Loukkaus

miksi jotkut ihmiset tieten tahtoen haluaa loukata toista? Mikä on sen tarkoitus? Oman itse tunnon heikkous, vai mikä?

43

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

uskonut että sinäkin liityt provosoijien riveihin.
      Mutta näköjään, sitä pitää muuttaa käsitystää ihmisistä kaikenaikaa

• kaltaiset

ihmiset ovat kadottaneet tuntuman elämään, kun ei ole mitään muuta kuin päivittäinen istuminen koneen ääressä. Ihmisellä pitää olla elämä eikä vain tietokone :)

• Judge evk

olet kadottanut tuntuman elämään. Kerro pois xD

• ............

Nittaminaxin tähäön hait?
        Jollet pirrekestä kritiikkiä, älä tule tälle palstalle.
        Et sinä voi sanella miten täällä toimitaan.

• ............ kirjoitti:

Nittaminaxin tähäön hait?
        Jollet pirrekestä kritiikkiä, älä tule tälle palstalle.
        Et sinä voi sanella miten täällä toimitaan.

olen syyllinen kaikkeen :)) Ei sen puoleen, olen ihmeissäni minäkin että miten kuulun tähän aloitukseen.

• olet heti
        Nittaminax kirjoitti:

olen syyllinen kaikkeen :)) Ei sen puoleen, olen ihmeissäni minäkin että miten kuulun tähän aloitukseen.

*tikkana paikalla*

kun nimesi mainitaan :)
        otat vielä reilut kaveritkin mukaan ;(

• puolustajia on

nimimerkki kaltaiset.. että ihmisellä pitää olla muutakin kuin vain tietokone.. On onneksi harrastuksia.. luonto on lähellä.. on paljon muutakin kuin vain tietokone.. Tietokone on vain tiedotusväline ihmiseltä toiselle.. siinä matkat ja etäisyydet on pienet.. toisin kuin tuolla luonnossa.. Sama matka mikä täällä on lyhyt on maantieteellisesti ajateltuna pitkä matka..

Ihmiset täällä hakee neuvoja ja opastusta toisilta ihmisiltä kun eivät itse tajua.. Huomaavat että joukossa on viisaampiakin kuin he itse.. Ja kun yrittävät saada sen viisauden itselleen.. ja mollaavat siinä sivussa toista.. kuitenkin tietäen että he itse ovat sitä miksi ovat syntyneet.. he eivät voi olla muuta.. Se on väärin uhria kohtaan.. se on hirmu väärin..

Mutta ymmärtääkö nuo mollaajat ja loukkaajat jotka tieten tahtoen sitä tekee.. ei ne ymmärrä.. Ne luulee että maailman autuus on siinä kun saa mollata toisia.. He haukkuu kanssa ihmisiä.. ja tekee vaikka mitä.. Jotta saisivat itselleen paremmman olon.. Mutta.. jumala on kaikki näkevä ja viisas.. Se näkee myös noiden pahojen teot.. Ja tiedättekö mitä.. Nuo pahat ihmiset sairastuu.. Ne joutuu menemään tohtorin puheille.. Ne joutuu tunnontuskiin.. jos heillä omatunto vain on.. Heitä rupeaa vaivaamaan yksi jos toinen asia.. ja ihan noita pahoja itseään.. Koskapa ennen pitkää ne asiat kääntyy heitä itseään vastaan.. Tämä elämä on siksi ihmeellistä.. Kiitän nimimerkkiä kaltaiset.. hän puhuu asiaa..

• olet heti kirjoitti:

*tikkana paikalla*

kun nimesi mainitaan :)
        otat vielä reilut kaveritkin mukaan ;(

että minä olen Pirre-tyttö, hanki paremmat rillit, vai käsitinkö minä jotain väärin?

• kaltaisia
        puolustajia on kirjoitti:

nimimerkki kaltaiset.. että ihmisellä pitää olla muutakin kuin vain tietokone.. On onneksi harrastuksia.. luonto on lähellä.. on paljon muutakin kuin vain tietokone.. Tietokone on vain tiedotusväline ihmiseltä toiselle.. siinä matkat ja etäisyydet on pienet.. toisin kuin tuolla luonnossa.. Sama matka mikä täällä on lyhyt on maantieteellisesti ajateltuna pitkä matka..

Ihmiset täällä hakee neuvoja ja opastusta toisilta ihmisiltä kun eivät itse tajua.. Huomaavat että joukossa on viisaampiakin kuin he itse.. Ja kun yrittävät saada sen viisauden itselleen.. ja mollaavat siinä sivussa toista.. kuitenkin tietäen että he itse ovat sitä miksi ovat syntyneet.. he eivät voi olla muuta.. Se on väärin uhria kohtaan.. se on hirmu väärin..

Mutta ymmärtääkö nuo mollaajat ja loukkaajat jotka tieten tahtoen sitä tekee.. ei ne ymmärrä.. Ne luulee että maailman autuus on siinä kun saa mollata toisia.. He haukkuu kanssa ihmisiä.. ja tekee vaikka mitä.. Jotta saisivat itselleen paremmman olon.. Mutta.. jumala on kaikki näkevä ja viisas.. Se näkee myös noiden pahojen teot.. Ja tiedättekö mitä.. Nuo pahat ihmiset sairastuu.. Ne joutuu menemään tohtorin puheille.. Ne joutuu tunnontuskiin.. jos heillä omatunto vain on.. Heitä rupeaa vaivaamaan yksi jos toinen asia.. ja ihan noita pahoja itseään.. Koskapa ennen pitkää ne asiat kääntyy heitä itseään vastaan.. Tämä elämä on siksi ihmeellistä.. Kiitän nimimerkkiä kaltaiset.. hän puhuu asiaa..

on joka palstalla yksi tai kaksi tyyppiä, jotka yrittävät herättää muiden huomiota omituisilla tempauksillaan, avauksillaan ja sanomisillaan. Loppujen lopuksi heille käy huonosti, he hiljenevät. Se on nähty monta kertaa. Kannattaisi ehkä harkita hieman ennen tuota lopullista hiljenemistä, koska siinä vaiheessa voi olla jo niin paha olo, ettei selviä ilman lääkärisetän apua.

Ei ole rohkeutta aukoa täällä päätään, rohkeutta on kirjoittaa ja ajatella älykkäästi.

• Judge evk
        puolustajia on kirjoitti:

Sotket jo jumalia tänne ja manaat sairauksia. BUAHAHAHAHAHAA on about toisinpäin AAHAH...HAUB. Saatanallista! xD

• 5+7
        Judge evk kirjoitti:

Sotket jo jumalia tänne ja manaat sairauksia. BUAHAHAHAHAHAA on about toisinpäin AAHAH...HAUB. Saatanallista! xD

KUKAAN MUU KUIN NITTAMINAX EI TARVITSE SINUA

JA SINÄ KURJA HYPIT HÖLMÖN MUKANA

NIIN

HÄHÄ

• 5+7 kirjoitti:

NIIN

HÄHÄ

jo tuo minun vetäminen joka paikkaan.

• Judge evk
        5+7 kirjoitti:

NIIN

HÄHÄ

jotta se onpi kohteliasta hyppiä mukana. Joko aloitat xD

• 15+20

• se yleensä mene niin,että kun itsellä on kaikki päin seiniä,niin toisen mieli pitää saada myös pahoittumaan..Pahaa tuulta pitää jakaa eteenpäin.

Sellaiset kannattaa ohittaa.

• kun tuo

nitta-täti tunkee itsensä joka ikiseen keskusteluun, ohita siinä nyt sitten se ;(

• kun tuo kirjoitti:

nitta-täti tunkee itsensä joka ikiseen keskusteluun, ohita siinä nyt sitten se ;(

tulen. Älkää mainitko nimeäni niin ei minun tarvii tulla ja vastata. Yksinkertaista..eikö totta.

• Judge evk
        kun tuo kirjoitti:

kuitenkaan,Tosisillaon vaan taipumus nähdä mörkojä sielläkin missä niitä ei ole.
        Pimeä nurkka voi olla vain pimeä nurkka.

• kun tuo kirjoitti:

ei voi aina pitää,mutta pitäis yrittää kaikkien tulla toimeen keskenään.Itse en ole oikeastaan huomannut,että Nitta mitenkään hirveesti riitelisi kenenkään kanssa.Tietysti puolustaa itseään,jos joku käy liian kiivaana kimpussa.Jos ei jostain kirjoittajasta muuten pidä,niin ne pystyy kyllä ohittamaan..:)

• Judge evk
        Judge evk kirjoitti:

kuitenkaan,Tosisillaon vaan taipumus nähdä mörkojä sielläkin missä niitä ei ole.
        Pimeä nurkka voi olla vain pimeä nurkka.

eikös vaan xD Muutkin mukaan jutkeilemaan! Arvataan sitten kuka oli kuka.

• 18+3
        mii-su kirjoitti:

ei voi aina pitää,mutta pitäis yrittää kaikkien tulla toimeen keskenään.Itse en ole oikeastaan huomannut,että Nitta mitenkään hirveesti riitelisi kenenkään kanssa.Tietysti puolustaa itseään,jos joku käy liian kiivaana kimpussa.Jos ei jostain kirjoittajasta muuten pidä,niin ne pystyy kyllä ohittamaan..:)

et sinäkään hänestä pidä :)

• 18+3 kirjoitti:

et sinäkään hänestä pidä :)

olen rehellinen..Ei minulla ole Nitan kanssa ollut mitään kahnauksia.Useimmiten hänen aloituksissaan joku muu tulee riitelemään ja kirjoittamaan rumasti.Pidän useimmista kirjoittajista joiden kanssa olen ollut palstoilla jo useampia vuosia.Toki on kahnauksiakin ollut,mutta harvemmin rekattujen kanssa...

• handek

Heikko itsetunto, syyllistyvät tähän.
      Vahvan itsetunnon omaavat eivät tunne tarvetta haavoittaa toista.
      Jos on itse ehyt, haluaa toisenkin olla kaltainen.

Jos omaa edes jonkinlaisen itseminän, tukee toista.

• Jutge evk

heikko joka alkaa muita syytteleen

• sinäkin mietit. Pahoille ihmisille ei kannata uhrata ajatustansakaan. Maailmassa on niin paljon parempia asioita mietittäväksi.

• mielipide

voi olla miettimättä. Päin vastoin, jos loukkaukset kohdistuu samalle kirjoittajalle. Ajattele sitä.

• mielipide kirjoitti:

voi olla miettimättä. Päin vastoin, jos loukkaukset kohdistuu samalle kirjoittajalle. Ajattele sitä.

Jonkun ilkimyksen sisäisiä ajauksia mietiskellä, siinähän vain kiusaa silloin itse itseään. Mutta se kait niillä loukkaavilla kirjoituksilla lienee tarkoituskin.

• mielipide
        miljoona kirjoitti:

Jonkun ilkimyksen sisäisiä ajauksia mietiskellä, siinähän vain kiusaa silloin itse itseään. Mutta se kait niillä loukkaavilla kirjoituksilla lienee tarkoituskin.

Ymmärrän, että se harmittaa, näin kokoaikaisesti. Onneksi kuitenkin suurinosa meistä osaa käyttäytyä ikänsä edellyttämällä tavalla.

• Judge evk
        mielipide kirjoitti:

Ymmärrän, että se harmittaa, näin kokoaikaisesti. Onneksi kuitenkin suurinosa meistä osaa käyttäytyä ikänsä edellyttämällä tavalla.

kaikesta valittajakin , narisija, käyttäytty kuin tämän ikäinen?

• Judge evk kirjoitti:

Kaikki me ihmiset olemme yksilöitä ja kaikki on suhteellista. Toisella on pienemmät murheet ja toisilla suuremmat. Jotkut pystyvät keskittymään jonkun toisen loukkaavaan mielipiteeseen ja heidän ajatuksissaan se tuntuu suurelta murheelta. Toisilla taas on niin suuret murheet ja huolet kannettavana ettei enää sanat voi loukata.

Itse tässä alan meikkaustouhuihin ja valmistautumaan karaokebaarin pikkujouluun.

• Judge evk
        Judge evk kirjoitti:

kirjoitusvirheitä kuin sinä xD Nyt tarkempana siellä!

• pikku lintu
        Judge evk kirjoitti:

Mä tiedän kuka hän on oikeasti.. Kolmen lapsen isä.. neljäs tulossa jollei ole jo syntynyt kertoi pikku lintu.. Milloin ne 10 lasta on kasassa?

• pikku lintu
        Judge evk kirjoitti:

teillä on se vanha kemia vielä hengissä.. sehän on ollutta ja mennyttä ollut ajat sitten.. Viimeksi tuon xD olen nähnyt kolme vuotta sitten.. Hänellä oli silloin kaksi lasta vai oliko kolme.. No jompsin kumpsin.. näin kertoo pikku lintu

• Judge evk
        pikku lintu kirjoitti:

teillä on se vanha kemia vielä hengissä.. sehän on ollutta ja mennyttä ollut ajat sitten.. Viimeksi tuon xD olen nähnyt kolme vuotta sitten.. Hänellä oli silloin kaksi lasta vai oliko kolme.. No jompsin kumpsin.. näin kertoo pikku lintu

että ehtii lastenteolta palstailemaankin välillä. Heittää pari kommenttia ja palaa vällyjen alle. Tai mistäs minä hänen positionsa tiedän.

• pikku lintu
        Judge evk kirjoitti:

että ehtii lastenteolta palstailemaankin välillä. Heittää pari kommenttia ja palaa vällyjen alle. Tai mistäs minä hänen positionsa tiedän.

eli tälle palstalle nuori vielä.. tämähän on 50 palsta.. hänen vaimonsa on hieman nuorempi häntä.. tunnen molemmat.. sen eka lapsi oli tyttö.. mulle kertoi yksi nainen hieman tiettyjen tapahtumien jälkeen että hänen vaimonsa silloinen tyttöystävä vielä odottaa vauvaa.. Miksikän tuo ei voinut minulle sitä kertoa itse.. Mä arvasin että he menee avioon pian.. onhan se säädyllisempää kuin asua susiparina..

• AnteroK

hyvä itsetunto, näille palstan heitoille ei lotkauta korvaansakaan.
      Miksi tehdä niistä kamala älämölö jollei nilla ole merkitystä.
      Sinä olet provosoija, näin minä näen.

• Räps!

samaa mieltä kanssasi.
        Mutta provo voi olla joko tietoisesti tai tiedostamattaan. Jokainen luonteensa mukaan.

Räpytän viattomana pitkiä ripsiäni. :)

• Jos ..

ajattelen vain tätä palstaa, täällä jotkut kehuvat, kuinka ihania ja rauhantahtoisia he ovat, omasta mielestään. Seuraavassa hetkessä he voivat sanoa niin pahasti, että ihmetellä pitää.

Joko he tieten tahtoen valehtelevat itselleen, tai sitten he todellakin ovat sokeita itselleen. Mikä muu asian voisi selittää?

Täällä vain ollaan useinmiten niin hienotunteisia, että harva kehtaa sanoa, mitä todella ajattelee asiasta. Niinpä nämä teeskentelijät teeskentelevät aina ja ikuisesti.

• vaikkapa

sairauksilla. Ei luulisi enää tämänikäisten, ja varsinkaan vanhempien, niin alas vaipuvan.

• palveluista

ei saa puhua, sossun asiakkaat voivat loukkaantua :)

• sen ..
        palveluista kirjoitti:

tiedät. Minä en ole ollut koskaan sen asiakas.

• palveluista kirjoitti:

Kun en päässyt soskun asiakkaaksi.

Yritin kahdesti.
        1. Jokainen romaniksi itsensä tunteva voi saada asunnon hankintaan 80%:n rahoituksen.
        2. Pyrin kunnallisen hammashuollon pariin. Ryhtyivät kyselemään kaikkea hassua.

Tapahtumat ajoittuvat 70-luvulle.

Työttömyysvuosieni aikana täytin (-timme) tulojemme mukaan köyhyysrajavaatimukset mutta aikaisempiin, masentaviin kokemusiin nojaten en arvannut lähteä hakemaan tukia.

• Vai pientä piruilua?

Elävässä elämässä vai näillä palstoilla?

Kasvottoman solvauksen taustatekijöitä en ole koskaan miettinyt.
      Varsinkaan näillä paltoillahan sillä ei ole mitään merkitystä.
      Elävässä elämässä ko. ihmisellä on jotenkin paha olo mutta itsekkyydesssäni en viitsi miettiä sitä.

Pikku piruilu saattaa olla älykästäkin. Provosointia vastareaktioon.

Elävässä elämässä tunnustaudun ilkeäksi.
      Jäädessäni 13-vuotta sitten työttömäksi osoittautui ystäväpiirini kolmenapaiseksi.
      Osa oli aidon tuntuisesti pahoillaan.
      Osa peitetyn vahingoniloisia.
      Yllättävän moni oli umpirehellinen. Avoimen vahingoniloisia!

Viimemainittua ryhmää hiersin ikeyttäni kieltäytymällä ryhtymästä masentuneeksi tai edes huolestuneeksi.
      Kerroin 3kk:n Espanjan työnhakumatkoistani, Karibian risteilyistä yms.
      Ko. ryhmä alkoi pian välttelemään minua, kuten oli tarkoituksenikin.

Avoimeen kasvokkaiseen solvaukseen suhtaudun siten että kyse on vain solvaajan omasta mielipiteestä.
      Ne henkilöt joiden mielipiteillä on ollut vaikutusta elämiseeni, eivät ole koskaan yrittäneetkään loukata minua.
      Tai sitten olen nopeasti ja tehokkaasti unohtanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2816
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1827
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1320
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1228
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      997
    Aihe