Ruskeassa Talossa Sharia-laki???

Hasse och Ole

Kaupungilla kerrotaan että Ruskeassa Talossa olisi astunut voimaan Sharia-Laki? Kerrotaan että ensimmäiset uhrit olisivat kellarivaraston gummibarbarat, joiden pukeutuminen olisi pistänyt talonmiehen patriarkaaliseen silmäkulmaan. Käsien amputaatioita on kuullemma harjoiteltu salameilla, - kurahousuisen lääkärin oppikirjan mukaan.

4

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klappujen täyttelijä

Käsissä meinaan, sano.

t. Klappujen täyttelijä

• ----------

Pitkäniemestä päässyt joku karkuun tai kanslian koneelle?

• Rotannaama X

km skeneä seuraavalle viesti on täysin ymmärrettävissä, jopa aidosti isänmaallinen. Vain rotannaama puuttuu.

• tiyuoiytrty67ui8ouiy

tryuiuouiyuytruyiouöpiouiytrtyui

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      3951
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1977
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      21
      1704
    4. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1406
    5. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1204
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1201
    7. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      42
      1126
    8. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      29
      1125
    9. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
      Ikävä
      106
      872
    10. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      741
    Aihe