Vastaatko erillailla, jos tiedät onko avaaja, keskustelija mies vai nainen?
Millaisen aloituksen sivuutat lukematta, tai et ainakaan kommentoi?
Liian huumoripitoisen vai liian tylsältä vaikuttavan vai millaisen?
Kaksi yhdellä
22
147
Vastaukset
aikonutkin, olkoon avaaja kumpaa sukupuolta tahansa.
Riitaketjuihin en halua osallistua.- iskulla
Josko sellaista esiintyy, liekö vähän noloa, jos sukupuoli eri, kuin olettaa.
Kaikki nickit ei kerro, kumpi kyseessä, ei edes rekatut välttämättä.. iskulla kirjoitti:
Josko sellaista esiintyy, liekö vähän noloa, jos sukupuoli eri, kuin olettaa.
Kaikki nickit ei kerro, kumpi kyseessä, ei edes rekatut välttämättä..oikeesti tietää, toisen sukupuolen täällä... Heh.. eikhä virtuaali flirtti kuiteskaa mitään muutako kevyttä huumoria:)))
- olen ..
oppinut sivuuttamaan.
Aina yritän osallistua, jos joskus on jotakin humoristista. - sinisilmä*
vastaan tavanomaisiin, lepposiin, huumorin sävyttämiin ketjuihin. En innostu "tärkeilystä," enkä osallistu riitaketjuihin. Mies tai nainen, kumpi vain.
- Adria
Kyllä varmaan vastaan erilailla, mutta en nyt mitenkään harkitun tietoisesti. Vältän kommentoimasta nihkeisiin vedätyksiin, elleivät iholle intoudu. Fiiliksistä täällä sukkuloiminen on paljon kiini. Tänään silmäilen kylmän rauhallisesti, huomenna saatan ottaa pultin. Handen ja Nitan aloitukset yleensä sivuutan. En aina.
- jassumarketta
joihin tuntuu olevan jotakin sanottavaa. Hävyttömyyksiä tai herjoja en ala heitteleen ja ne sivuutan. Myöskään riitelyketjuihin en osallistu riitelymielessä. Huumorilla tänään tuon Riitaojan pistin. Oikaisen jos joku on käsittänyt tarkoitukseni väärin, sitäkin sattuu vaikka kuinka yrittää olla neutraali.
Vastaan sillai kun olen ajatellut huolimatta onko mies tai nainen. Ikävät tyypit yritän sivuuttaa ja mihinkään riitoihin en halua osallistua. Pientä vinoilua toki joskus sattuu minultakin lipsahtamaan. Riippuu kait itselläkin, ihan kuin kenellä tahansa täällä, kuin hyvä päivä sattuu olemaan.
katos kun eihän tääl tierä kuka siel takana luuraa,jotkut nikit aukaise kiireellä ne ikäviksi koetut jättää väliin .
Jos on hiljasta kattelee sitten niitäkin ja jupisee ittekseen mitä jupisee.- iskulla
tuo kisuli vaan ole se koti-kiusattu! ;) Jännä nikki sulla.
iskulla kirjoitti:
tuo kisuli vaan ole se koti-kiusattu! ;) Jännä nikki sulla.
kohta se tulee sisälle ja mennään maate,kiusattu oon mä ja jos vaimon näkisit,et kyselis.
- ,,
koti-kiusattu kirjoitti:
kohta se tulee sisälle ja mennään maate,kiusattu oon mä ja jos vaimon näkisit,et kyselis.
Pakko ei ole vastata. Yöllä katsoin telkkaa, ja meidän karvalapsi sievästi kuorsasi, tuli mieleen, onko teidän katilla oma sänky?
Onko sen kisun nimi Masa?
Ei ole pakko vastata intimiteettiä loukkaaviin kysymyksiini. - iskulla
koti-kiusattu kirjoitti:
Mutta kai sitä vaimoakin väliste rapsuttelet, vaikka miten kehräileen alkaisi ;)
,, kirjoitti:
Pakko ei ole vastata. Yöllä katsoin telkkaa, ja meidän karvalapsi sievästi kuorsasi, tuli mieleen, onko teidän katilla oma sänky?
Onko sen kisun nimi Masa?
Ei ole pakko vastata intimiteettiä loukkaaviin kysymyksiini.kissa valtaa röyhkeesti paikkansa mun kyljestä ja hivuttautuu keskemmälle yön aikana,joskus hermostun ja nostan pois,ei auta.
kissa on muistaakseni alekki,kova kuorsaamaan.iskulla kirjoitti:
Mutta kai sitä vaimoakin väliste rapsuttelet, vaikka miten kehräileen alkaisi ;)
Ei aina puhumalla selviä.
- ,,
koti-kiusattu kirjoitti:
kissa valtaa röyhkeesti paikkansa mun kyljestä ja hivuttautuu keskemmälle yön aikana,joskus hermostun ja nostan pois,ei auta.
kissa on muistaakseni alekki,kova kuorsaamaan.kun eläin ja isompi karvapallo kuorsasivat yhdessä. Meidän lemmikki kuolisi ikävään jos ei saisi nukkua vieressä.
Mutta, kun on leveä sänky ei tule tilanpuutetta, eikä ole iholla. ;) ,, kirjoitti:
kun eläin ja isompi karvapallo kuorsasivat yhdessä. Meidän lemmikki kuolisi ikävään jos ei saisi nukkua vieressä.
Mutta, kun on leveä sänky ei tule tilanpuutetta, eikä ole iholla. ;)Kissakin tuli sisälle sopivast,aamu viireltä mennään taas,öitä sulle,kaik kissan ystävät on mun mieleisiä.
- ,,
koti-kiusattu kirjoitti:
Kissakin tuli sisälle sopivast,aamu viireltä mennään taas,öitä sulle,kaik kissan ystävät on mun mieleisiä.
Öitä! :))
- viivi-amaldiina
monesti käy kyl nii et lukasee äkkiä ja vastaa äkkiä ei aina huomaa/tiedä onko kysyja mees vai naes puoleinen.
Sellaiset mitkä ei kiinnosta, en vastaa. - meirikki
Jos aloitus on syyllistävä, ohitan.
En lähe myös johkin muutaman ketjussa vakituntevien hassutksiin mukaan, kokisin olevani ulkopuolinen. - O-V..
Omat soinnut pitää olla.:) Ilman muuta, kun vastailee muutaman vuoden "tuttavuuksille" tai aiakin tuntuu tutummilta.Huomannut miten kärsii vastata.
Näin iltaisin, varsinkin iltamyöhäisellä kun yrittää tutustua päivän tuotoksiin.Silloin on aivan mahdoton ottaa kantaa jokaiseen aloitukseen.Sitä paitsi onko tarpeellistakaan, minä yritän sihdata pienellä sihdillä kommenttini.Ettei satu vahinkoa ja polje varpaalle.
Leikkisä/ huumori juttu on magneetti pitoisempi kuin haukkuma tai asiapitoinen, ellei aspit satu olemaan jotenkin sydäntä lähellä oleva. Mitä järkeä olisi vastata eri tavalla miehelle tai naiselle? Ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38849Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24521
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17483Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482