Tiedoksi kaikille.

Kaikki homo viestit tulaan jatkossa ilmoitamaan ylläpidolle "asiattomina viesteinä". Olen myös pyytänyt ylläpitoa hankimaan palstalle järkevän sheriffin. Minut tai jonkun muun täysjärkisen joka poistaa kaikki homoviestit.

16

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peelo1

      Hiukan liioteltua kutsua ittees täysjärkiseks. Vasikka.

      • Enhän mä nyt juuri itseäni tarkoittanut. Jokin muukin täysjärkinen halukas saa ruveta halutessaan sheriffiksi. Siis sellainen täysjärkinen joka ei hauku ketään homoksi ja ymmärtää satunnaisuuden päälle. Harmi vaan, että esim. Yleisvaara on kadonnut palstalta joka olisi toinen hyvä sheriffi ehdokas. Myös payazzo voi halutessaan ruveta šheriffiksi.


      • Onni Satunnainen
        Gambler1 kirjoitti:

        Enhän mä nyt juuri itseäni tarkoittanut. Jokin muukin täysjärkinen halukas saa ruveta halutessaan sheriffiksi. Siis sellainen täysjärkinen joka ei hauku ketään homoksi ja ymmärtää satunnaisuuden päälle. Harmi vaan, että esim. Yleisvaara on kadonnut palstalta joka olisi toinen hyvä sheriffi ehdokas. Myös payazzo voi halutessaan ruveta šheriffiksi.

        sheriffin valintaan voisi soveltaa pelien 'satunnaisuus'-teoriaa, eli ottaa se ken on kiinnostunut tehtävästä....
        katsoa sitten oliko tuuria kuten peleissä? Satunnaisvoitto- tai häviö.


      • 345434tt
        Onni Satunnainen kirjoitti:

        sheriffin valintaan voisi soveltaa pelien 'satunnaisuus'-teoriaa, eli ottaa se ken on kiinnostunut tehtävästä....
        katsoa sitten oliko tuuria kuten peleissä? Satunnaisvoitto- tai häviö.

        Siinä se gambler1 lepää http://i49.tinypic.com/28qvq8o.jpg


      • Vasikka1
        Gambler1 kirjoitti:

        Enhän mä nyt juuri itseäni tarkoittanut. Jokin muukin täysjärkinen halukas saa ruveta halutessaan sheriffiksi. Siis sellainen täysjärkinen joka ei hauku ketään homoksi ja ymmärtää satunnaisuuden päälle. Harmi vaan, että esim. Yleisvaara on kadonnut palstalta joka olisi toinen hyvä sheriffi ehdokas. Myös payazzo voi halutessaan ruveta šheriffiksi.

        Kyllä tarkoitit! "Minut tai jonkun muun täysjärkisen"

        Sä oot niin homo! ihquu!


      • Stadin kundi
        Vasikka1 kirjoitti:

        Kyllä tarkoitit! "Minut tai jonkun muun täysjärkisen"

        Sä oot niin homo! ihquu!

        En mä jaksa uskoo, että sheriffiksi pääsee sellanen jannu, joka on Rayn ja Paffin palkkalistoilla.....Gambler jos olis sheriffinä niin kaikki avaukset sen jälkeen olisi tyyliin" Voitin PAffilta 2300!!!!" Tuplapotista 200 €!!!


        Ps. Tuskinpa sitä sheriffiä edes tulee :)))


      • Stadin kundi kirjoitti:

        En mä jaksa uskoo, että sheriffiksi pääsee sellanen jannu, joka on Rayn ja Paffin palkkalistoilla.....Gambler jos olis sheriffinä niin kaikki avaukset sen jälkeen olisi tyyliin" Voitin PAffilta 2300!!!!" Tuplapotista 200 €!!!


        Ps. Tuskinpa sitä sheriffiä edes tulee :)))

        Ootte niin piahlla kun lumiukot.

        Oskotte pelihin, että ne ei ole satunnaisia vaikka ne on.

        Lullette minua homoksi vaikka olen hetero

        Luúlette, että olen ray:n ja paffin palkkalistolla. Sekään nyt ei valitettavsti pidä paikaansa.

        Kaikkia saa toki LUULLA. Ei siinä mitään, mutta kannataisi ottaa ensin asioista selvää eikä olla sitä mieltä, että asia on nyt vaan näin koska minä niin luulen.

        Sheriffi hakemus on jätetty ja homoviestit on ilmoitettu asiattomiksi. Mitään ei ole tapahtunut. Mikä on sinänsä outoa. Kun yleisvaara sai aikonaan pois melekin heti asiottamat viestit. Hän karsi jopa ehkä liiankin ankaralla kädellä niitä.


      • wrwwwfwfw
        Gambler1 kirjoitti:

        Ootte niin piahlla kun lumiukot.

        Oskotte pelihin, että ne ei ole satunnaisia vaikka ne on.

        Lullette minua homoksi vaikka olen hetero

        Luúlette, että olen ray:n ja paffin palkkalistolla. Sekään nyt ei valitettavsti pidä paikaansa.

        Kaikkia saa toki LUULLA. Ei siinä mitään, mutta kannataisi ottaa ensin asioista selvää eikä olla sitä mieltä, että asia on nyt vaan näin koska minä niin luulen.

        Sheriffi hakemus on jätetty ja homoviestit on ilmoitettu asiattomiksi. Mitään ei ole tapahtunut. Mikä on sinänsä outoa. Kun yleisvaara sai aikonaan pois melekin heti asiottamat viestit. Hän karsi jopa ehkä liiankin ankaralla kädellä niitä.

        ai tarkotako asiattomalla viestillä tätä? http://i49.tinypic.com/28qvq8o.jpg
        mun mielestä toi on ihan asiallinen kuva ja tää viestikin vaan kertoo totuuden susta ja sun salakuvista mitä oot postannu muille foorumeille :D:D:D:D


      • wrwefwwqq

    • 3251234asdas

      Tee tutkintapyyntö / rikoisilmoitus, ennakkotapauksia on. Mahtais siinä noita 15 kesäsiä äipän pikku lellikkejä vituttaa.

      • LOL IHQUU OMG

        Äläs nyt runkkari sekoile. Vai että ihan tutkintapyyntö.. Taidat olla ite 15 kesänen..


      • Lakimies_
        LOL IHQUU OMG kirjoitti:

        Äläs nyt runkkari sekoile. Vai että ihan tutkintapyyntö.. Taidat olla ite 15 kesänen..

        Kyseessä on kunnianlaukkaus.
        Mikäli Gambler1 tekisi tutkintapyynnön, syytetty voi saada sakkoja. Mitä isommalle joukolle tieto levitetään niin sitä suuremmat korvaukset.


      • Gay1
        Lakimies_ kirjoitti:

        Kyseessä on kunnianlaukkaus.
        Mikäli Gambler1 tekisi tutkintapyynnön, syytetty voi saada sakkoja. Mitä isommalle joukolle tieto levitetään niin sitä suuremmat korvaukset.

        Kyseessä ei siis ole kunnianloukkaus joten homolakimies voi tunkea sen tutkintapyyntös perseesees hei et sillei hei hei!

        Johtuu ihan siitä ettei kukaan tiedä kyseisen nimimerkin takana olevan fägärin henkilöllisyyttä joten syytettä ei voida täsmentää kehenkään olevassa olevaan henkilöön eikä täten pelkkä nimimerkki voi nostaa syytteitä yhtään vitun mistään.

        Taitaa lakimies olla sen verran enemmän keskittynyt siihen mulkun nuolentaan ettei ole lakipykälät jääny muistiin.


      • SteelAce
        Gay1 kirjoitti:

        Kyseessä ei siis ole kunnianloukkaus joten homolakimies voi tunkea sen tutkintapyyntös perseesees hei et sillei hei hei!

        Johtuu ihan siitä ettei kukaan tiedä kyseisen nimimerkin takana olevan fägärin henkilöllisyyttä joten syytettä ei voida täsmentää kehenkään olevassa olevaan henkilöön eikä täten pelkkä nimimerkki voi nostaa syytteitä yhtään vitun mistään.

        Taitaa lakimies olla sen verran enemmän keskittynyt siihen mulkun nuolentaan ettei ole lakipykälät jääny muistiin.

        Mitä vittua täällä jengi oikeen leijuu? Stana ku on pois viikon ni porukka alkaa jo lynkkaan kööriä. Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta että mitäs poikkeuksellisen hirveitä Gambler1 on muka mennyt tekemään, että tähän on tultu? Ja nulkit pitää päänsä kiinni nyt


      • GAY666
        SteelAce kirjoitti:

        Mitä vittua täällä jengi oikeen leijuu? Stana ku on pois viikon ni porukka alkaa jo lynkkaan kööriä. Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta että mitäs poikkeuksellisen hirveitä Gambler1 on muka mennyt tekemään, että tähän on tultu? Ja nulkit pitää päänsä kiinni nyt

        Mä ymmärrän et sä oot homo mut ei sun tarvi tulla sitä tänne ilmottaa.


      • JOkoONo
        GAY666 kirjoitti:

        Mä ymmärrän et sä oot homo mut ei sun tarvi tulla sitä tänne ilmottaa.

        Kuten edellinen viesti hyvin ilmasee, täällä pyörii vaan tunnevammaset luuseripennut finnienpuristelu-päissään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      175
      3810
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      175
      1762
    3. 127
      1530
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1243
    5. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      902
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      70
      902
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      44
      887
    8. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      874
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      845
    10. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      149
      815
    Aihe