Jaguaarin voima

Hyvä lajitoveri!
Ennenkuin annat ropoakaan lähetysseurojen kerjääjille, lue yllämainittu kirja!
Norjalainen Anders C. Krogh eli vuosituhannen vaihteessa noin vuoden päivät matses-intiaanien kylässä Perun ja Brasilian rajalla ja sai selville hyvin rumia asioita jenkkiläisten hii-huu-lahkojen toiminnasta yhteistyössä CIA:n kanssa...

2

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emäntä pohjanmaalta

Luin myös ko. kirjan. Todella kiehtova ja mukaansatempaava kirja. Samalla lukiessani aukeni silmät monille rumille asioille ja onneksi kerrottiin myö mitä me voimme itse tehdä. En myöskään aio enää sponsoroida lähetystyötä enkä liioin ostaa polttoainetta Shelliltä tai Esso-Mobililta. Puhumattakaan sademetsäpuisten huonekalujen tai parketin hankkimisesta, olkoon vaikka kuinka sertifioituja -ne on tahrittu liian monen viattoman ihmisen verellä.

• Tämä palsta ei ehkä ole ihan paras paikka herätellä ev.lut. sohvaperunoita ihmettelemään oman uskomusjärjestelmänsä perusteita ja sitä mihin tulee ropoja tiputeltua. Mehän olemme jonkinlaisia Venäjän ja Ruotsin inkkareita, käännytettyjä ja aivopestyjä. Itse olen joutunut kantapään kautta ( intiaanien, eskimoiden, virolaisten ja Venäjällä elävien heimoveljien kautta) tutustumaan esi-isien viisauteen...
        Itse kerkisin jo palauttaa tuon kirjan, mutta muistan kyllä, että jossain kokouksessa Perun alkuperäiskansojen johtajilta kyseltiin, ketkä ovat heille tehneet eniten pahaa, ja Top5-lista oli tämä:
        1. Lähetyssaarnajat
        2. Perun valtio (joka pudotteli kyliin pommeja tai lahjuksia tilanteen mukaan)
        3. Metsurit
        4. Öljynporaajat
        5. Kullankaivajat
        Siitä vaan, lukekaa ja luulkaa vähemmän!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      63
      2902
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      128
      2582
    3. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      4
      2297
    4. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      11
      1794
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      17
      1614
    6. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      363
      1510
    7. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      60
      1449
    8. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      71
      1174
    9. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      22
      1161
    10. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      86
      1144
    Aihe