Tarkoituksena olisi juhlistaa pikkujouluja ensi viikonloppuna. Ajattelin tehdä jotain hyvän makuisa drinkkiä tai coctailia itselleni. Pidän makeista ja hedelmäisistä mauista, miksei marjaisatkin kävisi :) Joten sen tapaisia, hyväksi todettuja ohjeita, ottaisin mielelläni vastaan!
Olen tsekannut netistä vaikka mitä, mutta koska olen aika aloittelija eikä kokemusta monista drinkeistä, olisi kiva jos antaisitte vähän vinkkiä mitä kannattaa kokeilla ja miksi!
Ps. olisi plussaa jos drinkin hinnaksi ei tulisi aivan mahdottomia. Eli yksinkertaisista aineksista saisi maittava juoman, mielellään edullisistakin. (Ja päähän saa kilahtaa, tosin viinan hankin erikseen sitä varten.)
Pikkujoulu juomaa? :)
Minäminäminä!
1
521
Vastaukset
- enjuo-juoppo
kysyit millaisia juomia pikkujouluina olisi hyvä juoda. minun mielestäni joulun alla ei ole hyvä juopotella, mutta jos jonkunlaisen kevenyksen haluaa niin voi ottaa vaikka kupin 0,1 % glögiä.
MUTTA
jos haluat juopotella niin sitten käytä tätä mummon reseptiä:
-2l minttuviinaa
-kaksi kanelitankoa(kuorittuja ja paloiteltuja)
-kymmenen cl valkosita virua
ja sekoita älä ravista (;;;
JA nauti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735