raportti suoraan Linnasta

padme_amidala

..toimittajamme raportoi meille suoraan paikanpäältä Linnan kuumimmista tapahtumista. Ensimmäinen kömmähdys sattui, kun vilma, silipa ja mörri olivat kättelyvuorossa. He juoksivat kilpaa kättelemään tönien toisiaan. Lopulta vilma hermostui, kun mörri meinasi ehtiä ensin. Vilma taklasi rumasti mörrin, joka lesin päistikkaa presidentin päälle. Presidentti kellahti lattialle ja mörri päälle..mistään intiimistä ei siis ollut kysymys, vaikka se siltä näyttikin. Herrasmiehet huga ja kalle kiirehtivät apuun. Nostivat presidentin lattialta ja suoristivat tämän leningin. Mörri kiskottiin jaloista syrjemmälle. Eikä silipa kompastunut niiatessaan, hän vain kumartui katsomaan ovatko silkkikenkien nyörit kiinni : )

Myöhemmin silipa nähtiin tanssimassa kadetin kanssa. Lähellä olleet varmat lähteet kertovat silipan kätösten rutistelleen kadetin kannikoita tanssin aikana. Olen varma, että silipa vain etsi nenäliinaa tämän taskujen kätköistä. Vilman tanssiessa mörrin kanssa heidän ympärilleen tuli metrin tyhjä tila muutoin ahtaassa tungoksessa. Liekö sitten johtunut vilman terävistä korkkareista, joiden korko osui viereisten tanssijoiden varpaisiin. Padmelle ei kukaan ollut välittänyt kertoa tanssin olevan valssia, hänen polkkansa ei näyttänyt kovin edustavalta.

Pervolle ei ollut kukaan kertonut, että boolia laitetaan laseihin. Kun hänen vuoronsa boolijonossa tuli, otti pervo tukevan otteen maljan molemmista reunoisa. Ähkien nosti maljan huulilleen ja joi sen tyhjäksi. Jopa sitruunat ja jääpalaset hävisivät samoin tein. Ympärillä seisova väki tuijotti näkyä sanattomana hämmästyksestä, mutta alkoi sitten kannustaa pervoa tässä urakassa.

PuskaPaska nähtiin häärivän täytekaakun kimpussa. Lieneekö ollut tahallista vahinkoa, kun hänen kakkulautasensa tipahti viereisen naisen iltapuvun kaula-aukosta sisään. Ennenkin puhdistuspuuhia tehneen oloisena PuskaPaska taitavasti puhdisti neitokaisen rintamusta mekon sisäpuolelta (ehkä hiukan liian kauan).

Huuhaalaisista kaunein iltapuku oli kauniilla iinamarilla. Iinamari ja kbasa tanssivat valssia söpösti koko illan : ) Illan kuninkaallispari puolestaan oli Laardi ja Sola. Solalla oli punakultainen hohtava mekko ja Laardilla valkoinen frakki : ) Paparazzit liikkuivat kovasti heidän ympärillään. Muisquu, Impi-Lempi ja Hilda-Hymy käyttäytyivät viileän hillitysti, kuten tuollaisessa tilaisuudessa kuuluukin. Ainoa poikkeus tyyliin oli se, kun Moulnex puuskuttaen ryntäsi kertoilemaan vitsejään. Tytöt kikattivat kilpaa posket punaisina : )
Komeat kadetit hakivat sammakkoa kilpaa tanssimaan, niin ettei hän ehtinyt jutella muiden kanssa ollenkaan : )

Jeriko ja Bar.Sinistra nähtiin vakavassa keskustelussa voileipäpöydän luona. Ilmeisesti he olivat uppoutuneet voileipien tieteelliseen tutkimukseen, siihen tahtiin niitä voileipiä hävisi. PikkuMurri oli jo yksikseen nälkäkuurinsa jälkeen ehtinyt syödä kolme voileipäkakkua : )

Toimittajamme kertoi jonkunlaisen hämmingin tapahtuneen, kun huuhaan kärttyinen palstapuska oli keltaisessa huoneessa. Yhtäkkiä sieltä poistuivat kaikki muut ja tarjoilijat alkoivat availla ikkunoita ulkoilmaan. Toimittajamme kuuli jonkun huoneesta poistuvan maininneen sana sabotaasi. Yrittäessään mennä lähemmäs keltaista huonetta toimittajamme käännytettiin pois tilanteen vaarallisuuden takia. Toimittajamme ehti kuitenkin haistaa sinappikaasun tuoksun, kun kärttyistä palstapuskaa vietiin poliisisaattueessa ulos. Toimittajamme epäilee hänen tehneen huuhaan kuuluisan hajuhyökkäyksen seurapiirikerman keskellä.

Kutsuttuinahan oli koko huuhaan väki. Koska kutsut ovat kuitenkin vielä kesken, niin jo kuumuudesta puuskuttava toimittajamma jatkaa yhä seurantaa ja raportoi mikäli jotain normaalista poikkeavaa ilmaantuu : )

Johann Strauss Wiener Walze
http://www.youtube.com/watch?v=oDZ4N7QyKFQ&feature=SeriesPlayList&p=E04E88A5E2EFB31C

76

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...padme amidala saapui upeassa turkoosissa iltapuvussaan (illan kaunein), koko valtiosali kohahti: Upea ilmestys...:)

      Olin silloin aivan lähellä ja hieno kielontuoksuinen parfyymi vain leijaili sensuellisti, kun padme purjehti kauniina ja seksikkäänä kättelemään presidenttiparia...

      • padme_amidala

        ..sinä se osaat olla niin kohtelias aina : )
        Hyvää illanjatkoa : )


      • jatkoaSinulle
        padme_amidala kirjoitti:

        ..sinä se osaat olla niin kohtelias aina : )
        Hyvää illanjatkoa : )

        Ja linnassa tuli uusi romanssi

        Seuraavana päivänä iltapäivä lehdet olivat täynä juttuja teistä


      • padme_amidala kirjoitti:

        ..sinä se osaat olla niin kohtelias aina : )
        Hyvää illanjatkoa : )

        ...ja kivan huuhaamainen oli raporttisi linnasta...heh, heh...Hyvää illanjatkoa sinullekin, padme...:)


      • jatkoaSinulle kirjoitti:

        Ja linnassa tuli uusi romanssi

        Seuraavana päivänä iltapäivä lehdet olivat täynä juttuja teistä

        ...lukenut viestini tarkemmin, huomaisit, että emme saapuneet yhdessä eikä padme ole kallesta SIINÄ mielessä kiinnostunut, hän hakee sieltä omaa sydämensä valtiasta, luulen mä...!!!


      • padme_amidala
        jatkoaSinulle kirjoitti:

        Ja linnassa tuli uusi romanssi

        Seuraavana päivänä iltapäivä lehdet olivat täynä juttuja teistä

        ..tämä on ihan normaali tapa kommunikoida minun ja Kallen välillä. Niinkuin nyt kohteliaat ihmiset tekevät : )


      • kallekytäle kirjoitti:

        ...ja kivan huuhaamainen oli raporttisi linnasta...heh, heh...Hyvää illanjatkoa sinullekin, padme...:)

        Padame poistun kävin katsomassa ja nyt moikkan


      • padme_amidala
        sammakko17 kirjoitti:

        Padame poistun kävin katsomassa ja nyt moikkan

        .kiitos piipahduksesta : )


      • JatkoaSinulle
        padme_amidala kirjoitti:

        .kiitos piipahduksesta : )

        Ja syntyi taas toinen romanssikin


      • padme_amidala
        JatkoaSinulle kirjoitti:

        Ja syntyi taas toinen romanssikin

        ..kylläpä olet ailahtelevainen : )


      • Kyttäri.
        padme_amidala kirjoitti:

        ..kylläpä olet ailahtelevainen : )

        vahingossa verners-nikkillä. Tuli kiire poistamaan, kukahan pelle sen takana on?
        Tosi noloa.


      • padme_amidala
        Kyttäri. kirjoitti:

        vahingossa verners-nikkillä. Tuli kiire poistamaan, kukahan pelle sen takana on?
        Tosi noloa.

        yhtä tuttuja on nikit ja nikittömät : ) Oli varmaan väärässä aloituksessa : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        .kiitos piipahduksesta : )

        Linnan juhlien tarinasta,kiitos olin minäkin mukana eilen en kerenny kuin tervehtiä ja nyt luin hyvin tehty ja kiva tarina niiaus


    • Vilma,

      sä kerroit tuon nii hyvästi ja kun panin mielikuvituksen mukaan---nii ny en saa nauruva loppumaan
      mut se häslinki ei ollu mun syytä----mulla on sakset mukana,leikkaan sun keltaisesta puvusta
      takaosan pois---nii voit istua
      meen etsiin viivin,se on kuitenkin naistenhuonessa oman pullon kanssa

      • padme_amidala

        ..vetävän yhtä kadettia keskeltä kahtia tuolla pylväitten vieressä : ) Voi jukra, kun tuossa olisi pitänyt olla nimilista kerätty valmiiksi kirjoittaessani, jotta kaikki olisivat tulleet mainittua : )


      • Vilma.
        padme_amidala kirjoitti:

        ..vetävän yhtä kadettia keskeltä kahtia tuolla pylväitten vieressä : ) Voi jukra, kun tuossa olisi pitänyt olla nimilista kerätty valmiiksi kirjoittaessani, jotta kaikki olisivat tulleet mainittua : )

        vaihtaa omistajaa....kiitti vinkistä,kavereille ei jätetä


      • Niille saksille muutakin tekemistä, ko möykyn hännän typistys...


      • Viivi.
        padme_amidala kirjoitti:

        ..vetävän yhtä kadettia keskeltä kahtia tuolla pylväitten vieressä : ) Voi jukra, kun tuossa olisi pitänyt olla nimilista kerätty valmiiksi kirjoittaessani, jotta kaikki olisivat tulleet mainittua : )

        ku mä en päässy edes sisälle. Se siwan alennuskuponki ei käyny mihinkään ku siinä ei ollu kuulemma semmosta sirua. Kädet pakottivat kuitenki desinfioimaan etten tuo tauteja ulko-oven kahvaan, käskivät senki avata itte.


      • Viivi.

        Mä oon jo kotona ja juonu yhen terästetyn glögin ja siiderin, suruun.
        Onneks mä en ehtiny lyhentää iltapukua niin että se istuis.... kun en sisälle päässykkään,
        en siks että ne ois luullu että oon ottanu liikaa vaan siks ku mulla ei ollu oikeaa kutsua.
        Mut syö sää se mun kymmenen annosta vaikka ne kuinka kieltäis, peralle sitä kumminki säästelevät...


      • Viivi.
        Vilma. kirjoitti:

        vaihtaa omistajaa....kiitti vinkistä,kavereille ei jätetä

        sulle ne mä oisin säästäny.


      • Viivi.
        Viivi. kirjoitti:

        ku mä en päässy edes sisälle. Se siwan alennuskuponki ei käyny mihinkään ku siinä ei ollu kuulemma semmosta sirua. Kädet pakottivat kuitenki desinfioimaan etten tuo tauteja ulko-oven kahvaan, käskivät senki avata itte.

        sä näit sen mun kaksoisolennon!
        Mut enpä kerro kenet... :DD


      • Vilma.
        Viivi. kirjoitti:

        sulle ne mä oisin säästäny.

        sä oot mun paras kaveti----jätät kaverille


      • Viivi.
        Vilma. kirjoitti:

        sä oot mun paras kaveti----jätät kaverille

        mä oon kronkeli,
        (sulle jätän toiseksparast.) ;DD

        Sitä paitsi mallinukke olis kumminki tullu repimään... jos ei muuten niin autonavaimia...


      • Viivi.
        Viivi. kirjoitti:

        Mä oon jo kotona ja juonu yhen terästetyn glögin ja siiderin, suruun.
        Onneks mä en ehtiny lyhentää iltapukua niin että se istuis.... kun en sisälle päässykkään,
        en siks että ne ois luullu että oon ottanu liikaa vaan siks ku mulla ei ollu oikeaa kutsua.
        Mut syö sää se mun kymmenen annosta vaikka ne kuinka kieltäis, peralle sitä kumminki säästelevät...

        siis Penalle.


    • Heh, sun raportointisi iski kohdilleen. Täällä pyöritään ja syödään Vilman kanssa kaneliässiä pöydän alla. Vilmalla oli repussa rullaluistimet, hyvin sutkakkaasti menee viinerit ja valssit. :•)

      • padme_amidala

        ..pitihän se arvata, että te olette asialla : )Boolia on jo tehty lisää ja pervo on kannettu hiukan syrjemmälle : ) pervo lauleli jo täyttä häkää "Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku..."

        Mukavaa illanjatkoa, taidan kipaista tästä nukkumattia katselemaan : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        ..pitihän se arvata, että te olette asialla : )Boolia on jo tehty lisää ja pervo on kannettu hiukan syrjemmälle : ) pervo lauleli jo täyttä häkää "Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku..."

        Mukavaa illanjatkoa, taidan kipaista tästä nukkumattia katselemaan : )

        kaneliässiä on vielä jäljellä...

        Hyvää yötä Padme... :•)


    • Cassis-Alma

      raportoisi lisää,,, ;o},,,

      • padme_amidala

        ..että olisi pitänyt olla nimilista vieressä, kun kirjoitin juttuani. Väkeä jäi paljon pois : ) pari lisäsin nyt tuonne loppuun; mutta alkaa vähän väsyttää, niin ehkei se lisäys hyväkään ole muutakuin yrityksen suhteen : )


    • tanssiessa pøydan alle varattu tuuporikori jaa kokonaan vaille huomiota. paikalla vaijyva tuuporipuplikaani raportoi ratakadulle oudosta tilanteesta ja pyytaa paikalle lisavoimia. tata ei ollu koulutuksessa ja manailee han manuaalin maanrakoon :-)

      • padme_amidala

        ilman muuta kuuluu Linnan juhlajuomiin. Ihan vaan siksi, ettei kenenkään tartte ottaa sitä kotoa taskuihin evääksi. Pullottaisihan ne taskut epäilyttävästi, jos siellä tusina hölskyviä pulloja olisi : )


    • padme_amidala

      Toimittajamme Aina Lipevä soitti hengästyneenä lisäuutisia linnasta. A-V ja viivi on nähty pylväiden luona vetämässä kadettia keskeltä kahtia.

      Cassis-Alma on nähty keskustelemassa unidvormupukuise evertsin kanssa. Cassis-Alma yritti kiskoa everstiltä kunniamerkkejä omaan käsilaukkuunsa muistoksi. Eversti luuli tätä lähentymisyritykseksi ja koppasi Cassis-Alman tiukasti syliinsä vieden kuumiin tangon taivutuksiin tanssilattialle : )

      Almajavaihtovaatteet oli ottanut tiukasti otteeseensa juhlien rikkaimman poikamiehen. Hän näytti törkkivän piikillään kaikkia muita naisia kauemmaksi. Nähdessään paparatsien lähsetyvät Almajavaihtovaatteet tarrasi uhriaan kravatista ja veti sen niin tiukalle, että "uhri" ei pystynyt välttämään kuumaa suudelmaa, jonka paparatsit ikuistivat huomisiin lehtilööppeihin ikäänkuin suhteen virallistamiseksi : )

    • Viivi.

      taas tekivät oharit ja mää vaan istuin yksinäni taksissa oottelemassa eikä ketään näkyny missään, suakaan?
      Toiset vaan bilettävät ja me täällä... ei oo reilua, kyllä mä vielä sinne meen... vaikka ulos kantaisivat. :D

      • padme_amidala

        ..jos Mörri ja Vilma on vielä siellä kaneliässien kimpussa : ) Mä läksin jo kotiin, niinkuin aina silloin, kun väki tulee huppeliin : ) Otin kyllä mekon alle vähän evästä koiralle ja rambolle, ettei tartte iltapalaa täällä vääntää : )


      • Viivi.
        padme_amidala kirjoitti:

        ..jos Mörri ja Vilma on vielä siellä kaneliässien kimpussa : ) Mä läksin jo kotiin, niinkuin aina silloin, kun väki tulee huppeliin : ) Otin kyllä mekon alle vähän evästä koiralle ja rambolle, ettei tartte iltapalaa täällä vääntää : )

        oisit ny menny jatkoille, niillä näyttää olevan hauskaa.


    • ?()?

      Minäkin haluaisin katsella aurinko lasejeni lävitse niistä:))>>ettei häikäisy niistä!

      • padme_amidala

        maailma näyttää välillä ihan mukavalta paikalta elää : ) Jos on nimittäin valkkaria lasissa tai snapsia, muitten juomien läpi ei voi oikein kattella : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        maailma näyttää välillä ihan mukavalta paikalta elää : ) Jos on nimittäin valkkaria lasissa tai snapsia, muitten juomien läpi ei voi oikein kattella : )

        otin vain talteen niitä voileipiä myöhenpiä analyysejä varten, toisin kuin rouva keittiömestari väitti, perinteistä oli poikettu, esim. karjalanpiirakoitten malli oli enempi itämaisen mallin mukainen kuin perinteisen suomalaisen.
        En ehtiny huomata kuka mua tallo varpaille mutta jalassa on selvästi punaisen kenkän jälki...joten osoitan vain sormella syyllistä....


      • ?()?
        padme_amidala kirjoitti:

        maailma näyttää välillä ihan mukavalta paikalta elää : ) Jos on nimittäin valkkaria lasissa tai snapsia, muitten juomien läpi ei voi oikein kattella : )

        Salmiakkikossu sekoittaa kummankin pään myös sinun:)>>


      • padme_amidala
        bar.sinistra kirjoitti:

        otin vain talteen niitä voileipiä myöhenpiä analyysejä varten, toisin kuin rouva keittiömestari väitti, perinteistä oli poikettu, esim. karjalanpiirakoitten malli oli enempi itämaisen mallin mukainen kuin perinteisen suomalaisen.
        En ehtiny huomata kuka mua tallo varpaille mutta jalassa on selvästi punaisen kenkän jälki...joten osoitan vain sormella syyllistä....

        ..jos karjalanpiirakan malliakin aletaan muuttelemaan : ) Piirakassa on se muotoilu niin kuvin tärkeää. Poimujen määrä ja piirakan malli ovat hyvin tärkeitä paistovaiheessa. Vääränmallisesta piirakasta tulee mauton mössö. Oikealla tavalla tehdystä piirakasta tulee rapsakka, herkullisen makuinen ja kauniin värinen uunissa paistettaessa : )

        Hauskaa viikonalkua sinulle : )


    • juokseminen kättelyvuorossa, tiedän vilman, eihän se kestä häviötä ja pyrkii keinolla millä hyvänsä voittamaan, niin nytkin...

      kamppasi mörrin ja tulos, mukkelismakkelis vilma, mörri ja tartsu, kuka jäi mulle, nooh... penapa pena...

      Television kuvatessa kaaosta vietimmä mä ja pena mukavan session, siitä sen enempää...

      Kivat oli kemut, tuttujakin näkyi, sinisiivetärkin liihoitteli tanssilattialla perhosen lailla...

      • vilma aina ohjelmaa järjestää, oli juhlat mitkä tahansa.
        Alkaa olla vilmalla niin paljon kysyntää, että olen ajatellu alkaa manageriksi.
        Suomi24 saa maksaa pian vilman viesteistä euron kappaleelta... :•)

        Kivat kemut, meni jatkoajalle...


      • tosissasi
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

        vilma aina ohjelmaa järjestää, oli juhlat mitkä tahansa.
        Alkaa olla vilmalla niin paljon kysyntää, että olen ajatellu alkaa manageriksi.
        Suomi24 saa maksaa pian vilman viesteistä euron kappaleelta... :•)

        Kivat kemut, meni jatkoajalle...

        että maksaa?


      • Vilma.
        tosissasi kirjoitti:

        että maksaa?

        ja laitankin sitten niin paljon viestiä että----saan maailmanympäryys matkarahat kasaan


      • pata650
        Vilma. kirjoitti:

        ja laitankin sitten niin paljon viestiä että----saan maailmanympäryys matkarahat kasaan

        Ei tuosta sulle mitään jää.
        Managerina Mörri kerää isot rahat.
        Sulle jää pelkät hilut.


      • Vilma. kirjoitti:

        ja laitankin sitten niin paljon viestiä että----saan maailmanympäryys matkarahat kasaan

        tuo viestis olis ainaskin kahden euron arvoinen....
        pian päästään jo lähtemään...


      • Vilma.
        pata650 kirjoitti:

        Ei tuosta sulle mitään jää.
        Managerina Mörri kerää isot rahat.
        Sulle jää pelkät hilut.

        mä kiedon möykyn pikkusormen ympäri---että möykylle ei jää kuin hilut-


      • tosissasi kirjoitti:

        että maksaa?

        Suunnittelen tässä jo diiliä.
        Vilman viestit hinnoitellaan silleen, että aloitus on ilman alapeukkuja 20 euroo kappale. vastaukset ketjussa 2 euroo plus euro yläpeukulta. Alapeukku miinus 10 senttiä.

        Vastaukset toisten ketjuihin 1 euro/viesti. Yläpeukuista 20%:n provikka. Alapeukut tuo 10 senttiä kappale.

        Eiköhän pian päästä vilman kanssa lämpimänpaikan leirille... :•)


      • Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

        tuo viestis olis ainaskin kahden euron arvoinen....
        pian päästään jo lähtemään...

        häh ?


      • Vilma. kirjoitti:

        mä kiedon möykyn pikkusormen ympäri---että möykylle ei jää kuin hilut-

        oot jo kääriny...
        äläpäs liikaa kirjoittele, ens viikolla viestistäsi saadaan euro kappaleelta... :•)


      • pata650
        Vilma. kirjoitti:

        mä kiedon möykyn pikkusormen ympäri---että möykylle ei jää kuin hilut-

        Yhdessä keräätte rahat ja yhdessä reissuun.
        Tuossa ei voi kuin voittaa.
        Ei Silipa turhaan Vilmaa kehu....... kieroksi.


      • Vilma. kirjoitti:

        häh ?

        en mä tiedä... heh...


      • pata650 kirjoitti:

        Ei tuosta sulle mitään jää.
        Managerina Mörri kerää isot rahat.
        Sulle jää pelkät hilut.

        Kyllä siinä käy niin, että mä olen pelkkä orja, mutta iloinen orja... :•)


      • Vilma.
        pata650 kirjoitti:

        Yhdessä keräätte rahat ja yhdessä reissuun.
        Tuossa ei voi kuin voittaa.
        Ei Silipa turhaan Vilmaa kehu....... kieroksi.

        ai,silipako kehuu mua-----ei mikään ihme mä on liikenainen


      • pata650
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

        Kyllä siinä käy niin, että mä olen pelkkä orja, mutta iloinen orja... :•)

        Kunhan orja on tyytyväinen.
        Tietysti myös isännän.... tai tässä tapauksessa
        emännän pitää olla tyytyväinen.
        Se ei olekaan niin helppo tehtävä...


      • pata650
        Vilma. kirjoitti:

        ai,silipako kehuu mua-----ei mikään ihme mä on liikenainen

        Silipahan kehuu sinua jatkuvasti.

        Sanoo, että olet esimerkiksi...
        Hyvä........juonittelemaan.
        Taitava........ manipuloimaan muita.
        Paras.......itsensä kehuja.

        Hyvä, taitava ja paras......mitäs tuo muka muuta on kuin kehumista...


      • Vilma.
        pata650 kirjoitti:

        Silipahan kehuu sinua jatkuvasti.

        Sanoo, että olet esimerkiksi...
        Hyvä........juonittelemaan.
        Taitava........ manipuloimaan muita.
        Paras.......itsensä kehuja.

        Hyvä, taitava ja paras......mitäs tuo muka muuta on kuin kehumista...

        eikö se oo sitä sanonu että---mulla on välikoiva näkökin
        ihmekkös kun kehuu---son mun paras huono kaveri


      • pata650
        Vilma. kirjoitti:

        eikö se oo sitä sanonu että---mulla on välikoiva näkökin
        ihmekkös kun kehuu---son mun paras huono kaveri

        Ei kukaan voi toista noin hyvää huonoa kaveria löytää.
        Siksi kai Silipan kanssa aina toisianne kehuttekin.


      • padme_amidala

        ..osaat ottaa ne parhaat palat päältä : )

        Kiva kun tuttuja näkyi edes juhlissa, sinisiivetärtäkään en ole pitkään aikaan nähnyt täällä huhuhaalla : ) Miss Piggyn vitsitkin ovat vähissä..Onkohan porukat raitistuneet, kun kalsarikänniäkään ei enää vietetä : ) Voi että ihmettelin, kun kuulin tuon sanan täällä eka kertaa : ) Täällä on niin paljon sellaisia sanoja, joiden sisäpiirin merkitystä en ymmärrä, jotta välillä en uskaltanut kirjoitellakkaan mitään. Joidenkin merkitys on selvinnyt keskusteluja seuraamalla, mutta on vielä monia arvoituksia : )

        Mukavaa viikonalkua sinulle : )


      • pata650 kirjoitti:

        Silipahan kehuu sinua jatkuvasti.

        Sanoo, että olet esimerkiksi...
        Hyvä........juonittelemaan.
        Taitava........ manipuloimaan muita.
        Paras.......itsensä kehuja.

        Hyvä, taitava ja paras......mitäs tuo muka muuta on kuin kehumista...

        peruhan sanasi, nuo laatusanasi kuuluvat minulle ei vilmalle, vilma ei kehumisia tartte, minä sen sijaan...

        OLEN...

        Hyvä........juonittelemaan.
        Taitava........ manipuloimaan muita.
        Paras.......itsensä kehuja.


      • pata650
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        peruhan sanasi, nuo laatusanasi kuuluvat minulle ei vilmalle, vilma ei kehumisia tartte, minä sen sijaan...

        OLEN...

        Hyvä........juonittelemaan.
        Taitava........ manipuloimaan muita.
        Paras.......itsensä kehuja.

        Kun noin "nätisti" pyysit...
        Tottahan tuo sanomasi.
        Paremmin nuo Sinuun sopivat


      • pata650 kirjoitti:

        Kun noin "nätisti" pyysit...
        Tottahan tuo sanomasi.
        Paremmin nuo Sinuun sopivat

        nätisti pyydän, mutta miksi nuo heittomerkit sinun nätisti sanassasi, sitä en ymmärrä... :)


      • pata650
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        nätisti pyydän, mutta miksi nuo heittomerkit sinun nätisti sanassasi, sitä en ymmärrä... :)

        Nätisti pyydät ja anovasti katsot :)
        Heittomerkit... mitkä... ai joo...
        Aamulla sormet vielä toimii huonosti ja
        tollasia voi tulla ihan vahingossa....voihan?


      • padme_amidala kirjoitti:

        ..osaat ottaa ne parhaat palat päältä : )

        Kiva kun tuttuja näkyi edes juhlissa, sinisiivetärtäkään en ole pitkään aikaan nähnyt täällä huhuhaalla : ) Miss Piggyn vitsitkin ovat vähissä..Onkohan porukat raitistuneet, kun kalsarikänniäkään ei enää vietetä : ) Voi että ihmettelin, kun kuulin tuon sanan täällä eka kertaa : ) Täällä on niin paljon sellaisia sanoja, joiden sisäpiirin merkitystä en ymmärrä, jotta välillä en uskaltanut kirjoitellakkaan mitään. Joidenkin merkitys on selvinnyt keskusteluja seuraamalla, mutta on vielä monia arvoituksia : )

        Mukavaa viikonalkua sinulle : )

        kaikkia huuhaalaisia heti tunnistanut, näyttivät puettuna ihan erinäköisiltä... :)

        Kuulehan padme, joko sulla sivumerkeissäsi tämä... :)

        http://urbaanisanakirja.com/browse/

        Hyvää alkavaa viikkoa sinulle...


      • padme_amidala
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        kaikkia huuhaalaisia heti tunnistanut, näyttivät puettuna ihan erinäköisiltä... :)

        Kuulehan padme, joko sulla sivumerkeissäsi tämä... :)

        http://urbaanisanakirja.com/browse/

        Hyvää alkavaa viikkoa sinulle...

        ..kiitti tuosta linkistä, voin siletä aina tarkistaa, jolle jotain ymmärrä : )


    • kylläpäs piristi näin aamutuimaan tuo juttusi. tää kerää iltapuvun helmukset ja lähtee ajelemaan kohti opintoja jalat tanssimisesta kepeinä...ja hymy huulilla :) mukavaa maanantaita!

      • padme_amidala

        ..taitaa tänään eilisen juhlijoilla olla väsy aamusta : ) Oikein mukavaa viikonalkua sinulle : )


    • herkullisia ne voileipäkakut *röyh*
      sulloin vielä kaksi kakkua Kultsin frakin taskuihin, kun pitihän sitä jatkojen jälkeenkin hieman yöpalaa saada :)
      valitettavasti olin ennen linnan juhlia paastonnut jo hieman liikaakin, näyttääkseni varmasti upealta, kun kamerathan tunnetusti lisäävät muutaman kilon...
      niin olinkin laihtunut jo niin että muutuin kokonaan näkymättömäksi,
      tästä syystä minua ei kättelyjonossa vielä nähtykään :P

      mur

      • padme_amidala

        ..kun ääni kuului, mutta ihmistä ei näkynyt : ) Syötyäsi veitkin sitten kaiken huomion. Lehdissäkin lukee siitä kadetista, joka pyörtyi ihastuksesta sinut nähtyään : )

        Hauskaa maanantai-iltaa sinulle : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        ..kun ääni kuului, mutta ihmistä ei näkynyt : ) Syötyäsi veitkin sitten kaiken huomion. Lehdissäkin lukee siitä kadetista, joka pyörtyi ihastuksesta sinut nähtyään : )

        Hauskaa maanantai-iltaa sinulle : )

        se taisi presidenttiparikin säikähtää, kun ihan varmasti joku kätteli ja hyvää itsenäisyyspäivää toivotti, muttei siinä ketään näkynyt :P

        ja hauskaa maanantai-iltaa myös :)

        mur


    • Vaikka en itse tänä vuonna osallistunutkaan linnan juhliin, niin onhan niistä aina mukava saada silminnäkijän raportti. Esimerkiksi juuri on tärkeää informoida väärinkäsitysten välttämiseksi, ettei kyse ole ollut kompastumisesta, vaan kengännyörien tarkistuksesta jne.

      • padme_amidala

        ..tämä on äkkinäisesti tehty kirjoitus ihan ex-tempore. Se vilisee kirjoitusvirheitä. Linnassa on niin paljon väkeä kutsuttuna, että luulen toimittajilla olevan nimilistan mukana, että osaavat kaikki mainita nimeltä. huuhaan toimittaja Aina Lipevä on senverran hosso, että hän vahingossa niisti nenänsä nimilistaan. Tämän takia edes kaikki kutsutut eivät tulleet nimeltä mainituksi. Loppuillasta Aina Lipevä olikin jo niin liikuttuneessa tilassa, että hän ei oikein nähnytkään mitään. Loppuillan tapahtumien oikea tilanne jääkin siksi salaisuudeksi kaikille, jopa monelle kutsuihin osallistuneille. Joku näet oli Pervon tyhjentämän booliastiaan tehnyt uutta boolia väärällä reseptillä. Kun pääbaarimestari oli sanonut, ettei 10 litraa riitä, niin tuo sekoittaja oli kuullut 10 litraa spriitä. Ja kaikkihan tietää mitä siitä seuraa, kun booli on väkevää : )

        Mukavaa illanjatkoa sinulle : )


    • impi-lempi

      Luin nyt vasta tämän aloitukseni ja tämä oli HAUSKA ketju...ihana lukea pitkästä aikaa AITOA huuhaata...Kiitos sulle :)

      • padme_amidala

        ..kauheeta, kun mä luin kaupan kassajonossa iltalehteä. En tietenkään voinut sitä ostaa, kun siinä oli niin ikävästi kerrottu, että vilma ja silipa olivat repineet toisiltaan iltapuvut, kun olivat yrittäneet samaa kadettia saada hakemaan tanssiin..Voi hirveetä, taittelin lehden takaisin nätisti pinoon, toivoen, ettei kukaan huomaa heidän olevan mun tuttuja : )


      • Vilma.
        padme_amidala kirjoitti:

        ..kauheeta, kun mä luin kaupan kassajonossa iltalehteä. En tietenkään voinut sitä ostaa, kun siinä oli niin ikävästi kerrottu, että vilma ja silipa olivat repineet toisiltaan iltapuvut, kun olivat yrittäneet samaa kadettia saada hakemaan tanssiin..Voi hirveetä, taittelin lehden takaisin nätisti pinoon, toivoen, ettei kukaan huomaa heidän olevan mun tuttuja : )

        silipa alotti----olisit ostanut kaikki lehdet----murr ei koko maailman tarvii sitä nähdä


      • Viivi.
        padme_amidala kirjoitti:

        ..kauheeta, kun mä luin kaupan kassajonossa iltalehteä. En tietenkään voinut sitä ostaa, kun siinä oli niin ikävästi kerrottu, että vilma ja silipa olivat repineet toisiltaan iltapuvut, kun olivat yrittäneet samaa kadettia saada hakemaan tanssiin..Voi hirveetä, taittelin lehden takaisin nätisti pinoon, toivoen, ettei kukaan huomaa heidän olevan mun tuttuja : )

        laittaisinko tällaisen (viininpunaisena, punainen on liian "poliittinen väri" tällaisessa tilanteessa)
        http://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/data/yleinen/1287/3.shtml

        vai tällaisen? Molemmista tykkäsin, varsinkin tästä:
        http://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/data/yleinen/1286/18.shtml

        Ja Vilmalle, eiks oo nätti puku?
        http://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/data/yleinen/1286/13.shtml


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe