissa, ja kysyt mitä vikaa meissä on?:)
      Vai ei skinit käytä huumeita, ai jaa, tai skinit ei ole yhteiskunnan lorvailijoita, mitäpä jos joskus käy näinkin?
      En tiedä mitään hyvää skineissä, joten täysin tekopyhiä, aikaansaamattomia luusereita, jos olet eri mieltä niin pistä pöytään ne saavutukset joita olette rotukulttuurissanne saavuttaneet ja miten aiotte toimia jatkossa, peläten henkselit tutisten kellarissa vai kadulla?

      • korpi sissi

        90 luvulla etenkin joensuusta lähti paljon maahanmuuttajia pois vaikka tosin helsinkiin ja on ne somalit varovaisempia nykysin ei ne yöllä enää niin paljoa liiku ainakaan täällä joensuussa. Että on sekin saavutus mikä on saatu aikaan 1000 nahkapään ansiosta. Jos meitä olisi enemmän niin oltaisi saatu enemmän pois noita maahan muuttajian. Sinäkin koko ajan haukut meitä idiooteiksi minäpä menenkin tästä huomenna kaupunkiin hakkaamaan kaikki jotka ei ole skinejä oisko hyvä ja kehtaatte valittaa vielä että haukutaan tavallisia suomalaisia ja mikä ihmeen natsi merkkien piirtely ei me mitään sellaisia pahemmin tehdä. Jotkut tosin tekee niitä joka paikkaan ja sanokaapas miksi te aina yleistätte mutta valitatte sitten meiille että miksi yleistätte maahan muuttajia vittu eikö teillä oikeasti saatana ole mitään muuta mielessä että ne on idiootteja ne on idiootteja ja vielä kerran idiootteja. Minä ajattelin tolla tavalla viis vuotiaana kun kuuntelin vain mitä vanhemmat sano ja sitten kun puhuit että skinit on jossain kellarissa mutta sanoppas missä ne sun rakkaat sharpit on? kyllä meitä täällä on mutta tälläkin hetkellä on linnassa suurin osa näistä vanhoista skineistä että sen takia täällä ei ole vielä ehtinyt tapahtuu mitään pitkään aikaan ja osa on tällä hetkellä armeijassa kuten mun veli ja pääsee tammikuussa pois. Niin ja miksi teidän pitää haukkua meitä en minäkään sinua ole tässä haukkunut VASTAUKSIA KIITOS.

        enkä minä sitä tarkota että nämä somalit olisi välttämättä tyhmiä mutta niillä on vain niin tyhmä ajatus maailma ja uskonto ja onhan näitä muitakin maahanmuuttajia joilla on sama uskonto kuin meillä mutta en minä yksin kertaisesti halua tänne minkään maalaisia mielellään. Oli mukavia tai ei koska haluaisin että tämä maa pysyisi suomalaisena vaikka eihän meistä kukaan ole täysin suomalainen munkin esi isät voi olla tullu tänne vaikka ruotsista 500 vuotta sitten.

        tiesittekös muuten että viisaus on sitä että osaa ajatella omilla aivoillaan munkin vanhemmat olivat älyttömästi vastaan kun alotin tän skini aatteen kannatuksen. Mutta ajattelin että omapa on ajatus maailmani ja pääni minun mielestä tämä oikein. Jopa jotkut kaveritkin rupes karttamaan kuin rutto tautista ja rupes haukkumaan natsipaskaks mutta empä välittänyt haistatin vaan pitkät niille.


      • Fat bastard
        korpi sissi kirjoitti:

        90 luvulla etenkin joensuusta lähti paljon maahanmuuttajia pois vaikka tosin helsinkiin ja on ne somalit varovaisempia nykysin ei ne yöllä enää niin paljoa liiku ainakaan täällä joensuussa. Että on sekin saavutus mikä on saatu aikaan 1000 nahkapään ansiosta. Jos meitä olisi enemmän niin oltaisi saatu enemmän pois noita maahan muuttajian. Sinäkin koko ajan haukut meitä idiooteiksi minäpä menenkin tästä huomenna kaupunkiin hakkaamaan kaikki jotka ei ole skinejä oisko hyvä ja kehtaatte valittaa vielä että haukutaan tavallisia suomalaisia ja mikä ihmeen natsi merkkien piirtely ei me mitään sellaisia pahemmin tehdä. Jotkut tosin tekee niitä joka paikkaan ja sanokaapas miksi te aina yleistätte mutta valitatte sitten meiille että miksi yleistätte maahan muuttajia vittu eikö teillä oikeasti saatana ole mitään muuta mielessä että ne on idiootteja ne on idiootteja ja vielä kerran idiootteja. Minä ajattelin tolla tavalla viis vuotiaana kun kuuntelin vain mitä vanhemmat sano ja sitten kun puhuit että skinit on jossain kellarissa mutta sanoppas missä ne sun rakkaat sharpit on? kyllä meitä täällä on mutta tälläkin hetkellä on linnassa suurin osa näistä vanhoista skineistä että sen takia täällä ei ole vielä ehtinyt tapahtuu mitään pitkään aikaan ja osa on tällä hetkellä armeijassa kuten mun veli ja pääsee tammikuussa pois. Niin ja miksi teidän pitää haukkua meitä en minäkään sinua ole tässä haukkunut VASTAUKSIA KIITOS.

        enkä minä sitä tarkota että nämä somalit olisi välttämättä tyhmiä mutta niillä on vain niin tyhmä ajatus maailma ja uskonto ja onhan näitä muitakin maahanmuuttajia joilla on sama uskonto kuin meillä mutta en minä yksin kertaisesti halua tänne minkään maalaisia mielellään. Oli mukavia tai ei koska haluaisin että tämä maa pysyisi suomalaisena vaikka eihän meistä kukaan ole täysin suomalainen munkin esi isät voi olla tullu tänne vaikka ruotsista 500 vuotta sitten.

        tiesittekös muuten että viisaus on sitä että osaa ajatella omilla aivoillaan munkin vanhemmat olivat älyttömästi vastaan kun alotin tän skini aatteen kannatuksen. Mutta ajattelin että omapa on ajatus maailmani ja pääni minun mielestä tämä oikein. Jopa jotkut kaveritkin rupes karttamaan kuin rutto tautista ja rupes haukkumaan natsipaskaks mutta empä välittänyt haistatin vaan pitkät niille.

        Ihan omin aivoin ajateltuna haistattaa vitut sinulle?

        Olet:

        a) Turha
        b) Idiootti
        c) Pelle
        d) Joutava


        Et ole:

        a) Skini
        b) hyödyllinen
        c) mitään
        d) Terve
        e) Joensuusta


        Voisitko painua vittuun ja/tai keksiä jotain uutta?


      • korpi sissi
        Fat bastard kirjoitti:

        Ihan omin aivoin ajateltuna haistattaa vitut sinulle?

        Olet:

        a) Turha
        b) Idiootti
        c) Pelle
        d) Joutava


        Et ole:

        a) Skini
        b) hyödyllinen
        c) mitään
        d) Terve
        e) Joensuusta


        Voisitko painua vittuun ja/tai keksiä jotain uutta?

        joo tosi asiallista keskustekustelua meneppä sinä vaikka somalin perseeseen tuliko sulle selville ja en ole kyllä saanut vieläkään vastausta vai ettekö keksi yhtään mitään apinat


      • korpi sissi
        korpi sissi kirjoitti:

        joo tosi asiallista keskustekustelua meneppä sinä vaikka somalin perseeseen tuliko sulle selville ja en ole kyllä saanut vieläkään vastausta vai ettekö keksi yhtään mitään apinat

        ja just ton takia meidän pitää hakata teitä mitä fast bastard sano


      • Tomppakoo
        korpi sissi kirjoitti:

        ja just ton takia meidän pitää hakata teitä mitä fast bastard sano

        Jos laskin oikein 1 1, niin tulos on ettei ole väliä ketä hakkaat kunhan saat hakata?
        Skini aate on melko hölmö, siinä ei ole mitään todellisuuden tajua, oli sitten kyse kellarissa tapahtuvassa mökäämisestä tai sitten mistään muustakaan mitä te harrastatte.
        Skini on rasisti, aina, siitähän ei pääse mihinkään, vaikka olenkin samaa mieltä yhdessä asiassa, ihmisiä on eri rotuja, mutta miksi pitäisi oletusarvoisesti hakata joitain siksi että on suklaan värinen?
        Kuitenkin, minun ei pitänyt tätä sanoa taas, mutta esim stadin skinit (olen kuullut sanotaan vaikka) tekevät yhteistyötä somalien kanssa joten se sotii koko ideologiaanne vastaan.
        Vai onko se yleistämistä, pitäisikö sanoa että jotkut skinit tekevät niin?
        Jotkut skinit ovat ammattirikollisia, jotkut ei:D
        No, eipä tuo minua häiritse, en vain satu pitämään skineistä.
        Pieni ihminenhän sieltä kaljun altakin tietty löytyy aina mutta skiniaate on erittäin syvältä perseestä..
        Olen pahoillani että pahoitin mielesi, siksipä tarjoan paremman vaihtoehdon pistää mamu asioihin vauhtia.
        Mene ja etsi huolestuttavat asiat ja ota yhteyttä ministereihin ja kansanedustyajiin ja kerro miksi olet huolestunut mistäkin, perustele hyvin ja laita lähteet jne, kohilleen.
        Voila, olet nyt tehnyt urotyön, joka ehkä estää maahanmuuton kokonaan Joensuuhun tai vähentää sitä ja mikä parasta, ei tullut nenä edes kipeäksi!
        Itse teen juuri näin ja vaikka en yksin saanutkaan uusinta lakimuutosta aikaan, niin nythän on tulossa mamujen tukien alennus sekä romaaneille kokonaan kielto toimeentuloturvaan, eli on se minusta parempi kuin huitoa kadulla somaleita turpaan, hä?
        Se että hakkaa porukassa jonkun ei minusta ole saavutus, saavutus on se kun pystyt olemaan vetämättä somalia turpaan ja tarjoat sille bissen:)
        Sitten kun olette kavereita, se puolustaa sua kaikessa sun näkemyksissä koska olit sille kiltti joskus:DDD
        Lopeta skini hommat, se ei ole täyspäisille kuten sinä!


      • RV
        Tomppakoo kirjoitti:

        Jos laskin oikein 1 1, niin tulos on ettei ole väliä ketä hakkaat kunhan saat hakata?
        Skini aate on melko hölmö, siinä ei ole mitään todellisuuden tajua, oli sitten kyse kellarissa tapahtuvassa mökäämisestä tai sitten mistään muustakaan mitä te harrastatte.
        Skini on rasisti, aina, siitähän ei pääse mihinkään, vaikka olenkin samaa mieltä yhdessä asiassa, ihmisiä on eri rotuja, mutta miksi pitäisi oletusarvoisesti hakata joitain siksi että on suklaan värinen?
        Kuitenkin, minun ei pitänyt tätä sanoa taas, mutta esim stadin skinit (olen kuullut sanotaan vaikka) tekevät yhteistyötä somalien kanssa joten se sotii koko ideologiaanne vastaan.
        Vai onko se yleistämistä, pitäisikö sanoa että jotkut skinit tekevät niin?
        Jotkut skinit ovat ammattirikollisia, jotkut ei:D
        No, eipä tuo minua häiritse, en vain satu pitämään skineistä.
        Pieni ihminenhän sieltä kaljun altakin tietty löytyy aina mutta skiniaate on erittäin syvältä perseestä..
        Olen pahoillani että pahoitin mielesi, siksipä tarjoan paremman vaihtoehdon pistää mamu asioihin vauhtia.
        Mene ja etsi huolestuttavat asiat ja ota yhteyttä ministereihin ja kansanedustyajiin ja kerro miksi olet huolestunut mistäkin, perustele hyvin ja laita lähteet jne, kohilleen.
        Voila, olet nyt tehnyt urotyön, joka ehkä estää maahanmuuton kokonaan Joensuuhun tai vähentää sitä ja mikä parasta, ei tullut nenä edes kipeäksi!
        Itse teen juuri näin ja vaikka en yksin saanutkaan uusinta lakimuutosta aikaan, niin nythän on tulossa mamujen tukien alennus sekä romaaneille kokonaan kielto toimeentuloturvaan, eli on se minusta parempi kuin huitoa kadulla somaleita turpaan, hä?
        Se että hakkaa porukassa jonkun ei minusta ole saavutus, saavutus on se kun pystyt olemaan vetämättä somalia turpaan ja tarjoat sille bissen:)
        Sitten kun olette kavereita, se puolustaa sua kaikessa sun näkemyksissä koska olit sille kiltti joskus:DDD
        Lopeta skini hommat, se ei ole täyspäisille kuten sinä!

        ehkäpä skinejä syrjitään siksi,että he ovat pelottavia ja koska massavirta on niin sokeudessaan päättänyt,


        yleensä ne,jotka kuvittelevat olevansa suvaitsevaisia,ovatkin suvaitsemattomimpia


        ja kuulehan korpi sissi,kirjoita sinne tekstiisi pilkut mukaan,silloin se olisi hieman helpommin ymmärrettävää ja sinusta ei saisi yhtä pikkumaista kuvaa


      • Fat bastard

        Tässähän voi melkein kuvitella haukkuvansa aitoa sinheadia.

        Kuuluvatko elämääsi kenties läheisesti moottoripyörät, lähinnä hd-merkkiset?

        Vetätsä liekkirotsi päällä ilman hanskoja avopotalla?

        Tunnetko "ihmisiä?"

        Harrastatko "Lajjjejjah?"


        Sori mutta yritän rakentaa profiilia, kuinka rakennetaan se aate päälle viimeistä piirtoa myöten.


      • korpi sissi

        on sulla tomppakoo kyllä joitain ihan hyviäkin juttuja mun mielestä
        mutta maahanmuuttajien kanssa en mielellään kaveeraa


      • Lard-ass

        Ainakin yleensä...? -kröh- ei helvati.

        This is the real deal, let me tell you, people. The real finnish gang nigga.

        Sulla on kai se suomen leijoona tatkskattu ohimoon, siis meinaan oikeasti, olen kyllä nähnyt. Miksi se pitää siinä ohimossa olla, että voi tähdätä lapatsia oikeaan paikkaan vai?


      • korpi sissi
        Lard-ass kirjoitti:

        Ainakin yleensä...? -kröh- ei helvati.

        This is the real deal, let me tell you, people. The real finnish gang nigga.

        Sulla on kai se suomen leijoona tatkskattu ohimoon, siis meinaan oikeasti, olen kyllä nähnyt. Miksi se pitää siinä ohimossa olla, että voi tähdätä lapatsia oikeaan paikkaan vai?

        Siis tarkoitin että jos tulee juotua niin voi mennä vähän yli noi touhut ja siis en tarkoittanut että hakkaisin jonkun henki hieveriin vaan jos joku käy mun päälle niin puolustaudun. Eli jos se ei tajua lopettaa vittuilua niin käyn päälle tai jos joku käy mun päälle niin pistän vastaan niin pitkään että tajuaa lopettaa.


      • korpi sissi
        korpi sissi kirjoitti:

        Siis tarkoitin että jos tulee juotua niin voi mennä vähän yli noi touhut ja siis en tarkoittanut että hakkaisin jonkun henki hieveriin vaan jos joku käy mun päälle niin puolustaudun. Eli jos se ei tajua lopettaa vittuilua niin käyn päälle tai jos joku käy mun päälle niin pistän vastaan niin pitkään että tajuaa lopettaa.

        Ja ei ole vielä suomen leijonia ohimossa :D kun ei ole rahaa pitäs eka saaha töitä jos haluu mut en kyllä jaksa sellasii ostaa voi sitä rahaa käyttää hyödyllisempääkin kuten esim. pitäs asunto saaha.


      • akateeminen tutkija
        korpi sissi kirjoitti:

        on sulla tomppakoo kyllä joitain ihan hyviäkin juttuja mun mielestä
        mutta maahanmuuttajien kanssa en mielellään kaveeraa

        mieleläni kaveeraa maahanmuuttajien kanssa, vaikka niistä joihinkin ihan kunnollisiin tapauksiin on törmänny sattumalta, eikä siitä ole ollut haittaa kauheasti. Lopetin kuitenkin kaveeraamisen kun törmäsin yhteen muslimiin, joka ei sietänyt minun taidetta koska se kuvasi kolmatta silmää. Kommunikaatiokatkos alkoi siitä, joka on sikäli hassua että kolmas silmä on ihmisen aisti jolla voidaan pitää yllä tervettä kommunikaatiota.

        Maahanmuuttajien karttamiseen ei minulla ole muuta syytä kuin se että kartan myös muitakin ihmisiä, sillä kiittämättömyys on maailman palkka esim. siitäkin että joku skini yrittää parhaansa mukaan pitää yllä jenginsä ja suuremman viiteryhmänsä taisteluhenkeä talvosodan muistoissa. Kyse on samanlaisesta primitiivisestä metsästyskulttuurista kuin neekereillä, joten mitä te oikein valitatte skineille. Menkää ja valittakaa vastaavaa tekeville vieraillemme ennen kuin tulette tänne urputtaa jotain paskaa skineistä. kaikissa on hyvää ja pahaa kuitenkin ja JOKAINEN IHMINEN ON LAULUN ARVOINEN - vai mitä se Veikko Lavi aikoinaa lauloi.


      • ak

        Nehän on vain yksittäistapauksia, joten mistään rasismista ei voida puhua.


      • ...
        Tomppakoo kirjoitti:

        Jos laskin oikein 1 1, niin tulos on ettei ole väliä ketä hakkaat kunhan saat hakata?
        Skini aate on melko hölmö, siinä ei ole mitään todellisuuden tajua, oli sitten kyse kellarissa tapahtuvassa mökäämisestä tai sitten mistään muustakaan mitä te harrastatte.
        Skini on rasisti, aina, siitähän ei pääse mihinkään, vaikka olenkin samaa mieltä yhdessä asiassa, ihmisiä on eri rotuja, mutta miksi pitäisi oletusarvoisesti hakata joitain siksi että on suklaan värinen?
        Kuitenkin, minun ei pitänyt tätä sanoa taas, mutta esim stadin skinit (olen kuullut sanotaan vaikka) tekevät yhteistyötä somalien kanssa joten se sotii koko ideologiaanne vastaan.
        Vai onko se yleistämistä, pitäisikö sanoa että jotkut skinit tekevät niin?
        Jotkut skinit ovat ammattirikollisia, jotkut ei:D
        No, eipä tuo minua häiritse, en vain satu pitämään skineistä.
        Pieni ihminenhän sieltä kaljun altakin tietty löytyy aina mutta skiniaate on erittäin syvältä perseestä..
        Olen pahoillani että pahoitin mielesi, siksipä tarjoan paremman vaihtoehdon pistää mamu asioihin vauhtia.
        Mene ja etsi huolestuttavat asiat ja ota yhteyttä ministereihin ja kansanedustyajiin ja kerro miksi olet huolestunut mistäkin, perustele hyvin ja laita lähteet jne, kohilleen.
        Voila, olet nyt tehnyt urotyön, joka ehkä estää maahanmuuton kokonaan Joensuuhun tai vähentää sitä ja mikä parasta, ei tullut nenä edes kipeäksi!
        Itse teen juuri näin ja vaikka en yksin saanutkaan uusinta lakimuutosta aikaan, niin nythän on tulossa mamujen tukien alennus sekä romaaneille kokonaan kielto toimeentuloturvaan, eli on se minusta parempi kuin huitoa kadulla somaleita turpaan, hä?
        Se että hakkaa porukassa jonkun ei minusta ole saavutus, saavutus on se kun pystyt olemaan vetämättä somalia turpaan ja tarjoat sille bissen:)
        Sitten kun olette kavereita, se puolustaa sua kaikessa sun näkemyksissä koska olit sille kiltti joskus:DDD
        Lopeta skini hommat, se ei ole täyspäisille kuten sinä!

        edellisessä viestissä viittasit skinien huumeiden käyttöön jotenkin sarkastisesti. Noh, Skinin periaatteeseen kuuluu huumeiden vastaisuus, Se on eri asia JOS yksilö skini porukoista käyttää huumeita. Ja skinejä syrjitään maineensa takia , joka on turhaa jos joku haluaa vihata jotain niin vihatkoon, ei skinitkään ketään hakkaa ilman syytä. tosin aina ennen tappelua on luultavasti ollut suukopua jonnin verran.


      • ...
        ... kirjoitti:

        edellisessä viestissä viittasit skinien huumeiden käyttöön jotenkin sarkastisesti. Noh, Skinin periaatteeseen kuuluu huumeiden vastaisuus, Se on eri asia JOS yksilö skini porukoista käyttää huumeita. Ja skinejä syrjitään maineensa takia , joka on turhaa jos joku haluaa vihata jotain niin vihatkoon, ei skinitkään ketään hakkaa ilman syytä. tosin aina ennen tappelua on luultavasti ollut suukopua jonnin verran.

        Tomppakoo viittasi huumeisiin.


      • Tämä on totta
        ... kirjoitti:

        edellisessä viestissä viittasit skinien huumeiden käyttöön jotenkin sarkastisesti. Noh, Skinin periaatteeseen kuuluu huumeiden vastaisuus, Se on eri asia JOS yksilö skini porukoista käyttää huumeita. Ja skinejä syrjitään maineensa takia , joka on turhaa jos joku haluaa vihata jotain niin vihatkoon, ei skinitkään ketään hakkaa ilman syytä. tosin aina ennen tappelua on luultavasti ollut suukopua jonnin verran.

        on porukkaa tai ainakin ollut jotka kritisoivat että hitto kun noi maahanmuuttajat tuo tänne huumeita mutta sitten kerholla vetävät jauhetta nokkaan kaverini joka on ex-skini on nähnyt ja kertonut joten turha kiistää.


      • korpi sissi
        Tämä on totta kirjoitti:

        on porukkaa tai ainakin ollut jotka kritisoivat että hitto kun noi maahanmuuttajat tuo tänne huumeita mutta sitten kerholla vetävät jauhetta nokkaan kaverini joka on ex-skini on nähnyt ja kertonut joten turha kiistää.

        No siinä porukassa missä minä liikun ei ole huumeen käyttäjiä joku on joskus kokeillut mutta ei ole sitten jatkanut itse en käytä en ole kättänyt enkä aijo käyttää siinä asiassa minua on turha yrittää houkutella ihan vaan jo periaatteesta. Se on vain joissain skini jengeissä että osa käyttää mutta suurimmaksi osaksi ei minä en muutenkaa pyöri huume hörhöjen kanssa kun ne on ihan hulluja ja arvaamattomia ja niillä on vielä yleensä aina jotain kättä pitempää mukana eikä niille voi sanoa melkein mitään kun on puukko kylessä. Itse en kanna puukkoja tai muita vehkeitä mukana on kyllä kokemusta niistä huume hörhöistä että millaisia ne on.


      • Skinit Suomen riesa.
        korpi sissi kirjoitti:

        90 luvulla etenkin joensuusta lähti paljon maahanmuuttajia pois vaikka tosin helsinkiin ja on ne somalit varovaisempia nykysin ei ne yöllä enää niin paljoa liiku ainakaan täällä joensuussa. Että on sekin saavutus mikä on saatu aikaan 1000 nahkapään ansiosta. Jos meitä olisi enemmän niin oltaisi saatu enemmän pois noita maahan muuttajian. Sinäkin koko ajan haukut meitä idiooteiksi minäpä menenkin tästä huomenna kaupunkiin hakkaamaan kaikki jotka ei ole skinejä oisko hyvä ja kehtaatte valittaa vielä että haukutaan tavallisia suomalaisia ja mikä ihmeen natsi merkkien piirtely ei me mitään sellaisia pahemmin tehdä. Jotkut tosin tekee niitä joka paikkaan ja sanokaapas miksi te aina yleistätte mutta valitatte sitten meiille että miksi yleistätte maahan muuttajia vittu eikö teillä oikeasti saatana ole mitään muuta mielessä että ne on idiootteja ne on idiootteja ja vielä kerran idiootteja. Minä ajattelin tolla tavalla viis vuotiaana kun kuuntelin vain mitä vanhemmat sano ja sitten kun puhuit että skinit on jossain kellarissa mutta sanoppas missä ne sun rakkaat sharpit on? kyllä meitä täällä on mutta tälläkin hetkellä on linnassa suurin osa näistä vanhoista skineistä että sen takia täällä ei ole vielä ehtinyt tapahtuu mitään pitkään aikaan ja osa on tällä hetkellä armeijassa kuten mun veli ja pääsee tammikuussa pois. Niin ja miksi teidän pitää haukkua meitä en minäkään sinua ole tässä haukkunut VASTAUKSIA KIITOS.

        enkä minä sitä tarkota että nämä somalit olisi välttämättä tyhmiä mutta niillä on vain niin tyhmä ajatus maailma ja uskonto ja onhan näitä muitakin maahanmuuttajia joilla on sama uskonto kuin meillä mutta en minä yksin kertaisesti halua tänne minkään maalaisia mielellään. Oli mukavia tai ei koska haluaisin että tämä maa pysyisi suomalaisena vaikka eihän meistä kukaan ole täysin suomalainen munkin esi isät voi olla tullu tänne vaikka ruotsista 500 vuotta sitten.

        tiesittekös muuten että viisaus on sitä että osaa ajatella omilla aivoillaan munkin vanhemmat olivat älyttömästi vastaan kun alotin tän skini aatteen kannatuksen. Mutta ajattelin että omapa on ajatus maailmani ja pääni minun mielestä tämä oikein. Jopa jotkut kaveritkin rupes karttamaan kuin rutto tautista ja rupes haukkumaan natsipaskaks mutta empä välittänyt haistatin vaan pitkät niille.

        Aivojen paikalla taitaa olla jotai mätälieroja. Vittu madot ja liima on selvästi tehnyt sun aivoissasi tehtävänsä.


      • Korpitussu
        korpi sissi kirjoitti:

        joo tosi asiallista keskustekustelua meneppä sinä vaikka somalin perseeseen tuliko sulle selville ja en ole kyllä saanut vieläkään vastausta vai ettekö keksi yhtään mitään apinat

        Rauhoitu. Syö hernekeittoa pari purkkia ja juo kahvia pannullinen! Työnnä pääsi omaan persereikääsi ja pieraise oikein kunnolla. Saat hienon natsiskinimerkin kasvoihisi. Muista pitää silmät ja suuauki!


      • Paras skini on kuoll
        RV kirjoitti:

        ehkäpä skinejä syrjitään siksi,että he ovat pelottavia ja koska massavirta on niin sokeudessaan päättänyt,


        yleensä ne,jotka kuvittelevat olevansa suvaitsevaisia,ovatkin suvaitsemattomimpia


        ja kuulehan korpi sissi,kirjoita sinne tekstiisi pilkut mukaan,silloin se olisi hieman helpommin ymmärrettävää ja sinusta ei saisi yhtä pikkumaista kuvaa

        Miten joku korpisossu osaisi kirjoittaa kun ei ole apukoulua pystynyt käymään loppuun! Sossun pummina häärää skiniasussa hakkaamassa heikompiaan kaverinatsiensa kanssa.


      • TYÖ TYÖ TYÖ

        Olen nähnyt kun skiniporukka uhoaa vanhaklle maahanmuuttajamummolle. Miksi ette mene töihin. Ja maksa veroja niinkuin isänmaalliset ihmiset tekevät?


      • Äly hoi!
        korpi sissi kirjoitti:

        Siis tarkoitin että jos tulee juotua niin voi mennä vähän yli noi touhut ja siis en tarkoittanut että hakkaisin jonkun henki hieveriin vaan jos joku käy mun päälle niin puolustaudun. Eli jos se ei tajua lopettaa vittuilua niin käyn päälle tai jos joku käy mun päälle niin pistän vastaan niin pitkään että tajuaa lopettaa.

        Kuinka vitun tyhmä oikeasti olet! Älykkyysosamääräsi on varmasti pienempi kuin ikäsi!


      • Skini=Paska
        korpi sissi kirjoitti:

        No siinä porukassa missä minä liikun ei ole huumeen käyttäjiä joku on joskus kokeillut mutta ei ole sitten jatkanut itse en käytä en ole kättänyt enkä aijo käyttää siinä asiassa minua on turha yrittää houkutella ihan vaan jo periaatteesta. Se on vain joissain skini jengeissä että osa käyttää mutta suurimmaksi osaksi ei minä en muutenkaa pyöri huume hörhöjen kanssa kun ne on ihan hulluja ja arvaamattomia ja niillä on vielä yleensä aina jotain kättä pitempää mukana eikä niille voi sanoa melkein mitään kun on puukko kylessä. Itse en kanna puukkoja tai muita vehkeitä mukana on kyllä kokemusta niistä huume hörhöistä että millaisia ne on.

        Nehän ne vasta hulluja ovat! HULLUJA! Suurin osa on ollut jossain mielisairaaloissa hoidossa. Vitun luusereita joita ei muihin porukoihin ole hyväksytty!


      • korpi sissi
        Korpitussu kirjoitti:

        Rauhoitu. Syö hernekeittoa pari purkkia ja juo kahvia pannullinen! Työnnä pääsi omaan persereikääsi ja pieraise oikein kunnolla. Saat hienon natsiskinimerkin kasvoihisi. Muista pitää silmät ja suuauki!

        Sanotaanko näin että nykyisin melkein kaikki tyypit jotka eivät ole skinejä ja joilta kysyn jotain asiallisesti niin heti tulee suun soittoa että selittäkää se hipit


      • korpi sissi
        Paras skini on kuoll kirjoitti:

        Miten joku korpisossu osaisi kirjoittaa kun ei ole apukoulua pystynyt käymään loppuun! Sossun pummina häärää skiniasussa hakkaamassa heikompiaan kaverinatsiensa kanssa.

        Vittu minkäs minä sille mahdan jos jotkut skinit vetää huumeita mitä te minulle auvotte päätäänne vai monesti se pitää sanoa että vihaan huumeita enkä pidä sossu pummeista oletteko itse sossupummeja kun noin alatte haukkumaan


    • 'Iivan

      Skinit eivät ole saaneet mitään positiivista aikaan, kenellekään. Elintasopakolaisetkin ovat ajattelevia ihmisiä, ja menevät sinne missä maksetaan eniten, eikä siinä ole mitään väärää. Ei se ole väärässä joka pyytää, vaan Suomen hallitus, joka maksaa.
      Seuraavat vaalit ratkaisevat Suomen tulevaisuuden, silloin uurnille, ja pitkän muistin mukaan, valegalluppeja vilkuilematta.

      • korpi sissi

        Mitäs pahakaan me ollaan tehty vaikka sinulle ei kaikki skinit olekkaan oikein mitään isänmaalisia mutta mitä se sinua niin haittaa mitä me ollaan jokainen saa ajatella niinkuin haluaa ja pukeutua niinkuin haluaa. Mutta ei sitä ole pakko hakata sen takia mitä ajattelee on täällä muitakin jengejä mutta skineistä vaan jaksetaan silti jauhaa paskaa että mitä me olemme ja mitä jotku wannabe skinit on tehny. Minä tunnen enimmäkseen näitä tosi isänmaalisia skinejä joista kaikki on käynyt armeijan ja käyvät töissä eikä vedä huumeita. Kuten en itsekkään vedä huumeita enkä aijo koskaan käyttää. Huumeet on heikoille itse käytän vain alkoholia enkä käytä sen kanssa mitään lääkkeitä. Vaikkei kyllä alkoholikaan ole hyvä aina kun mulla etenkin menee sitten vähän yli se juominen ja sitten joutuu helpommin tappeluun.

        Itselläni on mennyt tuo koulukin ihan perseelleen luokalle en ole kumminkaan jäänyt vaikka koulu ei ole kiinostanut. Olen kumminkin aina ajatellut että töissä pitää käydä ja koulu pitää edes jotenkin käydä läpi vaikkei ole kiinostanut. Sitten nämä mun rasisti jutut ja skiniks päätyminen ei johdu kasvatuksesta koska vanhemmat on aina ollut sitä vastaan eikä ne ole edes rasisteja minä olen valinnut täysin itse oman tieni vaikka siihen on vaikuttanut esim. isoveli koska hänestä tuli skini ensin ja sen jälkeen vasta minusta mutta tiesin kumminkin että mihin olen ryhtymässä enkä tehnyt sitä kenenkään mieliksi. Ja kyllä minä pystyn puhumaan vaikka kaupungissa ihan tavallisesti tuntemattomienkin ihmisten kanssa että jos joku tulee kysymään jotain. Niin en sano heti niinkuin jotkut että mitäs vitun asiaa sulla on jos joku kysyy asiallisesti jotain esim. Mun aatteesta niin voin minä keskustella kuhan ei vittuile tai pilkkaa.


      • korpi sissi
        korpi sissi kirjoitti:

        Mitäs pahakaan me ollaan tehty vaikka sinulle ei kaikki skinit olekkaan oikein mitään isänmaalisia mutta mitä se sinua niin haittaa mitä me ollaan jokainen saa ajatella niinkuin haluaa ja pukeutua niinkuin haluaa. Mutta ei sitä ole pakko hakata sen takia mitä ajattelee on täällä muitakin jengejä mutta skineistä vaan jaksetaan silti jauhaa paskaa että mitä me olemme ja mitä jotku wannabe skinit on tehny. Minä tunnen enimmäkseen näitä tosi isänmaalisia skinejä joista kaikki on käynyt armeijan ja käyvät töissä eikä vedä huumeita. Kuten en itsekkään vedä huumeita enkä aijo koskaan käyttää. Huumeet on heikoille itse käytän vain alkoholia enkä käytä sen kanssa mitään lääkkeitä. Vaikkei kyllä alkoholikaan ole hyvä aina kun mulla etenkin menee sitten vähän yli se juominen ja sitten joutuu helpommin tappeluun.

        Itselläni on mennyt tuo koulukin ihan perseelleen luokalle en ole kumminkaan jäänyt vaikka koulu ei ole kiinostanut. Olen kumminkin aina ajatellut että töissä pitää käydä ja koulu pitää edes jotenkin käydä läpi vaikkei ole kiinostanut. Sitten nämä mun rasisti jutut ja skiniks päätyminen ei johdu kasvatuksesta koska vanhemmat on aina ollut sitä vastaan eikä ne ole edes rasisteja minä olen valinnut täysin itse oman tieni vaikka siihen on vaikuttanut esim. isoveli koska hänestä tuli skini ensin ja sen jälkeen vasta minusta mutta tiesin kumminkin että mihin olen ryhtymässä enkä tehnyt sitä kenenkään mieliksi. Ja kyllä minä pystyn puhumaan vaikka kaupungissa ihan tavallisesti tuntemattomienkin ihmisten kanssa että jos joku tulee kysymään jotain. Niin en sano heti niinkuin jotkut että mitäs vitun asiaa sulla on jos joku kysyy asiallisesti jotain esim. Mun aatteesta niin voin minä keskustella kuhan ei vittuile tai pilkkaa.

        niin ja miksi tedän joittenkin pitää tulla huutelemaan että vitun natsi ja sun muuta jos ei ole mitään syytä


      • Dim-head
        korpi sissi kirjoitti:

        niin ja miksi tedän joittenkin pitää tulla huutelemaan että vitun natsi ja sun muuta jos ei ole mitään syytä

        koska en voi itselleni mitään.

        Sinheadi saa siis viestinsä kerrottua kahdessa osassa, viestien väliaika on tippunut vain minuuttiin. Alkuun kierrosaika oli lähes 10 min.

        Voimmeko siis vetää sen johtopäätöksen että, jopa sinead o´connor oppii ajattelemaan nopeammin kun vähän potkii?

        Mutta kyllä me silti kaikki rakastetaan sinua, oma pikku skinhead-mussukka kultapompeli..


      • 'Iivan
        korpi sissi kirjoitti:

        Mitäs pahakaan me ollaan tehty vaikka sinulle ei kaikki skinit olekkaan oikein mitään isänmaalisia mutta mitä se sinua niin haittaa mitä me ollaan jokainen saa ajatella niinkuin haluaa ja pukeutua niinkuin haluaa. Mutta ei sitä ole pakko hakata sen takia mitä ajattelee on täällä muitakin jengejä mutta skineistä vaan jaksetaan silti jauhaa paskaa että mitä me olemme ja mitä jotku wannabe skinit on tehny. Minä tunnen enimmäkseen näitä tosi isänmaalisia skinejä joista kaikki on käynyt armeijan ja käyvät töissä eikä vedä huumeita. Kuten en itsekkään vedä huumeita enkä aijo koskaan käyttää. Huumeet on heikoille itse käytän vain alkoholia enkä käytä sen kanssa mitään lääkkeitä. Vaikkei kyllä alkoholikaan ole hyvä aina kun mulla etenkin menee sitten vähän yli se juominen ja sitten joutuu helpommin tappeluun.

        Itselläni on mennyt tuo koulukin ihan perseelleen luokalle en ole kumminkaan jäänyt vaikka koulu ei ole kiinostanut. Olen kumminkin aina ajatellut että töissä pitää käydä ja koulu pitää edes jotenkin käydä läpi vaikkei ole kiinostanut. Sitten nämä mun rasisti jutut ja skiniks päätyminen ei johdu kasvatuksesta koska vanhemmat on aina ollut sitä vastaan eikä ne ole edes rasisteja minä olen valinnut täysin itse oman tieni vaikka siihen on vaikuttanut esim. isoveli koska hänestä tuli skini ensin ja sen jälkeen vasta minusta mutta tiesin kumminkin että mihin olen ryhtymässä enkä tehnyt sitä kenenkään mieliksi. Ja kyllä minä pystyn puhumaan vaikka kaupungissa ihan tavallisesti tuntemattomienkin ihmisten kanssa että jos joku tulee kysymään jotain. Niin en sano heti niinkuin jotkut että mitäs vitun asiaa sulla on jos joku kysyy asiallisesti jotain esim. Mun aatteesta niin voin minä keskustella kuhan ei vittuile tai pilkkaa.

        Kun kielteiseen maahanmuuttoon halutaan vaikuttaa, skinien konstit vain vaikeuttavat asiaa (isänmaallisuus OK), täytyy pyrkiä vaikuttamaan hallitukseen ja Astrid Thorsiin. Seuraavat vaalit ovat oivallinen vaikutus keino.


      • Nainen-vainen
        korpi sissi kirjoitti:

        niin ja miksi tedän joittenkin pitää tulla huutelemaan että vitun natsi ja sun muuta jos ei ole mitään syytä

        Siksi skineistä ei pidetä, koska he tekevät pahaa ihmisille. He uskovat, että yksi ihmisrotu on ylitse muiden, ja sehän on täysin naurettava ajatus. Eihän koiratkaan syrji toisiaan eri rodun takia, että "ohhoh, et olekaan puudeli, oletkin labradorin noutaja, painu helvettiin, saat turpaan."

        Rasistit on perseestä. Ja suomalaisten pigmenttikammo on kyllä liian pitkälle vietyä. On se nyt kumma kun ei meikäläinenkään saa rauhassa asua kotimaassaan, kun on rasistit aina kimpussa. Olen suomalainen, mutta tummapiirteinen, ja sitäkös suomalaiset inhoavat. Olen kokenut rasismia niin monta kertaa tässä maassa, että olen jo seonnut laskuissa.


      • korpi sissi
        Nainen-vainen kirjoitti:

        Siksi skineistä ei pidetä, koska he tekevät pahaa ihmisille. He uskovat, että yksi ihmisrotu on ylitse muiden, ja sehän on täysin naurettava ajatus. Eihän koiratkaan syrji toisiaan eri rodun takia, että "ohhoh, et olekaan puudeli, oletkin labradorin noutaja, painu helvettiin, saat turpaan."

        Rasistit on perseestä. Ja suomalaisten pigmenttikammo on kyllä liian pitkälle vietyä. On se nyt kumma kun ei meikäläinenkään saa rauhassa asua kotimaassaan, kun on rasistit aina kimpussa. Olen suomalainen, mutta tummapiirteinen, ja sitäkös suomalaiset inhoavat. Olen kokenut rasismia niin monta kertaa tässä maassa, että olen jo seonnut laskuissa.

        ei hän sille nyt mitään maha jos on synnynnäisesti vähän tumma


      • paska haisee
        korpi sissi kirjoitti:

        Mitäs pahakaan me ollaan tehty vaikka sinulle ei kaikki skinit olekkaan oikein mitään isänmaalisia mutta mitä se sinua niin haittaa mitä me ollaan jokainen saa ajatella niinkuin haluaa ja pukeutua niinkuin haluaa. Mutta ei sitä ole pakko hakata sen takia mitä ajattelee on täällä muitakin jengejä mutta skineistä vaan jaksetaan silti jauhaa paskaa että mitä me olemme ja mitä jotku wannabe skinit on tehny. Minä tunnen enimmäkseen näitä tosi isänmaalisia skinejä joista kaikki on käynyt armeijan ja käyvät töissä eikä vedä huumeita. Kuten en itsekkään vedä huumeita enkä aijo koskaan käyttää. Huumeet on heikoille itse käytän vain alkoholia enkä käytä sen kanssa mitään lääkkeitä. Vaikkei kyllä alkoholikaan ole hyvä aina kun mulla etenkin menee sitten vähän yli se juominen ja sitten joutuu helpommin tappeluun.

        Itselläni on mennyt tuo koulukin ihan perseelleen luokalle en ole kumminkaan jäänyt vaikka koulu ei ole kiinostanut. Olen kumminkin aina ajatellut että töissä pitää käydä ja koulu pitää edes jotenkin käydä läpi vaikkei ole kiinostanut. Sitten nämä mun rasisti jutut ja skiniks päätyminen ei johdu kasvatuksesta koska vanhemmat on aina ollut sitä vastaan eikä ne ole edes rasisteja minä olen valinnut täysin itse oman tieni vaikka siihen on vaikuttanut esim. isoveli koska hänestä tuli skini ensin ja sen jälkeen vasta minusta mutta tiesin kumminkin että mihin olen ryhtymässä enkä tehnyt sitä kenenkään mieliksi. Ja kyllä minä pystyn puhumaan vaikka kaupungissa ihan tavallisesti tuntemattomienkin ihmisten kanssa että jos joku tulee kysymään jotain. Niin en sano heti niinkuin jotkut että mitäs vitun asiaa sulla on jos joku kysyy asiallisesti jotain esim. Mun aatteesta niin voin minä keskustella kuhan ei vittuile tai pilkkaa.

        Skinit eivät ole isänmaallisia. Eivät käy töissä eivät maksa veroja. Tekevät rikoksia. Kännäävät ja hakkaavat viattomia ihmisiä. Pelottelevat maahanmuuttajamummoja laumalla. Vittu tappakaa itsenne. Se olisi ensimmäinen skinin tekemä isänmaallinen teko!


    • akateeminen tutkija

      Ihmiset uskovat että skinit vihaavat kaikkia muita yhtenäisellä ideologiallaan, joten siksi ihmiset syrjivät.

      Toisen maailmansodan muistojen pelossa skiniaate on saanut liian huonoa julkisuutta ja ajautunut poliittiseen kuiluun.

      Ruotsissa äärioikeistolaiset ovat sentään ymmärtäneet että aidon demokratialikkeen vaatiminen ja toteuttaminen on myös myrkkyä vieraille fasistisille uskonnoille ja niiden kolonialisoiville johtajille: heidän rasitiset metkut voidaan torpata vain jos kansa tervehtyy sen käsittämään ja äänestää muutosta kansandemokratian suuntaan.

      Itse en vihaa skinejä sillä se on rasistista vihata mitään ryhmää.

      • maassa maan tavalla.

        Asiat eivät mene eteenpäin sillä, että porukassa hakataan joku kadulta vastaantuleva mamu, somppu tai lakupötkö. Se lietsoo vihaa maahanmuuttajissa entisestään eikä edistä asioita. Seuraavissa vaaleissa te isänmaalliset, skinit ihan ketkä vaan niin äännestäkää PerusSuomalaisia.


      • Tyhmyyden vihaaja

        RASITIT JA FASISTIT ON TUHOTTAVA!
        NATSIT JA SKINIT ON MAAILMANLAAJUINEN TAUTI. SYÖPÄ JOKA ON POISTETTAVA!


      • Halme oli homo
        maassa maan tavalla. kirjoitti:

        Asiat eivät mene eteenpäin sillä, että porukassa hakataan joku kadulta vastaantuleva mamu, somppu tai lakupötkö. Se lietsoo vihaa maahanmuuttajissa entisestään eikä edistä asioita. Seuraavissa vaaleissa te isänmaalliset, skinit ihan ketkä vaan niin äännestäkää PerusSuomalaisia.

        Tony Halme teki isänmaallisen teon kun tappoi itsensä. Suosittelen tätä isänmaallista tekoa myös muille skineille ja natseille!


      • korpi sissi
        Halme oli homo kirjoitti:

        Tony Halme teki isänmaallisen teon kun tappoi itsensä. Suosittelen tätä isänmaallista tekoa myös muille skineille ja natseille!

        Halme ei ollut skini vaikka hänellä oli kalju hölmö.


    • kääpiöneekeri

      Hohooo :`D
      Nauran kyynelet silmissä...tai ehkä se on itkun ja naurun sekotus. sillä tekstisi aiheuttaa sekä syytä itkuun niinkuin nauruunkin..
      Kiitos kokemuksesta!

      • korpi sissi

        Ainiin muuten tuli vielä sellainen mieleen että osa skineistä ei pääsee edes töihin sen takia että ovat skinejä.


      • korpi sissi
        korpi sissi kirjoitti:

        Ainiin muuten tuli vielä sellainen mieleen että osa skineistä ei pääsee edes töihin sen takia että ovat skinejä.

        Itsellänikään ei ole juuri nyt töitä mutta se ei johdu siitä ei vain ole nyt paikkaa minne mennä.


      • Hah hahhhhaaaahhhaaa
        korpi sissi kirjoitti:

        Ainiin muuten tuli vielä sellainen mieleen että osa skineistä ei pääsee edes töihin sen takia että ovat skinejä.

        Hah hah haa hahhhhaahaa! Ei niiden älykkyys riitä!


    • huohmitäpaskaa

      Ois kiva nähä ku menisit hakkaa jonku maahamuuttajan :D
      btw kerran näin ku skini alko pieksee ulkomaalaista arvaa kumpi sai selkää:D se oli se niin sanotttu skini ;DDDDD
      säälittävää

      • korpi sissi

        Eiköhän se onnistu mutta en haluasi juurikaan kauheasti syytteitä että en mene ketään ihan syyttä lyömään koska muuten lennän seurasta pihalle kun harrastan nyrkeilyä nyt on menossa jo kolmas vuosi ja kohta vaihdan thaiboxingiin. Punttiakin olen harrastanut 4v että siitä käyköön päälle kuka haluaa vaikka en ola ihan kauhea pumppis mutta eipä se mitään sano vaan se taito ja nopeus ja kun kovinkaan moni ei osaa lyödä kun vaan nakkikioski lyöntejä niin sellaset on aika nopeesti maassa. Minä en nykyisin enää rupea haastaa riitaa ilman syytä ei siinä ole mitään järkeä menee vaan työt ja harrastus mahdollisuus mennä kisoihin.


    • homo,neekri,narkkari

      Miks sä vaadit ton ison joukon ihmisiä pitämään susta jos sä et pidä niistä. Noin paljon aiheetonta vihaa sun sisällä,kannatskohan hirttäytyä? Ois palvelus ihmiskunnalle oot ku tikittävä aikapommi.

      • lollotilol

        Aijjoo, ei skinit osaa kielioppia XD


    • akateeminen tutkija

      kansallisuusaate on monikultturistien mielessä negatiivinen meemi ja pyrittävä jonkin kuvitteellisen ideaali-ihmisen saavuttamiseksi


      Tuota negaatiota pitäisi tutkia tarkastella syvällisemmin. Nationalismi eli kansallisuusaate liitetään ns. suvaitsevaisten piireissä usein johonkin natsi-ideologiaan ja historiallisesti ristiriitoja aiheuttavaan kansalliseen itsepäisyyden eristäytymisen konseptiin. Pelätään siis sellaista miehistä oikeassa olevaa itsepäisyyttä, jota meillä on itseasiassa ollut viimeiset 12 vuotta presidentin ja sosiaalitoimiston naisten sosiaaliluukuilta hallitsemassa maassamme.

      Valitettavasti saman "suvaitsevaiston" ennakkoluulo kansanperinteiden heikommasta kyvystä ratkaista ongelmiaan kuvastaa juurettomuuden lisäksi suunnatonta omanarvontunteen puuttumista sekä siten pelkoa puolustaa omia oikeuksia. Oikeudet liittyvät aina sosiaalisesti määriteltyyn yhtenäisyyteen, joka tarjoaa tietyt yhteiset puitteet oikeuksille, Niistä on syytä pitää kiinni eikä lahjoittaa vastaantulijoille lopettaen samalla suvaitsemasta omia kansalaisia, joita ei sitten ilmeisesti koeta omiksi enää. Se on surullista ja tietää kansakunnan kadotusta, jota hekin tulevat vielä katumaan jos siihen mennään, koska yhtenäisyys on voimaa.

      Itseasiassa kun tarkemmin ajattelee suomen tilannetta, niin kyseessä on lihava perheriita, jossa naiset kallistuvat suvaitseviin ja miehet maahanmuuttokriittisiin, sukupuolisen luonteensa mukaan, eikä kumpikaan halua ymmärtää toisen kantaa. Stressistään itsepäistynyt naisvalta on saanut siksi tehdä peruuttamatonta tuhoa kansakunnalleen jo 1990 luvulta lähtien kun Johanna Suurpää toi NL:n somalit Su

    • akateeminen tutkija

      nähdä "voimavarana" ja "rikkautena". Kyseinen voimavara on näes rikastuttanut Joensuun mamuja kultuurillisella vaihdolla, joka näin meidän suvaitsevaisten keskuudessa pitäisi olla korkealle arvostettua... skinien isät ainakin oli voimavara silloin isänmaalliset nationalistit olivat älykkyydestä riippumatta silloin, kun Suomeen pesiytyi sodan jälkeen saksalaisten terroristien lauma "rikastuttamaan" Suomea terroriteoillaan ja heidät piti Lapin sodassa tuhota.

      Kaikenlaisia voimavaroja voi kansakunta joskus tarvita oikeasti.

      PS. ite en kyl skiniksi ryhtyisi mut en tuomitse

      • ak

        kovin paljoa islamin uskoisista uskonsotureista ja heidän ideologiansa harjoittaman rasismista, joka ei suvaitse vääräuskoisia.

        Ehkei nyt ihan kaikenlaisia täällä tarvita, kuten ei tarvittu saksalaisia, mutta joku kauhun tasapaino on pidettävä yllä niin kauan kun ihmiset ovat alikehittyneitä.

        Skinien kannattaisi perustaa uskonto, jonka suojassa terroristit voivat näköjään harjoittaa melkeinpä mitä vaan haureuksia parempi että kyseinen uskonto poikkeaa hieman vanhoista symboleista, sillä muuten se ei saa kannatusta. tupakkauskonto ois muuten mailman suurin uskonto, jos saisi monopolin tupakkatehtailussa.


      • 3+7

        Hakaristi-skinit, nuo sotalapset, voisi säilöä tulevaisuutta varten jonnekin. Onhan heilläkin toki paikkansa tässä maailmassa kuten joka ikisellä lajilla tässä maailmassa, eihän heitä voi tuomita. Minkäs he sille mahtavat?

        Voisimme antaa heille pohjoisesta suomesta isohkon maa-alueen ja ympärille rakentaisimme helvetin korkean sähköaidan. Tulevaisuuden sukupolvet voisivat käydä katsomassa näitä olmeja panssaroitujen autojen lasien takaa.
        Voisimme myös myydä lupia ampua tätä uhanalaista, joskin herkästi sikiävää lajia, tästä tulisi loistava turistinähtävyys. Tämä olisi suomelle todellinen kulttuuri-voimavara ja rikkaus.


      • pojanpojanpoika
        ak kirjoitti:

        kovin paljoa islamin uskoisista uskonsotureista ja heidän ideologiansa harjoittaman rasismista, joka ei suvaitse vääräuskoisia.

        Ehkei nyt ihan kaikenlaisia täällä tarvita, kuten ei tarvittu saksalaisia, mutta joku kauhun tasapaino on pidettävä yllä niin kauan kun ihmiset ovat alikehittyneitä.

        Skinien kannattaisi perustaa uskonto, jonka suojassa terroristit voivat näköjään harjoittaa melkeinpä mitä vaan haureuksia parempi että kyseinen uskonto poikkeaa hieman vanhoista symboleista, sillä muuten se ei saa kannatusta. tupakkauskonto ois muuten mailman suurin uskonto, jos saisi monopolin tupakkatehtailussa.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinusko

        Ja antaa lullan laulaa


      • akateeminen tutkija
        3+7 kirjoitti:

        Hakaristi-skinit, nuo sotalapset, voisi säilöä tulevaisuutta varten jonnekin. Onhan heilläkin toki paikkansa tässä maailmassa kuten joka ikisellä lajilla tässä maailmassa, eihän heitä voi tuomita. Minkäs he sille mahtavat?

        Voisimme antaa heille pohjoisesta suomesta isohkon maa-alueen ja ympärille rakentaisimme helvetin korkean sähköaidan. Tulevaisuuden sukupolvet voisivat käydä katsomassa näitä olmeja panssaroitujen autojen lasien takaa.
        Voisimme myös myydä lupia ampua tätä uhanalaista, joskin herkästi sikiävää lajia, tästä tulisi loistava turistinähtävyys. Tämä olisi suomelle todellinen kulttuuri-voimavara ja rikkaus.

        Kalevalan alkuperäiskansan tulisi julistautua itsenäiseksi skiniarmeijan voimin ja jättää tämä mauilu EU hun.


      • ak
        akateeminen tutkija kirjoitti:

        Kalevalan alkuperäiskansan tulisi julistautua itsenäiseksi skiniarmeijan voimin ja jättää tämä mauilu EU hun.

        uuden sanan: Mamuilutus. Erään kuuluisan veteraanin toimesta muilutettiin kaikki isänmaallisten viholliset. mamuilutus voisi tulla kyseeseen mikäli joku tunkeutuu isänmaallisen skinivaltion sisälle pahoissa aikeissa.


      • 9+6
        ak kirjoitti:

        uuden sanan: Mamuilutus. Erään kuuluisan veteraanin toimesta muilutettiin kaikki isänmaallisten viholliset. mamuilutus voisi tulla kyseeseen mikäli joku tunkeutuu isänmaallisen skinivaltion sisälle pahoissa aikeissa.

        Jotta voimme rakentaa viereen toisen karsinan paha-aikeisille mamuille. Aika-ajoin avaamme portit alueiden väliltä ja heitämme pari tuhatta kalashnikovia neutraalille alueelle. Voisimme hankkia aseet venäjän ylijäämä-varastolta asevelihinnoin. Tämän jälkeen voimme seurata sivusta, kameroiden välityksellä, kotisohvalta, kaakaokuppi kädessä, kuinka tilanne etenee.

        Luonnollisesti tämän pohjalta laaditaan myös tietokonepeli massamediaa pönkittämään.
        Pelin nimi voisi olla vaikka Rulers of the universe, tai jotn.


      • mattimeikämanne
        9+6 kirjoitti:

        Jotta voimme rakentaa viereen toisen karsinan paha-aikeisille mamuille. Aika-ajoin avaamme portit alueiden väliltä ja heitämme pari tuhatta kalashnikovia neutraalille alueelle. Voisimme hankkia aseet venäjän ylijäämä-varastolta asevelihinnoin. Tämän jälkeen voimme seurata sivusta, kameroiden välityksellä, kotisohvalta, kaakaokuppi kädessä, kuinka tilanne etenee.

        Luonnollisesti tämän pohjalta laaditaan myös tietokonepeli massamediaa pönkittämään.
        Pelin nimi voisi olla vaikka Rulers of the universe, tai jotn.

        vielä lisäksi. Sitten voidaankin järjestää yleisiä perheriitoja ja tuolla neutraalilla alueella niin että femakot vuorottelevat mamujen ja skinien kanssa tapellen.

        Punkkarit vois leijua kaiken yläpuolella skinivihassaan kantaen tekopyhyyden sädekehää päänsä päällä.


      • korpi sissi
        mattimeikämanne kirjoitti:

        vielä lisäksi. Sitten voidaankin järjestää yleisiä perheriitoja ja tuolla neutraalilla alueella niin että femakot vuorottelevat mamujen ja skinien kanssa tapellen.

        Punkkarit vois leijua kaiken yläpuolella skinivihassaan kantaen tekopyhyyden sädekehää päänsä päällä.

        Kysyisin muuten teiltä jotka olette niin sanottuja suvaitsevaisia että kumpaa vihaatte enemmän skiniä vaiko varastelevaa maahanmuuttajaa olis kiva tietää että onko teissä yhtään isänmaalista jäljellä.

        Sitten vielä semmonen juttu kun sanotaan että kaikki skineiksi ryhtyneet ovat huonon kasvatuksen saaneita niin se ei pidä paikkaansa. Nimittäin minulla oli hyvinkin tiukat vanhemmat etenkin isä vaikka kapinoinkin vastaan kun itselläni on vaikka mitä keskittymis ongelmaa sekä adhd ja vaikka olenkin tehnyt vaikka mitä hölmöä. Niin kotona oli aika tiukka kuri kumminkin eikä meidän talossa ollut alkoholi ongelmaa eikä isäni edes juo ollenkaan vaikka itse juon joskus aika paljonkin yleensä oksennukseen asti ja sitten sammun. Mutta en juo kumminkaan edes joka viikon loppu ja yritän elää normaalia elämää ja käydä töissä joka on kyllä onnistunut. Vaikka koulussa istuin melkein joka päivä jälki istunnossa ja joskus poliisitkin kävi koululla ja olin tappelussa mutta olen kumminkin rauhottunut huomattavasti siitä mitä olin ennen.


      • 4+3
        korpi sissi kirjoitti:

        Kysyisin muuten teiltä jotka olette niin sanottuja suvaitsevaisia että kumpaa vihaatte enemmän skiniä vaiko varastelevaa maahanmuuttajaa olis kiva tietää että onko teissä yhtään isänmaalista jäljellä.

        Sitten vielä semmonen juttu kun sanotaan että kaikki skineiksi ryhtyneet ovat huonon kasvatuksen saaneita niin se ei pidä paikkaansa. Nimittäin minulla oli hyvinkin tiukat vanhemmat etenkin isä vaikka kapinoinkin vastaan kun itselläni on vaikka mitä keskittymis ongelmaa sekä adhd ja vaikka olenkin tehnyt vaikka mitä hölmöä. Niin kotona oli aika tiukka kuri kumminkin eikä meidän talossa ollut alkoholi ongelmaa eikä isäni edes juo ollenkaan vaikka itse juon joskus aika paljonkin yleensä oksennukseen asti ja sitten sammun. Mutta en juo kumminkaan edes joka viikon loppu ja yritän elää normaalia elämää ja käydä töissä joka on kyllä onnistunut. Vaikka koulussa istuin melkein joka päivä jälki istunnossa ja joskus poliisitkin kävi koululla ja olin tappelussa mutta olen kumminkin rauhottunut huomattavasti siitä mitä olin ennen.

        En mä ainakaan vihaa ketään erityisesti. Vihaan kaikkea joka liikkuu, myös punkkareita. Vihaan myös neutraalia aluetta, vihaan kaikkea, itseäni, siis olen. En valitse leiriä. i am a fucking nobody.

        Nyyh nyyh, ime adhd:tas. Katkaise napanuora.


      • Natsit ja skinit uun
        3+7 kirjoitti:

        Hakaristi-skinit, nuo sotalapset, voisi säilöä tulevaisuutta varten jonnekin. Onhan heilläkin toki paikkansa tässä maailmassa kuten joka ikisellä lajilla tässä maailmassa, eihän heitä voi tuomita. Minkäs he sille mahtavat?

        Voisimme antaa heille pohjoisesta suomesta isohkon maa-alueen ja ympärille rakentaisimme helvetin korkean sähköaidan. Tulevaisuuden sukupolvet voisivat käydä katsomassa näitä olmeja panssaroitujen autojen lasien takaa.
        Voisimme myös myydä lupia ampua tätä uhanalaista, joskin herkästi sikiävää lajia, tästä tulisi loistava turistinähtävyys. Tämä olisi suomelle todellinen kulttuuri-voimavara ja rikkaus.

        Siitä pitäisi tuomita kuolemaan! Skinit ja natsit voisi hyvin jauhaa minkinrehuksi. Näin heistäkin olisi yhteiskunnalle jotain oikeasti hyötyä!


      • Mies suomalainen
        korpi sissi kirjoitti:

        Kysyisin muuten teiltä jotka olette niin sanottuja suvaitsevaisia että kumpaa vihaatte enemmän skiniä vaiko varastelevaa maahanmuuttajaa olis kiva tietää että onko teissä yhtään isänmaalista jäljellä.

        Sitten vielä semmonen juttu kun sanotaan että kaikki skineiksi ryhtyneet ovat huonon kasvatuksen saaneita niin se ei pidä paikkaansa. Nimittäin minulla oli hyvinkin tiukat vanhemmat etenkin isä vaikka kapinoinkin vastaan kun itselläni on vaikka mitä keskittymis ongelmaa sekä adhd ja vaikka olenkin tehnyt vaikka mitä hölmöä. Niin kotona oli aika tiukka kuri kumminkin eikä meidän talossa ollut alkoholi ongelmaa eikä isäni edes juo ollenkaan vaikka itse juon joskus aika paljonkin yleensä oksennukseen asti ja sitten sammun. Mutta en juo kumminkaan edes joka viikon loppu ja yritän elää normaalia elämää ja käydä töissä joka on kyllä onnistunut. Vaikka koulussa istuin melkein joka päivä jälki istunnossa ja joskus poliisitkin kävi koululla ja olin tappelussa mutta olen kumminkin rauhottunut huomattavasti siitä mitä olin ennen.

        Skiniaate on sairas. Sitä ei voi muuta kuin vihata ja halveksia.


      • Anonyymi
        3+7 kirjoitti:

        Hakaristi-skinit, nuo sotalapset, voisi säilöä tulevaisuutta varten jonnekin. Onhan heilläkin toki paikkansa tässä maailmassa kuten joka ikisellä lajilla tässä maailmassa, eihän heitä voi tuomita. Minkäs he sille mahtavat?

        Voisimme antaa heille pohjoisesta suomesta isohkon maa-alueen ja ympärille rakentaisimme helvetin korkean sähköaidan. Tulevaisuuden sukupolvet voisivat käydä katsomassa näitä olmeja panssaroitujen autojen lasien takaa.
        Voisimme myös myydä lupia ampua tätä uhanalaista, joskin herkästi sikiävää lajia, tästä tulisi loistava turistinähtävyys. Tämä olisi suomelle todellinen kulttuuri-voimavara ja rikkaus.

        Venäjä on alkanut pelottamaan enemmän, kuin mikään muu täällä telluksessa tallatessa. "Amissuuneja"heillä on paljon vaikka mihin tekoseen


    • Pate 55

      Aivan selvä viherkukkavittukommunistien provokaatio - ettekö raukat enää muuta keksi - kyllä osaatte alas vajota !

    • kun taas

      todellinen ongelma on fasismi. Se ei ole mikään historiallinen aate; ensinnäkään se ei varsinaisesti ollut mikään ideologia (mitään aatejärjestelmää ei voi rakentaa sellaisten arkaaisten näennäisarvojen kuin "rotu", "veri" ja "johtaja" ympärille) ja toiseksi se ei valitettavasti ole ohi. Fasismin varsinainen ilmentymä ovat kunnolliset poroporvarit, jotka eivät ole yhtään sen suvaitsevaisempia kuin skinitkään; he ovat vain välinpitämättömiä ja tekopyhiä, he huudahtavat: "emmehän me nyt sentään mene ketään hakkaamaan pesäpallomailalla". Eivät he menekään; heidän ei tarvitse. Skinit tekevät likaisen työn heidän puolestaan.

      Skinit ovat siis sijaiskärsijöitä, syntipukkeja, vähän samaan tapaan kuin pedofiilit.

      • korpi sissi

        Minä en muuten halua tästä suomesta mitään diktatuuri valtiota vaan että täällä olisi selvät arvot niinkuin ennen ei olisi homoja pedofiilejä raiskareita eikä maahanmuuttajia vaikka on niitä 60 vuotta sittenkin ollut mutta ei ainakaan näin paljon mitä nykyisin. Sillä veteraanit taisteli tämän maan puolesta että se olisi suomalaisten valkoisten ei mustien somaleitten tai minkään muun maalaisen.


      • vaikka
        korpi sissi kirjoitti:

        Minä en muuten halua tästä suomesta mitään diktatuuri valtiota vaan että täällä olisi selvät arvot niinkuin ennen ei olisi homoja pedofiilejä raiskareita eikä maahanmuuttajia vaikka on niitä 60 vuotta sittenkin ollut mutta ei ainakaan näin paljon mitä nykyisin. Sillä veteraanit taisteli tämän maan puolesta että se olisi suomalaisten valkoisten ei mustien somaleitten tai minkään muun maalaisen.

        omista arvoistasi ei pirukaan ota tolkkua. Niputat samaan ryhmään homoja pedofiilejä raiskareita ja maahanmuuttajia, vaikka näitä ei toisiinsa yhdistä mikään muu kuin se että kaikki he ovat ihmisiä - niin kuin muuten myös sinä ja minä.


      • korpi sissi
        vaikka kirjoitti:

        omista arvoistasi ei pirukaan ota tolkkua. Niputat samaan ryhmään homoja pedofiilejä raiskareita ja maahanmuuttajia, vaikka näitä ei toisiinsa yhdistä mikään muu kuin se että kaikki he ovat ihmisiä - niin kuin muuten myös sinä ja minä.

        Eikä ne nyt ole samaa ryhmää mutta sanoimpahan vain että mistä en pidä


      • natsi hautaan!
        korpi sissi kirjoitti:

        Minä en muuten halua tästä suomesta mitään diktatuuri valtiota vaan että täällä olisi selvät arvot niinkuin ennen ei olisi homoja pedofiilejä raiskareita eikä maahanmuuttajia vaikka on niitä 60 vuotta sittenkin ollut mutta ei ainakaan näin paljon mitä nykyisin. Sillä veteraanit taisteli tämän maan puolesta että se olisi suomalaisten valkoisten ei mustien somaleitten tai minkään muun maalaisen.

        Vaikka kukapa sun sitä antaisi haistaa. Olethan vain tyhmä skinhead!


    • Piki-silmä

      Skinit ei vissiin tykkää myöskään niistä suomalaisista - jotka tasan tarkkaan ovat geeniperimältään 100% suomalaisia - mutta joilla sattuu olemaan ruskeat silmät.

      Yksi skini sen perusteella oli kerran vetämässä mua turpaan.

      Ei siis tarvitse ihmetellä miksi skineistä pidetä, tässä muutama syy:
      1) arvaamattomia käytökseltään
      2) suvaitsemattomia
      3) herkästi väkivaltaisia
      4) ympäristöönsä vihamielisesti suhtautuvia
      5) eivät tykkää muista ihmisistä,
      ilman mitään perusteita
      6) ovat synkkiä, hevaritkin ovat aurinkoisia heihin verrattuna
      7) haluavat alistaa muita mielipiteillään
      8) haluavat päättää minkälaisia ihmisiä saa/ ei saa
      olla olemassa.

      Jokaisen skinin pitäisi ehdottomasti mennä terapiaan,
      koska uskon että takanaan heillä on erittäin traumaattinen lapsuus.

      Elämä ei oikeesti ole niin ankeata että kaikkea pitäisi vihata.

      • peace piece

        exit - irti natsismin kahleista, jonka on kirjoittanut joku entinen skini?


      • korpi sissi

        Minä en ole noista kun suvaitsematon että sulla meni aika pieleen tuo ja olitkos varma että se oli skini joka veti turpaan. Et voi olla koskaan varma onko se oikea skini ei aate määrää sitä minkälainen luonteeltaan on en minä ketään rupea huvikseen pieksemään ainakaan suomalaista. Mutta jos olen jonkun päälle käynyt niin esimerkiksi sen takia että on tullut haukkumaan natsi paskaks, hitleriks ja kaikkea muuta siihen suuntaan eikä oo lopettanu sitä niin on mennyt hermot. Että aika paljon sun puheissa on paskaa kun just teidänlaiset ei hyväksy ketään muita kun vai suvaitsevaisia kyllä minä jotenkin hyväksyn teidät vaikka en pitäisi teidän aatteista ja eiköhän jokainen haluaisi päättää minkälaisia ihmisiä saa olla minä en rupea suomalisille huutelemaan ilman syytä eikä kyllä kukaan minun kavereistanikaan. Tuonkin te päättelette vain muutaman skinin perusteella jotka nekin on ollut luultavasti kännissä kaiken laatuiset ihmiset hölmöilee olen kyllä sen huomannut.

        Hevareista sen verran että kaks hevarii tuli yhesti mulle aukomaan päätänsä mutta en silti yleistä niitä vaikka heihin liittyy myös huumeet mutta on mullakin yks hevari kaveri mutta ei se käytä kumminkaan huumeita. Muuten mun veljellä on ruskeet silmät ja se on skini että mistä sinä noi ruskeat silmät keksit:D sori vaan mutta ei voi muuta kun vaan nauraa teille suvaitsevaisille.

        Eikä minulla edes ole traumaattinen lapsuus jos luet aikaisemman kirjoitukseni.


      • korpi sissi
        korpi sissi kirjoitti:

        Minä en ole noista kun suvaitsematon että sulla meni aika pieleen tuo ja olitkos varma että se oli skini joka veti turpaan. Et voi olla koskaan varma onko se oikea skini ei aate määrää sitä minkälainen luonteeltaan on en minä ketään rupea huvikseen pieksemään ainakaan suomalaista. Mutta jos olen jonkun päälle käynyt niin esimerkiksi sen takia että on tullut haukkumaan natsi paskaks, hitleriks ja kaikkea muuta siihen suuntaan eikä oo lopettanu sitä niin on mennyt hermot. Että aika paljon sun puheissa on paskaa kun just teidänlaiset ei hyväksy ketään muita kun vai suvaitsevaisia kyllä minä jotenkin hyväksyn teidät vaikka en pitäisi teidän aatteista ja eiköhän jokainen haluaisi päättää minkälaisia ihmisiä saa olla minä en rupea suomalisille huutelemaan ilman syytä eikä kyllä kukaan minun kavereistanikaan. Tuonkin te päättelette vain muutaman skinin perusteella jotka nekin on ollut luultavasti kännissä kaiken laatuiset ihmiset hölmöilee olen kyllä sen huomannut.

        Hevareista sen verran että kaks hevarii tuli yhesti mulle aukomaan päätänsä mutta en silti yleistä niitä vaikka heihin liittyy myös huumeet mutta on mullakin yks hevari kaveri mutta ei se käytä kumminkaan huumeita. Muuten mun veljellä on ruskeet silmät ja se on skini että mistä sinä noi ruskeat silmät keksit:D sori vaan mutta ei voi muuta kun vaan nauraa teille suvaitsevaisille.

        Eikä minulla edes ole traumaattinen lapsuus jos luet aikaisemman kirjoitukseni.

        Korjaan vielä alusta että olen suvaitsematon etenkin maahanmuuttajia homoja pedofiilejä raiskaajia ja huumeita kohtaan.


      • niin kuin
        korpi sissi kirjoitti:

        Korjaan vielä alusta että olen suvaitsematon etenkin maahanmuuttajia homoja pedofiilejä raiskaajia ja huumeita kohtaan.

        sekin että nämä eivät mitenkään kuulu yhteen: "maahanmuuttajia homoja pedofiilejä raiskaajia ja huumeita" kun ei yhdistä toisiinsa mikään. Niin, sinä vihaat näitä kaikkia, mutta entä sitten?


      • korpi sissi
        niin kuin kirjoitti:

        sekin että nämä eivät mitenkään kuulu yhteen: "maahanmuuttajia homoja pedofiilejä raiskaajia ja huumeita" kun ei yhdistä toisiinsa mikään. Niin, sinä vihaat näitä kaikkia, mutta entä sitten?

        Jos minä nyt en sattumoisin pidä niistä niin omapa on asiani minä en halua homo suomea en kansainvälistä valtiota vaikka se kyllä on jo. Enkä pedofiilejä tai raiskareita tänne ja muuten etenkin somaliasta tulee näitä raiskareita ja pedofiilejä vaikka ei homoja huumeetkin liittyy ulkomaalaisiin aika paljonkin koska niiden mukana tulee huumeita koska suomessa ei kasva huumeet niinkuin afrikassa.


      • korpi sissi
        korpi sissi kirjoitti:

        Jos minä nyt en sattumoisin pidä niistä niin omapa on asiani minä en halua homo suomea en kansainvälistä valtiota vaikka se kyllä on jo. Enkä pedofiilejä tai raiskareita tänne ja muuten etenkin somaliasta tulee näitä raiskareita ja pedofiilejä vaikka ei homoja huumeetkin liittyy ulkomaalaisiin aika paljonkin koska niiden mukana tulee huumeita koska suomessa ei kasva huumeet niinkuin afrikassa.

        tai muissa etelä valtioissa


      • Isyystesti
        korpi sissi kirjoitti:

        Jos minä nyt en sattumoisin pidä niistä niin omapa on asiani minä en halua homo suomea en kansainvälistä valtiota vaikka se kyllä on jo. Enkä pedofiilejä tai raiskareita tänne ja muuten etenkin somaliasta tulee näitä raiskareita ja pedofiilejä vaikka ei homoja huumeetkin liittyy ulkomaalaisiin aika paljonkin koska niiden mukana tulee huumeita koska suomessa ei kasva huumeet niinkuin afrikassa.

        Somaliasta ei tule homoja? Sieltähän voi tulla vaikka HOMO-raiskareita! Varo ny hyvä ihminen ettet sammu kännipäissäs peräaukko tötteröllä, voi tulla vaikka houmou-somali man ja pistää sua kakkoseen kuin ompelukone!


      • korpi sissi
        Isyystesti kirjoitti:

        Somaliasta ei tule homoja? Sieltähän voi tulla vaikka HOMO-raiskareita! Varo ny hyvä ihminen ettet sammu kännipäissäs peräaukko tötteröllä, voi tulla vaikka houmou-somali man ja pistää sua kakkoseen kuin ompelukone!

        kyllähän tuolta tulee mutta siellä kun on tämä islam usko niin se ei suvaitse homoja se on ainut hyvä asia mikä niissä on


      • Tiedetään!
        korpi sissi kirjoitti:

        Korjaan vielä alusta että olen suvaitsematon etenkin maahanmuuttajia homoja pedofiilejä raiskaajia ja huumeita kohtaan.

        Skininatseissa on pedofiilejä, homoja ja raiskaajia ja huumeidenkäyttäjiä!


      • Skini pylly pystyssä
        korpi sissi kirjoitti:

        Jos minä nyt en sattumoisin pidä niistä niin omapa on asiani minä en halua homo suomea en kansainvälistä valtiota vaikka se kyllä on jo. Enkä pedofiilejä tai raiskareita tänne ja muuten etenkin somaliasta tulee näitä raiskareita ja pedofiilejä vaikka ei homoja huumeetkin liittyy ulkomaalaisiin aika paljonkin koska niiden mukana tulee huumeita koska suomessa ei kasva huumeet niinkuin afrikassa.

        Kun seuraavan kerran kännäät skinien kanssa, niin varo mihin sammut. Voi olla pylly korkattu ja perse ruvella. Ja parhaan kaverisi kyrpä maistuu paskalta! Homoraiskareitra löytyy skininatseissa yhtä paljon kuin muissakion porukoissa! Turha valehdella!


      • korpi sissi
        Skini pylly pystyssä kirjoitti:

        Kun seuraavan kerran kännäät skinien kanssa, niin varo mihin sammut. Voi olla pylly korkattu ja perse ruvella. Ja parhaan kaverisi kyrpä maistuu paskalta! Homoraiskareitra löytyy skininatseissa yhtä paljon kuin muissakion porukoissa! Turha valehdella!

        Eipä ole mun porukassa ja jos tommosta väität niin vedä vaan käteen eikä kyllä ole muissakaan skini jengeissä tuo on jo niin paska puhetta kun olla ja voi jos ette ees tunne yhtään skiniä niin älkää sanoko mitään ja skini aatteeseen kuuluu myös homojen syrjintä vaikka sitä ei sanottaskaan. Minkäs vitun takia teidän joittenkin apinoitten pitää aina haukkua skinejä jotka käy töissä, kunnioittavat veteraaneja, suomea ja työtä ja sitten te valo päät tulette inisemään kaikkea paskaa meistä tänne ja luulette olevanne niin kovia jätkiä kun vedätte huumeita ja vihaatte skinejä. Vaikka ette tiedä mitä me teemme itse kun hakkaatte mummoja vedätte aineita menette vittuilemaan jokaiselle vähänkin skiniä näyttävälle että en muuta voi sanoa että teidät on aivo pesty. Tekin tulette vain haukkumaan tänne minun aatteita vaikka en ole haukkunut teitä kun vain takaisin sitten sanotte että me ollaan tosi suvaitsevaisia ja oi kun ne sharpit oli niin söpöjä ja mukavia en minäkään teitä vihaisi jos ette tulisi haukkumaan eikö tämä maa muka ole sanavapaa vai haluatteko tehdä sharppien tapaan tästä hippi valtion häh?

        Kohta täällä pitää kokoajan pelätä omassa maassaan että millon tulee joku hippi puukottamaan selkään kun ei ole hiukset päässä eikä naisten takit päällä. ne jotka tulevat vain haukkumaan minun aatteita niin tulkaa kaupungilla hakkaamaan ja painukaa vittuun tältä palstalta.

        Tolla teidän vainoamisella meistä skineistä varmaan tulee kaikista sossupummeja kun meitä ei hyväksytä missään. teistäkin monet varmaan jotka tulette väittämään minua sossupummiks ja tyhmäksi olette varmaan jotain ylioppilaita ja olevinaan sivistyneitä minä sentään teen teille taloihinne ja muihin rakennuksiin lattia laaoitusta ja saan sentään jotain näkývää aikaan koska olen laatottaja muurari mutta enimmäkseen teen laatoitusta. Nytten ette varmaan voi mennä jonkun kaupan vessaan kun olen voinut olla laatoittamassa sitä saatte vielä skini pöpöjä hui!


    • q

      www.webshots.com/explains/.../homosex.html

      Etsi tuolta korpimissi itseäsi

    • Veronmaksajamies

      Maksaisit edes joskus veroja kuten monet maahanmuuttajat tekevät. Yhteiskunnan silmissä olet turha väkivaltainen kriminaali ja elätettävä ja sosiaalipummi.

      • korpi sissi

        Tiedoks vaan että käyn töissä enkä pidä sossu pummeista minulle on nimittäin töitten tekeminen ollut aina kunnia asia ja teen vaikka pienelläkin palkalla töitä ihan mitä vaan sillä en halua ottaa lainoja eikä työ miestä pahenna vaan toisin päin se ei ole mies eikä mikään joka töitä ei tee.


      • korpi sissi
        korpi sissi kirjoitti:

        Tiedoks vaan että käyn töissä enkä pidä sossu pummeista minulle on nimittäin töitten tekeminen ollut aina kunnia asia ja teen vaikka pienelläkin palkalla töitä ihan mitä vaan sillä en halua ottaa lainoja eikä työ miestä pahenna vaan toisin päin se ei ole mies eikä mikään joka töitä ei tee.

        te skini vastaiset tehkää oma palsta teidän asioille minä haluan vain asiallista keskustelua vai ettekö tiedä mitä se TARKOITTAA HÖLMÖT TUO SE VASTA OSOITTAA TEIDÄN TYHMYYTTÄNNE KUN TULETTE SELITTÄMÄÄN ASIOISTA JOISTA ETTE TIEDÄ .


    • homomulkkuvittu

      Saatanan mulkku olet jos minulta kysyttäisiin. vitun paskiainen. yhteiskunnan pohjasakkaa

    • Anonyymi

      Kaikki on ihmisiä, olkoonpa ihonväri ja puhekieli mitä tahansa. Luoja loi ihmisen maahan, mutta ei tarkoittanut, että erilaisuutta ryhdytään vieroksumaan. Mitä mieltä on Joensuun skinit nyt, kun aikaa on kulunut 30-vuotta.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe