Mitä tekisit

outzak

jos saisit ihan yllättäen itsellesi 100000 euroa käteistä? Ihan laillisesti siis....:) Niille, joitten on vaikea erottaa nollia toisistaan, sanon, että tuo on satatuhatta.

Mitä siis tekisit, jos voittaisit yllättäen jostain arvonnasta satatuhatta euroa?

Mä ihan ensiksi sekoaisin. Sit mä ostaisin mun äitille läheltä mökin missä hän vois asua lopun ikänsä.
Lopuilla vois sit remontoida tätä omaa taloa..

Mitäs te muut tekisitte??:)

Vastaatte tai ette niin toivon teille kaikille silti ihanaa joulukuista perjantai-iltaa!!!:)))

71

631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-v itte

emmä tiedä mitä mä ittelleni.. ehkä uuden Harrikan.. mut mä tekisin jonkun toisen onnelliseksi ja huolettomaksi..;)

Vähä ihkua perjantai-iltaa sullekin ävätsy;)

• outzak

Tosi ihqua p-iltaa sullekin ävätsy!;)

• lapsille

sinne koko summa. Hyvä antaa vähästään, paha ei anna paljostaan, sanoo sananlasku.

• outzak

rajaseudun lapsia sä tarkoitat?

Mä haluan kans aina tukea niitä keillä ei ole mitään.

• siellä kun on
        outzak kirjoitti:

rajaseudun lapsia sä tarkoitat?

Mä haluan kans aina tukea niitä keillä ei ole mitään.

paljon katulapsia ja muuta köyhyyttä. Hirveää ajatellakin.

• outzak
        siellä kun on kirjoitti:

paljon katulapsia ja muuta köyhyyttä. Hirveää ajatellakin.

mun äitin kanssa laitettu itään sukkia ja peittoja...niille alaikäisille vangeille... Pitäis kyl auttaa lisääkin.

• Vilma.

ostaisin yhden punaisen korkkari....ettei tarviis linkata

• outzak

sun tallessa oleva kenkä tosiaankin noin arvokas???:)

Jos on, niin ilman muuta sun on hankittava toinen samanlainen.......kukapa sitä nyt yhdellä kengällä linkkais...paitsi et tuhkimo kyl teki niin.

• ja maksaisin velat pois. lopuilla rahoilla tekisin jotain kivaa ja laittaisin matkakassaan :-)

• outzak

oo tylsä, sä oot tavallinen!:)

Outoa kyllä, kun sä oot puheena....;)

Mulla ei oo velkoja, joten auttaisin äitiäni.

• outzak kirjoitti:

oo tylsä, sä oot tavallinen!:)

Outoa kyllä, kun sä oot puheena....;)

Mulla ei oo velkoja, joten auttaisin äitiäni.

jotta miten sen rahakasan saisi kuskattua pankkiin.. ettei kukaan kiskase laukkua kadesta tai semmosta jaynaa. taskuista kummiskin tursuilisi ne setelit :-)

sulla on kaunis ajatus..

• outzak
        kielibasa kirjoitti:

jotta miten sen rahakasan saisi kuskattua pankkiin.. ettei kukaan kiskase laukkua kadesta tai semmosta jaynaa. taskuista kummiskin tursuilisi ne setelit :-)

sulla on kaunis ajatus..

se rahakasa oliskin ihan paperi.....

Mun äitiä pelotti paljon kulkea kaupungilla, kun myytiin mun lapsuuskoti... Hänellä oli jonkun matkan ajan yli 50000 euron shekki taskussaan....

Kyl muakin pelottais!!

• outzak kirjoitti:

se rahakasa oliskin ihan paperi.....

Mun äitiä pelotti paljon kulkea kaupungilla, kun myytiin mun lapsuuskoti... Hänellä oli jonkun matkan ajan yli 50000 euron shekki taskussaan....

Kyl muakin pelottais!!

pitaisi varoa ettei palyilisi ymparilleen ja ettisi rosmohajylaista.. ne huomaa semmosen ja voi alkaa juonimaan.

ihan niinkuin olisi huu palautunu piirun verran parempaan :-)

• outzak
        kielibasa kirjoitti:

pitaisi varoa ettei palyilisi ymparilleen ja ettisi rosmohajylaista.. ne huomaa semmosen ja voi alkaa juonimaan.

ihan niinkuin olisi huu palautunu piirun verran parempaan :-)

vielä piristy....

Rosmot vaanivat nurkan takana....;)

• outzak kirjoitti:

vielä piristy....

Rosmot vaanivat nurkan takana....;)

vaan ihan töttöröttörööna tassa.. pitais vetasta unosille, mutta meinasin jotta pari olutta tuhoan..

etteivat mee vanhaksi :-)

• outzak
        kielibasa kirjoitti:

vaan ihan töttöröttörööna tassa.. pitais vetasta unosille, mutta meinasin jotta pari olutta tuhoan..

etteivat mee vanhaksi :-)

antaa oluitten vanhentua...:)

• hilda-hymy

sekoisi, laittaisn puolet pankkiin kasvaan korkoa.
      Ihan varmasti lähtisin jollekkin kivalle matkalle, ja ostasin uuden auton.

• outzak

laittaisikin osan hyväkorkoiselle....
        Ja matka on kans hyvä idea!! Mäkin voisin lähteä lappiin......:)

• nikitön !!

Minusta se Aso sanoi niin ihanasti kun voitti sen 50000 , et maksan äidin velat pois. ;
      Joku itseään täynnä oleva nuorimies olisi varmman sanonut jotain muuta.

• outzak

mut mitä sä tekisit?

• nikitön !!
        outzak kirjoitti:

mut mitä sä tekisit?

Kyllä antaisin ison osan niistä lapsilleni , vaikka juuri keskustelin erään äidin kanssa joka oli paljon auttanut lapsiaan isoilla summilla, että kuinka kiittämättömiä ja enemmän ja enemmän vaan pitäis saada. Sellaisesta tulee itselle paha mieli.

• outzak
        nikitön !! kirjoitti:

Kyllä antaisin ison osan niistä lapsilleni , vaikka juuri keskustelin erään äidin kanssa joka oli paljon auttanut lapsiaan isoilla summilla, että kuinka kiittämättömiä ja enemmän ja enemmän vaan pitäis saada. Sellaisesta tulee itselle paha mieli.

nykyajan trendi...

Kaikkimulleheti!!!

Mä taidan kohta vetäytyä johonkin luostariin....

• kun veljeni

kuoli, ettei rahalla ole mitään merkitystä. Lähimmäisten rakkaus on tärkeintä elämässä.

• outzak

Olen pahoillani menetyksestäsi!

Mitä sä sit tekisit jos saisit sen satatuhatta euroa?

• ?()?

ostaisin uuden huuarvan:))>>arvet jäis...

• outzak

Nyt en voi vastata kuin kysymysmerkeillä??
        ???

• ?()?
        outzak kirjoitti:

Nyt en voi vastata kuin kysymysmerkeillä??
        ???

Se johtuu siitä saanko voittoni luonnossa vai huuhaassa:))>>kieroa peliä sanon minä.......

• pujottelija

tai paljon

• kiertännä

kun tahkoo, ja sitäkki viärinpäin. Tietäähän tuon, mitä siitä tulloo.

• outzak

kiertäis ku korkeintaan Suomea.....:)

• sola
        kiertännä kirjoitti:

..kuulemma.. ;)

• sola kirjoitti:

..kuulemma.. ;)

kun rakkakivesta tehtya tahkoa kierretaan vaarinpain muuttuu koko luomisjarjestys ja kivi palautuu alkutilaansa? :-)

• kiertännä kirjoitti:

Tahkovuorta? Uskaltaakohan sinne mennä enää hiihtelemään?

• olla,
        HighNoon kirjoitti:

Tahkovuorta? Uskaltaakohan sinne mennä enää hiihtelemään?

perässähiihtäjä, ettei elämäsä ladulta eksy.

• k.n

Uudet kosteudenpitävät kestovaipat

• sola

,,nukuin tossa duunin jälkeen "pienet" päikkärit...eli heräsin noin 21.30. Hitsi!!! Pakko vissii houkutella isäntä baarikaapille hakemaan mulle jotain unilääkettä kohta... ;)

Tjaah..mitäkö tekisin ylimääräsellä euroläjällä. No tietennii sijottaisin puolet erinäisiin rahastoihin, ostasin taas yhen sohvan (vaihteex) ja muutamia ihania mattoja, kunnon espresso-keittimen, uuen tatskan ja muutaman reissun :)

• centtejä

oikeen riittää? No...

• outzak

sä saisit kyl suht edullisesti, jos multa ne ostaisit....
        Noista muista saisit ehkä maksaa enemmänkin.....;)

• sola
        outzak kirjoitti:

sä saisit kyl suht edullisesti, jos multa ne ostaisit....
        Noista muista saisit ehkä maksaa enemmänkin.....;)

..kun se fyffemäärä putkahtaa tilille. Haluisin sellasia ruskan ja sammalen värisiä mattoja kaikkiin huoneisiin,joten saisit muutaman kuukauden mäiskyttää kangaspuita kybällä. Meillä on tässäreilut 100 neliöö..mut tilataan sit portaisiin kans :)

• outzak
        sola kirjoitti:

..kun se fyffemäärä putkahtaa tilille. Haluisin sellasia ruskan ja sammalen värisiä mattoja kaikkiin huoneisiin,joten saisit muutaman kuukauden mäiskyttää kangaspuita kybällä. Meillä on tässäreilut 100 neliöö..mut tilataan sit portaisiin kans :)

haluut teille räsymatot ja maksaa niistä 25e/m, niin mä teen ne.

Ei teidän kämpän mattoihin kuukausia menis.....
        Viikkoja ehkä...

Jos tosissasi olet, niin ota yhteyttä mun galleriaan!!
        Väreistä ja kuteista pitää keskustella.

• tekisin isomman kesämökin ja ainakin yhden pitkän matkan.

Ei vaan uskalla ajatella asiaa enempää kun eihän sitä arpajaisvoittoa tule kuitenkaan, ettei ala turhaan haaveilemaan.

Hyvät illat vaan.

• outzak

saa haaveilla!!!:)
        Eikä se ees maksa mitään...

• laittaisin

pusun teille kaikille, ja sitten hakisin kaupasta uuden hienon tietsikan. Sitten tulisin kehumaan sitä tänne huuhaalle tietysti. Olisitta sitten kateudesta vihreenä.

• outzak

sun voittosi huomattaisiin varmasti...:))

• Gaabriel

tai no kasvanut tietennin tasa-arvoisessa perheessä, missä kolme verilasta. Oltiin parikyt vuotta ihan oikea perhe ja miekin tunnuin kuuluvani johonkin? No, mun ns. mutsi ja fatsi heitti vevit, arvatkaa mihin se tasa-arvo sitten jäi :(( Tuli ihan mahdoton riita jostain muutamasta tonnista "systerin" ja "broidin" välillä, mä sanoouduin heti irti moisesta touhusta.
      Nyt mä kysynkin ootteko te kaikki samanlaisia???

• ja oon nahnyt kun lessusukulaiset ahnehtii kuluneen persialaismaton perassa. siina man taivaspaikka aattelin silloin :-)

• Gaabriel
        kielibasa kirjoitti:

ja oon nahnyt kun lessusukulaiset ahnehtii kuluneen persialaismaton perassa. siina man taivaspaikka aattelin silloin :-)

Muhamettilainen ja en tunne lessuja sillai, tai no en halua tuntea sillai, oisko parempi :))
        Mut, jos olet samanlainen, niin voisitko myydä sen taivaspaikan, kun olet sen saanut synnyinlahjana??

• Gaabriel kirjoitti:

Muhamettilainen ja en tunne lessuja sillai, tai no en halua tuntea sillai, oisko parempi :))
        Mut, jos olet samanlainen, niin voisitko myydä sen taivaspaikan, kun olet sen saanut synnyinlahjana??

mutta ehka joltain 38 serkusta voisi sen nappasta. ei ne siina elon tohinassa huomaa mittaan :-)

• outzak

sua, sanon että mä ainakaan en olis tapellut niistä rahoista tai omaisuuksista. Olisin halunnut tutustua sisaruksiini, mut tuo tilanne vaikuttaa aika mahdottomalta.......:(

• Gaabriel
        kielibasa kirjoitti:

mutta ehka joltain 38 serkusta voisi sen nappasta. ei ne siina elon tohinassa huomaa mittaan :-)

neuvotella? Missä päin Pohjoismaata on toi konttori, niin mie talutan 38 tamilíserkkua sinne vastaan yks lupaus! Käykö??

• Gaabriel kirjoitti:

neuvotella? Missä päin Pohjoismaata on toi konttori, niin mie talutan 38 tamilíserkkua sinne vastaan yks lupaus! Käykö??

taivaspaikan syntyessaan saaneita serkkujani (38). ne ei ihan kaikki valita siita paperista niin joutanee mulle. tai siis sulle tuota kohtuullista 100,000 euron korvausta vastaan :-)

kylla kapitalistin elama on messevää :-)

• Gaabriel
        kielibasa kirjoitti:

taivaspaikan syntyessaan saaneita serkkujani (38). ne ei ihan kaikki valita siita paperista niin joutanee mulle. tai siis sulle tuota kohtuullista 100,000 euron korvausta vastaan :-)

kylla kapitalistin elama on messevää :-)

mulle Botsfjordin entiselle asukkaalle noi sun sukailaises. Mun pitää nyt hiukka miettiä.......vois ollakin käyttöä Sun sukulaisille, mutta sitten ei mitään ammattiyhdistysjärjestätymistä sallita. Siitä mie oon ehdoton, mikä se siun tilinumero olikaan?

• Gaabriel
        outzak kirjoitti:

sua, sanon että mä ainakaan en olis tapellut niistä rahoista tai omaisuuksista. Olisin halunnut tutustua sisaruksiini, mut tuo tilanne vaikuttaa aika mahdottomalta.......:(

mie mitään huomannut. No eihän ne rahat mulle titystikkään ois kuulunut. Kyllä mä jo 9-vuotiaana opin koulussa sen et minä en ole perheen oma lapsi. Oliko se mulle shokki on taas eri asia :(( Mie tutuistuin silloin vähän liikaa Suomalaisiin ja niinpä tieni veikin Norjan puolelle, mutta taas mie olen täällä "kotimaassani", teidän hyvien ystävien parissa :))

• Gaabriel kirjoitti:

mulle Botsfjordin entiselle asukkaalle noi sun sukailaises. Mun pitää nyt hiukka miettiä.......vois ollakin käyttöä Sun sukulaisille, mutta sitten ei mitään ammattiyhdistysjärjestätymistä sallita. Siitä mie oon ehdoton, mikä se siun tilinumero olikaan?

emma niita serkuksia myy vaan yhen taivaspaikan. ja luulen etta saat kampiakselin aluspaikan. silla poppoolla ei ykkösluokassa reissata :-)

• Gaabriel
        kielibasa kirjoitti:

emma niita serkuksia myy vaan yhen taivaspaikan. ja luulen etta saat kampiakselin aluspaikan. silla poppoolla ei ykkösluokassa reissata :-)

vastaamaan. Oon hiukka kävellyt korkin piältä ja seksini, siis tekkstini alkaa lipsumaan. Ethän sie nyt puuhun nouse, meillä ois täällä kalatehtaalla pirusti töitä, mullakin Turskat vilisee yötäpäivää silmissä :(( En mie hirmu vaativainen ole, kunhan vaan kädet käyvät :))

• Gaabriel kirjoitti:

vastaamaan. Oon hiukka kävellyt korkin piältä ja seksini, siis tekkstini alkaa lipsumaan. Ethän sie nyt puuhun nouse, meillä ois täällä kalatehtaalla pirusti töitä, mullakin Turskat vilisee yötäpäivää silmissä :(( En mie hirmu vaativainen ole, kunhan vaan kädet käyvät :))

ruijan kalatehtaat...? :-)

ja kaljaa minakin tassa..

• outzak
        Gaabriel kirjoitti:

mie mitään huomannut. No eihän ne rahat mulle titystikkään ois kuulunut. Kyllä mä jo 9-vuotiaana opin koulussa sen et minä en ole perheen oma lapsi. Oliko se mulle shokki on taas eri asia :(( Mie tutuistuin silloin vähän liikaa Suomalaisiin ja niinpä tieni veikin Norjan puolelle, mutta taas mie olen täällä "kotimaassani", teidän hyvien ystävien parissa :))

pahoillani mahdollisista loukkauksistani..!

Enhän mä voinut tietää.....

• Gaabriel
        kielibasa kirjoitti:

ruijan kalatehtaat...? :-)

ja kaljaa minakin tassa..

kalatehtaita miulta? No sehän on neuvottelu kysymys. Kysyn nyt ekukuksi, että tykkäätkö kalasta, kuten multa aikoinaan kysyttiin. Ai, et no se onkin paljon parempi, sillä nyt saat tutustua siihen ihteensä :(( Noi sulut on hiukka väärin asetettu, sillä paikka on hieno ja immeiset kaikki vielä hienompia :))

• Gaabriel kirjoitti:

kalatehtaita miulta? No sehän on neuvottelu kysymys. Kysyn nyt ekukuksi, että tykkäätkö kalasta, kuten multa aikoinaan kysyttiin. Ai, et no se onkin paljon parempi, sillä nyt saat tutustua siihen ihteensä :(( Noi sulut on hiukka väärin asetettu, sillä paikka on hieno ja immeiset kaikki vielä hienompia :))

oon aina miettiny jotta se voisi olla mielenkiintoinen kokemus.. joko norjassa tai alaskassa. ja tiien myös etta siita on romantiikka kaukana, mutta kaikin puolin kasvattava kokemus se voisi olla.

sina taidat tietaa ihan oikeesti :-)

• Gaabriel
        kielibasa kirjoitti:

oon aina miettiny jotta se voisi olla mielenkiintoinen kokemus.. joko norjassa tai alaskassa. ja tiien myös etta siita on romantiikka kaukana, mutta kaikin puolin kasvattava kokemus se voisi olla.

sina taidat tietaa ihan oikeesti :-)

oon pyörittänyt muutakin kuin tahkoa, toki myös sitäkin aikoinaan :))) No, toiset pätee ja toiset kokee, mut voisin suositella johonkin, jos kiinnostaa???

• kielibasa*
        Gaabriel kirjoitti:

oon pyörittänyt muutakin kuin tahkoa, toki myös sitäkin aikoinaan :))) No, toiset pätee ja toiset kokee, mut voisin suositella johonkin, jos kiinnostaa???

elama ja asiat on ihanasti. mutta kokemus kiinnostaa ja olen sita paljon miettinyt. varmasti on kertynyt hienoja ulottuvuuksia niista hommista; ja on upeeta kun huuhaa-palstalla kirjoittaa myös yksi ruijan veteraani :-)

vaan nyt tama turska painuu pohjamutiin - ku natt..!

• Gaabriel
        kielibasa* kirjoitti:

elama ja asiat on ihanasti. mutta kokemus kiinnostaa ja olen sita paljon miettinyt. varmasti on kertynyt hienoja ulottuvuuksia niista hommista; ja on upeeta kun huuhaa-palstalla kirjoittaa myös yksi ruijan veteraani :-)

vaan nyt tama turska painuu pohjamutiin - ku natt..!

Pidät sie mua veteraanina? Mun isäukko oli veteraani ja oli tätä maata kuutisen vuotta puolustamassa, että met paskajalat saadaan se "myydä" ja "tuhota" kuten haluamme. Tiedäkkö mua on hiukan hävettänyt viime aikoina?? Mut oon mie sen verran mualimaa kiertänyt, että voin sanoa siulle, jotta samoin päin se viiva on Kiinalaisillakin :)))))

ps. basa taitaa olla hyvä tyyppi?

• outzak
        Gaabriel kirjoitti:

Pidät sie mua veteraanina? Mun isäukko oli veteraani ja oli tätä maata kuutisen vuotta puolustamassa, että met paskajalat saadaan se "myydä" ja "tuhota" kuten haluamme. Tiedäkkö mua on hiukan hävettänyt viime aikoina?? Mut oon mie sen verran mualimaa kiertänyt, että voin sanoa siulle, jotta samoin päin se viiva on Kiinalaisillakin :)))))

ps. basa taitaa olla hyvä tyyppi?

meni vissiin jo unille, mut miä voin kertoa sulle, et hän on todella hyvä tyyppi!:)

Kannattaa jatkaa juttelua kun seuraavan kerran näätte!

• Klingetikling

Mulla on ihan tarpeeksi mun omissa, joten mä varmaan keksisin jonkun sopivan lahjoituskohteen sille rahasummalle. Vaikka esim. asunnottomille lapsille - niin, heille mä sen suuntaisin. Saisivat he edes yhden pilkistyksen kivasta joulusta ja hieman toivoa elämäänsä.

• suuri sydän

kiitos kirjoituksestasi. Minä tekisin samoin. Koskee sieluun, kun näkee asunnottoman lapsen, tuntuu kuin maailmassa ei olisi paikkaa heille. Surullista.

• outzak

Suomessakin on ihmisiä, jotka miettivät että mistä saisivat lapsille ruokaa huomenna....

Mut Suomessa sentään on sosiaaliturva... Venäjällä ei ole sitäkään.

• Cassis-Alma
        outzak kirjoitti:

Suomessakin on ihmisiä, jotka miettivät että mistä saisivat lapsille ruokaa huomenna....

Mut Suomessa sentään on sosiaaliturva... Venäjällä ei ole sitäkään.

Mut tiedätkö kuinka minimaalinen se suomen sos. turva on?,,, se on puutteen ja kurjuuden rajamaita hipova,,, joka ainoa päivä joutuvat olemaan mitä niukimmalla budjetilla,,, Jopa sairastuminen ja siihen tarvittava lääkitys voi kaataa talouden pudjetin, aina siihen asti kun saavat toimeentulon yhteydessä sen viikkojen päästä takasin,,, Joka päiväisiä asioita kun joutuu seuraamaan, niin arvaas kuin josku iltaisin uni on hukassa,,, mutta mitään en voi, muuta kun lohduttaa,,,

• outzak
        Cassis-Alma kirjoitti:

Mut tiedätkö kuinka minimaalinen se suomen sos. turva on?,,, se on puutteen ja kurjuuden rajamaita hipova,,, joka ainoa päivä joutuvat olemaan mitä niukimmalla budjetilla,,, Jopa sairastuminen ja siihen tarvittava lääkitys voi kaataa talouden pudjetin, aina siihen asti kun saavat toimeentulon yhteydessä sen viikkojen päästä takasin,,, Joka päiväisiä asioita kun joutuu seuraamaan, niin arvaas kuin josku iltaisin uni on hukassa,,, mutta mitään en voi, muuta kun lohduttaa,,,

kokenut jotain, ja kuullut vielä hurjempia tarinoita.....tästä suomen oikeus"turvasta"...:((

Mieheni kanssa me kuulutaan hyvinkin pienituloisiin, mut meiltäkin riittää aina niille jotka oikeasti tarvitsevat!!!

Me ollaan molemmat onneksi terveitä vielä...

• juu nou
        Cassis-Alma kirjoitti:

...öh...oisin iha hiljaa..

• outzak
        juu nou kirjoitti:

...öh...oisin iha hiljaa..

tarkoitat??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60