tehdä joka päivä kotiruokaa, siivota, tiskata ja passata vaimoanne/miestänne?
Minä tykkään puunata autoani kaiket päivät ja ajella sillä, toi vaimoke saa tehdä muut hommat kotona. Rahaa tietysti voisi olla enemmän että saisi ostettua uudet kajarit autoon, mutta millä sitä työtön niitä ostelee, kun vaimonkin liksa on niin pieni.
Kalassakin tykkään käydä, mutta naapuri veti veneensä juuri talviteloille :( ja omaan ei ole ollut varaa.
Niin, harrastan minä lukemistakin ja nykyjään sotakirjoja luen, kun on toi itsenäisyyspäiväkin tulossa. Eihän minulla tässä muuta kuin hyviä keskusteluja kaikille.
Tykkäätekö
13
273
Vastaukset
- Hipsula
olinpa hupsu kun luulin aloitukseni kiinnostavan. Tässä olen istunut pitkän tovin selkä jännittyneenä ja sormet valmiina näppäimistöllä.
Nyt en jaksa tämän pitempään koneella olla ja lähden kylille ajelemaan autollani. Vien sen ehkä pesuun.
Hei kaikille.- sellainen emäntä
suurin osa on vielä puoliunessa tai lahjaostoksilla, kyllä se tästä vilkastuu.
Hyvää päivää sinulle, pesetä auto puhtaaksi.
Nykyään tykkään elää ilman passattavia. Ihana olotila herätä aamulla, juoda kahvia ja lukea lehti ihan yksin. Aamiaisen jälkeen on rentouttavaa istahtaa tähän koneelle ja kirjoittaa muutama kommentti. Niin olenhan toki passannut yli kaksikymmentä vuotta pojan koltiaisiani ja kun he kotiin tulee toki toki passaan ja hössään. Kihlattuni passaa minua ja minä häntä aina kumman luona kyhnäämme. Meillä ei puunata autoja vaan ajaa hurruutellaan. Kaikkien autoissa on myös kajarit. Esikoisen kajarit soi koviten minulla ja Peterillä silleen sopivasti. Yksikään perheyhteisömme jäsen ei kalasta vaan haemme joulukalatkin kaupan kalatiskilta. Inhoan nimittäin tappamista ja kalan perkaamista. Näin joulun alla sukkapuikot ovat korvanneet kirjan, mutta sitten joulun jälkeen pitää miettiä mitä alkaisi lukemaan. Rahaa on silleen sopivasti ja nyt kun veronpalautuksetkin läsähti tilille niin ei ole pahemmin valittamistä. Tällaisesta leppoisasta jutustelusta tykkään näin rauhallisena lauantai aamuna. Oikein hyvää päivän jatkoa sinulle ; )))
- Mä pelkään
Sinusta ei saa leppoisaa tekemälläkään,ovenraosta ruokittava.
- hihityttää vieläkin
Mä pelkään kirjoitti:
aika paha, ei kun hyvä :))
Mä pelkään kirjoitti:
Onko sinulla huono aamu kun haluaisit riitaa haastaa? Itse en ole sillä tuulella. Vai koputtaako rpula takaraivoasi?
Olin eilen illalla pikkujoulujuhlassa seurakunnan leirikeskuksessa (latasin itsestäni joulumuorin kuvan galleriaani, otettu eilen ehtoolla leppoisissa merkeissä ; )
Ovenraosta ruokittava hyvä ilmaus en olekaan ennen kuullut, mutta kaipa tiedät omasta kokemuksesta, vaimoasiko kuvailet ;)))))
- sellainen emäntä
en sitten ollenkaan jatkuvasta ruoanlaitosta, siivouksesta enkä passaamisesta.
Mutta ruokaa on silti tehtävä joka päivä, siivousta onneksi harvemmin ja passausta
tarpeen ja halujen mukaan.
Mies on erittäin laiska puunaamaan autoa, ajelu nyt vielä jotenkin sujuu.
Minäkin harrastan lukemista, tulisipa joskus päivä, ettei tarvitsisi tehdä muuta kuin lukea. - Heikunkeikku
Huomenta Hipsula. Meikäläinen on tästä lähdössä, kohta puoliin, mutta vastaan sinulle jotakin.
Tykkään kovasti tehdä ruokaa. En kuitenkaan tee sitä joka päivä. Oikeastaan se ei ole järkevää, koska ruuanlaitto vie aika kauan aikaa, enkä tahdo kamalasti tuhlailla esim. aamuaikoja.
Teen yleensä ruokaa kahdeksi päiväksi. Monasti meen ulos syömään. Sitten hyvin usein tulee tehtyä pojan perheen luona ruokaa.
Kun yksin asuu, niin ei sillä tavalla huvita tehdä. Oon enempi semmonen passailija-tyyppi. Tykkään hemmotella ylläriruuilla ja nautin, kun muut syö tekemääni ruokaa. Joo, aika lapsellista ja höpsöä, mutta minkäs teen ihtelleni.
Kalassa tykkäisin minäkin käydä, mutta en voi mennä, kun olis aivan Hirveetä, jos saisin kalan. Minä en tohdi ja malta sitä nyskätä. Siksi olisi mukavaa, jos löytäisin kalastajamiehen, joka kanssani lähtisi kalastelemaan.
Kaikista parasta olis, että mies hoitelee semmosia voimaa vaativia hommia ja autojuttuja ja venettä ja tämmösiä ja nainen sitten niitä kotihommia. Toki inhottavat maton piiskaukset hoitaisi mies, roskien viemiset kans, yäk en tykkää. - 19+15
Juu kuule kovasti tykkään kun ei tarvii yksin asuessa passata ketään. Kotona tehty ruoka tulee halvemmaksikin, ei sitä työttömällä oo varaa kuppiloissa syödä.
Sapuskan suunnittelu, tarvikkeiden hankinta ja valmistus ovat minulle.
Luovaa toimintaa.
Elämäni sulostuttaja istui 22-vuotta ruokakaupan kassalla ja kertoi nähneensä riittävästi ruokia.
Varsinkin loma-asunnollamme nautin valikoimasta.
Varsinkin kalat ja äyriäiset tarjoavat minulle edelleenkin uusia haasteita.
Kyse ei ole passaamisesta vaan mieltymysten sopivasta jakaumasta.
Tänä vuotena vaimo tehnyt yhden kerran sapuskan.
Vapaa-ajan asunnollamme minä valmistelen aina aamiaisen.
Siivouksen hoidamme "liukuvalla" poeriaatteella.
Minä siirtelen huonekalut ja käsittelen matot.
Vaimo aloittaa imuroinnin.
Minä jatkan imurointia ja vaimo aloittaa moppauksen.
Minä viimeistelen moppauksen ja noudan matot jotka vaimo levittelee paikoilleen.
Minä nostelen huonekalut.
Nopeaa ja kätevää!
Muut kuin Espanjan käynnit suunnittelemme yhdessä.
Minä varaan lennot ja yhdessä katsotut hotellit.
Kaksi minulta kiellettyä aluetta on.
Pesukone, koska en mukamas ymmärrä tekstiilejä.
Tiskikone koska en mukamas osaa täyttää sitä.
Vaimon tyttöjen matkojen aikana ole selvinnyt kolmekin viikkoa ilman kumpaakaan vekotinta.
Yksi ollessa sapuskointi hieman inhottaa. Yhdelle on hankala suunnitella järkevästi hyvää.
Kierrätän pakastimen kautta. Hyi olkoon!
Kuvaamani elämäntapa sopii meille.
Kyse ei ole passaamisesta eikä kompromisseista.
Kumpikin mieltymystensä ja kykyjensä mukaan.- Hipsula
kyliltä ja ilahduin kun aloitukseeni olikin näin moni vastannut. Harmikseni en edelleenkään jouda vastailemaan tämän enempää, kun tulee hyvä elokuva televisiosta, mutta kyllä me vielä tänään tavataan. Tapaamisiin kaikille :D
Mutta valitettavasti en ehdi enkä jaksa omien töiden ja lapsenlapsen iltahoitojen lisäksi. Siksipä meillä mies huushollaa ja kokkailee sekä hoitaa kauppaostokset mun puolestani ja minä saan tulla nykyään valmiille.
Hipsula. Tarkoottaks se niinku että hipsit vai muuten olet hiljanen. No asiaan. Kyllä minä mielelläni teen ruokaa ja siivoan kun on pakko. Ukko nääs ei niitä mun puolesta tee.
Kalastamisestakin pidän, mutta on jo liian kylmä veneellä taikka ongella käydä. Sota jutut ei pahemmin kiinnosta, ukkoa kyllä, mutta se on hänen asiansa. No tapaamisiin vaan :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492