ollaan askel lähenpänä joulua, on positiivista että olemme vielä itsenäisiäkin, nyt vain sitten rustaamaan niitä onnettomia joulukortteja joita muuten ei tule lähetetyksi.
Omatuntokin herää aina väärällä hetkellä muistuttamaan että minulla on vielä muutama ystävä, siitä huolimatta että tuntevat minut.
Dolly Barton: Jolene
Taas
5
110
Vastaukset
Lähetetty sellaset 30 kpl paperiset kortit joku muisto ,kiva laittaa
- Kärtsy
niitä lähettää. Olen aina kuvitellut että ne vaan ilmestyy postilaatikkoon jostain. Hävettää, hieman.
Kärtsy kirjoitti:
niitä lähettää. Olen aina kuvitellut että ne vaan ilmestyy postilaatikkoon jostain. Hävettää, hieman.
pitää siis lähettää, harkitsin kerran että vien kaikille henkilökohtaisesti mutta kansakoulun matematiikalla laskettunakin aika ja raha olis käny vähiin;))
Tosin hämmästyttävää että saman kaupunkin sisällä posti tarvii kolme päivää perille menoon ja esim. ruotsiin se ehtii usein seuraavana päivänä.
- Hinkki Liimatainen
itse lähetän sähköisenä kortit, joko postin sähköisiä joulukortteja mummoille tai muuten vanhoillisille ja lopuille rustaan gimpillä ja tekstieditorilla html-joulukortit sähköpostina, jälkimmäisissä on se kiva (?) puoli että voi laittaa joulujoikua mukaan, joko omaa, naapurin tai ihan kaupasta ostettua.
Fred Blassie - Pencil neck geek - J Ippu
olen vähentänyt joulukorttien lähettämistä varmaan puolella entisestä.Ärsyttää ihan suunnattomasti sellaset ihmiset, jotka Jouluna lähettelee kortteja eivätkä muuten koko vuoden aikana pidä yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923